Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Μηδενιστής feat DEMY-Μια Ζωγραφιά Ο Κόσμος Μας

Posted: 09 Sep 2011 04:40 AM PDT

Άναψε τη φωτιά-Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος & Λαυρέντης Μαχαιρίτσας ( Ντουέτο )

Posted: 08 Sep 2011 04:44 PM PDT

Όλες εκείνες οι στιγμές που σου γελούν κι εσύ κοιτάς να τις εντάξεις μες στο χρόνο όλα τα αδέσποτα φιλιά να δεσμευθούν όπως τα όνειρά σου που 'μειναν στο δρόμο Μήπως κι αυτά δε 'ξεραν τι ζητούσες Μήπως κι αυτά πετάγανε ψηλά Μήπως κι αυτά το ξέραν αγαπούσες Μήπως κι αυτά πλαγιάζαν μοναχά Άναψε τη φωτιά της ερήμου η νυχτιά και το σώμα σου πάλι θα καίει το νερό τη φωτιάς πιες και πέτα ψηλά ίσως νιώθει κι αυτή ότι φταίει Άναψε τη φωτιά Τώρα οι φίλοι πια για σένα δε ρωτούν κι εσύ συλλαβίζεις το γιατί μέσα στον πόνο χαμογελάς να δείχνεις πως καλοπερνούν όμως τα όνειρά σου έμειναν στον δρόμο

Αν μ' αγαπούσες-Ορέστης Μακρής

Posted: 08 Sep 2011 04:36 PM PDT

Αχ, πώς ξεχνάς τα τόσα χάδια, τα αλησμόνητα τα βράδια, που λαχταρούσα εγώ για σένα γλυκά και σ' αγαπούσα, ο φτωχός, τρελά, πες μου, η άπιστη καρδιά σου τώρα για ποιόν χτυπά, σε ποιόν χαρίζεις τα φιλιά, τη θερμή σου αγκαλιά και την πλάνα σου ματιά. Αν μ' αγαπούσες, για μένα αν πονούσες, θα με λυπόσουν καμμιά σταλιά και θα γυρνούσες ξανά στην αγκαλιά μου και στην παλιά ζωή που την ξεχνάς εσύ. Πες μου, η άπιστη καρδιά σου τώρα για ποιόν χτυπά, σε ποιόν χαρίζεις τα φιλιά, τη θερμή σου αγκαλιά και την πλάνα σου ματιά. Αν μ' αγαπούσες, για μένα αν πονούσες, θα με λυπόσουν καμμιά σταλιά και θα γυρνούσες ξανά στην αγκαλιά μου και στην παλιά ζωή που την ξεχνάς εσύ. ( χ2 )

Μέσα μου ακόμα ζεις-Χρήστος Γαλανός

Posted: 08 Sep 2011 04:33 PM PDT

Στα σκονισμένα συρτάρια του μυαλού μου εκεί που έψαχνα έτσι στα τυφλά πάλι σε βρήκα και μ΄έκανες να κλάψω γιατί θυμήθηκα όλα τα παλιά Μέσα μου ακόμα ζεις παραδέχομαι ακόμα σ΄αγαπάω θα περιμένω μια ζωή να ξαναρθείς σώσε με αγάπη μου πονάω μέσα μου ακόμα ζεις Χωρίς εσένα είναι άδεια η ζωή μου κομμάτια γίνομαι κάθε δειλινό νιώθω μια θλίψη και μου΄ρχεται να φύγω γιατί κουράστηκα μόνος μου να ζω Μέσα μου ακόμα ζεις παραδέχομαι ακόμα σ΄αγαπάω θα περιμένω μια ζωή να ξαναρθείς σώσε με αγάπη μου πονάω μέσα μου ακόμα ζεις

Ακόμα σ' αγαπάω-Χρήστος Γαλανός 2

Posted: 08 Sep 2011 04:31 PM PDT

Πάλι δυο λόγια σ΄ένα άψυχο χαρτί γράφω κι απόψε,μαζί σου να μη ζω ψάχνω στις λέξεις ψάχνω να μάθω το γιατί μ΄αφήνεις μόνο μακριά σου εγώ να ζήσω Κι αν τα χαράματα σου τηλεφωνώ είναι που θέλω να σου πω Συγνώμη που ακόμα σ΄αγαπάω συγνώμη που για σένα νοιάζομαι ακόμα θα βρω τη δύναμη να φύγω κι ας πονάω κι ας είμαι εγώ για σένα κάθε βράδυ λιώμα Στα όνειρά μου το όνομα σου κάθε βράδυ ψιθυρίζω νομίζω ότι είσαι εδώ το χέρι απλώνω στη μεριά σου για ν΄αγκαλιάσω πόσο θέλω να σε δω Κι αν τα χαράματα σου τηλεφωνώ είναι που θέλω να σου πω

Lykke Li - I Follow Rivers

Posted: 08 Sep 2011 04:49 PM PDT

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές