Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

PERIERGAA


PERIERGAA


Kymatica {Full Movie} [Greek Subtitles](ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ)

Posted: 07 Jul 2011 03:40 PM PDT

Η συνέχεια του Esoteric Agenda, εστιάζει στην ανθρώπινη και την παγκόσμια συνείδηση και καταδεικνύει πως ο άρρωστος ψυχισμός του ανθρώπινου είδους δημιουργεί αυτή τη τρελή ψευδαίσθηση που φέρνει όλο τον πόνο και το μαρτύριο. 

Εμβαθύνει στις μεταφυσικές πτυχές συνδέοντας τους αρχαίους κρυφούς μύθους με την ιστορία και την σύγχρονο τρόπο ζωής της κοινωνίας και το πολιτικό καθεστώς. Αναφέρεται ακόμα στον σαμανισμό, την δυαδικότητα, την αλήθεια για το DNA και τις μοντέρνες λανθασμένες αντιλήψεις. Σε τελική ανάλυση το Kymatica είναι ακόμα μία καταπληκτική ταινία που προσπαθεί να δώσει έμφαση στη θεμελιώδη παρερμηνεία που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα σήμερα και η οποία έχει οδηγήσει σε δυσαναλογία μεταξύ του πλανήτη, της φύσης και των ειδών.

Εμφανίζονται ο Dr. Bruce Lipton και ο Henrik Palmgren








911witness
http://eleftheriskepsii.blogspot.com

Τεστ παρατηρητικότητας: Πόσα αμάξια βλέπετε;

Posted: 07 Jul 2011 11:00 AM PDT

Πόσα αυτοκίνητα βλέπετε στη φωτογραφία;Κοιτάξτε πολύ προσεκτικά..Μόνο λίγοι θα καταφέρουν να το βρουν...
Πατήστε περισσότερα για να δείτε την απάντηση...

















http://anoixti-matia.blogspot.com
http://frappedoupoli.blogspot.com/

Ποτραίτα φτιαγμένα από φωτιά!

Posted: 07 Jul 2011 10:53 AM PDT

Αποκαλούνται T-radya και δημιουργούν εντυπωσιακά πορτρέτα Ρώσων νεκρών στρατιωτών από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Τα πρόσωπα φτιάχνονται με επιδέσμους πάνω σε ξύλινες σανίδες τους οποίους στη συνέχεια τους βάζουν φωτιά για να δημιουργήσουν το συγκεκριμένο πρόσωπο.
Όλα τα έργα τους, αναρτήθηκαν στους τοίχους ενός εγκαταλελειμμένου νοσοκομείου του Β' Παγκοσμίου Πολέμου στο Yekaterinburg της Ρωσίας. (στο οποίο εκείνη την εποχή, ανάρρωναν οι στρατιώτες που είχαν τραυματιστεί στο μέτωπο)
http://www.anoixtomualos.gr/




Ένα μεγάλο μέρος της ζωής δεν μπορεί ποτέ να εξηγηθεί, αλλά μόνος μάρτυρας η εικόνα!

Posted: 07 Jul 2011 10:03 AM PDT

Ένα μωρό ιπποπόταμος θηλυκό που επέζησε από τα κύματα τσουνάμι στις ακτές της Κένυας στις 26 Δεκεμβρίου έχει δημιουργήσει έναν ισχυρό δεσμό με ένα τεράστιο αρσενικό αιωνόβια χελώνα σε μια εγκατάσταση για ζώα Lafarge Park,  στην πόλη-λιμάνι της Μομπάσα,  με το παρατσούκλι Owen όπου ζυγίζει περίπου 300 κιλά. Είναι απίστευτο.

Η θηλυκή ιπποπόταμος έχει υιοθετηθεί από  μια χελώνα αρσενική, και φαίνεται να είναι πολύ ευχαριστημένη με την νέα της  «μητέρα», δήλωσε η οικολόγος Paula Kahumbu, η οποία είναι υπεύθυνη της Lafarge Park.
Μετά από το τσουνάμι όπου  παρασύρθηκε και έχασε τη μητέρα της, η θηλυκή ιπποπόταμος ήταν τραυματισμένη, θα  έπρεπε να ψάξουμε για μια παρένθετη μητέρα. Ευτυχώς  , αγκαλιάστηκε από την  χελώνα και δημιούργησαν  ένα ισχυρό δεσμό. Κολυμπούν, τρώνε και κοιμούνται μαζί. Ο ιπποπόταμος ακολουθεί την χελώνα ακριβώς με τον ίδιο  τρόπο που ακλουθούσε τη μητέρα του. Αν κάποιος πλησιάζει την  χελώνα, ο ιπποπόταμος γίνεται άγριος, λες και προστατεύει την βιολογική του μητέρα.
Ο ιπποπόταμος είναι ένα νεαρό  ζώο όπου αφέθηκε σε πολύ τρυφερή ηλικία, και από τη φύση τους, οι ιπποπόταμοι είναι κοινωνικά ζώα που τους αρέσει να μένουν με τις μητέρες τους για τέσσερα χρόνια, εξήγησε.
Αυτή είναι μια πραγματική ιστορία που δείχνει ότι οι διαφορές μας δεν μπορούν να μας επηρεάσουν όταν χρειαζόμαστε την φροντίδα του άλλου. Θα μπορούσαμε να μάθουμε όλοι ένα μάθημα από αυτά τα δύο πλάσματα του Θεού, Κοιτάξτε πέρα ​​από τις διαφορές και να βρούμε έναν τρόπο να περπατήσετε το μονοπάτι από κοινού.








Ο αναγνώστης  Socrates

Μπάχαλο στο υπουργείο Υποδομών.βίντεο

Posted: 07 Jul 2011 06:17 AM PDT

Ο πρόεδρος των ταξιτζήδων έκανε «ντου» στο γραφείο του Ραγκούση.
Μπάχαλο επικράτησε στους διαδρόμους του υπουργείου Υποδομών, το οποίο μέχρι πριν από λίγο βρισκόταν υπό κατάληψη από μηχανικούς της γ.γ. Δημοσίων Έργων, οι οποίοι διαμαρτύρονται για τις υπό εξέλιξη μετατάξεις προς την περιφέρεια Αττικής.
Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θ. Λυμπερόπουλος, αγανακτισμένος από την αναβολή της συνάντησης των ταξιτζήδων με τον Γ. Ραγκούση, έσπασε τον κλοιό των διαδηλωτών και έκανε «ντου» στο γραφείο του υπουργού, όπου βρίσκονταν οι διαμαρτυρόμενοι.
Ο κ. Λυμπερόπουλος διαπραγματεύεται με τους υπεύθυνους του γραφείου του Γ.Ραγκούση για να ορίσουν τώρα νέο ραντεβού.
Η προγραμματισμένη για σήμερα το μεσημέρι συνάντηση του Γ. Ραγκούση με τους ιδιοκτήτες ταξί αναβλήθηκε εξαιτίας της κατάληψης.







http://hellasxgtopvideos.blogspot.com

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Αφγανιστάν: Γυναίκες βουλευτές πλακώθηκαν μέσα στην βουλή! [βίντεο]

Posted: 07 Jul 2011 06:10 AM PDT

Αφγανιστάν: Γυναίκες βουλευτές πλακώθηκαν μέσα στην βουλή! [βίντεο]Το έλα να δεις έγινε μέσα στο κοινοβούλιο του Αφγανιστάν με πρωταγωνίστριες δύο γυναίκες βουλευτές να πετάνε παπούτσια και να πλακώνονται στο ξύλο. Το βίντεο είναι…εντυπωσιακό.

Πρόκειται για την πρώην γραμματέα Άμυνας Ναζιφά Ζακί και την βουλευτή Χαμιντά Αχμαντζάι. Στο βήμα της βουλής ήταν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης. Μια δήλωση του όμως άναψε τα αίματα. Η Ναζιφά Ζακί εκνευρίστηκε και άρχισε να φωνάζει. Η Χαμιντά αντιδράει και της πετάει ένα μπουκάλι με νερό.
Τότε η Ζακί βγάζει το παπούτσι και της το πετάει και μετά αυτό που ακολούθησε δεν περιγράφεται. Το βίντεο τα λέει όλα…










http://totefteri.blogspot.com

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Στα αρχαία Άβδηρα έπαιζαν βιολί!(Ξέρετε..αυτό που "εμφανίστηκε" στην Ευρώπη τον 16ο αιώνα)

Posted: 07 Jul 2011 06:03 AM PDT

 (σ.Όπως ξαναείπαμε όλα είναι επιτεύγματα Ευρωπαίων "φωστήρων"πριν από μερικούς αιώνες, και μην διαβάζετε φαντασιοπληξίες!)

Η Θράκη είναι μουσικομάνα. Γέννησε πλήθος μουσικών, αλλά και μουσικών οργάνων. Η απαρίθμησή τους και μόνον θα αποτελούσε την ύλη ενός ολόκληρου βιβλίου.
Ένα απ' αυτά τα μουσικά όργανα - που, όμως, λένε πως δεν ήταν γνωστό στην αρχαία Ελλάδα - είναι και το βιολί - το οποίο τότε δεν το έλεγαν φυσικά έτσι. Απόδειξη περί τούτου είναι η ύπαρξις ενός αρχαίου πήλινου ειδωλίου (χρονολογείται στα μέσα του 3ου αι. π.Χ.) που ευρέθη στα Άβδηρα, και εκτίθεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλλας (αρ. ευρ. Ε 193).

Είναι καμωμένο από ροδοκάστανο πηλό, και σε μερικά σημεία του ήταν ζωγραφισμένο με λευκό και κυανό χρώμα. Το εύρημα ευρέθη σε τάφο, μαζί με άλλα τέσσερα ειδώλια Ερωτιδέων. Στο πίσω μέρος του φέρει οπή, κάτι που σημαίνει ότι μάλλον το κρεμούσαν από εκεί, και ο πτερωτός θεός-μουσικός έδειχνε πράγματι πως πετά. Απ' το (συγκολλημένο) ειδώλιο λείπουν τα πτερά, η κεφαλή, τμήμα του δεξιού χεριού και τμήμα του δεξιού ποδιού, αλλά σώθηκε αυτό που έπρεπε να σωθεί. Εικονίζει έναν Έρωτα, με την μορφή γυμνού παιδιού (σημείο αγνότητος), που φέρει γύρω από την μέση του τυλιγμένο ένα ιμάτιο, που ήταν βαμμένο λευκό, η άκρη του οποίου πέφτει κατά μήκος του αριστερού του ποδιού.

Ως εδώ τίποτε το περίεργο. Αλλά ο Έρως αυτός κρατά στο αριστερό του χέρι ένα τρίχορδο μουσικό όργανο, που το στηρίζει στον δεξιό ώμο του, ενώ το προτεταμένο δεξί χέρι (που το μισό λείπει), θα κρατούσε πιθανότατα δοξάρι (ή άλλο είδος «πλήκτρου», όπως το έλεγαν τότε). Τα δάκτυλα του αριστερού χεριού πιέζουν τις χορδές στο τέλος του βραχίονος του μουσικού οργάνου. Δεν υπάρχει, λοιπόν, καμμιά αμφιβολία πως πρόκειται για ένα. σύγχρονου τύπου αρχαίο βιολί, ίσως άρπα με δοξάρι, που παίζει αυτός ο Έρωτας, σπάνια, έως σπανιότατη - ίσως και μοναδική - απεικόνιση σε αρχαίο κομμάτι, αν εξαιρέσει κανείς σχετικό το ανάγλυφο του Εθν. Αρχ. Μουσείου Αθηνών, που εικονίζει τον μουσικό διαγωνισμό Απόλλωνος-Μαρσύα, που όμως έγινε με κιθάρα!

Το ανάγλυφο του Εθν. Μουσείου είναι λίγο μεταγενέστερο απ' αυτό των Αβδήρων (ανάγεται στο 330-320 π.Χ.)!.. Αυτό το μουσικό όργανο, λοιπόν, του Έρωτα των Αβδήρων ανήκει στην μεγάλη οικογένεια
των λαγούτων, αλλά δεν είναι πανδουρίδα, αφού αυτή δεν στηριζόταν στον ώμο, αλλά στην κοιλιακή χώρα, όπως η εξέλιξή της, ο ταμπουράς και το μπουζούκι. Και αν στηριζόταν στον ώμο, είχε άλλη στήριξη απ' αυτήν του ειδωλίου των Αβδήρων.

Κάτι ανάλογο με τον «βιολιστή των Αβδήρων» έχει βρεθεί και στην περιοχή της αρχαίας Κορίνθου. πειδή το αρχαίο μουσικό όργανο που εικονίζεται στο εύρημα των Αβδήρων είναι τρίχορδο, εξάγουμε το συμπέρασμα πως είναι ένα πρωτόγονο βιολί, αφού το σημερινό βιολί είναι τετράχορδο (σολ, ρε, λα, μι). Επισήμως είναι αποδεκτό ότι το βιολί, ίσως, και να προέρχεται από το αραβικό μουσικό όργανο ρεμπάμπ, που έγινε γνωστό στην Ευρώπη μετά την αραβική εισβολή στην Ισπανία (711 μ.Χ.). Ο πρόγονος του βιολιού, η βιέλλα (> βιόλες, βιολιά), απαντάται σε βυζαντινές περγαμηνές, και παιζόταν από τα τέλη του 10ου-13ο αι. και με δοξάρι. Η σημερινή ονομασία του οργάνου («βιολί») απαντάται για πρώτη φορά στην Γαλλία το 1577.

Τώρα, λοιπόν, είναι καιρός να αναθεωρηθούν αυτές οι απόψεις και το εύρημα μας αναγκάζει να σκεφτόμαστε πως το πρώιμο «βιολί» - παραλλαγή της πανδουρίδος - ήταν γνωστό στην Θράκη, και οι Θρακιώτες μουσικοί το διέδωσαν στο Αιγαίο και την Μ. Ασία - γι' αυτό και είναι τόσο διαδεδομένο σ' αυτά τα μέρη - απ΄ όπου έφθασε έως τους άραβες, οι οποίοι με την σειρά τους, ίσως, το διέδωσαν στην Ισπανία. 
ΠΗΓΗ: Γ. Λεκάκης «Μουσικής μύησις», εκδ. Madmelody (www.madmelody.gr τηλ. 210-81.04.036-7).







www.xronos.gr
http://visaltis.blogspot.com

Η ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

Posted: 07 Jul 2011 05:45 AM PDT

π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ

Από το βιβλίο: ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Ο χρόνος κατά τον οποίο θα συντελεσθεί αυτή η παλλιγγενεσία δεν είναι γνωστός. Ο Χριστός είπε πως δεν είναι δική μας δουλειά να γνω­ρίζουμε «χρόνους και καιρούς» (Πραξ. α' 7)· κανείς, λέγει, δεν γνωρί­ζει «την ημέραν και την ώραν»· ούτε άγγελος. Θα συμβεί ξαφνικά, σαν τον κατακλυσμό. Ο Κύριος θα έλθει όπως ο κλέφτης, δηλαδή την ώρα που κανείς
δεν το περιμένει, όπως έρχεται η αστραπή (Ματθ. κδ' 27. 36-44. Β' Πετρ. γ' 10. Αποκ. ιστ' 15).


«Να είσθε έτοιμοι, με τη μέση σας ζωσμένη και τα λυχνάρια σας αναμμένα. Και όμοιοι με ανθρώπους που αναμένουν τον Κύριο τους πό­τε θα επιστρέψη από τους γάμους για να τού ανοίξουν αμέσως μόλις έλθη και κτυπήση. Μακάριοι είναι οι δούλοι εκείνοι που θα τους βρή ο Κύριος να είναι άγρυπνοι όταν έλθει» (Λουκ. ιβ' 35-37). «Αγρυπνείτε λοιπόν, διότι δεν ξέρετε την ημέρα και την ώρα κατά την οποία έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου» (Ματθ. κε'13. Λουκ. κα' 34-36. Α' Θεσ. ε' 1-7).

Πριν από τη Δευτέρα Παρουσία θα συμβούν γεγονότα, τα οποία περιγράφονται στην Αγία Γραφή˙ θα είναι πόλεμοι (Ματθ. κδ' 6. Λουκ. κα' 9-10. Αποκ. στ' 3-4), πείνα (Ματθ. κδ' 7. Αποκ. στ' 5-6), επιδημίες, σεισμοί (Ματθ. κδ' 7. Λουκ. κα' 11. Αποκ. στ' 7-8), διάφορες φυσικές αναστατώσεις και καταστροφές (Ματθ. κδ' 29. Αποκ. στ' 12 14. η' 6-9. Ης. ιγ' 10-11. λδ' 4. Ιωήλ β' 31. Αμώς η' 9), που θα οδηγήσουν σε αγωνία και τρόμο τους ασεβείς (Ησ. β' 10. Ως. Γ 8. Αποκ. στ' 15-17).

Το ευαγγέλιο θα κηρυχθεί σε όλη την οικουμένη (Ματθ. κδ' 6. Λουκ. κα' 9-10. Αποκ. ιδ' 6-7), όμως αυτό δεν σημαίνει πως οι άνθρωποι θα γίνουν ευσεβέστεροι. Αντίθετα θα ψυχρανθεί η αγάπη των πολλών (Ματθ. κδ' 12) και θα αυξηθούν τα σκάνδαλα (Ματθ. κδ' 10). Ο λόγος τού Κυρίου θα είναι τότε επίκαιρος· «πλην ο Υιός τού ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει πίστιν επί της γης;» Οι και­ροί εκείνοι θα είναι καιροί αποστασίας (Αποκ. η' 10-11), που θα οδη­γήσουν στην φανέρωση τού «ανθρώπου της αμαρτίας, τού Υιού της απωλείας», ο οποίος θα θεοποιήσει τον εαυτό του και θα κηρύξει φοβε­ρό διωγμό εναντίον της Εκκλησίας· όμως ο Κύριος, με την έλευσή Του θα καταστρέψει με την πνοή τού στόματός του και θα «καταργήση την επιφάνειά του» (Β' Θεσ. β' 1-12).

Γιατί ο Κύριος δεν εφανέρωσε τον χρόνο της ελεύσεώς Του στους μαθητές, ώστε να το γνωρίζουμε και μεις όλοι; Για να αναμένουμε κα­θημερινά τον ουράνιο νυμφίο, λέγει ο Ιππόλυτος, για να μην αμελή­σουμε με τη σκέψη πως ο Κύριος «χρονίζει» (Ματθ. κε' 5) νυστάξουμε και εκπέσουμε από την ουράνια ζωή. Γιατί περιεργάζεσαι τους χρόνους και την ημέρα τού Κυρίου, αφού τα απέκρυψε ο Σωτήρας; ερωτά ο Ιππό­λυτος και υπενθυμίζει πως δεν ξέρουμε ούτε την ημέρα τού θανάτου μας και πολυπραγμονούμε με τη συντέλεια τού κόσμου;

Ο Θεός από μακροθυμία είπε στις ψυχές των εσφαγμένων δια τον λόγο τού Αρνίου να αναπαυθούν ακόμη μερικό χρόνο, ώσπου να τελειώσουν το μαρτύ­ριο και οι αδελφοί τους (Αποκ. στ' 10-11).

Ο λόγος αυτός τού Κυρίου στους Αγίους μάρτυρες αποτελεί και για μας απάντηση στο ερώτημα για τη δική μας ορθή στάση˙ «ει ουν τοις μάρτυσι προσετάγη μακροθυμείν, οίτινες το ίδιον αίμα υπέρ τού Χριστού εξέχεαν, διατί και συ ου μακροθυμείς ίνα και έτεροι σωθώσιν και ο αριθ­μός των κλητών (και αγίων) πληρωθή;» (Ιππολ., Εις Δαν. Δ' ΧέΙ.ΧέΙΙ, ΒΕΠ 6, 83-88.87).

Κλείνοντες αυτό το κεφάλαιο για τη δόξα τού μέλλοντος αιώνος πα­ρατηρούμε πως με τη Δευτέρα παρουσία τού Χριστού εκπληρώνεται ο σκοπός της ιστορίας τού ανθρώπου και ολόκληρης της δημιουργίας.

Ήδη από την πρώτη παρουσία τού Χριστού ο Σατανάς, ο Αντίδικος τού ανθρώπου, έπαυσε να εξουσιάζει τους πιστούς και συνετρίβη. Ο πε­ριορισμός του αυτός διαρκεί «χίλια έτη», μέχρι την έλευση του Κυρίου. Λίγο πριν θα αναπτύξει και πάλι ελεύθερα καταστροφική δραστηριότητα μέσω τού «εκλεκτού» του, τού Αντίχριστου. Όμως δεν θα έχει εξουσία πάνω στους πιστούς που θα είναι «σφραγισμένοι» από τον άγγελο του Κυρίου και τα ονόματά τους θα έχουν γραφεί στο βιβλίο της ζωής.

Αλλά και για τους πιστούς θα είναι τότε ημέρες μεγάλης θλίψεως, πού για χάρη τους θα συντομευθούν. Θα εγερθούν τότε οι «δύο μάρτυρες», που θα κηρύττουν με εξουσία και θα αποκαλύπτουν την ταυτότητα του Αντίχριστου. Η παρουσία τού Κυρίου, που θα σημάνει την συντριβή του Αντίχριστου θα είναι ένδοξη. Για τους δικαίους η ημέρα εκείνη θα είναι φως και δόξα. Για τους αδίκους όμως σκότος και αισχύνη. Δεν πρόκειται εδώ για δύο φαινόμενα αλλά για ένα˙ δεν είναι άλλο το φως της δόξας και άλλο το «πυρ της κολάσεως» αλλά το ίδιο φως, που για τους δικαίους είναι δόξα και για τους αδίκους κόλαση.

Ο χωρισμός ανάμεσα στους δικαίους και στους αδίκους δεν είναι τοπικός, αλλά τροπικός, ανάλογα με τη στάση που παίρνουν απέναντι στην αγά­πη του Θεού.

Αυτή η αγάπη θα αποτελέσει πηγή χαράς και αγαλλίασης για όσους την δέχθηκαν στη ζωή τους, ενώ για τους άλλους, που συνειδητά την απέρριψαν θα αποτελέσει αίτια βασανισμού. Ο Θεός αγαπάει όλους τους ανθρώπους χωρίς διακρίσεις· όμως σέβεται τις επιλογές τού καθε­νός, ακόμη και αν κάποιος αρνηθεί να ζήσει σε κοινωνία με τον Θεό και απορρίψει την αγάπη Του. Σ' αυτό ακριβώς συνίσταται η τραγωδία του ανθρώπου.

Ο εκούσιος χωρισμός από τον Θεό λογίζεται σ' αυτή την ζωή πνευ­ματικός θάνατος, ενώ κατά την Δευτέρα παρουσία του Χριστού θα μετα­βληθεί σε αιώνιο χωρισμό, σε «δεύτερο θάνατο». Δεν υπάρχει μεγαλύ­τερη κόλαση από τη στέρηση της κοινωνίας αγάπης με τον Θεό, την ολοκληρωτική μοναξιά του ανθρώπου, την τέλεια πνευματική απομόνω­ση.

Αυτή η μοναξιά οφείλεται στην επιλογή τού ανθρώπου. Ο Θεός κα­λεί τους πάντες· όμως δεν εξαναγκάζει κανένα και κανένας δεν οδη­γείται στην κόλαση αυτής της αποξένωσης από τον Θεό, που είναι η ζωή, χωρίς τη θέλησή του. Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του «κατ' εικόνα Θεού» και επομένως το μυστήριο της ελευθερίας του απορρέει από τη φύση τού ανθρώπου. Εάν ο Θεός περιόριζε την ελευθερία τού ανθρώπου θα περιόριζε το ίδιο το μεγαλείο της δημιουργίας Του· δεν θα ήταν πλέον ο άνθρωπος το «κατ' εικόνα» τού Θεού.

Σε ό,τι αφορά τον Θεό η αποκατάσταση τού ανθρώπου και ολοκλήρου της δημιουργίας συντελείται με τη Δευτέρα Παρουσία τού Χριστού˙ ο Θεός γίνεται «τα πάντα εν πάσι» (Α' Κορ. ιε' 28). Όμως αυτή η πανταχού παρουσία τού Θεού βιούται με διαφορετικό τρόπο από τον κάθε άνθρωπο. Αυτό δεν έχει σχέση με την πρόθεση τού Θεού που είναι πάντοτε αγαθή· «εγώ ηλθον ίνα ζωήν έχωσι και περισσόν έχωσιν», λέγει ο Κύριος (Ιω. Γ 10). Όταν δμως η άνθρωπος απορρίψει αυτή τη ζωή, ο Θεός δεν τον εκβιάζει· η αναγκαστική σωτηρία αποτελεί κόλαση.

Όμως αυτό δεν συμβαίνει με την ανακαίνιση της όλης κτίσεως· για­τί η κτίση υπετάγη στη δουλεία της φθοράς όχι με τη δική της προαίρε­ση, αλλά χωρίς αυτή, «ουχ εκούσα» (Ρωμ. η' 20). Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν κηρύττει την κατάργηση της ύλης, αλλά την αλλοίωσή της, την αφθαρσία ολόκληρης της δημιουργίας· το μετασχηματισμό της κτίσεως και την ανανέωση ολοκλήρου τού κόσμου, ώστε να καταστεί άξιο κατοικητήριο της δόξας που θα περιβάλλει τον άνθρωπο.

Ένα λαμπρό μέλλον, λοιπόν, αναμένει τον άνθρωπο και την κτίση όλη. Η «Νέα Ιερουσαλήμ», η Εκκλησία, δεν είναι δημιούργημα τού ανθρώπου, αλλά αναδημιουργία τού Θεού. Γι' αυτό και κατεβαίνει από τον ουρανό. Ο άνθρωπος θα «γνωρίσει» πλέον το Θεό, με την έννοια πως θα αισθάνεται την παρουσία Του· ο Θεός θα «περιπατεί» και πάλι στον ανακαινισμένο παράδεισο. Η Εκκλησία χαρακτηρίζεται ως «Νύμ­φη», που είναι ετοιμασμένη με τη φροντίδα τού ίδιου τού Θεού, και εξα­γνισμένη με το «αίμα τού Αρνίου». Η Θεο-γνωσία δεν θα αποτελεί διανοητική υπόθεση ή διεργασία, αλλά ζωντανή κοινωνία τού ανθρώπου με τον Θεό. Γι' αυτό και η κοινωνία αυτή εκφράζεται με τους «γάμους» τού Αρνίου και η «γνώση» εξεικονίζεται με το φως της δόξας τού Θεού και την καθαρότητα της ουράνιας πόλης, όπου ο άνθρωπος θα έχει πρό­σβαση στο «ξύλο της ζωής».

Θα βλέπει το πρόσωπο τού Θεού διότι ζει στη σκηνή τού Θεού... και ο Θεός θα εξαλείψει κάθε δάκρυ από τους οφθαλμούς του κι ο θάνατος δεν θα υπάρχει πια, ούτε πένθος, ούτε κραυγή ούτε πόνος δεν θα υπάρχουν πια. Διότι τα πρώτα παρήλθαν (Αποκ. 21, 3-4).










http://www.egolpion.com-pentapostagma.gr

http://thesecretrealtruth.blogspot.com

Εξιχνίαση φόνου μετά από... 132 χρόνια

Posted: 07 Jul 2011 12:42 AM PDT

eksixniash_fonouΜία μυστηριώδης υπόθεση φόνου το 1879 βρήκε τη λύση της στον κήπο του παρουσιαστή-θρύλου του BBC Ντέιβιντ Ατέμπορο, μετά την ανασκαφή κρανίου θαμμένου στον χώρο.

Η εξέταση και ταυτοποίησή του κατέδειξαν πως ήταν μιας γυναίκας, που δολοφονήθηκε από την υπηρέτριά της, πριν από 132 χρόνια. 

Η Τζούλια Μάρθα Τόμας, μία ευκατάστατη χήρα, 55 ετών, δολοφονήθηκε από την 29χρονη οικονόμο της Κέιτ Γουέμπστερ κοντά στην Park Road στο προάστιο Richmond, χωρίς όμως ποτέ να είχε βρεθεί το κρανίο της.

Υπολογίζεται, ότι το σπίτι της βρισκόταν σχεδόν στο ίδιο  σημείο με αυτό του Ατέμπορο, ενώ ο κήπος όπου βρέθηκε το κρανίο, λέγεται πως ήταν η pub, στην οποία σύχναζε η οικονόμος.

Η Γουέμπστερ πέρασε από δίκη και εκτελέστηκε δι' αποκεφαλισμού.

Η ιατροδικαστής Άλισον Τόμσον, μετά από εξέταση ανέφερε ότι το κρανίο ήταν της Τόμας και είπε ότι ο θάνατος προήλθε από ασφυξία και βαρύ τραύμα στο κεφάλι.

«Πρόκειται για μία συναρπαστική υπόθεση και αποτελεί καλό παράδειγμα του πόσο σωστά εργάζονταν οι παλιοί ντετέκτιβ και πόσο αρμονικά έδεσαν τα ιστορικά στοιχεία με την σημερινή τεχνολογία για να λυθεί τελικά το μυστήριο του φόνου αυτού»,
 δήλωσε ο υπεύθυνος της αστυνομικής διεύθυνσης της περιοχής, Κλάιβ Τσοκ.

http://www.directnews.gr

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές