Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Θάνος Πετρέλης - "Να Χαμογελάς"...:)



Να κάνω μια εγγραφή ... να πω κάτι ... τι να πω? ... ααα δεν μπορώ να σας πω... χαχαχα
Ανακάλυψα τελείως τυχαία μέσα σε μια μουσική βιβλιοθήκη αυτό το τραγούδι ...
Λοιπόν εμένα ο Θάνος Πετρέλης δεν μου αρέσει ... άσχετο....

χμμμ όμως το άκουσα σε στιγμή .... χαχα περίεργο..... Διάβαζα κάτι .. παράλληλα έψαχνα κάτι... έκανα δηλαδή δύο πράγματα διαφορετικά αλλά ταυτόχρονα
Και τα δύο είχαν μια κοινή φράση ... "να χαμογελάς" και ξαφνικά οι στίχοι....ας το καλό μου χαχαχα  όταν η μαγεία παίζει με το μυαλό (?) μου με οδηγεί σε μαγικές παράνοιες χαχαχα σαν κρυμμένες ομορφιές δακρύων ενός κεριού που μετατρέπονται σε φωτεινό χαμόγελο ... μη σου πω και ξεκαρδιστικό ....
Λοιπόν εμένα ο Φοίβος δεν μου αρέσει ...άσχετο....

Μην τα παρατάς
τα χέρια μην σηκώνεις
ξέρεις καλά να επιβιώνεις

Μη σε δω ποτέ
 
να χάνεις το κουράγιο
κάνε το χέρι σου γροθιά και

Μη, μη κλαις μωρό μου απόψε
 
μη κάνεις σαν παιδί
την στεναχώρια κόψε
στα δυο σαν το χαρτί

Καθ' ένα τέλος είναι
 
και μια καινούργια αρχή
γι' αυτό ότι και να συμβαίνει
να χαμογελάς εσύ

Να χαμογελάς
 
και όλα ξεπερνιούνται
δάκρυα δεν δικαιολογούνται

Να 'σαι δυνατή
 
έτσι όπως σε θυμάμαι
κι αύριο πάλι θα γελάμε

Μη, μη κλαις μωρό μου απόψε
 
μη κάνεις σαν παιδί
την στεναχώρια κόψε
στα δυο σαν το χαρτί

Καθ' ένα τέλος είναι
 
και μια καινούργια αρχή
γι' αυτό ότι και να συμβαίνει 

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές