Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


και αν σαγαπησα τρελη-πλουταρχος

Posted: 02 Sep 2011 06:44 PM PDT

Εγώ είπα όσα είχα να σου πω σβήσε όλα μου τα λάθη με λευκό κι αγκάλιασε με και αν έφταιξα που τόσο σ'αγαπώ έχω πονέσει πιο πολύ γι'αυτό συγχώρεσε με Κι αν σ'αγάπησα εσένανε τρελή χίλια κομμάτια σκορπισμένα απο γυαλί,Ψεύτικη αγάπη και αν μέτρησα τα λάθη σου τρελή παρ'την καρδιά μου σκισ'την σαν χαρτί να έρθεις πάλι Εγώ είπα όσα είχα να σου πω πριν φτάσουμε κι οι δυό στον χωρισμό,αγκάλιασε με διώξε όλα μου τα λάθη σαν καπνό όπως έκανα για σένανε κι εγώ και φίλησε με Κι αν σ'αγάπησα εσένανε τρελή χίλια κομμάτια σκορπισμένα απο γυαλί,Ψεύτικη αγάπη και αν μέτρησα τα λάθη σου τρελή παρ'την καρδιά μου σκισ'την σαν χαρτί να έρθεις πάλι

καρδια μου κανε υπομονη-πλουταρχος

Posted: 02 Sep 2011 06:43 PM PDT

Τα τσιγάρα σου σβησμένα και τα λόγια σου φωτιά τα θυμάμαι ένα ένα δε περνάει η βραδιά το παράπονο με παίρνει που θυμάμαι όσα ξεχνάς όμως ποιος καταλαβαίνει μόνος σου τα δύσκολα περνάς Καρδιά μου κάνε υπομονή και θα ξεχάσεις είναι η ζωή πολύ μικρή να τη σκορπάς είναι καλύτερα ό,τι αγάπησες να χάσεις παρά να χάνεσαι για κείνη που αγαπάς Τ' όνομα σου χαραγμένο σ' ένα ψεύτικο φιλί κι ίσως φταίω που επιμένω μα σ' αγάπησα πολύ το παράπονο με παίρνει που θυμάμαι όσα ξεχνάς όμως ποιος καταλαβαίνει μόνος σου τα δύσκολα περνάς

ο νους μου παλι ξενυχτα-γιαννης πλουταρχος

Posted: 02 Sep 2011 06:36 PM PDT

Τ' άστρα ψηλά στον ουρανό μονάχος μου χαζεύω να ' ξερες πόσο μάτια μου απόψε τα ζηλεύω που ούτε μια νύχτα δεν περνά εκείνα να μην βγούνε κι ως το πρωί αγάπη μου σε βλέπουν και σ' ακούνε Και ο νους μου πάλι ξενυχτά εσένα συλλογιέται μόνη κι απόψε είν' η καρδιά και δεν παρηγοριέται Σαν ήλιος κάθε δειλινό μέσα στην αγκαλιά μου βασίλευες και έλουζες με φως τα όνειρα μου κι είναι μακριά σου η μοναξιά πόνος που δεν αντέχω κι είναι που ακόμα σ' αγαπώ κι ας μη μπορώ να σ' έχω

θα σε περιμενω-γιαννης πλουταρχος

Posted: 02 Sep 2011 06:17 PM PDT

Ήσουν μια φορά, θυμάμαι, ο άνθρωπος μου, ήσουν η ζωή για μένα κι ο θάνατος μου, μες στην ερημιά του κόσμου η πρώτη επαφή, ο πρώτος έρωτας εσύ. Τώρα η βροχή, στα μάτια...για σένα πέφτει, άλλη μια φορά μιλάω με τον καθρέφτη, χάθηκες και εγώ φοβάμαι, πως δεν θα σε ξαναδώ. Θα σε περιμένω, θα σε περιμένω... όσο ανασαίνω, πάντα θα ελπίζω πως θα ρθεις, θα σε περιμένω, θα σε περιμένω... όσο ανασαίνω, έλα μην αργείς!!!!! Ήσουν μια φορά, θυμάμαι, δικό μου σώμα, είχες μια φωτιά στο βλέμμα, που καίει ακόμα, ήταν τα φιλιά,ταξίδια.. κι ο έρωτας λιμάνι στο ζεστό σου το κορμί, τώρα μοναξιά γεμίζει τα δυό μου μάτια, έρχεται ξανά η νύχτα, κι εγώ κομμάτια... πως να σου το πω, εσένα έχω μόνο ν'αγαπώ!! Θα σε περιμένω, θα σε περιμένω... όσο ανασαίνω, πάντα θα ελπίζω πως θα ρθεις, θα σε περιμένω, θα σε περιμένω... όσο ανασαίνω, έλα μην αργείς!!!!!

Και δεν μπορώ-Γιαννης Πλούταρχος

Posted: 02 Sep 2011 06:05 PM PDT

Πόσο πολύ μου έχεις λείψει πόσο και θέλω μ' όλη την ψυχή μου να σε νιώσω πόσο πολύ σε περιμένω να γυρίσεις και τα κρυφά σου μυστικά να μου χαρίσεις Και δεν μπορώ δεν μπορώ μακριά σου άλλο πια σ'αγαπάω στο φωνάζω δυνατά και δεν μπορώ δεν μπορώ μην αργείς ούτε λεπτό τα κατάφερες καρδιά μου να μου πάρεις το μυαλό Πόσο πολύ θέλω να ξεκινήσω πάλι αυτή την βόλτα στο κορμί σου τη μεγάλη πόσο πολύ το χαίρομαι που θα βρεθούμε και μες στην φλόγα της αγάπης να καούμε Και δεν μπορώ δεν μπορώ μακριά σου άλλο πια σ'αγαπάω στο φωνάζω δυνατά και δεν μπορώ δεν μπορώ μην αργείς ούτε λεπτό τα κατάφερες καρδιά μου να μου πάρεις το μυαλό

[HQ] Vegas & Melisses - Αυτό το Καλοκαίρι (LIVE MAD VMA 2011)

Posted: 02 Sep 2011 09:10 AM PDT

TOP 10 ELECTRO HOUSE JUNE 2011

Posted: 02 Sep 2011 08:55 AM PDT

LMFAO - Party Rock Anthem REMIX 2011 / Jackson/ Kelis / Daft Punk

Posted: 02 Sep 2011 08:33 AM PDT

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές