Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Vegas

Posted: 08 Sep 2011 04:59 AM PDT

Purinh Lailapa - Otan mou gelas

Posted: 08 Sep 2011 04:55 AM PDT

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΗΣ - ΒΑΡΕΣΑΜΕ ΔΙΑΛΥΣiiiiiii

Posted: 08 Sep 2011 04:29 AM PDT

House Rockerz - HerzRasen (Official Video HD)

Posted: 08 Sep 2011 04:08 AM PDT

Afrojack Feat. Eva Simons - Take Over Control

Posted: 08 Sep 2011 03:58 AM PDT

Tim Berg - Seek Bromance

Posted: 08 Sep 2011 03:56 AM PDT

Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez (DJ Antoine vs Mad Mark Remix)

Posted: 08 Sep 2011 03:53 AM PDT

Mesa sthn zwh sou - enoxosss

Posted: 07 Sep 2011 05:47 PM PDT

Purinh Lailapa - Otan mou gelas - Lyrics

Posted: 07 Sep 2011 05:43 PM PDT

Αμαρτίες-Κώστας Καραφώτης

Posted: 07 Sep 2011 04:40 PM PDT

Άλλη μια φορά μονάχος μου μιλάω Μες τη σιωπή κομμάτια ξενυχτάω Φώτα σβηστά δεν έχω που να πάω Φταις εσύ Που ήρθες για να παίξεις Και να μου καταστρέψεις Ολόκληρη ζωή Αμαρτίες και σφάλματα δικά σου Με διώξανε μακρυά σου Με κόψανε στα δυο Αμαρτίες για χάρη σου πληρώνω Και μέρα νύχτα λιώνω γι' αυτόν το χωρισμό Πίστεψα μ' ένα σου φιλί Ότι μ' αγάπησες πολύ Μα ήσουν μια αμαρτωλή Άλλη μια φορά μονάχος μου δακρύζω Λόγια πικρά για σένα ψιθυρίζω Και σαν τρελός στους δρόμους τριγυρίζω Φταις εσύ Που ήρθες για να παίξεις Και να μου καταστρέψεις Ολόκληρη ζωή Αμαρτίες και σφάλματα δικά σου Με διώξανε μακρυά σου Με κόψανε στα δυο Αμαρτίες για χάρη σου πληρώνω Και μέρα νύχτα λιώνω γι' αυτόν το χωρισμό Πίστεψα μ' ένα σου φιλί Ότι μ' αγάπησες πολύ Μα ήσουν μια αμαρτωλή

Έδωσα πολλά για σένα-Κώστας Καραφώτης

Posted: 07 Sep 2011 04:39 PM PDT

Τόσα βράδια δε κοιμάμαι και περνάω δύσκολες στιγμές σ΄αγαπάω μα λυπάμαι την καρδιά μου γέμισες πληγές δεν αξίζω μια θυσία σε ρωτάω τώρα που πονώ η δική σου υποκρισία μ΄έχει κάνει να παραμιλώ Έδωσα πολλά για σένα τίποτα εσύ για μένα τώρα ήρθε η σειρά σου για να πληγωθείς Άπονη καρδιά και σκάρτη μη μιλάς εσύ γι΄αγάπη τώρα φεύγω μακριά σου κι άντε να με βρεις Το μυαλό μου το θολώνεις με το ψέμα όλα τα σκορπάς έχεις μάθει να πληγώνεις μα δεν έχεις μάθει ν΄αγαπάς Ένας γρίφος η αγάπη και την άκρη ψάχνω για να βρω έχεις κάνει τόσα λάθη μέχρι πότε θα σε συγχωρώ Έδωσα πολλά για σένα τίποτα εσύ για μένα τώρα ήρθε η σειρά σου για να πληγωθείς Άπονη καρδιά και σκάρτη μη μιλάς εσύ γι΄αγάπη τώρα φεύγω μακριά σου κι άντε να με βρεις

Εγώ δε ζήτησα πολλά-Κώστας Καραφώτης

Posted: 07 Sep 2011 04:38 PM PDT

Έχω ακούσει κι έχω ακούσει ιστορίες όμως καμία δε ταιριάζει με αυτή Για σένα έζησα χιλιάδες απορίες χωρίς να ξέρω τι συμβαίνει και γιατί Εγώ δε ζήτησα πολλά ζητούσα μόνο μια αγκαλιά και λίγα λόγια τρυφερά μια δυο σου λέξεις κι ήρθες εσύ σαν απειλή σαν μία σφαίρα φονική μία ολόκληρη ζωή να καταστρέψεις Έχω ακούσει κι έχω ακούσει ιστορίες όμως αυτή στην ιστορία θα γραφτεί για σένα έκανα τις πιο τρελές θυσίες κι ακόμα κάνω και δε ξέρω το γιατί Εγώ δε ζήτησα πολλά ζητούσα μόνο μια αγκαλιά και λίγα λόγια τρυφερά μια δυο σου λέξεις κι ήρθες εσύ σαν απειλή σαν μία σφαίρα φονική μία ολόκληρη ζωή να καταστρέψεις

Δε σε νοιάζει-Κώστας Καραφώτης

Posted: 07 Sep 2011 04:36 PM PDT

Είσαι εδώ, σιγά μιλάς ήρθες ξανά και θες εδώ να μείνεις Είσαι εδώ, πολλά ζητάς ήσουν φωτιά και σ' έχω δει να σβήνεις Πάψε να λες πως μ' αγαπάς πως με ζητάς την ώρα που βραδιάζει Πάψε να λες πως μ' αγαπάς Το 'μαθα πια καθόλου δε σε νοιάζει Δε σε νοιάζει και το 'χεις δείξει δε σε νοιάζει αν μου 'χεις λείψει δε σε νοιάζει μην κάνεις θέμα μην κοιτάζεις μ' αυτό το βλέμμα Δε σε νοιάζει και το 'χεις δείξει δε σε νοιάζει αν μου 'χεις λείψει δε σε νοιάζει για τα φιλιά μου για την άδεια την αγκαλιά μου Μη ρωτάς για μένα σε τι κόλαση γυρνάω Μη ρωτάς αν σε θυμάμαι μη ρωτάς αν σ' αγαπάω Μη ρωτάς λοιπόν για μένα μη γυρνάς σε αναμνήσεις Δε χρειάζεται να ξέρεις αφού πια δε θα γυρίσεις Είσαι εδώ και θες να πω αν δε σε δω πως δεν περνάει ο χρόνος Είσαι εδώ κι εγώ κρατώ σα μυστικό πως νιώθω πάντα μόνος Δε σε νοιάζει και το 'χεις δείξει δε σε νοιάζει αν μου 'χεις λείψει δε σε νοιάζει μην κάνεις θέμα μην κοιτάζεις μ' αυτό το βλέμμα Δε σε νοιάζει και το 'χεις δείξει δε σε νοιάζει αν μου 'χεις λείψει δε σε νοιάζει για τα φιλιά μου για την άδεια την αγκαλιά μου Μη ρωτάς για μένα σε τι κόλαση γυρνάω Μη ρωτάς αν σε θυμάμαι μη ρωτάς αν σ' αγαπάω Μη ρωτάς λοιπόν για μένα μη γυρνάς σε αναμνήσεις Δε χρειάζεται να ξέρεις αφού πια δε θα γυρίσεις

Δε θα μείνω-Κώστας Καραφώτης

Posted: 07 Sep 2011 04:02 PM PDT

Όλα μαζεύτηκαν στο μυαλό μου που πάει να σπάσει Όλα μαζεύτηκαν στην καρδιά μου και μ΄έχουν κουράσει Φώτα έσβησα πόρτες έκλεισα πριν τρελαθώ Κάτι μέσα μου κάτι έσπασε δεν είμαι εδώ Δε θα μείνω τη ζωή μου στους άλλους να δίνω να πονάω δεν αξίζει η καρδιά μου σελίδα γυρίζει Μου ανήκει η ζωή μου κι ότι αγάπησα με τη ψυχή μου και για σένα και για μένα είναι λάθος να ζούμε στο ψέμα Δε θα μείνω Όλα μαζεύτηκαν στη ζωή μου και άλλο δεν πάει Όλα μαζεύτηκαν στη ψυχή μου κι απόψε ξεσπάει Οτι έγινε και δεν έγινε δεν μ΄αφορά Όλα τέλειωσαν θέλω μέσα μου να΄μαι καλά Δε θα μείνω τη ζωή μου στους άλλους να δίνω να πονάω δεν αξίζει η καρδιά μου σελίδα γυρίζει Μου ανήκει η ζωή μου κι ότι αγάπησα με τη ψυχή μου και για σένα και για μένα είναι λάθος να ζούμε στο ψέμα Δε θα μείνω

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ Μήν αργείς

Posted: 07 Sep 2011 01:31 PM PDT

<iframe width="420" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/9nqhnfnZfK0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

MAZI KSANA - TRIANTAFILLOS

Posted: 07 Sep 2011 01:25 PM PDT

<iframe width="420" height="345" src="http://www.youtube.com/embed/XLA6ImmU3ws" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές