Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Γιώργος Γιαννιάς-Δε θέλω να σε χάσω

Posted: 18 Oct 2011 09:11 AM PDT

Πως φτάσαμε ως εδώ δε θέλω να πιστέψω. Πως φτάσαμε ως εδώ πως πέσαμε έτσι έξω. Αντίο να σου πω τρομάζω και φοβάμαι. Χωρίς εσένα εγώ, δε θέλω να κοιμάμαι. Δε θέλω να σε χάσω, θα χαθώ. Από τον κόσμο θα εξαφανιστώ. Μας δένουνε πολλά και πώς να σε ξεχάσω. Δε θέλω να σε χάσω, θα χαθώ. Τα βράδια μου μακριά σου τα μισώ. Το αύριο που θα 'ρθει δεν αντέχω να το δω. Δε θέλω να σε χάσω, δε θέλω να σε χάσω, θα χαθώ. Πως φτάσαμε ως εδώ εμείς να μη μιλάμε. Πως φτάσαμε ως εδώ δυο ξένοι να γυρνάμε. Χωρίς εσένα εγώ, δε θέλω να υπάρχω. Ποια ζωή μπορώ χωρίς εσένα να 'χω. Δε θέλω να σε χάσω, θα χαθώ. Από τον κόσμο θα εξαφανιστώ. Μας δένουνε πολλά και πώς να σε ξεχάσω. Δε θέλω να σε χάσω, θα χαθώ. Τα βράδια μου μακριά σου τα μισώ. Το αύριο που θα 'ρθει δεν αντέχω να το δω. Δε θέλω να σε χάσω, δε θέλω να σε χάσω, θα χαθώ.

Γιώργος Γιαννιάς-Σ' αγαπώ

Posted: 18 Oct 2011 09:09 AM PDT

Είναι βραδιές που ψάχνω μες τα όνειρά μου παλιές αγάπες μου που χάθηκαν στο χρόνο. που έλεγαν πάντοτε πως θα έμεναν κοντά μου, όμως στις δύσκολες στιγμές με άφησαν μόνο. Πόσα μοιράστηκα, πόσο κουράστηκα, πόσο περίμενα ώσπου φάνηκες εσύ σαν τη βροχή στη διψασμένη μου ψυχή. Σ' αγαπώ, δεν έχω τίποτα άλλο πια για να θυμάμαι, στην αγκαλιά σου θέλω μόνο να κοιμάμαι και τη μορφή σου να αντικρύζω σαν ξυπνώ σ' αγαπώ, δεν έχω τίποτα άλλο πια να περιμένω μέσα στα χέρια σου γεννιέμαι και πεθαίνω και ότι ονειρεύτηκα κοντά σου μόνο ζω. σ' αγαπώ... Όλη η ζωή μου ένα παράξενο ταξίδι άλλαζα πάντοτε σταθμούς μα έψαχνα τέρμα. οι αγάπες παίζανε του πόνου το παιχνίδι και γω ζητούσα την αλήθεια μες το ψέμα. Πόσα μοιράστηκα, πόσο κουράστηκα, πόσο περίμενα ώσπου φάνηκες εσύ σαν τη βροχή στη διψασμένη μου ψυχή. Σ' αγαπώ, δεν έχω τίποτα άλλο πια για να θυμάμαι, στην αγκαλιά σου θέλω μόνο να κοιμάμαι και τη μορφή σου να αντικρύζω σαν ξυπνώ Σ' αγαπώ, δεν έχω τίποτα άλλο πια να περιμένω μέσα στα χέρια σου γεννιέμαι και πεθαίνω και ότι ονειρεύτηκα κοντά σου μόνο ζω. Σ' αγαπώ...

Βόρεια Αστέρια – Θερμή Θεσσαλονίκη

Posted: 18 Oct 2011 09:06 AM PDT

2004 τα Βορεια Αστερια γραφουνε, γραφουν τα βραδυο γραφω τα βραδια(χ6) με την παρεα,γραφω τα βραδια(χ3) Γραφω τα βραδια τωρα με την παρεα, θερμη Θεσσαλονικη μαγκα κι ολα ειναι ωραια. Είναι ωραια απλα αφου το βραδυ το περναμε μαγκα φουντα και ποτα(χ2) 3D Κοιταω τα φωτα της,διαστελλονται παλι κορες ακομα μια νυχτα(??),μετρο(??)??? σιντι και ψωλες Εγνατια, παραλια, Αριστοτελους, Τσιμισκή λιγο πιο κατω απο την Κουσκουρα σημαια 2G. Παιρνει στροφες το μυαλο,μυριζω θερμαϊκο,παιρνω χαρτι και στυλο,ξες ποιος μου δινει ρυθμο. Μουτρα αλητικα που δεν με αφηνουνε να κοιμηθω Γραφω τα βραδια, το ποτηρι μου αδειασε βαλε ποτο Ειναι σωστο γιατι ετσι μ αρεσει να ζω Ειμαι εθυσμενος στο βορειοαστεριτικο ναρκωτικο Δεν παιζει εξοδος αμα το ζησεις κολλησες γι αυτο ειμαστε λιγοι και καλοι και ακου μαγκα σκηνικο. Οτι και αν πω δεν θα το πιασεις,καθως ραπαρω και μονο για να πιω κανω στασεις,3εις 3εις διαστασεις. Βαλτε να πιω περναω το ραπ σ' ενα λεπτο Ειναι ακομα 6 εχουμε μεχρι τις 8. ΡΕΦΡΑΙΝ Γραφω τα βραδια τωρα με την παρεα,θερμη Θεσσαλονικη μαγκα και ολα ειναι ωραια. Είναι ωραια απλα αφου το βραδυ το περναμε μαγκα φουντα και ποτα(χ2) JAMAL Καλη διαθεση χρειαζεται και αλκοολ να ρεει,να κανεις κατι σωστο για να ναι η βραδια οκ Να χρησιμοποιησεις αυτα που σου δινονται Μια πολη που ποτε δεν κοιμαται και ολα γινονται. Σκηνικα καλα θα δεις, αμα την ζωη μας για ενα βραδυ γευτεις,δεν θα απογοητευτεις,θα θελεις ετσι να ζεις,θα θελεις ραπ με εμας να γραψει λιγακι για να ακουστεις. ΜΙΚΡΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ Αν ψαξεις καβαντζες παιζουν πολλα σπιτια Μια βολτα στις σωστες περιοχες και θα μας βρεις. Σκερτσα σε δρομους αλλα και ντοπα beatια Ειναι οι ανωμαλοι number 1 θεσσαλονικεις. ΖΗΝΩΝ Ειναι οι 2G που δινουνε ρυθμους ζαλαδα και τρελη φεγγαραδα,φωτιζει μυαλα Ατακες σουπερ γραφονται μεχρι τα ξημερωματα Χαβαλες και αναμενα φυτηλια οι γειτονες απ τα μπαλκονια κατεβαζουν καντιλια. Λενε πως ειναι 6 το πρωι κατεβασε την μουσικη μου λεει. Κλεινω παντζουρι και παταω play Σε ενα κομματι μεσα γινεται χαμος, λυρικος σεισμος ο βητα αστερισμος. ΡΕΦΡΑΙΝ Γραφω τα βραδια τωρα με την παρεα,θερμη Θεσσαλονικη μαγκα και ολα ειναι ωραια. Είναι ωραια απλα αφου το βραδυ το περναμε μαγκα φουντα και ποτα(χ2)

Apiasto Oneiro - Aggelos Andreatos feat. DOCTA CD Rip HQ (New 2011 Song)

Posted: 18 Oct 2011 09:05 AM PDT

ΘΑΝΟΣ ΠΕΤΡΕΛΗΣ - ΑΠ' ΕΞΩ ΠΟΙΟΣ (new song 10/2011)

Posted: 18 Oct 2011 09:04 AM PDT

STAN FEAT. NEBMA - ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ (new song 10/2011)

Posted: 18 Oct 2011 09:02 AM PDT

Ominus ft. Kim - Πόσο σε θέλω

Posted: 18 Oct 2011 09:01 AM PDT

Os Ta Mesanixta - LAVA feat. Olga Farmaki - Ως Τα Μεσάνυχτα CD Rip HQ (New 2011 Song)

Posted: 18 Oct 2011 09:01 AM PDT

Bong Da City - Εκει που το ονειρο τελειωνει

Posted: 18 Oct 2011 09:05 AM PDT

στησε το κωλο σου κι ελα μ' οση ταχυτητα μιλαμε με ευθυτητα και δρουμε υποσυνειδητα σε ασυνειδητους καιρους που καναν παυση σε φαση που σκοτωνουνε τωρα κι οι μπατσοι πουστη κατσε και κλεισε το γαμημενο στομα σου γαμω εσενα, το σπιτι κι ολο το κομμα σου δικε μου, συνανθρωπε μου, ελα και πες μου ποσο θα με πληρωνες εσυ για τις δουλειες μου παράτα σχολεια, θητεια και αμφιθεατρα σας βαλανε ταμπελες σε φερετρα και ελευθερα νομιζετε πως ζειτε, ελατε πιειτε, ζαλιστειτε ??? αλανι που να μην τρομοκρατειται κοινωνια εγινες τσιρκο παιρνω ρισκο να εφευρισκω τροπους διαφυγης τα μελη σου εικονες μιας ανοιχτης πληγης κι αιμορραγεις, μα συμπονια κανεις θα πεθανεις οταν σταματησεις να ονειροπολείς εγω δε παιρνω θεση και καμια θεση δε με καλυπτει μες τα πληθη, λιγοι μπηκαν, λιγοι μειναν και επειγει να φανεις, μα ποτε να μην εμπιστευθεις τους ανθρωπους γιατι ποθους κρυβουνε και θα το δεις.. (Inka) υπαρχουν μερες που με κανουνε στο μυαλο να κουραζομαι απο κεινες τις μερες που θα πω πως δε θα αισθανομαι χωμενη μες στο γκριζο της πολης που εξασθενει καθε βημα και παγιδα και το παμε απ την αρχη τριγυρω φωτα, μα ανημπορη να τα κοιταξω ρωτα αυτους με κανουνε βέρια με κοκα αν φοβουνται ρωτα το βλεμμα χαμηλα σαν περπατας μπροστα μου κοτα ειναι λιγες οι φορες που σε πιανω να μιλας πρωτα κι οποτε χανομαι να γραψω αισθανομαι σαν ενα ηφαιστειο που εκρηγνυται και πιανομαι με νυχια και με δοντια απο πανω σας μαλλον ειστε τυφλοι για να μην βλεπετε τα χαλια σας σα σφαιρα στα κεφαλια σας ηρθα να δωσω φως καθε χρονο και καλυτερα μας ειπε ο γιατρος ανελλιπως καντε χωρο, και για να μην σας ξεφτιλυσω σολο θα μπουν οι bong da city να σας σκισουνε τον **** μπλεκω τετραστιχα σαν μαστιγα που μες στο νου μου κρατησα καβατζα για τις ωρες που αμαρτησα και καθισα, σε κοιταξα στα ματια και στοχαστηκα πως τιποτα δε μενει ιδιο απο τοτε που αρχισα..

Πασχάλης Τερζής-Για όσους με πρόδωσαν

Posted: 18 Oct 2011 08:53 AM PDT

Τα ξέρω όλα τα έμαθα όλα εξαφανίσου πάρε την ψευτιά σου, τα υπάρχοντα σου την θύμηση σου Για όσους με πρόδωσαν δεν έχω καιρό δεν έχω αίμα, έχω νερό δεν νιώθω τίποτα, ούτε θυμό για όσους με πρόδωσαν δεν έχω καιρό Η τελευταία σταγόνα μέσα μου όταν στάζει σαν δυνατή βροχή όλα τα ρημάζει και η ψυχή μου το βλέμμα μου αλλάζει κι ο πάγος στα ποτήρια μου γίνεται χαλάζι

Den eimai edw gia kanena-Xatzigiannis

Posted: 18 Oct 2011 08:46 AM PDT

Έχω μάτια κλεισμένα και δε με βρίσκει κανείς πια εμένα Τα 'χω όλα κρυμμένα και ούτε μίση ούτε αγάπες δείχνω πια

Δεν είμαι εδώ για κανένα κι από εδώ κι απ' όλα λείπω Δεν είμαι εδώ δεν έχει κτύπο η καρδιά δε ζω για κανένα

Δεν είμαι εδώ για κανένα λέω πως δεν είμαι εδώ και λείπω Δεν περιμένει άλλο τίποτα η καρδιά μονάχα εσένα

Είναι τ' αστέρια απλωμένα μα δεν τα βλέπω δεν τα θέλω αναμμένα Έχω κλειστό το δέρμα και ούτε πόνο ούτε χάδι νιώθω πια

http://lyricstranslate.com

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές