Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Pantocratoria©


Pantocratoria©


Πότε χάνουν οι λέξεις την αξία τους

Posted: 10 Dec 2011 03:58 PM PST

                        words.jpg

"Δεν φοβάμαι τις λέξεις. Φοβάμαι τους ανθρώπους που λένε εύκολα τις λέξεις."

Δεν ξέρω ποιος το είπε μα θα το δανειστώ γιατί θέλω μ' αυτό να απαντήσω στον/ην φίλο/η που βρέθηκε στο blog μου γιατί αναζήτουσε την απάντηση στην πιο πάνω ερώτηση.

Φίλε,

οι λέξεις όταν ειπώνονται εύκολα, χωρίς να καταλαβαίνουμε τι σημαίνουν, όταν χρησιμοποιούνται στοχευμένα για να πετύχουν κάποιο σκοπό, χάνουν και το νόημα και την αξία τους. Γίνονται λιγότερο σημαντικές και γίνονται ψεύτικες.

Το έχουμε αυτό οι άνθρωποι. Άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο...Λέμε πολλά..κάνουμε λίγα, κάποτε τίποτα....

Πράξεις. Σ' αυτές θα 'πρεπε να δίνουμε την μεγαλύτερη βαρύτητα γιατί αυτές είναι που αποδεικνύουν και την γνησιότητα των λέξεων και την αλήθεια που κρύβουν μέσα τους.

Κρίμα...γιατί είναι κάτι λέξεις μεγαλοπρεπείς, λέξεις με τεράστια σημασία, και 'μεις τις κάνουμε πολλές φορές με τις πράξεις μας, να φαντάζουν πολύ μικρές..

Στο Ψιψί...

Posted: 10 Dec 2011 03:57 PM PST

                     friendship007.gif

Είναι κάποιες στιγμές -σαν και τώρα- που νιώθω την ανάγκη να σηκώσω το τηλέφωνο για να πω απλά  ένα "Σ'αγαπώ.Χαιρομαι που σ' έχω στην ζωή μου", μα δεν το κάνω γιατί για κάποιο λόγο μου είναι πολύ δύσκολο να εκφράσω με λόγια αυτά που νιώθω.

Σε σένα λοιπόν, που ήσουν στο πλάι μου όποτε σε χρειάστηκα,

σε σένα που με σήκωσες στα πόδια μου όταν δεν είχα δύναμη να περπατήσω,

σε σένα που με κάνεις να χαμογελώ ακόμα κι όταν μέσα μου πονάω,

σε σένα που με κρατάς ακόμα εδώ, 

σε σένα που κάνεις την ζωή μου ομορφότερη,

σε σένα που δεν μ' έκανες ν' αμφισβητήσω ποτέ την αγάπη σου,

σε σένα, που μόλις πριν λίγο λέρωσα τον "τοίχο" σου με την πιο πάνω φωτογραφία,

νιώθω σήμερα την ανάγκη να πω πως σ' αγαπώ...

Χωρίς λόγο, χωρίς αφορμή, χωρίς πολλά πολλά, απλά επειδή υπάρχεις στην ζωή μου...

Ό,τι και να κάνω δεν θα 'ναι ποτέ αρκετό...

Αυτά που θα 'λεγα σε σένα.....

Posted: 10 Dec 2011 03:54 PM PST

                      lighthouse-with-house.jpg

Γιατί όλο επιστρέφεις δεν μπορώ να καταλάβω...

Τι θες από μένα; Δεν έχω και τιποτ' άλλο να δώσω,στα 'δωσα όλα.

Αφού δεν με θέλεις πια στην ζωή σου γιατί δεν με αφήνεις να σε ξεπεράσω; Γιατί με  πας συνέχεια πίσω; Πάρε επιτέλους ένα δρόμο και μην ξαναμπείς στον δικό μου. Άσε με να πορευθώ μακριά σου. Να βρω ξανά τον εαυτό μου και να ζήσω όπως ζούσα πριν έρθεις στην ζωή μου. Να ζήσω ξανά για μένα και όχι για σένα. Να ζήσω χωρίς να κυριεύεις κάθε μου σκέψη,χωρις να στοιχειώνεις κάθε μου όνειρο.

Με κούρασαν τα παιχνίδια σου.Δεν θέλω να παίξω άλλο. Δεν θέλω να είμαι πάντα εδώ να σε περιμένω. Ούτε θέλω να είμαι άλλο το λιμάνι σου. Θα το γκρεμίσω το λιμάνι σου, θα το καταστρέψω. Να μην το βρίσκεις πάντα ανοικτό να σε περιμένει να αράξεις.

Αυτά τα φύγε-έλα μ΄ έχουν κουράσει. Ή να έρθεις και να μείνεις ή να φύγεις και να μην ξαναγυρίσεις ποτέ.

Αν αποφασίσεις το πρώτο να ξέρεις πως θα είμαι ο πιο ευτυχισμένος ανθρωπος στην γη και σου υπόσχομαι πως δεν θα το μετανιώσεις ποτέ.

Αν αποφασίσεις να φύγεις οριστικά θα λυπηθώ, θα πονέσω και θα κλάψω μα θα ξέρω πως όταν τελείωσω με τον θρήνο και τα δάκρυα θα έχω επιτέλους ελευθερωθεί απ' τα δεσμά σου. Θα είμαι έτοιμη να ανοίξω τα πληγωμένα μου φτερά και να πετάξω όσο πιο μακριά από σένα μπορώ και ίσως κάποια στιγμή να ξανανιώσω ευτυχισμένη...έστω και χωρίς εσένα...

Μόνο πες μου. Θέλω να ξέρω...Το έχω πια ανάγκη.

Για σένα...

Posted: 10 Dec 2011 03:49 PM PST

 

 

                   Abandon.jpg

Αυτή είναι η πρώτη φορά που απευθύνομαι σε σένα ...

Ήθελα από καιρό να το κάνω μα για άλλο λόγο απ'τον σημερινό.

Ήθελα, τότε, να σου πω πόσο ευτυχισμένη με κάνεις και πόσο χαίρομαι που ήρθες στην ζωή μου. Ήθελα επίσης να σε ευχαριστήσω για την επιμονή, την υπομονή και το κουράγιο σου και να σου πω συγγνώμη που άργησα να σε εκτιμήσω ...δεν πίστευα βλέπεις πως κοντά σου θα ζούσα ξανά και θα είχα την δυνατότητα να ξαναγαπήσω.

Ήθελα να σου πω ευχαριστώ γιατί κάνεις την καθημερινότητα μου ομορφότερη και γιατί δίνεις πνοή στα όνειρα μου. Όπως σ'ευχαριστώ, επίσης, που ήσουν πρόθυμος να ονειρευτείς μαζί μου.

Ήθελα να σου πω πως θα είμαι κοντά σου για πάντα και πως δεν θα σε αφήσω ποτέ (όπως ακριβώς το ζήτησες), ότι θα σε προστατεύω απ' όλους και δεν θα αφήσω κανέναν να σου κάνει κακό...Και πως θα σ'αγαπάω για πάντα.

"Πάντα"... λέξη που δεν μ'αρέσει να χρησιμοποιώ συχνά μα μαζί σου το έκανα γιατί το ένιωσα και επειδή εγώ δεν έχω μάθει να λέω λόγια ψεύτικα, ούτε έχω μάθει να δίνω κούφιες υποσχέσεις, το εννοούσα.

Είναι αστείο μα ακόμα και τώρα δεν μετανιώνω για τίποτε απ'όλα αυτά. Και ακόμα και τώρα που όλοι  λένε πως δεν άξιζες, εγώ δακρύζω γιατί ξέρω πως κάνουν λάθος. 

Και μπορεί να πονάω και να δακρύζω μα δεν μπορώ να σου κρατήσω κακία. Γιατί σ'αγαπησα στ' αλήθεια και δεν γίνεται να σε μισήσω.  

Λυπάμαι γιατί οι φόβοι μου έγιναν ξανά πραγματικότητα παρόλο που με διαβεβαίωνες για το αντίθετο.

Λυπάμαι γιατί μαζί σου προσπάθησα περισσότερο από κάθε άλλη φορά γιατί σε πίστεψα και πίστεψα πως άξιζες να προσπαθήσω.

Λυπάμαι γιατί φάνηκες μικρός και ανίκανος να κρατήσεις τις υποσχέσεις σου.

Φαίνεται δεν θα καταλάβω και δεν θα μάθω ποτέ τους ανθρώπους...

Έρωτας είναι...

Posted: 10 Dec 2011 03:43 PM PST

                             heart.jpg

 ...να μην είναι ποτέ αρκετός ο χρόνος που περνούμε μαζί

 ...να μην αντεχεις στην σκέψη πως με μοιράζεσαι

 ...να τρέμεις στην σκέψη μήπως με χάσεις 

 ...να είμαι η πρώτη σου σκέψη το πρωί και η τελευταία το βράδυ

 ...να με αποχαιρετάς και να σου λείπω μόλις γυρίσω την πλάτη

 ...να γίνομαι ξαφνικά η προτεραιοτητα σου και να κυριεύω κάθε σου σκέψη

 ...να θέλεις να φωνάξεις σε όλους το πόσο πολύ μ'αγαπάς

 ...να ακολουθείς αυτό που σου λέει η καρδιά σου και να αφήνεις τη λογική και τα "πρέπει" στην ακρή

 ...να θέλεις να μοιράζεσαι τα πάντα μαζί μου

 ...να ονειρεύεσαι την ζωή σου με μένα στο πλάι σου

 ...να μην μπορείς λεπτό μακριά μου

Κατάλαβες τώρα την διαφορά;

Δυο χιλιάδες ΔΕΚΑ στόχοι...

Posted: 10 Dec 2011 03:42 PM PST

                    target.jpg

- Να κοιτάξω να γίνω καλά. Να σταθώ στα πόδια μου. Και αυτή να είναι η προτεραιότητά μου. (Και κάποια στιγμή της νέας χρονιάς να γιορτάσω τα γενέθλια μου)

- Να κρατήσω στην ζωή μου μόνο τους ανθρώπους που μου κάνουν καλό. Τους υπόλοιπους να τους διώξω.

- Να κάνω περισσότερα ταξίδια. Σε μέρη που δεν ξαναπήγα ποτέ. Όσα περισσότερα μπορέσω.

- Να αφιερώνω περισσότερο χρόνο στην οικογένεια και τους φίλους μου. Αυτούς μόνο έχω άλλωστε.

- Να συγχωρώ μόνο αυτούς που πρέπει. Τους υπόλοιπους ας τους συγχωρέσει ο Θεός. Τέρμα στις δεύτερες ευκαιρίες και στα συγχωροχάρτια.

- Να μένω μόνη με τον εαυτό μου όποτε -και όσο συχνά- το θελήσω. Η μοναξιά είναι πολλές φορές καλυτέρη από την συντροφιά κάποιων ανθρώπων.

- Να κάνω μόνο πράγματα που με ευχαριστούν. Να μην καταπιεστώ για τίποτα. Ποτέ ξανά.

- Να μην στηρίζω τα όνειρά μου πάνω σε άλλους. Να ονειρεύομαι μόνο για μένα. Και να στηρίζομαι στις δικές μου δυνάμεις.

- Να χαμογελώ ακόμα και τις στιγμές που μέσα μου θα πονάω. Και θα 'ναι πολλές αυτές οι στιγμές φέτος.

- Και να κλαίω λιγότερο. Και μόνο όταν αξίζει τον κόπο.

.....

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές