Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Αντύπας-Δεν έχω παλάτια και λεφτά

Posted: 08 Oct 2011 07:15 AM PDT

Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... Τι σου 'χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; Θέλεις να πεθάνω; Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις Θέλεις να πεθάνω; Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

Μάνος Παπαδάκης-Θα τα κάψω τα λεφτά μου

Posted: 08 Oct 2011 07:09 AM PDT

Θα τα κάψω τα ρημάδια τα λεφτά μου για να δω αν την καρδιά μου ή το χρήμα αγαπάς. Πώς θα μάθω τι ζητάς κι αν αλήθεια μ' αγαπάς; Πήρες την καρδιά μου, πάρε και τα λεφτά μου, πάρ' τα και χαλάλι σου. Ξέρεις πως πονάω ξέρεις πως ζητάω μόνο την αγάπη σου. Θα τα κάψω... Αμφιβάλλω και πονώ κι άκρη δεν μπορώ να βρω. Πήρες την καρδιά μου, πάρε και τα λεφτά μου...

Πάνος Καλίδης-Πας να με τρελάνεις..........................

Posted: 08 Oct 2011 05:58 AM PDT

Ξενυχτάς και γυρνάς πού πηγαίνεις είσαι εδώ και δε νιώθεις ντροπή πάντα εσύ μια ζωή μ' αρρωσταίνεις η καρδιά που πονάει τι να πει Πας να με τρελάνεις τι 'ναι αυτά που κάνεις σ' αγαπώ σου λέω τι σου φταίω, τι σου φταίω Πας να με τρελάνεις και τ' απολαμβάνεις με πονάς και κλαίω τι σου φταίω, τι σου φταίω Πάλι εδώ, πού να βγω πού να πάω είσαι εσύ όλοι οι δρόμοι της γης Συνεχώς σαν τρελός τριγυρνάω στα στενά της δικής σου σιωπής Πας να με τρελάνεις τι 'ναι αυτά που κάνεις σ' αγαπώ σου λέω τι σου φταίω, τι σου φταίω Πας να με τρελάνεις και τ' απολαμβάνεις με πονάς και κλαίω τι σου φταίω, τι σου φταίω

Ασλανίδου Μελίνα-Να Θυμάσαι

Posted: 08 Oct 2011 05:39 AM PDT

"Οι αγάπες είναι θάλασσες", κάποια νύχτα μου 'χες πει Τη ζωή μου όμως χάλασες, που 'χεις εξαφανιστεί Πάνε χρόνια που ναυάγησα στο βαθύ σου το φιλί Να σε ξεπεράσω άργησα και φοβάμαι πιο πολύ. Να θυμάσαι πως μου έλειψες κι ότι σ' αγαπώ πολύ Θα 'μαι εδώ κι ας μ' εγκατέλειψες, θα σε νοιάζομαι ολόκληρη ζωή Να θυμάσαι πως δε ξέχασα τα γλυκά σου τα φιλιά Κι αν απ' τη ζωή μου σ' έχασα θα 'σαι πάντα εδώ, αγάπη μου παλιά. "Οι αγάπες είναι θάλασσες", κάποια νύχτα μου 'χες πει Για να σε θυμάμαι άφησες των χειλιών σου τη σιωπή Να θυμάσαι πως μου έλειψες κι ότι σ' αγαπώ πολύ Θα 'μαι εδώ κι ας μ' εγκατέλειψες, θα σε νοιάζομαι ολόκληρη ζωή Να θυμάσαι πως δε ξέχασα τα γλυκά σου τα φιλιά Κι αν απ' τη ζωή μου σ' έχασα θα 'σαι πάντα εδώ, αγάπη μου παλιά.

Δέσποινα Βανδή & Βασίλης Καρράς ( Ντουέτο )-Αχάριστη κι αλήτισσα

Posted: 08 Oct 2011 05:36 AM PDT

Δεν κράτησε η κολόνια μας Αγάπη μου για χρόνια το άρωμά της χάθηκε γρήγορ' απ' τα σεντόνια κουράστηκ' απ' τη σχέση μας Και στα όριά μου φτάνω συγγνώμη μα έτσι αισθάνομαι τι θέλεις να σου κάνω Αχάριστη κι αλήτισσα για πες μου τι σου ζήτησα μια αγάπη μια παρηγοριά μα φαίνεται ήτανε πολλά για σένα αυτά αλήτισσα Για σένα καρδιοχτύπησα για σένα θυσιάστηκα κι από τα πλάνα μάτια σου γελάστηκα αλήτισσα Έσπασα λύγισα με πλάνεψες παλάβωσα κι όλα εγώ στα 'δωσα αχάριστη κι αλήτισσα Για σένα είχα αισθήματα που τώρα πια δεν έχω κάποια στιγμή σ' αγάπησα μα τώρα δεν σ' αντέχω το ξέρω μου έδωσες πολλά μα τώρα θέλω κι άλλα εγώ σου λέω γεννήθηκα για πράγματα μεγάλα

Βασίλης Καρράς-Για δες ποια μιλάει

Posted: 08 Oct 2011 05:35 AM PDT

Φίλε ξέρω τι περνάς, τα 'χω περάσει, που μ' εκείνη στ' αδιέξοδο έχεις φτάσει, και συνέχεια λέει πως την εκμεταλλεύεσαι, και καθόλου πια δεν της συμπαραστέκεσαι. Για δες ποια μιλάει, για δες ποια μιλάει, αυτή που όταν κλαις εκείνη γελάει, για δες ποια μιλάει. Πάντα φταις εσύ για ό,τι κι αν συμβαίνει, από σένα είναι απογοητευμένη, γιατί τάχα εσύ δεν την υπερασπίζεσαι, δεν την νοιάζεσαι και δεν την συμμερίζεσαι. Για δες ποια μιλάει, για δες ποια μιλάει, αυτή που όταν κλαις εκείνη γελάει, για δες ποια μιλάει.

Νότης Σφακιανάκης-Γυναίκα μυστήριο

Posted: 08 Oct 2011 05:10 AM PDT

Πάλι κι απόψε περπατάς συλλογισμένος μέσα στα δίχτυα της ξανά παγιδευμένος και δεν μπορείς ν' αντισταθείς κοντεύεις πια να τρελαθείς φίλε μου είσαι απ' την καρδιά της τρελαμένος. Είν' η γυναίκα στη ζωή ένα μυστήριο κι ένα μυστήριο για πάντα παραμένει, τη μια σου δίνει για να πιεις το δηλητήριο κι ύστερα μ' ένα της φιλί σε ανασταίνει. Όσο κι αν ψάξεις τελικά για να ξεφύγεις δεν θα μπορέσεις την μορφή της ν' αποφύγεις σκέψου καλά πως θα φερθείς γιατί στο λέω, θα βρεθείς στα ξενυχτάδικα τον πόνο σου να πνίγεις. Είν' η γυναίκα στη ζωή ένα μυστήριο κι ένα μυστήριο για πάντα παραμένει, τη μια σου δίνει για να πιεις το δηλητήριο κι ύστερα μ' ένα της φιλί σε ανασταίνει.( χ3 )

FFC BARETHIKA

Posted: 08 Oct 2011 01:10 AM PDT

Βαρέθηκα τα πολλά που τις ελπίδες στερεύουν τα μεθυσμένα τα βράδια τις αναμνήσεις που φέρνουν όσα καλά μου'χουν τύχει μόνο για λίγο να μένουν να βλέπω άχρηστες μέρες να περνάνε να φεύγουν βαρέθηκα να μετράω λίγα σωστά πολλά λάθη να καίγονται τα όνειρά μου πρώτα καπνός μετά στάχτη βαρέθηκα να πολεμάω σε μια άνιση μάχη βλέπω το μέλλον μου σ'ανθρώπους που πέθαναν μονάχοι Βαρέθηκα να μη μπορώ ποτέ σε κάτι να ελπίζω το χρώμα που'χουν οι μέρες μου να'ναι πάντα το γκρίζο βαρέθηκα και τη γνώμη που έχουν οι άλλοι για μένα μα το μυαλό μου αντέχει ακόμα και με σπασμένα τα φρένα βαρέθηκα όλους αυτούς που προσκυνάνε το χρήμα μόνοι χωρίς αντίδοτο σε ένα λάκκο με φίδια βαρέθηκα τους δήθεν φίλους που χτυπάνε πισώπλατα κρύβουν συνέχεια τη βρωμιά τους με χιλιάδες αρώματα μα πιο πολύ βαρέθηκα αυτούς που φανήκαν αχάριστοι εθιστήκανε στο ψέμα κι έτσι πάθανε εξάρτηση βαρέθηκα όλα τα ψώνια μες τη HIP-HOP φάση όλοι μάγκες στα λόγια μα ποτέ λίγη δράση Ρεφραιν Βαρέθηκα σε κόλπο μπλέχτηκα πολλά ανέχτηκα ανεύθυνα τα λόγια από άτομα που ήταν ψεύτικα συγκέντρωσα δυνάμεις άντεξα ποτέ δεν έπεσα νίκησα όσα δεν δέχτηκα τους όρους έθεσα (x2) Βαρέθηκα να ψάχνω ένα νόημα να βρω με κακόγουστο αστείο να μοιάζει η ζωή που ζω κάποιοι θα πουν πως είναι ωραία κάποιοι άλλοι ίσως το αντίθετο βαρέθηκα ψάχνοντας το πιο ταιριαστό επίθετο κι αυτούς που δεν εκτίμησαν όταν δίπλα τους στάθηκα αυτούς δεν τους βαρέθηκα απλώς, μα τους σιχάθηκα βαρέθηκα περιοδικά με μοντέλα μοδάτα μπουρδέλα και όταν κάθομαι να γράφω να βγαίνει μόνο πόνος στην πένα είμαι εγώ για μένα εσύ για σένα ο καθένας για την πάρτη του και όλα γύρω μας ξένα νόημα κανένα δεν υπάρχει είμαστε λίγοι μονάχοι βαρέθηκα το μυαλό μου με κάποιον πάντα να πρέπει να ταχει βαρέθηκα όλα τα

Απόστολος Νικολαΐδης-Όταν χορεύεις το τσιφτετέλι

Posted: 08 Oct 2011 12:47 AM PDT

Όταν χορεύεις το τσιφτετέλι κανείς δεν θέλει να κατεβείς Πάνω στην πίστα μόνο οι αγγέλοι πρέπει να μένουν,κι άλλος κανείς Χόρεψε-χόρεψε και εγώ στα πόδια σου ψυχή θα στρώσω Χόρεψε-χόρεψε μ' αυτό το σώμα σου που καίει τόσο Όταν χορεύεις το τσιφτετέλι κανείς δεν θέλει να κατεβείς Όταν χορεύεις το τσιφτετέλι όλοι ξεχνάνε τους στεναγμούς Η πίστα όλη,γεμίζει μέλι απ' του κορμιού σου τους πειρασμούς Χόρεψε-χόρεψε

Στέλιος Καζαντζίδης-Οι μισοί καλοί

Posted: 07 Oct 2011 10:06 AM PDT

Μη ζητάς να βρεις καλό μπέσα μη ζητάς στων ανθρώπων τις καρδιές μέσα μην κοιτάς. Οι μισοί καλοί σε μοναστηριού κελί κι οι άλλοι στο τρελάδικο από κακό κι απ'άδικο Μη ζητάς να βρεις καλό μη βαρυγκομάς και τα πάθη η ζωή τα'φτιαξε για μας

Στέλιος Καζαντζίδης - Έψαξα άδικα να βρω

Posted: 07 Oct 2011 10:04 AM PDT

Έψαξα άδικα να βρω ανθρώπους να με νιώσουνε μα δυστυχώς δεν βρήκα Πάνω στις τόσες μου πληγές αχ, αχ κι άλλες πληγές μ' ανοίξανε και γελασμένος βγήκα Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει Έδωσα χρήμα και καρδιά και πίστεψα στον έρωτα και στην αγνή φιλία Μα ήταν όλα μια ψευτιά αχ αχ και μου 'δωσαν για αντάλλαγμα μίσος κι αχαριστία Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει

Μη ζητήσεις συγνώμη-Αγγελική Ηλιάδη & Βασίλης Καρράς ( Ντουέτο )

Posted: 07 Oct 2011 09:59 AM PDT

Πέρνα μη στέκεσαι στην πόρτα πέρνα ζωή με το φιλί σου κέρνα η πόρτα αυτή δεν έκλεισε ποτέ Τίποτα δε χρειάζεται να πούμε είναι αρκετό ένα σ΄αγαπώ Μη ζητήσεις συγνώμη σ΄αγαπάω ακόμη δύο κάθετοι δρόμοι δεν χωρίζουνε ποτέ Μη ζητήσεις συγνώμη πιο πολύ με σκοτώνει η αγάπη ενώνει τις δικές μας καρδιές Καρδιά μου δική σου είναι η καρδιά μου Μέτρα το χρόνο από τώρα μέτρα κι αν έγινε η καρδιά μου πέτρα δεν έφυγες ποτέ ούτε λεπτό Πάλευα κάθε βράδυ με το χρόνο κέρδισα εγώ γιατί σ΄αγαπώ

Ματάκια μου-Βασίλης Καρράς

Posted: 07 Oct 2011 09:56 AM PDT

Μήπως νομίζεις ότι μπορούμε, εμείς οι δυο για να τα βρούμε, αυτό που ζούμε τώρα οι δυο μας, είναι το διάλειμμα το ερωτικό μας, Ματάκια μου φύγε δεν κάνεις για μένα, σε άλλον ανήκεις και μ' άλληνε ζω, δεν έχει θέση για σένα η καρδιά, δεν έχει θέση για άλλο δεσμό, Ματάκια μου φύγε δεν κάνεις για μένα, σε άλλον ανήκεις και μ' άλληνε ζω, δεν έχει θέση για σένα η καρδιά, δεν έχει θέση για άλλο δεσμό, Μήπως θυμάσαι πότε οι δυο μας, κάναμε κάτι για το δεσμό μας, περάσαμε όμορφα κι ας ήταν λίγο, όλα τελείωσαν γιατί να μείνω, Ματάκια μου φύγε δεν κάνεις για μένα, σε άλλον ανήκεις και μ' άλληνε ζω, δεν έχει θέση για σένα η καρδιά, δεν έχει θέση για άλλο δεσμό, Ματάκια μου φύγε δεν κάνεις για μένα, σε άλλον ανήκεις και μ' άλληνε ζω, δεν έχει θέση για σένα η καρδιά, δεν έχει θέση για άλλο δεσμό.

Και παντρεμένος σ' αγαπώ-Βασίλης Καρράς

Posted: 07 Oct 2011 09:53 AM PDT

Έτσι τα φέρνει η ζωή, θυμάμαι φεύγοντας μου είπες, πήρες μαζί σου τις χαρές, και μ' άφησες τις λύπες, Και παντρεμένος σ' αγαπώ ακόμα, δε βγαίνει αγάπη με το στόμα, και με δυο ψεύτικα δυο άψυχα χαρτιά, δε βγαίνει αγάπη απ' την καρδιά, Έτσι τα φέρνει ο καιρός, στο τέλος να υπάρχει ένα θύμα, αυτή η γυναίκα αλλουνού, και γω το μαύρο στίγμα, Και παντρεμένος σ' αγαπώ ακόμα, δε βγαίνει αγάπη με το στόμα, και με δυο ψεύτικα δυο άψυχα χαρτιά, δε βγαίνει αγάπη απ' την καρδιά, Και παντρεμένος σ' αγαπώ ακόμα, δε βγαίνει αγάπη με το στόμα, και με δυο ψεύτικα δυο άψυχα χαρτιά, δε βγαίνει αγάπη απ' την καρδιά.

Βασίλης Καρράς-Μα τέτοια ήσουν και συ

Posted: 07 Oct 2011 09:47 AM PDT

Όλα ψεύτικα και προσποιητά, γέμισε με λόγια η ζωή μου, δε μπορώ να δω και ούτε να σου πω, ποιοι ήτανε εντάξει απέναντι μου, Τι άνθρωποι είναι αυτοί, που λένε ότι τάχα σ' αγαπάνε, μα πίσω από την πλάτη σου γελάνε, τι άνθρωποι είναι αυτοί, που εύκολα μπορούν να σε πουλάνε, Μα τέτοια ήσουν και συ, τέτοια ήσουν και συ, και 'χεις καταστρέψει τη ζωή μου, μα τέτοια ήσουν και συ, σκάρτη στην ψυχή, και άδικη πολύ απέναντι μου, Όλοι ευγενικοί, χαμογελαστοί, ότι θες ν' ακούσεις θα σου πούνε, ότι κι αν συμβεί, πάντοτε αυτοί, κερδισμένοι να 'ναι προσπαθούνε, Τι άνθρωποι είναι αυτοί, που λένε ότι τάχα σ' αγαπάνε, μα πίσω από την πλάτη σου γελάνε, τι άνθρωποι είναι αυτοί, που εύκολα μπορούν να σε πουλάνε, Μα τέτοια ήσουν και συ, τέτοια ήσουν και συ, και 'χεις καταστρέψει τη ζωή μου, μα τέτοια ήσουν και συ, σκάρτη στην ψυχή, και άδικη πολύ απέναντι μου, Μα τέτοια ήσουν και συ, τέτοια ήσουν και συ, και 'χεις καταστρέψει τη ζωή μου, μα τέτοια ήσουν και συ, σκάρτη στην ψυχή, και άδικη πολύ απέναντι μου, Μα τέτοια ήσουν και συ, τέτοια ήσουν και συ, και 'χεις καταστρέψει τη ζωή μου, μα τέτοια ήσουν και συ, σκάρτη στην ψυχή, και άδικη πολύ απέναντι μου.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές