Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Αντώνης Βαρδής-Θα 'θελα να ήσουνα εδώ

Posted: 17 Oct 2011 09:08 AM PDT

Θα 'θελα να ήσουνα εδώ ένα βράδυ τώρα τελευταίο Θα 'θελα κι απόψε να σε δω Της ζωής μου πρόσωπο μοιραίο Είσαι το τσιγάρο που κρατώ και να ανάψω σκέφτομαι Είσαι η συνήθεια που μισώ κι όλο επανέρχομαι Είσαι το τσιγάρο που κρατώ και σε θέλω ψέμα μου σαν την νικοτίνη που περνά μέσα από το αίμα μου Θα 'θελα να ήξερα γιατί έκανες κομμάτια το όνειρο σου θα 'θελα να ξέρεις πως εσύ πρόδωσες τρελή τον εαυτό σου Είσαι το τσιγάρο που κρατώ και να ανάψω σκέφτομαι Είσαι η συνήθεια που μισώ κι όλο επανέρχομαι Είσαι το τσιγάρο που κρατώ και σε θέλω ψέμα μου σαν την νικοτίνη που περνά μέσα από το αίμα μου Θα 'θελα να ήσουνα εδώ Τώρα που σου τα 'χω μαζεμένα Για να σου θυμίσω μία στιγμή Πόσα έχω κάνει εγώ για σένα

Ό,τι και να γίνει θυμήσου- Γλυκερία

Posted: 17 Oct 2011 09:06 AM PDT

Θέλω τώρα να πούμε δυο λόγια μόνο που δεν τα είπε κανένα στόμα. Βλέπω γύρω τον κόσμο γεμάτη φόβο κι εσύ μια λέξη δε λες ακόμα. Ό,τι και να γίνει θυμήσου θα 'μαι η ζωή στη ζωή σου  Ό,τι και να γίνει θυμήσου ήρθα και θα μείνω μαζί σου. Θέλω τώρα να πούμε γι' αγάπη μόνο μα η ματιά σου κι αυτή σωπαίνει. Ταξίδι πάμε έξω απ' το χρόνο και την αλήθεια που μας πεθαίνει.

Παύλος Σιδηρόπουλος Να μ'αγαπάς

Posted: 17 Oct 2011 09:02 AM PDT

Σου γράφω πάλι από ανάγκη η ώρα πέντε το πρωί το μόνο πράγμα που 'χει μείνει όρθιο στον κόσμο είσαι εσύ Τι να τις κάνω τις τιμές τους τα λόγια τα θεατρικά μες στην οθόνη του μυαλού μου χάρτινα είδωλα νεκρά Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς Κοιτάζοντας μες στον καθρέφτη βλέπω ένα πρόσωπο γνωστό κι ίσως η ασχήμια του να φύγει μόλις πλυθώ και ξυριστώ Βρωμάει η ανάσα απ' τα τσιγάρα βαραίνει ο νους μου απ' τα πολλά στον τοίχο κάποια Μόνα Λίζα σε φέρνει ακόμα πιο κοντά Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς Αν και τελειώνει αυτό το γράμμα η ανάγκη μου δε σταματά σαν το πουλί πάνω στο σύρμα σαν τον αλήτη που γυρνά Θέλω να 'ρθείς και να μ' ανάψεις το παραμύθι να μου πεις σαν μάνα γη να μ' αγκαλιάσεις σαν άσπρο φως να ξαναρθείς.

Psithiroi kardias-Dimitris Mpasis

Posted: 17 Oct 2011 07:18 AM PDT

Καράβι το φεγγάρι στο σώμα κύλησε Και άνομα πελάγη κρυφά μας μίλησε Με μάτια αναμμένα με λόγια ανήμερα Κατάργησα για σένα σταθμούς και σύνορα

Τι πρέπει τι δεν πρέπει στιγμή δεν σκέφτηκα Εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα Κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα

Καράβι το φεγγάρι μες στο κρεβάτι μας Τα χάδια μας λυτρώνει και την αγάπη μας Σε χάντρες και σε πόλεις με ψίθυρους καρδιάς Θα καίγονται όσα φως μου δεν ήτανε για μας

Τι πρέπει τι δεν πρέπει στιγμή δεν σκέφτηκα Εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα Κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα

http://lyricstranslate.com

Δημήτρης Μπάσης-Σε τελική ανάλυση

Posted: 17 Oct 2011 07:10 AM PDT

Τι μου ζητάς και τι μου λες δε σε ανάβω, δε με καις δε σε ανάβω, δε με καις εδώ και χρόνια δεν έχω μάτια μου ενοχές έτσι είν' του κόσμου οι πληγές θέλουν το χρόνο τους να κλείσουνε κι αυτές, δεν έχω μάτια μου ενοχές. Σε τελική ανάλυση άλλο εγώ, άλλο εσύ και ας τραβήξει ο καθένας άλλο δρόμο κι άμα βρεθούνε χιαστί οι δρόμοι αυτοί οι χωριστοί θα πει η μοίρα πως μας ήθελε μαζί, θα πει η μοίρα πως μας ήθελε μαζί. Τι με κοιτάς και τι θαρρείς αυτό που ήξερες θα δεις αυτό που ήξερες θα δεις, δεν έχω αλλάξει δεν άλλαξες ούτε κι εσύ για να μπορέσουμε μαζί να φανταστούμε μια καινούργια μας ζωή. Σε τελική ανάλυση άλλο εγώ, άλλο εσύ και ας τραβήξει ο καθένας άλλο δρόμο κι άμα βρεθούνε χιαστί οι δρόμοι αυτοί οι χωριστοί θα πει η μοίρα πως μας ήθελε μαζί, θα πει η μοίρα πως μας ήθελε μαζί.( χ2 )

Nirvana - Smells Like Teen Spirittt

Posted: 17 Oct 2011 08:16 AM PDT

Ela Rose - Lovely Words (Radio Edit)

Posted: 17 Oct 2011 08:11 AM PDT

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές