Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

The Music Center


The Music Center


Nικος οικονομοπουλος - Σημειωσατε διπλο

Posted: 23 Aug 2011 06:41 AM PDT

ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΦΑΝΤΑΣΤHΚΑ - ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ (NEW)

Posted: 23 Aug 2011 06:38 AM PDT

ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΑΞΑΝΕ - ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ (NEW)

Posted: 23 Aug 2011 06:34 AM PDT

Nikos Oikonomopoulos - Rwtisa ta matia mou [HQ]

Posted: 23 Aug 2011 06:30 AM PDT

Nikos Oikonomopoulos - Mia Kardia Pou Sagapaei

Posted: 23 Aug 2011 06:29 AM PDT

Nikos Oikonomopoulos-Etsi Nomizeis (Official video clip)

Posted: 23 Aug 2011 06:26 AM PDT

Νίκος Οικονομόπουλος - Δεν είμαι κανενός

Posted: 23 Aug 2011 06:09 AM PDT

Νίκος Οικονομόπουλος - Πάρε με μαζί σου

Posted: 23 Aug 2011 06:05 AM PDT

Νίκος Οικονομόπουλος - Δως μου τη ζωή μου πίσω

Posted: 23 Aug 2011 06:04 AM PDT

Νίκος Οικονομόπουλος - Θα με βρίσκεις μπροστά σου

Posted: 23 Aug 2011 06:03 AM PDT

αγγελοι ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:57 AM PDT

Πόσοι άγγελοι χορεύουν σ'ένα καρδιοχτύπι πόσοι άγγελοι γελάνε μ'ένα σου φιλί Μες σε μια βραδιά μου πήρες μακριά τη λύπη Ίσως είσαι και το κρύβεις άγγελος κι εσύ Αχ να μη τέλειωνε ποτέ το βράδυ αυτό που σ'έχω πλάι μου να μη ξημέρωνε ποτέ τώρα που βρήκα την αγάπη μου αχ να μη τέλειωνε ποτέ το βράδυ αυτό που σ'έχω πλάι μου να μη ξανάβρεχε ποτέ τώρα που στέγνωσε το δάκρυ μου Τι να τα κάνεις τα φτερά πιάσε τα χέρια μου γερά αφού με νίκησες σε ένα αγώνα άνισο τι να τα κάνεις τα φτερά πιάσε τα χέρια μου γερά πάμε άγγελέ μου στο δικό μας τον παράδεισο Πόσοι άγγελοι κοιτάνε μέσα απ'τη ματιά σου πόσοι ακόμα τραγουδάνε μ'ένα "σ'αγαπώ" μου'δωσες ζωή και ήπια μέσα απ'την καρδιά σου κι έχω γίνει εδώ μπροστά σου άγγελος κι εγώ

ολα χαθηκαν ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:56 AM PDT

Σε κοίταξα και χάθηκα στο μαύρο των ματιών σου Σε άγγιξα και ένιωσα το κρύο των χεριών σου και τότε γύρισες αλλού το πρόσωπό σου Τί να έφταιξε και όλα αλλάξαν πες μου και άπο νικητής μετράω τώρα τις πληγές μου Όλα χάθηκαν σου λέω και τα όνειρά μας κλαίω που σαν πέταλα μαδάνε ένα ένα Όλα χάθηκαν τελειώσαν και τα χείλη μου στεγνώσαν αφού τώρα δε φιλάνε πια εσένα Σε έψαξα μέσα στο φως σε βρήκα στο σκοτάδι σε κράτησα και στην καρδιά και στο λαιμό σημάδι πόσο θ' αντέξω στο δικό σου χάδι Τί έφταιξε και όλα άλλαξαν πες μου και από νικητής μετράω τώρα τις πληγές μου

καμια σαν εσεν ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:53 AM PDT

Ταξίδεψα όπου βάζει ο νους σε έρημους σε ωκεανούς έρωτες γνώρισα πολλούς μα σαν εσένα... Ξεχάστηκα σε κρύες αγκαλιές και βρέθηκα σε λάθος στροφές αγάπες ένιωσα πολλές μα σαν εσένα... σαν εσένα καμιά Ό,τι και να πεις ό,τι και να πω είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο Ό,τι και να πεις ό,τι και να πω,καμία σαν εσένα Ό,τι και να πεις ό,τι και να πω είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο ό,τι και να πεις ό,τι και να πω, κανένας σαν και μένα κι αν βράχηκε το σώμα πολύ στον ήλιο στέγνωσε το πρωί και δίπλα μου η γνωστή αναπνοή έχω εσένα... έχω εσένα ξανά Ό,τι και να πεις...

μεινε ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:52 AM PDT

Μείνε σώμα μου γίνε, γίνε ψυχή μου μείνε μαζί μου Μείνε μες στον καθρέφτη, η νύχτα πέφτει μείνε μαζί μου Μείνε μες στα όνειρά μου γίνε φόβος και χαρά μου Μείνε μέσα στη ζωή μου μείνε Στο λαιμό μου αποκοιμήσου, να ονειρευτώ μαζί σου μείνε μέσα στη ζωή μου μείνε Μείνε όποιος κι αν είμαι, σ' έχω ανάγκη αυτό το βράδυ Μείνε σβήνω το χρόνο, για σένα μόνο μείνε μαζί μου Μείνε μες στα όνειρά μου

ητανε λαθος μου ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:50 AM PDT

Με πειράζει Που τις νύχτες κάποιος άλλος σ' αγκαλιάζει Που η πίκρα μες στα μάτια μου ταιριάζει Με πειράζει που δεν είμαστε μαζί Με πειράζει Που η καρδιά μου σαν καθρέφτης να με σπάζει Μα το λάθος με τις τύψεις δεν αλλάζει Με πειράζει που δεν είμαστε μαζί Ήτανε λάθος μου Να σε δικάζω για ό,τι λες Ήτανε λάθος μου χωρίς για τίποτα να φταις Ήτανε λάθος μου και μετανιώνω που σε έκανα να κλαις Ήτανε λάθος μου να φτάνω στην υπερβολή Ήτανε λάθος μου λες κι είχες μια ζωή διπλή Ήτανε λάθος μου Όμως να ξέρεις πως εσένα μόνο αγάπησα απ' όλες πιο πολύ Να γυρίσω σαν αέρας την ζωή μου προς τα πίσω και στην πόρτα την ψυχή μου να σου αφήσω να γυρίσω και μια λέξη να σου πω Μια συγνώμη σε μια κάρτα που δε σου στείλα ακόμη με πειράζει να την βλέπω με σκοτώνει Μια συγνώμη που δεν πρόλαβα να πω Ήτανε λάθος μου Να σε δικάζω για ό,τι λες Ήτανε λάθος μου χωρίς για τίποτα να φταις Ήτανε λάθος μου και μετανιώνω που σε έκανα να κλαις Ήτανε λάθος μου να φτάνω στην υπερβολή Ήτανε λάθος μου λες κι είχες μια ζωή διπλή Ήτανε λάθος μου Όμως να ξέρεις πως εσένα μόνο αγάπησα απ' όλες πιο πολύ Ήτανε λάθος μου Ήτανε λάθος μου Όμως να ξέρεις πως εσένα μόνο αγάπησα απ' όλες πιο πολύ Να ξέρεις πως εσένα μόνο αγάπησα απ' όλες πιο πολύ

σαγαπω ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:50 AM PDT

Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω, να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ κάτι να σε εντυπωσιάσει, στον αέρα ένα σημάδι σου να πιάσει Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω, να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ. Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω, να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ μα κολλάω και πάλι σ' όλα εκείνα, που έλεγε γελώντας η Μελίνα Βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω, που είναι πάντα καινούριο κι απλό. Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ για το τώρα το πριν το μετά και το πάντα, σ' αγαπώ η καρδιά μου τρελάθηκε βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα. Σ' αγαπώ, θα με βρεις το πρωί όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν, θα 'μαι εδώ, κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν έτσι θ" αρχίσουν. Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω, να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ μα νομίζω τίποτα δε μου ανήκει, τα κρατάει καλά κρυμμένα η Αλίκη Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω, να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ. Ψάχνω κάτι καινούργιο αλλά τριγυρνώ συνεχώς στα παλιά με τη βάρκα του Μάνου σ' ένα κύμα, το γαλάζιο του Οδυσσέα σ' ένα ποίημα βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω που είναι πάντα καινούργιο κι απλό. Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ για το τώρα το πριν το μετά και το πάντα, σ' αγαπώ, η καρδιά μου τρελάθηκε βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα. Σ' αγαπώ, θα με βρεις το πρωί όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν, θα 'μαι εδώ, κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν έτσι θ' αρχίσουν

τι ημουνα για σενανε ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:49 AM PDT

Απ' τη ζωή μου πέρασες και με 'κανες κομμάτια θέλω μονάχα να μου πεις κοιτώντας με στα μάτια... Τι ήμουνα για σένανε τι ήσουνα για μένανε καιρός λοιπόν για να λογαριαστούμε μονάχα εγώ τρελάθηκα για σένα καταστράφηκα να δεις που όλοι θα πούνε Στους άλλους λες πως τίποτα δεν έκανα για σένα μα θέλω αν τολμάς να πεις τα ίδια και σε μένα... Τι ήμουνα για σένανε τι ήσουνα για μένανε...

στομα με στομα ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:48 AM PDT

Τι κι αν άφησες πίσω σου στεγνό ένα φιλί Τι κι αν κόπηκε η ανάσα μου σ' ένα γιατί Τι κι αν έκλεισες πίσω σου πόρτα και φως Την καρδιά μου την καίει ένας ήλιος ζεστός Στόμα με στόμα, γλυκό μου στόμα Σαν αμαρτία τη μια με τραβάς και την άλλη με διώχνεις μακριά Στόμα με στόμα, πόσο ακόμα Θα περιμένω σημάδι από 'σένα να γίνουμε ένα ξανά Τι κι αν είσαι αγάπη μου τόσο μακριά Τι κι αν μπάζει το σπίτι ψυχρή μοναξιά Τι κι αν βιάζεται τόσο ο χειμώνας να μπει Η καρδιά μου θα καίει σαν την άμμο ζεστή

σεκδικηθηκα ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:47 AM PDT

Σ' εκδικήθηκα Ούτε μια φορά απόψε δεν σε θυμήθηκα Τ' όνομα σου να το συλλαβίσω αρνήθηκα όπως παλιά Σ' εκδικήθηκα Και τα φώτα έσβησα μα δε φοβήθηκα Ούτε με το μαξιλάρι σου κοιμήθηκα αγκαλιά Δεν έχω τίποτα να θυμάμαι, τίποτα να μισώ, τίποτα ν' αγαπάω, για τίποτα να ζω Δεν έχω τίποτα να θυμάμαι, τίποτα να μισώ, τίποτα ν' αγαπάω, για τίποτα να ζω Σ' εκδικήθηκα τον εαυτό μου σκότωσα μα σ' εκδικήθηκα τον εαυτό μου σκότωσα μα σ' εκδικήθηκα Σ' εκδικήθηκα Ούτε πάνω απ' το τηλέφωνο δεν στήθηκα Ούτε από τα συγγνώμη σου κρατήθηκα, λόγια φτηνά Σ' εκδικήθηκα Δεν μου λείπει τώρα ότι κι αν στερήθηκα Για όσα έχασα για πάντα δε λυπήθηκα, ειλικρινά Δεν έχω τίποτα να θυμάμαι, τίποτα να μισώ, τίποτα ν' αγαπάω, για τίποτα να ζω Δεν έχω τίποτα να θυμάμαι, τίποτα να μισώ, τίποτα ν' αγαπάω, για τίποτα να ζω Σ' εκδικήθηκα τον εαυτό μου σκότωσα μα σ' εκδικήθηκα τον εαυτό μου σκότωσα μα σ' εκδικήθηκα Σ' εκδικήθηκα τον εαυτό μου σκότωσα μα σ' εκδικήθηκα τον εαυτό μου σκότωσα μα σ' εκδικήθηκα Κι από τις στάχτες μου εγώ ξαναγεννήθηκα

σαγαπω ειν απλο ρεμος

Posted: 23 Aug 2011 12:46 AM PDT

Τι ρωτάς γιατί τα κάνω όλα αυτά, γιατί σου αφήνω συνέχεια μηνύματα, κι έξω απ' το σπίτι σου είμαι κάθε βραδιά τι ρωτάς. Τι ρωτάς, για ποιόν φοβάσαι ή τι είμαι κι εγώ γιατί σαν τη σκιά σου σ' ακολουθώ, γιατί το κάνεις αυτό όλο πιο δύσκολο, τι ρωτάς. Θέλω μόνο να σου πω σ' αγαπώ... είναι απλό, τόσο απλό. Τι ρωτάς γιατί στέλνω σημειώματα και λουλούδια σε όλα τα χρώματα, σ' ακολουθώ μέχρι τα ξημερώματα, τι ρωτάς. Θέλω μόνο να σου πω σ' αγαπώ... είναι απλό, τόσο απλό, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, είναι απλό, τόσο απλό. Τίποτα δεν με κάνει, τίποτα, εγώ να σ' αρνηθώ, τίποτα δεν αξίζει, τίποτα, μες στον κόσμο αυτό, θέλω μόνο να σου πω, να σου πω πως σ' αγαπώ. Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, είναι απλό, τόσο απλό, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, είναι απλό, τόσο απλό. Τίποτα δεν με κάνει, τίποτα, εγώ να σ' αρνηθώ, τίποτα δεν αξίζει, τίποτα, μες στον κόσμο αυτό, θέλω μόνο να σου πω.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές