Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Πάψε λοιπόν-sotis volanis

Posted: 05 Oct 2011 10:33 AM PDT

Πάλι, πάλι ψέματα μου λες, φτάνει, φτάνει πια να με πονάς αααχ. Πάλι, πάλι ψέματα μου λες, φτάνει, φτάνει, φτάνει δεν αντέχω πια ααχ α. Πάψε λοιπόν να με γελάς, να με πληγώνεις να με πονάς, πάψε να λες και ψέματα τώρα λοιπόν που σε 'μαθα. Πάψε λοιπόν να με γελάς, να κοροϊδεύεις να με πονάς, πάψε να λες και ψέματα τώρα λοιπόν που σε 'μαθα. Πάλι, πάλι ψέματα μου λες, φτάνει, φτάνει πια να με πονάς αααχ. Πάλι, πάλι ψέματα μου λες, φτάνει, φτάνει, πάψε να με τυραννάς ααχ α. Πάψε λοιπόν να με γελάς ...

sotis volanis-Τακ Τακ

Posted: 05 Oct 2011 10:27 AM PDT

Ήρθες μια μέρα στη ζωή μου Με μια ματιά στα ξαφνικά Και απο τότε η καρδιά μου Μόνο για σένανε κτυπά Τακ τακ κτυπάει Τακ τακ πονάει Τακ τακ κτυπάει η καρδιά μου για σένα Τακ τακ πονάει και δεν είναι ψέμα Τακ τακ πεθαίνω και λειώνω για σένα Με μια ματιά ξαφνικά Με μια ματιά αλλάξαν όλα Τώρα το νιώθω σ'αγαπώ Κτυπάει η καρδούλα μου για σένα Τώρα σε γρήγορο ρυθμό Τακ τακ κτυπάει Τακ τακ πονάει Τακ τακ κτυπάει η καρδιά μου για σένα Τακ τακ πονάει και δεν είναι ψέμα Τακ τακ πεθαίνω και λειώνω για σένα Με μια ματιά ξαφνικά Τακ τακ κτυπάει Τακ τακ πονάει Τακ τακ

Πόσο μου λείπει-sotis volanis

Posted: 05 Oct 2011 10:26 AM PDT

Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου, όπως τα καλοκαίρια με κόβουν σα μαχαίρια λείπεις και είμαι μόνος μου κρυώνω, δεν αντέχω παγώνω νιώθω να τελειώνω Πού να σε βρω, να σου πω σ' αγαπώ, που να σε βρω, με ποιο τρόπο να ζω, μου λείπεις και παγώνω, νιώθω να τελειώνω Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου, όπως τα καλοκαίρια με κόβουν σα μαχαίρια λείπεις και είμαι μόνος μου κρυώνω, δεν αντέχω παγώνω νιώθω να τελειώνω Πού να σε βρω, να σου πω σ' αγαπώ... Λείπεις και βλέπω μέσα στα καλοκαίρια, να χιονίζει να βρέχει και να πέφτουν αστέρια πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου, όπως τα καλοκαίρια με κόβουν σα μαχαίρια Πού να σε βρω, να σου πω σ' αγαπώ... Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά σου, όπως τα καλοκαίρια με κόβουν σα μαχαίρια λείπεις και είμαι μόνος μου κρυώνω, δεν αντέχω παγώνω νιώθω να τελειώνω

Αν ειν' η αγάπη έγκλημα-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 05 Oct 2011 08:42 AM PDT

Αν είν' η αγάπη έγκλημα έχω εγκληματίσει και συνεχώς θα εγκληματώ αφού δεν το μετανοώ που σ' έχω αγαπήσει Μα αν ειν' η αγάπη σφάλμα βαρύ να τη δικάσει ποιος μπορεί Αν ειν' η αγάπη έγκλημα μόνο οι καρδιές το ξέρουν ας δικαστώ κι εγώ μ' αυτές τις εγκληματικές καρδιές που κλαίνε κι υποφέρουν Μα αν ειν' η αγάπη σφάλμα βαρύ να τη δικάσει ποιος μπορεί

αν μου φύγεις τώρα-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 05 Oct 2011 08:41 AM PDT

Τα μάτια μου θολώσανε από τα δάκρυά μου κι ο χωρισμός σου πλήγωσε τη δόλια την καρδιά μου, αχ! Φεύγεις και μ' αφήνεις μόνο, μόνο, στην καρδιά μου βάζεις πόνο, πόνο. Πώς να ζήσω μόνος, δεν μπορώ, σ' έχω συνηθίσει, σ' αγαπώ, μη μου φύγεις, θα χαθώ. Σ' έχω αγαπήσει και σε πονώ, αχ: αν μου φύγεις τώρα τι θα γινώ, αχ! μείνε κοντά μου αγάπη γλυκιά μου, μείνε κοντά μου αγάπη γλυκιά μου.

Αν μαγαπούσες όσο σαγαπώ-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 05 Oct 2011 08:40 AM PDT

Αν μ' αγαπούσες όσο σ' αγαπώ δεν θα χωρίζαμε εμείς οι δυο θα ζούσαμε μαζί καλά και ευτυχισμένα όμορφα σεμνά και νοικοκυρεμένα Αν μ' αγαπούσες όσο σ' αγαπώ δεν θα χωρίζαμε εμείς οι δυο δεν έχω μάθει ν' αγαπώ λεφτά θέλω τον άνθρωπο να 'χει καρδιά. Αν ήσουν και εσύ σαν τον εαυτό μου έφτανε για δυο το μεροκάματο μου. Αν μ' αγαπούσες όσο σ 'αγαπώ δεν θα χωρίζαμε εμείς οι δυο. Εγώ θα σ' έχω πάντα στην καρδιά γιατί σε πόνεσα στα αληθινά κι αν ζούμε χωριστά εγώ πονώ για σένα πάντα σ' αγαπώ και ας χάθηκες για μένα Αν μ' αγαπούσες όσο σ' αγαπώ δεν θα χωρίζαμε εμείς οι δυο.

αν δε με θες για άντρα σου-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 05 Oct 2011 08:37 AM PDT

Θα πάω να πω, θα πάω να πω, θα πάω να πω στη μάνα σου, στη μάνα σου θα πάω να πω, ωχ! την κόρη σου την αγαπώ, στη μάνα σου θα πάω να πω, ωχ! την κόρη σου την αγαπώ. Κι αν δε με θες, κι αν δε με θες, κι αν δε με θες για άντρα σου, για άντρα σου κι αν δε με θες, ωχ! θα πάρω άλλην και θα κλαις, για άντρα σου κι αν δε με θες, ωχ! θα μετανιώσεις και θα κλαις. Αλλού θα βρω, αλλού θα βρω, αλλού θα βρω την τύχη μου, την τύχη μου αλλού θα βρω, ωχ! να γίνει αυτό που θέλω εγώ, την τύχη μου αλλού θα βρω, ωχ! να γίνει αυτό που θέλω εγώ.

Αθήνα-Πειραιάς-Θεσσαλονίκη -Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 05 Oct 2011 08:34 AM PDT

Αντίο Αθήνα μου Περαία μου γεια σου Θεσσαλονίκη μου φεύγω μακριά σου Σ' αφήνω γεια μητέρα μου, σ' αφήνω γεια πατέρα έχετε γεια αδέρφια μου και φίλοι πέρα ως πέρα. Αντίο Αθήνα μου Περαία μου γεια σου Θεσσαλονίκη μου φεύγω μακριά σου. Σ' αφήνω αγάπη μου θα φύγω αντίο θα υποφέρουμε για λίγο κι οι δύο Υπομονή αγάπη μου και θα ξαναγυρίσω μεσ' τη γλυκιά σου αγκαλιά, παντοτινά να ζήσω Αντίο Αθήνα μου Περαία μου γεια σου Θεσσαλονίκη μου φεύγω μακριά σου.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές