Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Pantocratoria©


Pantocratoria©


10 τύποι αντρών στο SEX

Posted: 02 Aug 2011 07:02 AM PDT

Σίγουρα, αν καθίσουν όλες οι γυναίκες να κατατάξουν τους άντρες ανάλογα με την συμπεριφορά τους στο κρεβάτι, η λίστα θα ξεπερνάει κατά πολύ τους δέκα. Οι λεπτομέρειες πολλές, αλλά η ουσία είναι μία: ποιοί καταντάνε... κουραστικοί και ποιοί μένουν αξέχαστοι; Ανακάλυψε κι εσύ, πως σε βλέπουν οι γυναίκες στο κρεβάτι, συμβουλευόμενος τις 10 παρακάτω κατηγορίες αντρών:

1) Ο «Βλέπω Πολλές Τσόντες» Αν κατά τη διάρκεια του σεξ δεν πέσει ούτε ένα τοσοδούλι spank, αν δεν δοκιμάσει όλες τις καταγεγραμμένες στάσεις της ιστορίας, αν η γκόμενα δεν τσιρίζει σαν αρνί το Πάσχα, αν δεν θαυμάσει τους κοιλιακούς του σε διπλανό καθρέφτη, ε, τότε απλά δεν έχει κάνει σεξ. Σημείωση: Η ιεραποστολική στάση δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτές που κάνει. 2) Ο Ρομαντικούλης Νομίζει ότι ακόμα και στην διάρκεια του σεξ πρέπει να «ψήσει» το γκομενάκι, λέγοντας της πόσο υπέροχα μυρίζει, ότι θέλει να την κοιτάει συνεχώς μέσα στα μάτια και πόσο μα πόσο όμορφη είναι. Στο τέλος, όταν εκείνη φεύγει (τρέχωντας), κάθεται και μυρίζει στα σεντόνια το άρωμά της. 3) Ο Πολυλογάς Δεν κάνει σεξ. Μιλάει. Μιλάει για τα πάντα (πόσο με κα*λώνεις), ρωτάει τα πάντα (Σου αρέσει αυτό ε; Σου αρέσει ε;), δηλώνει τις πράξεις του (Τελειώνω! Τελειώνω!) και δεν μπορεί να καταλάβει πότε ήρθε η ώρα να το βουλώσει (Πες μου πόσο σου αρέσει!). Φυσικά, όταν η πράξη έρθει στο τέλος της, θα ρωτήσει πάντα: «Ήταν καλό, μωρό μου;». Εμ... όχι; 4) Ο Καλοθελητής Τα κάνει όλα και συμφέρει. Είναι πρόθυμος να κάνει ότι του ζητηθεί, γιατί πρώτα από όλα θέλει να ευχαριστήσει τη γυναίκα και επειδή ξέρει ότι αν ικανοποιήσει εκείνη θα ικανοποιηθεί και αυτός. Δεν βιάζεται, δεν πιέζει και δεν υπάρχει περίπτωση να τελειώσει πριν τελειώσει αυτή. Ίσως μερικές φορές να καταντήσει ξενέρωτος και χωρίς φαντασία, αλλά από το ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε, συμφέρει καλύτερα... 5) Ο Εγωιστής Κατά τη γνώμη του τα προκαταρκτικά είναι υπερτιμημένα. Αφού τελικά όλα στον οργασμό θα καταλήξουν γιατί να μην επισπεύσει την διαδικασία; Πόσο παραπάνω ρόλο μπορεί να παίξει ένα χάδι ή ένα extra φιλί; Για εκείνον, τουλάχιστον, δεν έχει σημασία κι αυτό είναι το ζήτημα: να ικανοποιηθεί εκείνος. Α, και το βασικότερο: δεν πιστεύει ότι έχει άδικο. Ποτέ. 6) Ο Μυγιάγγιχτος Δεν κάνει ποτέ σεξ χωρίς προφυλακτικό. Αισθάνεται άβολα με τους παράξενους, γλιστερούς ήχους του σεξ και αν η τρίχα στο πόδι της γυναίκας είναι παραπάνω από δύο ημερών, ξενερώνει. Συνήθως, αρνείται πεισματικά να κατέβει προς τα κάτω, αφού σιχαίνεται (Ε, μα είναι σιχαμερό!). Εννοείται πως αμέσως μετά πλένει τα δόντια του και μπαίνει για ένα γρήγορο ντουσάκι γιατί αισθάνεται βρόμικος. 7) Ο Κούνια-μπέλας Το μότο του: όσο πιο γρήγορα, όσο πιο έντονα τόσο καλύτερα. Δεν υπάρχει σταδιακή ανάπτυξη της ταχύτητας, αλλά με το που "δέσει το γλυκό" βάζει duracell και τρέχει να τερματίσει λες και υπάρχει περίπτωση να τον προλάβει άλλος. Εκείνη, πάντως, αποκλείεται να τερματίσει πριν από αυτόν. Θα τα παρατήσει, λίγο πριν το τέλος. 8) Ο Πρόστυχος Θα μπορούσε να είναι ο συνδυασμός του "τσοντάκια" με εκείνον που δεν το βουλώνει ποτέ. Ο Πρόστυχος όποτε ανοίγει το στόμα του, είναι για να βγάλει βρισιές που για κάποιο λόγο πιστεύει ότι τρελαίνουν τις γυναίκες. Αν εκείνη καταφέρει μετά από τόσο μπινελίκι να περάσει καλά, αρχίζει να αναρωτιέται μήπως τελικά είναι τόσο άθλιο υποκείμενο όσο υπόσχονται τα "βρόμικα" λόγια που της έλεγε. 9) Η ευχάριστη έκπληξη Ξέρει τι να κάνει και πότε να το κάνει. Είναι αισθησιακός όταν πρέπει και πιο σέξι τις κατάλληλες στιγμές. Δεν ξέρουμε πως ακριβώς γνωρίζει την ιδανική διάρκεια για το καθετί ή πως καταφέρνει να μας ανατριχιάζει στο κάθε άγγιγμα του. Είναι το σημείο αναφοράς και σύγκρισης για όλες τις προηγούμενες και επόμενες ερωτικές περιπέτειες. Συνήθως ο ίδιος άντρας δεν έχει τα ίδια αποτελέσματα σε κάθε γυναίκα, αφού τα γούστα ποικίλλουν και αυτός που ξενερώνει τη μια μπορεί να είναι ο ιδανικός για μια άλλη. Οπότε μπορεί ο καθένας να γίνει το "Σημείο 0" για κάποια από εμάς! 10) Ο "Μικρός" Δεν είναι προικισμένος και το ξέρει. Δεν μπορεί να κάνει κάτι για το μέγεθός του. Επίσης το ξέρει. Οπότε αυτός ο άντρας έχει τρεις επιλογές που λειτουργούν και ως υποκατηγορίες: Πρώτον, να το παίζει ότι «όλα πάνε καλά», ότι «το μέγεθος δεν έχει σημασία» και να δείχνει στον έξω κόσμο (αλλά και στο κρεβάτι) ότι είναι και ο πρώτος γ@μιάς. Δεύτερον, να υποκύπτει στο κόμπλεξ του και όταν μια στο τόσο αποφασίζει να προχωρήσει στα ενδότερα δωμάτια με μια γυναίκα, να συμπεριφέρεται σαν υπέρβαρη γκόμενα που θέλει σβηστά φώτα για να μην φαίνεται η κυτταρίτιδα της. Και τρίτον, να είναι νορμάλ άνθρωπος, που ναι μεν αναγνωρίζει το «μειονέκτημα» του, αλλά ταυτόχρονα κατανοεί ότι όλο το πακέτο παίζει ρόλο και όχι μόνο το μέγεθος. Ο τελευταίος τύπος βρίσκεται υπό εξαφάνιση.

Ανέκδοτο: Ζόρικα τα πράγματα, γιατρέ Πολλή προσπάθεια για το τίποτα

Posted: 01 Aug 2011 09:29 PM PDT

Ανέκδοτο: Ζόρικα τα πράγματα, γιατρέ
Ενας 50χρονος πάει στον γιατρό για εξέταση σπέρματος και ο γιατρός του δίνει ένα βαζάκι άδειο και του λέει να το φέρει με δείγμα.Την επομένη εμφανίζεται ο 50χρονος με το βαζάκι άδειο.- Τι έγινε; Πού είναι το δείγμα;- Ασε, γιατρέ, πολύ ζόρικα τα πράγματα, πρώτα δοκίμασα με το δεξί μου χέρι αλλά τίποτα. Μετά με το αριστερό, αλλά τίποτα. Μετά δοκίμασα και με τα δύο χέρια, αλλά πάλι τίποτα. Φώναξα τη γυναίκα μου, ακόμα και με το στόμα δοκίμασε... τίποτα!- Μα, τι λέτε;- Μέχρι και την κόρη μου φώναξα...- Την κόρη σας;- Αμέ. Ακόμα και η γειτόνισσα προσπάθησε που ήταν εκείνη τη στιγμή στο σπίτι.- Μα είναι φοβερό αυτό που μου λέτε...- Ακριβώς! Γι' αυτό ήρθα, να μου δώσετε άλλο βαζάκι.

Μοναδική σφραγίδα με ιερογλυφική γραφή βρέθηκε στην Κρήτη Μαζί με εκατοντάδες σημαντικά ευρήματα στο όρος Βρύσινα νοτίως του Ρεθύμνου

Posted: 01 Aug 2011 09:28 PM PDT

Μοναδική σφραγίδα με ιερογλυφική γραφή βρέθηκε στην Κρήτη

ΑθήναΠερισσότερα από 800 ανθρωπόμορφα ειδώλια, γυναικεία και ανδρικά, ομοιώματα μελών του ανθρώπινου σώματος, αρκετά σε μορφή ζώου, αγγεία, τμήματα πήλινων πλακιδίων με επίθετα ειδώλια πτηνών και διπλών κεράτων, πλήθος πήλινα σφαιρίδια. Ολα αυτά και πολλά ακόμη σε ένα μινωικό «ιερό κορυφής» σε υψόμετρο 858 μέτρων στο όρος Βρύσινα της Κρήτης, στα νότια του Ρεθύμνου. Και το εξαιρετικό εύρημα της φετινής ανασκαφικής περιόδου: Μία τετράπλευρη σφραγίδα από βαθυκόκκινο ίασπη, με χαραγμένα σημεία της μινωικής ιερογλυφικής γραφής και στις τέσσερις επιφάνειές της, που την αναδεικνύει ως τη μοναδική ως τώρα παρουσία της αρχαιότερης γραφής των Μινούτων στη δυτική Κρήτη.

«Αγιο Πνεύμα» ονομάζεται σήμερα η κορυφή, από την ομώνυμη εκκλησία που κτίσθηκε στο σημείο αυτό, πάνω από το ιερό των Μινωιτών, όπως θεωρούν πλέον οι αρχαιολόγοι. Γύρω από αυτή την εκκλησία, στα τρία άνδηρα που σχηματίζονται στο χώρο διεξάγεται η ανασκαφή, η οποία έφερε στο φως τα πολυάριθμα ευρήματα που χρονολογούνται σε όλη την Παλαιοανακτορική περίοδο (περίπου 1900-1700 π. Χ) και τουλάχιστον ως την αρχή των Νεοανακτορικών χρόνων (περίπου 1700-1500 π. Χ.).
Τα περισσότερα ευρήματα εντοπίσθηκαν στο μεσαίο άνδηρο, όπου τα χώματα ήταν αδιατάρακτα, ενώ σημαντικός αριθμός τους βρισκόταν ακόμη και στις κάθετες σχισμές και τις κοιλότητες του βράχου, εκεί όπου προφανώς τα εναπόθεταν οι μινωίτες προσκυνητές που ανέβαιναν στο ιερό αυτό με τα αναθήματά τους προς τη θεότητα.
Μετάλλινοι λατρευτές (ανθρωπόμορφα ειδώλια), χάλκινοι μικρογραφικοί πελέκεις, χάλκινα ομοιώματα εγχειριδίων, καθώς και λίθινα σκεύη, μεταξύ των οποίων το ένα είναι πιθανότατα αιγυπτιακό, δύο τράπεζες προσφορών από στεατίτη και δύο μικρές λοπάδες (μαγειρικά σκεύη με μεγάλο άνοιγμα) είχαν έρθει άλλωστε στο φως και κατά το 2010. Εύλογα λοιπόν οι ανασκαφείς της ΚΕ΄ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων υπό την ευθύνη της αρχαιολόγου κυρίας Ελένης Παπαδοπούλου και του Πανεπιστημίου Κρήτης με την ευθύνη της καθηγήτριας κυρίας Ιριδας Τζαχίλη θεωρούν πλέον ότι ο Βρύσινας είναι το σημαντικότερο ιερό κορυφής για τη δυτική Κρήτη. Με σαφείς αναλογίες μάλιστα, ως προς το τελετουργικό πλαίσιο, τη μορφή της λατρείας αλλά και τον τρόπο άσκησής της με τα ανακτορικά ιερά κορυφής - Γιούχτα, Κόφινα, Πετσοφά και Τραόσταλο - της Κεντρικής και της Ανατολικής Κρήτης.

Το Πάνθεον φώτιζε το μεγαλείο του Αδριανού! Νέα θεωρία, θέλει τον ναό να χτίστηκε έτσι ώστε να κατευθύνει τις ηλιακές ακτίνες προς τον Ρωμαίο αυτοκράτ

Posted: 01 Aug 2011 09:23 PM PDT

Το Πάνθεον φώτιζε το μεγαλείο του Αδριανού!
Το Πάνθεον κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις διαταγές του Αδριανού και ολοκληρώθηκε το 128 μ.Χ., ενώ ο ημισφαιρικός θόλος φέρει ένα κυκλικό άνοιγμα, γνωστό ως «oculus»

Μία νέα θεωρία για τον επιβλητικό φωτισμό που κυριαρχεί στο Πάνθεον, τον πασίγνωστο ναό που έκτισε στη καρδιά της Ρώμης ο αυτοκράτορας Αδριανός, διατύπωσαν δυο επιστήμονες: ότι ενδεχομένως ο «ναός όλων των θεών» να λειτουργούσε σαν τεράστιο ηλιακό ρολόι, με μια ισχυρή δέσμη φωτός να απλώνεται στην πελώρια είσοδο τη στιγμή που ο αυτοκράτορας εισερχόταν στο κτίριο. Με άλλα λόγια, να ήταν έτσι κατασκευασμένος ώστε να «λούζει με φως» τον ρωμαίο αυτοκράτορα μία συγκεκριμένη ώρα της μέρας, για να αναδεικνύει το θεϊκό μεγαλείο του ενώπιον των κοινών θνητών.

Το Πάνθεον κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις διαταγές του Αδριανού και ολοκληρώθηκε το 128 μ.Χ., ενώ ο ημισφαιρικός θόλος φέρει ένα κυκλικό άνοιγμα, γνωστό ως «oculus». Αυτό το άνοιγμα είναι η μοναδική πηγή φυσικού φωτός και κρατά έξω από το κτίριο τη βροχή ή το χιόνι.
Ο Τζούλιο Μάλι, ιστορικός της αρχαίας αρχιτεκτονικής από το Πολυτεχνείο του Μιλάνου και ο Ρόμπερτ Χάνα, νεοζηλανδός αρχαιολόγος, πρόσεξαν ότι στη διάρκεια της εαρινής ισημερίας ακριβώς στις 12 το μεσημέρι, μια κυκλική ακτίνα φωτός λάμπει μέσα από το oculus και φωτίζει την επιβλητική είσοδο του Πάνθεον. Οι δύο επιστήμονες ασχολούνται με αυτή τη θεωρία από το 2009 και πρόσφατα τα συμπεράσματά τους δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Numen.
«Οι ακριβείς υπολογισμοί που έγιναν πάνω στην κατασκευή και τη θέση του κτηρίου δείχνουν ότι το μέγεθος και το σχήμα της δέσμης φωτός πέφτουν με απόλυτη ακρίβεια πάνω σε μια πέτρινη, ημικυκλική αψίδα», η οποία βρίσκεται στην είσοδο ανακοίνωσαν οι επιστήμονες.
Οι Ρωμαίοι θεωρούσαν το λαμπρό φως ως την ανύψωση του Αυτοκράτορά τους στη σφαίρα των θεών, ως την κοσμολογική επιβεβαίωση, δηλαδή, της θεϊκής του δύναμης με την είσοδό του στο κτίριο αυτό, που χρησιμοποιούνταν ως αίθουσα ακροάσεων, αλλά και ως τόπος λατρείας.
Όπως λέει ο καθηγητής Μάλι, «ο ήλιος είχε ιδιαίτερη σημασία για τους Ρωμαίους, όπως και για τους αρχαίους Αιγυπτίους. Ο θεός Απόλλων ήταν στενά συνδεδεμένος με τον ήλιο, ενώ ο Νέρων απεικονιζόταν με τη μορφή του ελληνικού θεού Ήλιου σε ένα τεράστιο άγαλμα, τον Κολοσσό, ο οποίος αργότερα έδωσε το όνομά του στο Κολοσσαίο». Συνεπώς, θα ήταν σύμβολο της δύναμης όχι μόνο του Αυτοκράτορα, αλλά και της ίδιας της Ρώμης.

Η κουζίνα του Πλάτωνα, του Οδυσσέα και του Αρχέστρατου Στοιχεία της ελληνικής κουζίνας δημιουργούνται καθ' όλη της διάρκεια της ιστορίας του ελλαδικού

Posted: 01 Aug 2011 09:22 PM PDT

Η κουζίνα του Πλάτωνα, του Οδυσσέα και του Αρχέστρατου
Από την Αρχαιότητα ως το Βυζάντιο και τη σύγχρονη εποχή η ελληνική κουζίνα μοιράζεται τα ίδια μυστικά.

Όποιος επιθυμεί να μελετήσει την ελληνική ιστορία από την αρχαιότητα μέχρι τις ημέρες μας δεν έχει παρά να εντρυφήσει στις υπέροχες γεύσεις που προσφέρει κάθε γεύμα της μεσογειακής κουζίνας. Από το «Συμπόσιον» του Πλάτωνα ως τη γαστρονομική ποίηση του Αρχέστρατου, από το ούζο των Βυζαντινών ως την κατοχύρωση της κρητικής διατροφής ως «αυλής πολιτιστικής κληρονομιάς» από την UNESCO, η ελληνική κουζίνα είναι στενά συνυφασμένη με την ιστορία του τόπου μας.
Γαστρονομία: ο νόμος του στομαχιού
Λίγοι γνωρίζουν ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν οι πρώτοι που μελέτησαν ενδελεχώς την έννοια της απόλαυσης του φαγητού. Η εφεύρεση της λέξης «γαστρονομία» (δηλαδή κανόνες του στομαχιού, από τις λέξεις γαστήρ και νόμος) ανήκει στον πρώτο σεφ της ιστορίας, στον Συρακούσιο Αρχέστρατο. Ο διάσημος ποιητής και φιλόσοφος έζησε τον 4ο Αι π. Χ. και ήταν ο πρώτος που μελέτησε τους κανόνες περί ορέξεως. Στο περίφημο ποίημά του με τίτλο «Ηδυπάθεια» ο ποιητής ξεναγεί με γλαφυρές λεπτομέρειες τον αναγνώστη στα μυστικά της αρχαιοελληνικής κουζίνας, αφιερώνοντας ολόκληρα κεφάλαια στο ψάρι, στα όσπρια και στο κρασί - με άλλα λόγια στα τρόφιμα που χαρακτηρίζουν ως σήμερα την ελληνική διατροφή.
Οι υλικές απολαύσεις, με το φαγητό να κατέχει δεσπόζουσα θέση ανάμεσά τους, ανάγονται σε φιλοσοφία από τον μαθητή του Σωκράτη και ιδρυτή της «ηδονιστικής σχολής», τον φιλόσοφο Αρίστιππο. Λίγους αιώνες αργότερα, η άντληση «ευδαιμονίας» από απλά καθημερινά στοιχεία, όπως η ικανοποίηση της πείνας, ήταν στοιχείο και του μεγάλου φιλοσόφου της Ελληνιστικής εποχής, του Επίκουρου.
Από το γλυκάνισο στο «Uso Massalia»
Στοιχεία της ελληνικής κουζίνας συνεχίζουν να δημιουργούνται καθ' όλη της διάρκεια της ιστορίας του ελλαδικού χώρου. Το ούζο αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Ο γλυκάνισος, από τον οποίο παρασκευάζεται το ούζο, καταναλωνόταν από τους Αρχαίους ως μπαχαρικό, ενώ το προϊόν της απόσταξής του αρχικά χρησιμοποιούνταν μόνο ως φάρμακο. Σταδιακά, ωστόσο, αυτόχθονες οινοποιοί μετατρέπουν το απόσταγμα του γλυκάνισου στο δυνατό ποτό που απολαμβάνουμε μέχρι σήμερα και κατά τα βυζαντινά χρόνια το ούζο κατακτά ολόκληρη τη Μεσόγειο.
Ακόμα και η λέξη «ούζο» έχει το δικό της μύθο. Οι ιστορικοί πιστεύουν ότι προέρχεται από τη φράση «Uso Massalia» (προς χρήση στη Μασσαλία), η οποία αναγραφόταν στις κούτες με ούζο που μεταφέρονταν στη Μεσόγειο με προορισμό τη Μασσαλία. Σε κάθε περίπτωση, το ποτό πιστεύεται ότι καταναλωνόταν αιώνες πριν από την επικράτηση του ονόματος.
Πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO
Αν και η κρητική κουζίνα κέρδισε την αναγνώριση της UNESCO ως αϋλη πολιτιστική κληρονομιά, τα χαρακτηριστικά της δεν απέχουν καθόλου από όσα καταναλώνονταν στον ελλαδικό χώρο επί αιώνες. Ελαιόλαδο, όσπρια, δημητριακά και φρούτα, σε συνδυασμό με λίγο ψάρι και ελάχιστο κρέας αποτελούσαν επί αιώνες την τροφή του λαού μας και αναγνωρίστηκαν εν έτει 2010 ως «ένα σύνολο διαδικασιών, θεσμών, κουλτούρας, τρόπου ζωής και, φυσικά, διατροφής που αφορά τις χώρες της Μεσογείου».
Οι επιστήμονες θαυμάζουν το γεγονός, άλλωστε, ότι περιοχές φαινομενικά απομακρυσμένες μεταξύ τους μοιράζονταν ανέκαθεν τους ίδιους διατροφικούς κανόνες, από τα παράλια της Σικελίας, ως τα βουνά της Πελοποννήσου, τα νησιά του Αιγαίου και τη Μικρά Ασία. Τα ιδιαίτερα προϊόντα κάθε περιοχής προσθέτουν και δεν αντικαθιστούν τους βασικούς κανόνες της μεσογειακής κουζίνας: φιστίκια στην Αίγινα, λουκούμια στη Σύρο, κρασί στη Σάμο, ελαιόλαδο στη Μάνη δίνουν σε κάθε περιοχή την «δική της» γεύση. Εν τέλει, όμως, όπως ο Οδυσσέας επιστρέφει στην πατρίδα του, έτσι και η μεσογειακή διατροφή «τριγυρνά» πάντα στους ίδιους κανόνες που προσέφεραν απλόχερα την απόλαυση από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας.

Εντονες αντιδράσεις στους στρατιωτικούς από τις νέες περικοπές μισθών Η πλειοψηφία τους θεωρεί ότι η κυβέρνηση τους κορόιδεψε

Posted: 01 Aug 2011 09:21 PM PDT

Εντονες αντιδράσεις στους στρατιωτικούς από τις νέες περικοπές μισθών
Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης επισκέφτηκε την 355η Μοίρα Τακτικών Μεταφορών στην Ελευσίνα, απ' όπου επιχειρούν τα πυροσβεστικά αεροσκάφη , Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011.

Αθήνα

Προσπάθεια να κατευνάσει τις έντονες αντιδράσεις και την ανησυχία που επικρατεί στους κόλπους των στρατιωτικών για τις νέες μισθολογικές περικοπές που προέκυψαν κατέβαλε τη Δευτέρα ο υπουργός Εθνικής Αμυνας κ. Π. Μπεγλίτης.
Από την περασμένη Παρασκευή, στους διαδρόμους του Πενταγώνου, οι νέες περικοπές αποτελούν σχεδόν το μοναδικό θέμα συζήτησης μεταξύ των αξιωματικών και υπαξιωματικών, με την πλειοψηφία αυτών να θεωρεί ότι η κυβέρνηση τους κορόιδεψε για άλλη μία φορά και συνεχίζει να ρίχνει συνεχώς στους ώμους τους νέα βάρη. Η απόφαση για την αναστολή των μισθολογικών προαγωγών και του χρονοεπιδόματος. αρχής γενομένης από 1/7/2011, αλλά και η μείωση κατά 20% του επιδόματος ειδικής απασχόλησης, έχουν προκαλέσει ως και οργή σε μεγάλη μερίδα στρατιωτικών που μιλούν για πλήγμα ακόμη και στην καθημερινή διαβίωση των οικογενειών τους.
Ο υπουργός επισκέφθηκε την 355 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών που εδρεύει στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα και υποσχέθηκε ότι θα προσπαθήσει να αμβλυνθεί η μισθολογική μείωση, που προβλέπει η περικοπή του επιδόματος ειδικής απασχόλησης κατά 20%. Τόνισε ότι θα διασφαλιστούν στο ακέραιο τα οδοιπορικά εκτός έδρας των στελεχών της Πολεμικής Αεροπορίας, ενώ επισήμανε ότι έχει ήδη υπογραφεί η κοινή υπουργική απόφαση που προβλεπει την επέκταση κατά 20 μέρες των οδοιπορικών του πολιτικού προσωπικού.
Στην ομιλία του, ο κ. Μπεγλίτης τόνισε επίσης ότι κάθε φορέας, ακόμη και δημόσιος, που επιθυμεί τη συνδρομή των υπηρεσιών της Πολεμικής Αεροπορίας θα πρέπει να πληρώνει. Και ανέφερε ότι θα εισηγηθεί στο ΚΥΣΕΑ την ανανέωση του στόλου των πυροσβεστικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας, στο βαθμό που αυτό είναι δυνατόν από τη δημοσιονομική συγκυρία.

Η κυβέρνηση Θαπατέρο βάφτισε «τέχνη» τις ταυρομαχίες Βάζει νόμο - ασπίδα στα πυρά των φιλόζωων

Posted: 01 Aug 2011 09:19 PM PDT

Η κυβέρνηση Θαπατέρο βάφτισε «τέχνη» τις ταυρομαχίες
Η ευθύνη για την προστασία των ταυρομαχιών περνάει από το υπουργείο Εσωτερικών στο υπουργείο Πολιτισμισμού

Μαδρίτη, Ισπανία Κλιμακώνεται η διαμάχη για τις ταυρομαχίες στην Ισπανία, μετά την απόφαση της κυβέρνησης των Σοσιαλιστών να αναγνωρίσει το αγώνισμα ως «καλλιτεχνικό δρώμενο και πολιτιστικό προϊόν», γεγονός που ενθουσίασε τους υποστηρικτές του αλλά εξόργισε τις οργανώσεις για την προστασία των ζώων.

Ο πρωθυπουργός, Χοσέ Λουίς Ροντρίγκεθ Θαπατέρο, ανακοίνωσε ότι την ευθύνη για την «ανάπτυξη και την προστασία» των ταυρομαχιών θα την έχει στο εξής το υπουργείο Πολιτισμού και όχι το υπουργείο Εσωτερικών όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
Η απόφαση ακολούθησε μία μεγάλη εκστρατεία υπέρ της συνέχισης των ταυρομαχιών από τους αρμόδιους φορείς που έβλεπαν τα έσοδά τους να συρρικνώνονται - κυρίως μετά την περισυνή απόφαση της Καταλονίας να καταργηθεί το αμφιλεγόμενο και αιματηρό θέαμα εκεί. Η τοπική περιφερειακή κυβέρνηση της βορειοανατολικής επαρχίας της Ισπανίας, ετάχθη υπέρ της απαγόρευσης χαρακτηρίζοντάς το έθιμο «βάρβαρο και αναχρονιστικό». Προηγήθηκε η συγκέντρωση 180.000 υπογραφών από την πρωτοβουλία κατά των ταυρομαχιών «Prou!» («Αρκετά!» στα καταλανικά).
Όμορες οργανώσεις ελπίζουν το μέτρο να επεκταθεί και στις υπόλοιπες ισπανικές επαρχίες, ωστόσο επικριτές της απαγόρευσης καταγγέλλουν ότι ο εν λόγω νόμος ψηφίστηκε υποκινούμενος από το εθνικιστικό αίσθημα των Καταλανών που επιθυμούν να διατρανώνουν την πολιτική τους αυτονομία έναντι της Μαδρίτης.
Οι υποστηρικτές των ταυρομαχιών, που θεωρούν το αγώνισμα αναπόσπαστο τμήμα της πολιτιστικής ταυτότητας της Ισπανίας, χαιρέτισαν την απόφαση της κεντρικής κυβέρνησης, ελπίζοντας ότι θα αποτρέψει μελλοντικές απαγορεύσεις.
Η απόφαση για την υπαγωγή των ταυρομαχιών στην ευθύνη του υπουργείου Πολιτισμού, υποστηρίχθηκε και από το αντιπολιτευόμενο Λαϊκό Κόμμα του Μαριάνο Ραχόι, το οποίο προηγείται στις δημοσκοπήσεις εν όψει των εθνικών εκλογών στις 20 Νοεμβρίου.
Ο πρόεδρος του Κοινοβουλευτικού Συλλόγου Ταυρομαχιών, Μιγέλ Θιδ Θεμπριάν, δήλωσε ότι προσβλέπει στη νομική προστασία των ταυρομαχιών ως θεάματος με ειδικό «πολιτιστικό ενδιαφέρον» σε περίπτωση που το Λαϊκό Κόμμα καταλάβει την εξουσία.
Πέρυσι η περιφερειακή κυβέρνηση της Μαδρίτης παρείχε νομική προστασία στις ταυρομαχίες σε τοπικό επίπεδο, εξαιτίας της πολιτισμικής τους σημασίας.
Δημοσκόπηση που διεξήχθη για λογαριασμό της ισπανικής εφημερίδας El Pais έδειξε ότι αν και το 60% των Ισπανών δεν παρακολουθεί ταυρομαχίες, το 57% αντιτίθετο στην απαγόρευσή τους από την καταλανική κυβέρνηση.

Spiegel-Online: Χωρίς οικογένεια οι Ελληνες λόγω της κρίσης Ρεπορτάζ του γερμανικού ιστότοπου δείχνει ότι οι νέοι δεν κάνουν παιδιά λόγω του αβέβαιου

Posted: 01 Aug 2011 09:18 PM PDT

Spiegel-Online: Χωρίς οικογένεια οι Ελληνες λόγω της κρίσης

Βερολίνο

Ρεπορτάζ από την Αθήνα στην ιστοσελίδα Spiegel-Online, με τίτλο «Παιδιά; Αργότερα! Ίσως» και υπότιτλο « Η αβεβαιότητα και ο φόβος επισκιάζουν τον οικογενειακό προγραμματισμό στην Ελλάδα. Το ποσοστό των γεννήσεων βρίσκεται στο ναδίρ, ενώ αντίθετα αυξάνεται δραματικά ο αριθμός διακοπών των εκτρώσεων. Η κρίση χρέους εντείνει αυτή την τάση», αναφέρει μεταξύ άλλων:

Μία ολόκληρη γενιά Ελλήνων ηλικίας 30 με 40 ετών αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα όσον αφορά τον οικογενειακό προγραμματισμό. Δημοσιονομική κρίση, ανεργία και φόβος για το μέλλον αποτελούν λόγους που δυσχεραίνουν την απόκτηση απογόνων. Αντιστοίχως, δεν υπάρχει και στήριξη από την πλευρά του κράτους, καθώς στα πλαίσια των περικοπών μειώνονται συνεχώς οι θέσεις σε βρεφονηπιακούς, παιδικούς σταθμούς και ηπιαγωγεία. Παράδειγμα αποτελεί ο δήμος Χαλανδρίου, όπου σε σύνολο 100.000 κατοίκων υπήρχαν μέχρι πρότινος 900 θέσεις σε δημόσιους παιδικούς σταθμούς, ενώ τώρα ανέρχονται σε περίπου 400.

Τα στατιστικά δείχνουν ότι και οι Ελληνίδες μεταθέτουν τη μητρότητα, καθώς το 1975 γεννούσαν το πρώτο τους παιδί σε ηλικία κατά μέσο όρο 25,9 ετών, ενώ το 2009 στα 31,1. Το φετινό ποσοστό των γεννήσεων αναμένεται να κυμανθεί στο 1,38. Όσον αφορά τις παροχές στις νέες μητέρες, χορηγείται 17 εβδομάδες επίδομα και μέχρι 6 μήνες άδεια μητρότητας. Τα επιδόματα για τα παιδιά είναι πάρα πολύ χαμηλά: 8,22 ευρώ για το πρώτο παιδί, 24,65 ευρώ για τα δύο.

Η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση πανευρωπαϊκά στις εκτρώσεις, καθώς πριν από 10 χρόνια ο αριθμός τους έφτανε τις 200.000 σε πληθυσμό 11 εκατομμυρίων περίπου. Υπολογίζεται μάλιστα και «παγκόσμιο ρεκόρ», με 140 διακοπές κύησης ανά 1000 Ελληνίδες, ενώ πλέον ο αριθμός τους υπολογίζεται σε 300.000 ετησίως, αν και δεν υπάρχουν ασφαλή στατιστικά στοιχεία.

Ανασταλτικό παράγοντα για τη δημιουργία οικογένειας θεωρούν οι ειδικοί τις σημερινές συνθήκες, που διαμόρφωσαν τη «Γενιά των 700 ευρώ», όπου ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων νεαρής ηλικίας, αν και διαθέτει πανεπιστημιακή μόρφωση, δεν έχει προοπτικές για το μέλλον, καθώς καταλήγει σε δουλειές μερικής απασχόλησης και αναγκάζεται να μένει στο πατρικό του σπίτι και μετά το 30ο έτος της ηλικίας του, προκειμένου να τα βγάλει πέρα Οικονομικά. Το ποσοστό ανεργίας στις ηλικίες 15-24 ανέρχεται φέτος στο 42,5%, ενώ στις ηλικίες 25-34 στο 22,6% - και αυτά σύμφωνα με επίσημα στατιστικά στοιχεία.

Με δεδομένες αυτές τις συνθήκες, αλλά και το ενδεχόμενο απόλυσης χωρίς την προοπτική ανεύρεσης άλλης θέσης εργασίας, ο οικογενειακός προγραμματισμός δυσκολεύει ακόμη περισσότερο. Το δημοσίευμα καταλήγει με τη δήλωση μιας εργαζόμενης: «Οι Έλληνες κράτησαν ψηλά το ιδεώδες της οικογένειας ακόμα και στις χειρότερες περιόδους. Πάντοτε υπήρχε ο σκοπός της δημιουργίας οικογένειας και μιας οικογενειακής φωλιάς».

Με αυτοψία θα κριθεί η τύχη του κινηματογράφου «Αστρον» Επιτροπή του ΚΣΝΜ θα εξετάσει το κτίριο από κοντά προκειμένου να έχει πληρέστερη εικόνα

Posted: 01 Aug 2011 09:17 PM PDT

Με αυτοψία θα κριθεί η τύχη του κινηματογράφου «Αστρον»

Μία αυτοψία του Κεντρικού Συμβουλίου Νεωτέρων Μνημείων θα κρίνει πλέον την τύχη του κινηματογράφου «Αστρον» της λεωφόρου Κηφισίας στους Αμπελοκήπους. Δύο συνεδριάσεις του συμβουλίου δεν στάθηκαν ικανές να δώσουν απάντηση στο ερώτημα, αν το κτίριο μπορεί να κατεδαφιστεί, όπως ζητούν οι ιδιοκτήτες του ή θα πρέπει να κηρυχθεί διατηρητέο κατά το αίτημα του Πολιτιστικού - Περιβαλλοντικού Συλλόγου Κέντρου Αμπελοκήπων και του πολιτιστικού φορέα MOnuMENTA. Ετσι τώρα επιτροπή του ΚΣΝΜ θα εξετάσει το κτίριο από κοντά προκειμένου να έχει πληρέστερη εικόνα.
Ο Σύλλογος θεωρεί, όπως κατέθεσε και στο συμβούλιο, ότι πρέπει να ληφθεί υπ΄ όψιν η μεγάλη σημασία του «Αστρον» για τους κατοίκους της περιοχής και για την ιστορία του κινηματογράφου καθώς και η αρχιτεκτονική και πολεοδομική του αξία. Η πρόταση του μάλιστα είναι να γίνει δημοτική κινηματογραφική αίθουσα και χώρος πολιτισμού, ενώ μαζί με τον γειτονικό θερινό κινηματογράφο Ελληνίς, που έχει ήδη χαρακτηριστεί διατηρητέος, θα μπορούσαν να αποτελέσουν ενιαίο πολεοδομικό σύνολο πολιτισμού και αναψυχής.
Να σημειωθεί πάντως, ότι στην πρώτη συνεδρίαση του, το ΚΣΝΜ είχε αποφανθεί υπέρ της κατεδάφισης του κινηματογράφου, που έχει πάψει να λειτουργεί από το 2008. Οι λόγοι γι΄ αυτήν την απόφαση είναι η άθλια κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει σήμερα το κτίριο, η απογύμνωσή του εσωτερικά από όλο τον εξοπλισμό του - μηχανήματα και καθίσματα - καθώς και μεγάλες αλλοιώσεις στο κτίσμα. Παραμένει ωστόσο ως ενδιαφέρον στοιχείο το μεγάλο φουαγιέ του με τις τζαμαρίες, που έχουν θέα στην Κηφισίας καθώς και η λιτή αρχιτεκτονικά, πρόσοψή του χρωματισμένη με μωβ χρώμα. Το κτίριο άλλωστε, που είναι έργο του Σόλωνα Κυδωνιάτη, σχεδιάστηκε ειδικά για κινηματογράφος, ο οποίος άνοιξε το Φεβρουάριο του 1957.

Ενεση ρευστότητας 10 εκατ. ευρώ στην αλλαντοβιομηχανία Νίκας Εκτακτη γενική συνέλευση έχει προγραμματιστεί για τις 25 Αυγούστου

Posted: 01 Aug 2011 09:16 PM PDT

Ενεση ρευστότητας 10 εκατ. ευρώ στην αλλαντοβιομηχανία Νίκας

Την έκδοση ομολογιακού δανείου μετατρέψιμου σε μετοχές ύψους 10 εκατ. ευρώ με ιδιωτική τοποθέτηση και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων θα κληθούν να εγκρίνουν οι μέτοχοι της αλλαντοβιομηχανίας Νίκας στην έκτακτη γενική συνέλευση που έχει προγραμματιστεί για τις 25 Αυγούστου.

Το διοικητικό συμβούλιο της αλλαντοβιομηχανίας με χθεσινή του απόφαση αποφάσισε να ανακαλέσει την από 20/5/2011 απόφαση περί αυξήσεως κεφαλαίου ύψους 10 εκατ. ευρώ λόγω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας αλλά και λόγω της γνωστοποίησης του βασικού μετόχου GCI Food Enterprices Limited (Global Finance) που ελέγχει το 67,48% ότι δεν θα συμμετάσχει στην αύξηση. Ετσι, το ΔΣ αποφάσισε να αναζητήσει άλλους τρόπους κεφαλαιακής ενίσχυσης.
Κατά την διαδικασία που προηγήθηκε της από 1/8/2011 αποφάσεως και αφορούσε στην αναζήτηση από το Διοικητικό Συμβούλιο επενδυτών που θα αναλάμβαναν την κάλυψη του δανείου με ιδιωτική τοποθέτηση, προέκυψαν τα ακόλουθα:
(1) Η εταιρεία Chipita, εξέφρασε την πρόθεσή της να συμμετάσχει στο δάνειο με την ανάληψη ομολογιών συνολικής αξίας 5.400.000 ευρώ, απευθείας ή μέσω θυγατρικής της και η οικογένεια Ρέστη εξέφρασε, ομοίως, την πρόθεσή της να συμμετάσχει, μέσω εταιρείας συμφερόντων της, στο Δάνειο με την ανάληψη ομολογιών συνολικής αξίας 1.000.000 ευρώ.
(2) Η τράπεζα EFG Eurobank Ergasias A.E. εξέφρασε την πρόθεσή της να συμμετάσχει στο δάνειο με την ανάληψη ομολογιών συνολικής αξίας 3.600.000 ευρώ, προκειμένου να αναχρηματοδοτηθούν ισόποσες οφειλές της εταιρείας προς αυτήν, από υφιστάμενο βραχυπρόθεσμο δανεισμό.
Κατά την κρίση του Διοικητικού Συμβουλίου, «η ανάληψη του δανείου από τις ανωτέρω εταιρείες θα εξασφαλίσει στην εταιρεία, αφενός, τα απαραίτητα κεφάλαια και την αναγκαία τεχνογνωσία, προκειμένου να φέρει «νέα πνοή» στην υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας για επαναφορά της στην κερδοφορία, και, αφετέρου, τη δυνατότητα αναχρηματοδότησης τραπεζικών οφειλών με ευνοϊκούς όρους».
Σχετικά με την τιμή ή τον λόγο μετατροπής των ομολογιών σε μετοχές της εταιρείας, που θα προκύψουν συνεπεία της άσκησης του δικαιώματος μετατροπής των μετατρέψιμων ομολογιών, το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει προς την Γενική Συνέλευση όπως η τιμή μετατροπής διαμορφωθεί στο 1,03 ευρώ . «Η εν λόγω τιμή μετατροπής, σχεδόν, ισούται με τη σημερινή χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής της εταιρείας, έτσι ώστε οποιοσδήποτε νέος επενδυτής με το ίδιο σχεδόν κεφάλαιο που θα εδικαιούτο να συμμετάσχει στην έκδοση του ομολογιακού δανείου, αν υπήρχε το δικαίωμα προτίμησης, θα μπορούσε σήμερα να αποκτήσει απευθείας χρηματιστηριακώς ισάριθμες μετοχές της εταιρείας», αναφέρει χαρακτηριστικά το ΔΣ της Νίκας.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές