Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

The Music Center


The Music Center


Tiny Jackal -Μην Ρωτας Αν Ζω

Posted: 11 Jan 2012 03:03 AM PST

Χάρις Αλεξίου - Η νύχτα θέλει έρωτα (Χρ.Νικολόπουλου) 1990

Posted: 11 Jan 2012 03:02 AM PST

Η ΝΥΧΤΑ ΘΕΛΕΙ ΕΡΩΤΑ Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος 1990 (Δίσκος Η δική μας νύχτα) Τη νύχτα περισσότερο μου λείπεις, τη νύχτα σ' αγαπάω πιο πολύ, την ώρα που σε θέλω εδώ να μείνεις εσύ πετάς, φεύγεις σαν πουλί Η νύχτα θέλει έρωτα και πράγματα αφανέρωτα, έλα κοντά μου, έλα, μείνε ως το πρωί, παράτα τα μπερδέματα, δε λέει η νύχτα ψέματα, πάρε μου απόψε μ' ένα χάδι τη ζωή Τη νύχτα η αγάπη σου με καίει, τις στάχτες μου μαζεύω το πρωί, την ώρα αυτή που διάφανοι κι ωραίοι μοιάζουμε σαν μικροί θεοί Η νύχτα θέλει έρωτα και πράγματα αφανέρωτα, έλα κοντά μου, έλα, μείνε ως το πρωί, παράτα τα μπερδέματα, δε λέει η νύχτα ψέματα, πάρε μου απόψε μ' ένα χάδι τη ζωή

Δ. Σαββόπουλος Λ. Μαχαιρίτσας Και τι ζητάω...............

Posted: 11 Jan 2012 01:00 AM PST

.................................

ΟΑΚΑ ΠΥΞ ΠΑΞ ΔΕΝ ΘΑ ΔΑΚΡΥΣΩ ΠΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ........................

Posted: 11 Jan 2012 12:47 AM PST

pax romana - birdy .................

Posted: 11 Jan 2012 12:44 AM PST

Β.Παπακωνσταντινου ΠΟΡΤΟ ΡΙΚΟ ...............

Posted: 11 Jan 2012 12:40 AM PST

Φίλιππος Νικολάου - Δεν κρύβεται η αγάπη ................

Posted: 11 Jan 2012 12:38 AM PST

Kostas Tournas-Christos Dantis~Κρυφό Σχολειό...............

Posted: 11 Jan 2012 12:34 AM PST

................."eleytherwsw ton noy  me thn kardia".............

bhta peis-oi autokratories peftoun.................

Posted: 11 Jan 2012 12:31 AM PST

Mani - Δεν Υπάρχω....................

Posted: 11 Jan 2012 12:29 AM PST

Thanos Mikroutsikos - Oi Efta Nanoi Sto S/s Cyrenia Live................

Posted: 11 Jan 2012 12:27 AM PST

Σ' Αγαπω Σαν Αμαρτια - Δημητρης Μητροπανος

Posted: 10 Jan 2012 11:12 AM PST

Στίχοι: Λάκης Τεάζης Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος Κάθεσαι στο μπαλκονάκι σαν λουλούδι αθάνατο μα εγώ σαν τ' αηδονάκι παίζω με το θάνατο. Δε με νοιάζει κι αν πεθάνω δε με νοιάζει κι αν χαθώ ένα μόνο με μαραίνει που μ' αφήνεις μοναχό. Σ' αγαπώ σαν αμαρτία σε μισώ σαν φυλακή. Κόψε με αν θες στα τρία στάλα αίμα δεν θα βγει. Τα βελούδινά σου χείλη δε ματώσανε ποτές είσαι η καύτρα στο καντήλι που το λάδι μου το καις. Στα μαλλιά σου κρέμασέ με χτυποκάρδι και βρισιά να μη βλέπω άλλα χείλη

να σου πίνουν τη δροσιά.

Σε βλέπω στο ποτήρι μου _ Τζένη Βάνου

Posted: 10 Jan 2012 11:09 AM PST

Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος Μουσική: Μίμης Πλέσσας Πρώτη εκτέλεση: Τζένη Βάνου Άλλες ερμηνείες: Δήμητρα Γαλάνη || Λευτέρης Πανταζής Σε βλέπω στο ποτήρι μου και πίνοντας σε πίνω κι όταν τελειώσει το πιοτό δεν ξέρω τι θα γίνω Σαν ακούρδιστο ρολόι που δεν παίρνει πια στροφή το μυαλό μου έχει μείνει στη δική σου τη μορφή Σε βλέπω στο ποτήρι μου και πίνοντας σε πίνω κι όταν τελειώσει το πιοτό δεν ξέρω τι θα γίνω Πίνω από τις εννιά το βράδυ και έφτασε τρεισήμισι και το νου μου βασανίζει η δική σου θύμηση Σε βλέπω στο ποτήρι μου και πίνοντας σε πίνω κι όταν τελειώσει το πιοτό δεν ξέρω τι θα γίνω

Θα ζήσω ελέυθερο πουλί - Χρηστάκης

Posted: 10 Jan 2012 11:00 AM PST

ΠΟΥ'ΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

Posted: 10 Jan 2012 10:58 AM PST

Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα _ Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Posted: 10 Jan 2012 10:56 AM PST

Zafiris Melas - Anavw Dio Tsigara

Posted: 10 Jan 2012 10:54 AM PST

Mη ρωτάς το γιατί Σταμάτης Γονίδης

Posted: 10 Jan 2012 10:50 AM PST

Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης Μουσική: Σταμάτης Γονίδης Πρώτη εκτέλεση: Σταμάτης Γονίδης Σε λυπάμαι Δε νιώθω τίποτα για σένα περισσότερο κι ας ήσουν κάτι στη ζωή μου πιο ανώτερο σε λυπάμαι  Μη ρωτάς το γιατί, η αγάπη αυτή έχει τώρα τελειώσει η αγάπη η τόση μια φωτιά δυνατή είναι τώρα σβηστή και ας είχε φουντώσει γιατί με έχεις πληγώσει  Σε λυπάμαι Δε είσαι εσύ αυτή που κάποτε κάμάρωνα δεν είχα δίκιο που για σένα μ'όλους μάλωνα σε λυπάμαι  Μη ρωτάς το γιατί...

Ase me stin trela mou - Nikos Oikonomopoulos

Posted: 10 Jan 2012 10:38 AM PST

Νίκος Οικονομόπουλος - Χειμώνιασε

Posted: 10 Jan 2012 10:34 AM PST

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές