Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Κατερίνα Στανίση-Έτσι σ' αγάπησα

Posted: 15 Oct 2011 12:37 AM PDT

Έτσι σ' αγάπησα σαν όνειρο γλυκό που δεν τελειώνει κι όταν στα χέρια μου σφιχτά σε κράτησα είδα καινούργια εποχή να ξημερώνει έτσι σ' αγάπησα έτσι σ' αγάπησα Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες και ζω συνέχεια με μια απορία αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία Έτσι σ' αγάπησα σαν να 'σουνα πουλάκι μες στο χιόνι με το φιλί μου το γλυκό σ' ανάστησα είδα τον κόσμο ξαφνικά να μεγαλώνει έτσι σ' αγάπησα έτσι σ' αγάπησα Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες και ζω συνέχεια με μια απορία αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία

Κατερίνα Στανίση-Έναν έρωτα θυμάμαι

Posted: 15 Oct 2011 12:36 AM PDT

Έναν έρωτα θυμάμαι έναν έρωτα που μου φέρνει στο μυαλό μου βράδια αξημέρωτα Ποτέ δεν ξέχασα αυτόν που έχασα αυτόν που πήρε απ` τη ζωή μου τη χαρά εικόνα έμεινε ζωγραφιστή με απορίες και γιατί Έναν έρωτα θυμάμαι έναν έρωτα που μου φέρνει στο μυαλό μου βράδια αξημέρωτα Ποτέ δεν ξέχασα αυτόν που έχασα αυτόν που πήρε απ` τη ζωή μου τη χαρά τραγούδι έγινε για αυτά τα μάτια που ξανά δεν θα τα δω Έναν έρωτα θυμάμαι έναν έρωτα που μου έρνει στο μυαλό μου βράδια αξημέρωτα

Στέλιος Καζαντζίδης-Αυτή η νύχτα μένει

Posted: 15 Oct 2011 12:33 AM PDT

Αυτή η νύχτα μένει που θα 'μαστε μαζί θα φύγεις μακριά μου πριν έρθει το πρωί αυτή η νύχτα μένει Αγάπη μου σε χάνω έτσι ήτανε γραμμένο μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω Αγάπη μου θα φύγεις έτσι ήτανε γραμμένο μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω Αυτή η νύχτα μένει που θα 'μαστε μαζί θα φύγεις μακριά μου πριν έρθει το πρωί αυτή η νύχτα μένει Αγάπη μου σε χάνω έτσι ήτανε γραμμένο μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω Αγάπη μου θα φύγεις έτσι ήτανε γραμμένο μα όσο ζω στον κόσμο εσένα θα προσμένω Αυτή η νύχτα μένει που θα 'μαστε μαζί θα φύγεις μακριά μου πριν έρθει το πρωί αυτή η νύχτα μένει

Κατερίνα Στανίση-Αναστατώνομαι

Posted: 15 Oct 2011 12:32 AM PDT

Αναστατώνομαι, αναστατώνομαι, μαζί σου, μάτια μου, απογειώνομαι. Αναστατώνομαι, αναστατώνομαι, όλα τα παρατάω και ξεσηκώνομαι. Πες μου τι παθαίνω μόλις σε αντικρίζω, τα χάνω και ιδρώνω και όλο κοκκινίζω. Όλα πάνε λάθος, μα είμαι ευτυχισμένη, αυτό το νιώθουν μονο οι ερωτευμένοι. Αναστατώνομαι, ... Δεν έχω πιει σταγόνα, μα νιώθω μεθυσμένη, μ' έχεις κάνει κι είμαι πολύ αφηρημένη. Συνέχεια ξεχνάω, δεν ξέρω ούτε πού μένω, το μυαλό μου το 'χω αλλού παρκαρισμένο. Αναστατώνομαι, ...

Κατερίνα Στανίση-Αγαπάω δύσκολα

Posted: 15 Oct 2011 12:30 AM PDT

Αγαπάω δύσκολα γιατί μου κάνανε πολλά. Αγαπάω δύσκολα γιατί μου τη ραγίσαν τη καρδιά. Ότι ραγίσει δεν κολλά, αγαπάω δύσκολα. Μα όταν αγαπάω αγαπάω αγαπάω και παθιάζομαι. Μα όταν αγαπάω αγαπάω και θυσιάζομαι. ( x 2 ) Αγαπάω δύσκολα γιατί σας έμαθα καλά. Αγαπάω δύσκολα γιατί εγώ σας πλήρωσα ακριβά. Και τώρα πια ζητάω πολλά κι αγαπάω δύσκολα. Μα όταν αγαπάω αγαπάω αγαπάω και παθιάζομαι. Μα όταν αγαπάω αγαπάω και θυσιάζομαι. ( x 2 )

Πίτσα Παπαδοπούλου-Θ' αλλάξω ζωή, θ' αλλάξω καρδιά

Posted: 14 Oct 2011 07:57 AM PDT

Όσο πιο μακριά μπορώ θα φύγω και θα πάω να μη σε βρω στο δρόμο μου, στο δρόμο μου, και να καρδιοχτυπάω. Θ' αλλάξω ζωή, θ' αλλάξω καρδιά, αναίσθητη θα γίνω. Κι όταν μου λένε πως μ' αγαπάν, δεκάρα δεν θα δίνω. Θα πάρω τα παράπονα και τα φτερά θ' ανοίξω, θα βρω μια θάλασσα βαθιά, μια θάλασσα, και μέσα θα τα ρίξω. Θ' αλλάξω ζωή, θ' αλλάξω καρδιά, αναίσθητη θα γίνω. Κι όταν μου λένε πως μ' αγαπάν, δεκάρα δεν θα δίνω.

Πίτσα Παπαδοπούλου-Θα κάνω ό,τι μου αρέσει

Posted: 14 Oct 2011 07:55 AM PDT

Θα κάνω ότι μου αρέσει τελικά. Θα κάνω ότι κατεβάσει το μυαλό μου. Και δεν θ' ακούω αυτά που  τάχα φιλικά, με συμβουλεύουν συνεχώς για το καλό μου. Δεν θ' ακούω πια κανένα, και περισσότερο εσένα, πού 'χεις κάνει τη ζωή μου συμφορά. Και θα κάνω το δικό μου, μόνο για τον εαυτό μου. Για τις πράξεις μου δεν δίνω αναφορά, θα κάνω ότι μου αρέσει τελικά. Θ' ακολουθήσω όποιον δρόμο θέλω εγώ. Όπου την πάνε την καρδιά τα βήματα μου. Μα κι αν ακόμα σ' αδιέξοδο βρεθώ, ξέρω πως θά'ναι από σφάλματα δικά μου.

Πίτσα Παπαδοπούλου-Δεν θα πεθάνουμε κιόλας

Posted: 14 Oct 2011 07:54 AM PDT

Όπου αγαπάς, αγάπη μου, να πας. Είσαι ακριβός, μα δεν είσαι και θεός. Μπορεί να πονάω γιατί σ' αγαπάω, μπορεί και να πικραθώ. Μπορεί να πονάω και να σε ζητάω, μπορεί και να πληγωθώ. Μα δεν θα πεθάνουμε κιόλας, μα δεν θα πεθάνουμε κιόλας. Όπου θες να πας, συγγνώμη μη ζητάς. Κάτι θα βρεθεί και για μας μες στη ζωή. Μπορεί να πονάω γιατί σ' αγαπάω, μπορεί και να πικραθώ. Μπορεί να πονάω και να σε ζητάω, μπορεί και να πληγωθώ. Μα δεν θα πεθάνουμε κιόλας, μα δεν θα πεθάνουμε κιόλας.

Πίτσα Παπαδοπούλου-Απαγορεύεται

Posted: 14 Oct 2011 07:51 AM PDT

Σαν να μην υπάρχεις σαν να μην σε ξέρω σαν να μην σου είπα πόσο σ 'αγαπώ έτσι θέλω τώρα χώρια σου να μείνω να μην νιώθω μόνη να μην τρελαθώ Δεν αφήνω το μυαλό μου να σε σκέφτεται απαγορεύεται απαγορεύεται δεν αφήνω το μυαλό μου να σε σκέφτεται γιατί τρελαίνεται γιατί τρελαίνεται Σαν να μην σε είδα να μην σε γνωρίζω σαν να μην μου λείπεις σαν να μην πονώ έτσι θέλω τώρα μόνη μου να μείνω να μην υποφέρω να μην τρελαθώ.

Πίτσα Παπαδοπούλου-Αχ καρδιά μου

Posted: 14 Oct 2011 07:50 AM PDT

Αχ καρδιά μου να σ' αγαπώ δικαίωμα μου κι' αν οι άλλοι λένε κι' αν θα πούνε μην τους ακούς δεν αγαπούνε Αχ καρδιά μου λαχτάρα μες στο βλέμμα εμείς θα βάλουμε φωτιά στους νόμους κι' όλα τα χαρτιά και στης ζωής το ψέμμα Αχ καρδιά μου να σ' αγαπώ δικαίωμα μου κι' αν οι άλλοι δεν πρέπει βλέπουν μην τους ακούς μας επιβλέπουν

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές