Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


giannis ploutarxos - ax koritsi mou

Posted: 27 Sep 2011 10:00 AM PDT

Giannis Ploutarxos - Afierwmeno

Posted: 27 Sep 2011 09:56 AM PDT

Η Αυτοκαταστροφή Σου Γιάννης Πλούταρχος

Posted: 27 Sep 2011 09:54 AM PDT

Ploutarxos - Fovamai pws

Posted: 27 Sep 2011 09:52 AM PDT

uphrxan orkoi -ploutarxos

Posted: 27 Sep 2011 09:50 AM PDT

Γιάννης Πλούταρχος - Υπήρχαν όρκοι

Posted: 27 Sep 2011 09:49 AM PDT

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/YCF2b7Qhi8g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Χριστίνα Σάλτη Γίνε Το Πιο Τρελό Καλοκαίρι Μου

Posted: 27 Sep 2011 09:45 AM PDT

Nikiforos - Se ena fili sou

Posted: 26 Sep 2011 09:07 AM PDT

Kokkina Halia - Se Thelo Apopse

Posted: 26 Sep 2011 09:05 AM PDT

Kokkina Xalia feat. NEBMA - Hmerologio

Posted: 26 Sep 2011 09:03 AM PDT

Βάλε τέλος λοιπόν-Πάνος Κιάμος

Posted: 27 Sep 2011 04:00 PM PDT

Ήρθα στη πόρτα σου και σ΄άκουγα που έκλαιγες αυτά που ένιωθα εσύ δε θα τα νιώσεις πριν λίγο πάλι στο τηλέφωνο μου έλεγες ότι δεν έχεις τίποτα άλλο πια να δώσεις Βάλε τέλος λοιπόν αν το θες στη ζωή μου άνοιξέ μου να μπω μίλα λίγο μαζί μου δωσ΄μου ένα λεπτό μη γυρνάς απ΄την άλλη άφησέ με να πέσω με ψηλά το κεφάλι Βάλε τέλος λοιπόν αν το θες στη ζωή μου αν υπάρχει ευθύνη είναι όλη δική μου στην υγειά σου θα πιω ένα ακόμα μπουκάλι μήπως έτσι ξεχάσω πως τελειώσαμε πάλι βάλε τέλος λοιπόν... Ήρθα στη πόρτα σου μπροστά μα όσο κι αν χτύπησα σε μένα πάλι δεν απάντησες δε βγήκες κι εγώ ένα φάντασμα που στο κουδούνι έψαξα το σ΄αγαπώ αυτό που εσύ ποτέ δεν είπες

Πάνος Κιάμος-Αστέρι μου

Posted: 27 Sep 2011 03:59 PM PDT

Έχω μια τρελή ζήλεια, πιάνουν οι σφυγμοί χίλια Όταν προκαλείς θέμα με το θηλυκό σου βλέμμα Κι έτσι ξαφνικά μ' αφήνεις, πόρτες, κινητά κλείνεις Παρελθόν προτού να γίνεις πρέπει να σου πω Αστέρι μου, σε πάω, σ' αγαπάω, είσαι τ' άλλο μου μισό Άλλα με πιάνει ζήλεια και ξεσπάω, κάνω λάθη που μισώ Αστέρι μου, σε πάω, σ' αγαπώ, είσαι τ' άλλο μου μισό Αστέρι μου, συγνώμη σου ζητάω, μείνει μια ζωή εδώ Έχω μια κακία ώρα, παίρνω ο τρελός φορά Λόγια που δεν θες λέω, της καλές εικόνες καίω Κι έτσι ξαφνικά σε χάνω, τότε στο μηδέν φτάνω Απολογισμούς κάνω, τρέχω να σου πω

Ασε με μια νύχτα μόνο-Πάνος Κιάμος

Posted: 27 Sep 2011 03:58 PM PDT

Θέλω απόψε να βγω τον εαυτό μου να βρω σαν μια σκέψη να ζω στο μυαλό σου Και με φίλους παλιούς κολλητούς και γνωστούς ξενυχτώ μα θα΄ρθώ στ΄όνειρό σου Ασε με μια νύχτα μόνο λάθη κάνοντας να λιώνω να πονέσω να ματώσω πόσο σ΄αγαπώ να νιώσω Ασε με μια νύχτα μόνο χώρια σου να μετανιώνω τις πληγές μου να μετράω να μην έχω πού να πάω Θέλω μια νύχτα να δεις πως φεύγω χωρίς να μου πεις για μένα πως νιώθεις πολλά που δεν ξέρω Απ΄τις δικές μου στιγμές του πόνου να δω τις χαρές να ζήσω μακριά σου να πω υποφέρω Ασε με μια νύχτα μόνο λάθη κάνοντας να λιώνω να πονέσω να ματώσω πόσο σ΄αγαπώ να νιώσω Ασε με μια νύχτα μόνο χώρια σου να μετανιώνω τις πληγές μου να μετράω να μην έχω πού να πάω

Από Δευτέρα-Πάνος Κιάμος

Posted: 27 Sep 2011 03:57 PM PDT

Σάββατο βράδυ και στα χέρια το τηλέφωνο Ψάχνω ένα φίλο για να βγω Θέλω να πιω, θέλω να πω, θέλω να σπάσω Με χίλιους τρόπους πάλι θα σε ξεπεράσω Άλλη μια μέρα χωρίς εσένα Άλλη μια μέρα ...; μα θα τ΄ αλλάξω όλα αυτά Από Δευτέρα θα πάψω να καπνίζω Θα σταματήσω να πίνω και να βρίζω Χωρίς εσένα θα πάω παραπέρα Μα θα τη κάνω την αρχή από Δευτέρα Από Δευτέρα ...; Έσβησα ...; το τσιγάρο ανάβω το επόμενο Στο καπνό να βρω παρηγοριά Θέλω να πιω, θέλω να πω, θέλω να ξενυχτήσω Τον εαυτό μου και τη τύχη μου να βρίσω Άλλη μια μέρα χωρίς εσένα Άλλη μια μέρα ...; μα θα τ΄ αλλάξω όλα αυτά Από Δευτέρα θα πάψω να καπνίζω Θα σταματήσω να πίνω και να βρίζω Χωρίς εσένα θα πάω παραπέρα Μα θα τη κάνω την αρχή από Δευτέρα Από Δευτέρα ...;

Ακατάλληλη γυναίκα-Πάνος Κιάμος

Posted: 27 Sep 2011 03:56 PM PDT

Τα παλιά τα χρόνια ήτανε ωραία Τα αισθήματα αθώα ειλικρινά Τότε ο έρωτας βαρούσε ακαριαία Και τα πάντα λειτουργούσαν πιο σωστά Ένας γέρος μου ΄χε πει στο καφενείο Να αγαπήσεις δυνατά μη φοβηθείς Να ΄χεις πάντα την καλή σου στο πλευρό σου Και σαν άντρας στο κορίτσι να φερθείς Και σ΄ αγάπησα πιο πάνω απ΄ τη ζωή μου Και προσπάθησα σπαθί να ξηγηθώ Μα με πέθανες στο τέλος κι είναι κρίμα Ακατάλληλη γυναίκα ν΄ αγαπώ Και σ΄ αγάπησα πιο πάνω απ΄ τη ζωή μου Και σαν κύριος σου ξηγήθηκα σπαθί Μα με πέθανες στο τέλος κι είναι κρίμα Ακατάλληλη γυναίκα να ΄σαι εσύ Τα παλιά τα χρόνια ήτανε ωραία Τα ρομάντζα ήταν μόδα εποχιακή Δυο καρδιές που συναντιόντουσαν τυχαία Μέχρι τέλους προχωρούσαμε μαζί

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές