Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Αν είναι δυνατόν-Λευτέρης Πανταζής

Posted: 06 Oct 2011 12:06 PM PDT

Αν είναι δυνατόν, αν είναι δυνατόν μετ' από τόσα λάθη να σε θέλω! Αν είναι δυνατόν, αν είναι δυνατόν να μη με θες κι εγώ να επιμένω! Ρωτάω το Θεό για σένα που αγαπώ, γιατί σε μένα αυτό δεν το καταλαβαίνω. Άδικα μου φέρεσαι, άδικα και χαίρεσαι. Μάταια ξαγρύπνησα, πλάι σου ξενύχτησα. Αν είναι δυνατόν, αν είναι δυνατόν! Αν είναι δυνατόν, αν είναι δυνατόν! Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Πώς φτάσαμ' ως εδώ, πώς φτάσαμ' ως εδώ; Τον πόνο δεν μπορώ να τον γιατρέψω. Μπορεί και να χαθώ, μα εγώ θα προσπαθώ. Το παίρνω ρίσκο αυτό, θα το αντέξω. Άδικα μου φέρεσαι, άδικα και χαίρεσαι. Μάταια ξαγρύπνησα, πλάι σου ξενύχτησα. Αν είναι δυνατόν, αν είναι δυνατόν!

Αμοιβαία τα αισθήματα-Λευτέρης Πανταζής

Posted: 06 Oct 2011 12:05 PM PDT

Μου λες πως όταν μ' αγκαλιάζεις ζαλίζεσαι και ανατριχιάζεις μου λες πως όταν με φιλάς νιώθεις στα σύννεφα πετάς κι είναι η πρώτη σου φορά και εσύ που τόσο αγαπάς Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου αμοιβαία τα αισθήματα όταν κοιταζόμαστε στα μάτια νοιώθουμε σκιρτήματα Μου λες πως όταν με κοιτάζεις με τίποτα δεν με αλλάζεις μου λες πως όταν με φιλάς νιώθεις στα σύννεφα πετάς κι είναι η πρώτη σου φορά και εσύ που τόσο αγαπάς Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου αμοιβαία τα αισθήματα όταν κοιταζόμαστε στα μάτια νοιώθουμε σκιρτήματα

Αλλη μια νύχτα-Λευτέρης Πανταζής

Posted: 06 Oct 2011 12:04 PM PDT

Θυμάμαι που έλεγες τότε θέλω να είμαστε για πάντα μαζί Θυμάμαι που έλεγες τότε στα χέρια σου αφήνω τη δική μου ζωή θυμάμαι που έλεγες τότε έχε μου εμπιστοσύνη και δεν θα σε προδώσω θυμάμαι θυμάμαι θυμάμαι τη σκέψη μου πώς θα΄θελα να τη σκοτώσω Μεσ΄τα αυτιά μου ακόμα ηχούν οι όρκοι που μου΄χες δώσει μα τώρα πρέπει να δεχτώ πως μ΄έχεις πια προδώσει Αλλη μια νύχτα που τρελλαίνομαι βρίζω πίνω κλαίω και τα σπάω άλλη μία νύχτα βασανίζομαι σε ουρλιαχτά κι απόψε ξεσπάω Θυμάμαι που έλεγες τότε να ζήσω δεν μπορώ χωρίς εσένα Θυμάμαι που έλεγες τότε ο κόσμος όλος είσαι εσύ για μένα Θυμάμαι που έλεγες τότε αν μ΄αφήσεις ποτέ θα χαθώ θυμάμαι θυμάμαι θυμάμαι δεν θέλω άλλο να θυμάμαι γιατί θα τρελλαθώ Μεσ΄τα αυτιά μου ακόμα ηχούν οι όρκοι που μου΄χες δώσει μα τώρα πρέπει να δεχτώ πως μ΄έχεις πια προδώσει Αλλη μια νύχτα που τρελλαίνομαι βρίζω πίνω κλαίω και τα σπάω άλλη μία νύχτα βασανίζομαι σε ουρλιαχτά κι απόψε πάλι ξεσπάω Αλλη μια νύχτα που τρελλαίνομαι άλλη μία νύχτα βασανίζομαι

Αγαπιόμαστε-Λευτέρης Πανταζής

Posted: 06 Oct 2011 11:59 AM PDT

Αφού το ξέρουμε κι οι δυο πως αγαπιόμαστε, γιατί μαλώνουμε λοιπόν κι υποκρινόμαστε; Γιατί πονάμε την καρδιά και τη ματώνουμε, αφού κι οι δυο μας με φιλιά ξανανταμώνουμε; Αγαπιόμαστε, αγαπιόμαστε, κι αν μαλώνουμε κι οι δυο υποκρινόμαστε. Γιατί ζητάμε τη χαρά να την πικράνουμε, αφού κι οι δυο μας χωριστά στιγμή δεν κάνουμε; Γιατί μαλώνουμε λοιπόν κι υποκρινόμαστε, γιατί το κρύβουμε λοιπόν πως αγαπιόμαστε; Αγαπιόμαστε, αγαπιόμαστε, κι αν μαλώνουμε κι οι δυο υποκρινόμαστε.

Αβοήθητο σώμα-Λευτέρης Πανταζής

Posted: 06 Oct 2011 11:57 AM PDT

Κι αυτή η νύχτα δεν περνά με βασανίζει με πονά και με ματώνει Κι αυτή η νύχτα δεν περνά κυλάει στο δέρμα μου αργά με χαρακώνει Αυτή τη νύχτα χάνομαι βυθίζομαι σκορπάω ποτάμι ο ιδρώτας μου με πνίγει και πονάω Αβοήθητο σώμα λιώνω πάνω στο στρώμα και στα μάτια μου έχω τη μορφή σου ακόμα Αβοήθητο σώμα δυο φιλιά σου ακόμα στο δικό μου σώμα δυο φιλιά σου ακόμα Κι αυτή η νύχτα δεν περνά κάτι μου κρύβει δε μιλά και με σκοτώνει κι αυτή η νύχτα δεν περνά με τυραννάει μια σκιά και με πληγώνει

Gia Sena Mono / Cd Rip ~ Konstantinos Galanos...NEW oktwvrios 2011

Posted: 06 Oct 2011 12:37 PM PDT

ΡΑΛΛΙΑ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ (ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΞΕΧΝΑΣ) New Song 2011 HQ HD Greek

Posted: 06 Oct 2011 12:36 PM PDT

Stan ft NEBMA / Official HD Video Clip ~ Mes to mualo mou (2011) NEWWWWWWW ;)

Posted: 06 Oct 2011 12:32 PM PDT

ναι ναι - χρηστος χολιδης

Posted: 06 Oct 2011 11:07 AM PDT

Σε θέλω σου λέω  για σένα αναπνέω  αμφιβολίες δεν χωράνε εδώ  πες μου που θες να στο ορκιστώ....  Με ρωτάς αν σ' αγαπάω ναι,ναι,ναι  μωρό μου σ' αγαπάω ναι,ναι,ναι...  Πόλεμο θα κάνω για σένα κι ας πεθάνω..  Παραδέχομαι σε θέλω ναι, ναι, ναι  σου βγάζω το καπέλο ναι, ναι, ναι...  Είναι αυτή σαν φως αγάπη κεραυνός!!!  Σε θέλω σου λέω  και είναι μοιραίο  αυτή που δίνει στην ζωή μου ζωή  να 'σαι αστέρι μου εσύ...  Με ρωτάς αν σ' αγαπάω ναι, ναι, ναι  μωρό μου σ' αγαπάω ναι, ναι, ναι...  Πόλεμο θα κάνω για σένα κι ας πεθάνω..  Παραδέχομαι σε θέλω ναι, ναι, ναι  σου βγάζω το καπέλο ναι, ναι, ναι  Είναι αυτή σαν φως αγάπη κεραυνός!!!  Σε θέλω σου λέω.....  Αμφιβολίες δεν χωράνε εδώ  πες μου που θες να στο ορκιστώ...  Με ρωτάς αν σ' αγαπάω ναι, ναι, ναι  μωρό μου σ' αγαπάω ναι, ναι, ναι  Πόλεμο θα κάνω για σένα κι ας πεθάνω..  Παραδέχομαι σε θέλω ναι, ναι, ναι  σου βγάζω το καπέλο ναι, ναι, ναι  Είναι αυτή σαφώς αγάπη κεραυνός!!!

Κι ας μην έχω που να πάω-χολιδης

Posted: 06 Oct 2011 10:58 AM PDT

Μπήκα στο αυτοκίνητό μου δίχως να με νοιάζει τίποτα βρήκα πια τον εαυτό μου στο κόσμο τον δικό μου άσε με να ζω"

Κι ας μην έχω που να πάω σπίτι για να κοιμηθώ δεν γυρίζω πια σε σένα τι να πρωτοθυμηθώ. Κι ας μην έχω που να πάω μια αγκαλιά να ζεσταθώ δεν γυρίζω πια σε σένα σ' αυτό το δρόμο σ' αυτή τη πόλη σ' αυτό το κόσμου, μου φταίνε όλοι...

Giorgos Giannias-Poso(ta spaei) & stixoi

Posted: 06 Oct 2011 10:53 AM PDT

Πόσο σ'αγαπάω πόσο δεν το πιστέυω κι όσο μου λείπεις η καρδιά μου υποφέρει πόσο μωρό μου πες μου πόσο με ΄χεις τρελάνει τόσο που τίποτα άλλο ποιά δεν με ενδιαφέρει. Εγώ και εσύ εγώ και εσύ και όπου πάει εγώ και εσύ πάντα μαζί σου λεω τα σπάε

Terzis afise me mono

Posted: 06 Oct 2011 08:10 AM PDT

Ψέματα ήταν τελικά οι άντρες πως αντέχουν και για τη δύσκολη στιγμή τη δύναμη την έχουν. Ψέματα ήταν τελικά οι άντρες πως δεν κλαίνε. Κατέρριψες σε δυο λεπτά αυτά που χρόνια λένε. Γι' αυτό και άφησε με άφησε με άφησε με μόνο πέντε λεπτά θα κλάψω και τελειώνω. άφησε με άφησε με άσε με σου λέω δε θέλω να με δει κανείς να κλαίω. Ψέματα ήταν τελικά οι άντρες πως μπορούνε σε κάθε μάχη με τον πόνο εκείνοι νικητές να βγούνε. Ψέματα ήταν τελικά οι άντρες πως δεν κλαίνε. Κατέρριψες σε δυο λεπτά αυτά που χρόνια λένε. Γι' αυτό και άφησε με άφησε με άφησε με μόνο πέντε λεπτά θα κλάψω και τελειώνω. άφησε με άφησε με άσε με σου λέω δε θέλω να με δει κανείς να κλαίω.

Πασχάλης Τερζής- Αν ξαναζητούσες την καρδιά μου

Posted: 06 Oct 2011 08:08 AM PDT

Άλλη μια ζωή αν μου χρωστούσε ο θεός θα σου τη χάριζα κι αυτή γιατί σε θέλω σαν τρελός Κι ούτε μια στιγμή δεν θα μπορούσα να σκεφτώ πως θα χωρίζαμε ποτέ εμείς οι δυο Αν ξαναζητούσες την καρδιά μου θα σου τη χάριζα εγώ χωρίς κανένα ενδοιασμό Μόνο μην προδώσεις τα όνειρά μου δεν το μπορώ το χωρισμό Άλλη μια φορά αν ξαναζούσα απ' την αρχή πάλι τα χείλη σου να πιω θα λαχταρούσα μια ζωή Είσαι μια πληγή είσαι ένα λάθος τραγικό μα δεν μετάνιωσα ποτέ που σ' αγαπώ Αν ξαναζητούσες την καρδιά μου θα σου τη χάριζα εγώ χωρίς κανένα ενδοιασμό Μόνο μην προδώσεις τα όνειρά μου δεν το μπορώ το χωρισμό

Πασχάλης Τερζής-Αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί

Posted: 06 Oct 2011 08:06 AM PDT

Οι φωτεινές επιγραφές θα έχουν σβήσει και το φεγγάρι θα χαθεί μες στη βροχή θα μαραθεί όλο το πράσινο απ' τη φύση αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί όλοι οι δρόμοι θα γλιστράνε απ' το χώμα και το νερό θ' αφήσει έρημη τη γη κόκκινα χείλη δε θα βλέπεις πια στο στόμα αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. Θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. Η μουσική θα ακουστεί με φάλτσες νότες στο σινεμά το τέλος θα 'χει για αρχή θα 'ρθούνε δεύτερες οι ώρες που ήταν πρώτες αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. Θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί. Θ' αλλάξουν όλα ξαφνικά σε μια στιγμή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί όλες οι πόρτες θα 'χουν κλείσει στη ζωή αν κάποια μέρα δε θα είμαστε μαζί.

Πασχάλης Τερζής-Δε μιλάμε

Posted: 06 Oct 2011 08:01 AM PDT

Δεν μιλάμε, δεν μιλάμε πια, δεν μιλάμε,φτάνει μια ματιά και γυρνάμε, πρόσωπο αλλού και πλάτη, φτάιει κατι που.. Δεν μιλάμε.. Δίχως χέρια πια ακουμπάμε, τα μεσημέρια κάνω πως κοιμάμαι μήπως και γευτώ το όνειρο σου, στο πλευρό σου εγώ.. Αγάπη μου όλα καλά, δεν ζητάω πιο πολλά είσαι εδώ κι είναι πάντα αυτό αρκετό. Και όσα δεν έχουμε πει μέσα απο την σιωπή χρόνια τώρα φωνάζουν σ'αγαπώ.. Δεν μιλάμε, στο μπαλκόνι αγώνα κοιτάμε τόσο μόνοι,τι κι αν νικάμε στο παιχνίδι αυτό μπήκε τέρμα ψέμα θα σου πώ. Δεν μιλάμε κι όλο με παρέες τριγυρνάμε σε φωτογραφίες χαμογελάμε κι όλοι γύρω εμας έχουν σημάδι και μετά απ'το φλάς.. σκοτάδι! Αγάπη μου όλα καλά, δεν ζητάω πιο πολλά είσαι εδώ κι είναι πάντα αυτό αρκετό. Και όσα δεν έχουμε πεί μέσα απο την σιωπή χρόνια τώρα φωνάζουν σ'αγαπώ!

Pasxalis terzis-dedomeno

Posted: 06 Oct 2011 07:58 AM PDT

Ήμουνα η λύση, η εύκολη η λύση Σκέψου απλά, ποιος ήταν δίπλα σου εκεί Όλα για τους άλλους, πάντα για τους άλλους Βαρέθηκα να λένε, τι ψυχή Μ' είχες πάντα δεδομένο Τι άλλο πια να περιμένω Άλλαξα γραμμή και τρένο και προορισμό Μ' είχες πάντα δεδομένο της καρδιάς σου απωθημένο Αφού θες πλάι σου να μένω από εγωισμό Όλα για τους άλλους, πάντα για τους άλλους Βαρέθηκα να λένε, τι ψυχή Τέτοια ευκολία, σ' όποια δυσκολία Τ' όνομά μου λες με το παραμικρό Όλα ήταν για σένα, μια ζωή για σένα Κουράστηκα, δε θέλω, δε μπορώ Μ' είχες πάντα δεδομένο... Όλα για τους άλλους, πάντα για τους άλλους Βαρέθηκα να λένε, τι ψυχή

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές