Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


- Stamatis Gonidis - Etsi - Γονιδης Σταματης - ΕτΣι -

Posted: 19 Oct 2011 03:45 PM PDT

Απόψε χάσαμε κι οι δυο - Δημήτρης Μητροπάνος

Posted: 19 Oct 2011 01:01 PM PDT

Dimitris Mitropanos - Otan Exw Esena 2011 (Cd Rip) HQ

Posted: 19 Oct 2011 12:59 PM PDT

Andreas Stamos- ftais

Posted: 19 Oct 2011 08:47 AM PDT

Τα πάντα γύριζαν μονίμως γύρω από σένα ποτέ δεν άφησες να μείνει κάτι και για μένα είχες τον τρόπο να οδηγείς χωρίς κανόνες την καρδιά μου ως την τρέλα Σε σένα πίστεψα και θέλησα να επενδύσω τώρα παλεύω μ΄όση δύναμη έχω να σε σβήσω αν έχεις κάτι να μου πεις και να μου δώσεις εξηγήσεις έλα πίσω

Χτες μου φώναζες πως μ΄αγαπούσες μα με άλλον τη ζωή σου ζούσες χτες ήμουν το υπόλοιπο μισό σου ε! δεν έχεις πλέον τον Θεό σου

Φταις για όλα όσα μου΄χεις κάνει φταις μη με ζαλίζεις άλλο φτάνει καις εδώ και χρόνια τη ζωή μου φταις δεν έχεις θέση εδώ μαζί μου

Δε θέλω πλέον με τους όρους σου να συνεχίσω κουράστηκα πολύ και πρέπει λίγο να ηρεμήσω στ΄αλήθεια μη με προκαλείς γιατί δε πρόκειται ν΄αντέξεις αν μιλήσω Σε σένα πίστεψα και θέλησα να επενδύσω τώρα παλεύω μ΄όση δύναμη έχω να σε σβήσω αν έχεις κάτι να μου πεις και να μου δώσεις εξηγήσεις έλα πίσω

http://lyricstranslate.com

Πόλυ Πάνου-Είμαι γυναίκα του εδώ και τώρα

Posted: 19 Oct 2011 07:43 AM PDT

Μ' αρέσουνε της νύχτας τα καμώματα το γλέντι το πιοτό το χασομέρι στο σπίτι μου γυρνάω ξημερώματα και ρώτησε τον ήλιο αν με ξέρει -Δεν κάνω σχέδια και δεν κοιτώ την ώρα είμαι γυναίκα της χαράς του εδώ και τώρα δεν κάνω σχέδια και δεν κοιτώ την ώρα είμαι γυναίκα της χαράς του εδώ και τώρα -Την μία με την άλλη με το μάξι μου γυρνάω στα μπουζούκια όπου γλεντάνε σπασμένο το κοντέρ μέσα στ' αμάξι μου και πίσω τα εκατό να μου σφυράνε --Δεν κάνω σχέδια και δεν κοιτώ την ώρα είμαι γυναίκα της χαράς του εδώ και τώρα δεν κάνω σχέδια και δεν κοιτώ την ώρα είμαι γυναίκα της χαράς του εδώ και τώρα -(Ταξίμι το μπουζούκι) --Δεν κάνω σχέδια και δεν κοιτώ την ώρα είμαι γυναίκα της χαράς του εδώ και τώρα δεν κάνω σχέδια και δεν κοιτώ την ώρα είμαι γυναίκα της χαράς του εδώ και τώρα

Πόλυ Πάνου-Δεν ήθελα να γεννηθώ

Posted: 19 Oct 2011 07:41 AM PDT

Δεν ήθελα να γεννηθώ σ' αυτό τον κόσμο να πονώ. Τι να την κάνω τη ζωή που είναι λίγη και πικρή; Καλύτερα ο άνθρωπος ποτέ να μη γεννιέται να μη γνωρίζει βάσανα να μη στενοχωριέται. Προσωρινή πάνω στη γη είναι η κάθε μας στιγμή κι αυτή γεμάτη βάσανα όλο καημούς και δράματα.

Κατερίνα Κούκα-Βρήκα τα φτερά μου

Posted: 19 Oct 2011 07:40 AM PDT

Βρήκα τα φτερά μου βρήκα τη χαρά μου, στα μεγάλα μάτια σου βλέπω τα όνειρα μου Πετώ ψηλά στα σύννεφα και πάω μ' έναν αϊτό που έχω κι' αγαπάω, πετώ ψηλά στα σύννεφα και κλαίω και μ' ένα σπίρτο τα παλιά τα καίω. Βρήκα τα φτερά μου μεσ' την ερημιά μου, σαν το ρόδι ρόδισες φως μου κι' αγκαλιά μου

Πόλυ Πάνου-Δωσ' μου να καπνίσω ένα τσιγάρο

Posted: 19 Oct 2011 07:39 AM PDT

Δωσ' μου να καπνίσω ένα τσιγάρο, ψεύτικη ζωή δεν σε γουστάρω, ψεύτικη ζωή δεν σε γουστάρω, δωσ' μου να καπνίσω ένα τσιγάρο. Η κατάληξη ποια θα 'ναι την γνωρίζω, την προβλέπω μες στα μάτια σου βαθειά, πως θα μείνω, στο φινάλε, πάλι μόνη, αφού χόρτασες αγάπη και φιλιά, αφού χόρτασες αγάπη και φιλιά. Δωσ' μου να καπνίσω ένα τσιγάρο, ψεύτικη ζωή δεν σε γουστάρω, ψεύτικη ζωή δεν σε γουστάρω, δωσ' μου να καπνίσω ένα τσιγάρο. Η κατάληξη ποια θα 'ναι την γνωρίζω, πλησιάζει κι ο δικός μας χωρισμός, θα μου βρεις κι εσύ μια δικαιολογία και θα φύγεις ξαφνικά κι εσύ βουβός, και θα φύγεις ξαφνικά κι εσύ βουβός. Δωσ' μου να καπνίσω ένα τσιγάρο, ψεύτικη ζωή δεν σε γουστάρω, ψεύτικη ζωή δεν σε γουστάρω, δωσ' μου να καπνίσω ένα τσιγάρο.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές