Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Dont Wanna Miss A Thing - Aerosmith ( Greek and English Lyrics and Video Music )

Posted: 04 Sep 2011 05:23 AM PDT

I could stay awake just to hear you breathing Watch you smile while you are sleeping Far away and dreaming I could spend my life in this sweet surrender I could stay lost in this moment forever Well, every moment spent with you Is a moment I treasure I don't wanna close my eyes I don't wanna fall asleep 'Cause I'd miss you, babe And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream will never do I'd still miss you, babe And I don't wanna miss a thing Lying close to you Feeling your heart beating And I'm wondering what you're dreaming Wondering if it's me you're seeing Then I kiss your eyes and thank God we're together And I just wanna stay with you In this moment forever, forever and ever I don't wanna close my eyes I don't wanna fall asleep 'Cause I'd miss you, babe And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream will never do I'd still miss you, babe And I don't wanna miss a thing I don't wanna miss one smile I don't wanna miss one kiss Well, I just wanna be with you Right here with you, just like this I just wanna hold you close Feel your heart so close to mine And stay here in this moment For all the rest of time Don't wanna close my eyes Don't wanna fall asleep 'Cause I'd miss you, babe And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream will never do 'Cause I'd still miss you, babe And I don't wanna miss a thing I don't wanna close my eyes I don't wanna fall asleep 'Cause I'd miss you, babe And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream will never do I'd still miss you, babe And I don't wanna miss a thing Don't wanna close my eyes Don't wanna fall asleep, yeah I don't wanna miss a thing

Oι ελληνικοί υπότιτλοι βρίσκονται ενσωματομένοι στο video.

Dont You Cry - Kamelot ( Lyrics and Video Music )

Posted: 04 Sep 2011 05:17 AM PDT

little by little I've come to this point on my own I've been searching my way I lost you so early the days went so fast you don't know I prayed every day a song to remember a song to forget you'll never know how I tried to make you proud and to honor your name but you never told me goodbye now that your are gone casting shadows from the past you and all the memories will last don't you cry or suffer over me I will be waiting for you don't you cry angels never fade away [ From: http://www.elyrics.net/read/k/kamelot-lyrics/don_t-you-cry-lyrics.html ] I'll be watching over you see you through now I'm a man and I'm feeling you still could it be you were there all along a time to surrender a time to forgive with solace I give you this song now that you are gone casting shadows from the past in my dreams I hear your voice at last don't you cry or suffer over me I will be waiting for you don't you cry angels never fade away I'll be watching over you I can see you tonight in the pale winter light father and son again the bond of blood will never end

Kapoiou Oktombrh tin Avgi

Posted: 03 Sep 2011 02:01 PM PDT

Βράδια περάσαν σιωπηλά μιλώντας μόνο με μια ματιά κρατώντας με τόσο σφιχτά σα να ήταν η τελευταία μας φορά πόσο σ' αγάπησα εκεί κάποιου Οκτώβρη το πρωί σ' ένα παγκάκι παγωμένο ενώ γύρω έπεφτε βροχή ρίγος στο πρώτο σου φιλί σα να ήμουνα μικρό παιδί έμαθα να ξαναγεννιέμαι από τη δικιά σου την πνοή σε μια αμμουδιά σ' ένα νησί κάποτε κάναμε όνειρα μαζί κάτω από του φεγγαριού το φως και των κυμάτων τη μουσική θυμάμαι τότε μου είχες πει ας μην τέλειωνε αυτή η στιγμή και άφησα το μυαλό μου να χαθεί άφοβα να περιπλανηθεί μα είσαι σαν το κακό κρασί που φέρνει ζαλάδα το πρωί υπάρχουν φορές που νοιώθω λύπη κι άλλες που νιώθω οργή Στο παρελθόν κοιτάζω να με βρω δεν είμ' εκεί θα 'μαι απών ώσπου να κλείσει η πληγή και στο παρόν μου μοιάζεις τόσο μακρινή και απορώ αν είχαμε ποτέ συναντηθεί Ο χρόνος λένε κλείνει την πληγή είτε μεγάλη, είτε μικρή κι ώσπου το φως ξαναφανεί θα διώξει όσα ζήσαμε μαζί πόσα πρέπει να θυμάμαι πόσα πρέπει να ξεχάσεις εσύ να περνάς συνέχεια φάσεις ν' αλλάζεις συνήθειες και πράξεις να περιμένω να το ξεπεράσεις μέσα απ' αρρωστημένες καταστάσεις ίσως έπρεπε ν' αλλάξω ίσως ήταν γραφτό ν' αλλάξεις μ' αυτή που είχαν φανταστεί χάθηκε όπως εκείνη η βροχή ζεί σε μια άλλη εποχή σε κάποιου Οκτώβρη την Αυγή θα τη φυλάω πάντα εκεί σαν την πιο πολύτιμη στιγμή και θα τη φέρνω στη ζωή όποτε έχει κάτι να μου πει για να μη νιώθω μοναχός κι όσο περνάει ο καιρός θα τη φροντίζω διαρκώς από κείνου του φεγγαριού το φως Τώρα ξέρω πως η αγάπη διαρκεί όσο κάνει η λάμψη να χαθεί από το βλέμμα και στο τέρμα δεν είμαστε πια εγώ κι εσύ και πόσο αξίζουν τελικά η αρχή η σπίθα η φωτιά η γιορτή πληγή και η χαρά τα σ' αγαπώ στα σκοτεινά σαν τα όνειρα τα εφηβικά οι σκέψεις γυρίζουνε ξανά τα βράδια είναι παγερά συνήθισα όμως να ζω με αυτά οι αναμνήσεις μπαίνουν σε τροχιά γελάν και κλαίνε σαν παιδιά τρέχουν κοντά τους δυνατά για να νιώσω πιο μόνος μου μετά σ' είχα παρομοιάσει μια φορά σαν όαση στην ερημιά πάντα θα σημαίνεις για μένα πολλά πάντα τα σημάδια σου θα 'ναι νωπά πάντα θα σε ψάχνω σε πρωινά σαν κι αυτά πάντα θα σε ζητάω άθελά μου κρυφά ο ήλιος ανατέλλει μα λάμπει θολά όσο τα όνειρά μου παραμένουν νεκρά Στο παρελθόν κοιτάζω να με βρω δεν είμ' εκεί θα 'μαι απών ώσπου να κλείσει η πληγή και στο παρόν μου μοιάζεις τόσο μακρινή και απορώ αν είχαμε ποτέ συναντηθεί Στο παρελθόν πόσο σ' αγάπησα εκεί στο παρελθόν σε μια αμμουδιά σ' ένα νησί στο παρελθόν θα σε φυλάω πάντα εκεί στο παρελθόν κάποιου Οκτώβρη την αυγή Στο παρελθόν...      ( 310311)

Παραμύθι - FCC ( Lyrics and Video Music )

Posted: 03 Sep 2011 01:57 PM PDT

Όταν ήμουνα μικρός μου χανε πει ένα παραμύθι Ότι αυτό που λέγεται φιλία υπάρχει και ζει σ' αυτό τον πλανήτη Μου χαν πει και για κάτι σπουδαίο που το λέγαν ιδεολογία Και να με πιστός σε ιδανικά, όπως οικογένεια, πατρίδα θρησκεία Μου χαν πει για μια γενιά εκεί γύρω στο '60 με '70 Και μια επανάσταση αν χρειαζότανε η γενιά μου θα έκανε τα ίδια Μου χαν πει και για κάτι παράξενους με καπέλο και μπλε στολή Αυτοί θα μ' έσωναν αν κάποιος κλέφτης στο σπίτι μου μέσα είχε μπει Μου χαν πει για μία χούντα και για μία αριστερά Μου παν για κάποιες χαμένες πατρίδες και 400 χρόνια σκλαβιά Μου παν οτ' είμαι τυχερός, γιατί τώρα έχουμε δημοκρατία Και για κάτι που το λέγαν σοσιαλισμό και έμοιαζε μ' ελευθερία Μου είπαν ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει για τη δική μου τη γενιά Και αφού έχουμε ένα πιάτο να φάμε όλα είναι μια χαρά Μου είπαν να βάλω γρήγορα μυαλό και να συμβιβαστώ Γιατί κάπου εκεί είναι το νόημα της ζωής, αν το ψάχνω θα το βρω Όταν ήμουνα μικρός μου χαν πει ένα παραμύθι Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία Τώρα όμως που μεγάλωσα το παραμύθι έχει αλλάξει Δε φοβάμαι πια τους εχθρούς μου γιατί οι φίλοι μ' έχουνε κάψει Και κείνο το σπουδαίο που το λένε ιδεολογία Έχει καταντήσει γραφικό και ανήκει πια στη ιστορία Κι όσο για την επανάσταση που θα έκανε η δική μου η γενιά Την κάνει μέσα από ακριβά αμάξια, ρούχα, μόδα και λεφτά Και αυτοί οι παράξενοι που λέγονται αστυνομικοί Είναι οι περισσότεροι οι ίδιοι κλέφτες και επικίνδυνα κομπλεξικοί Τώρα όλες οι πολιτικές παρατάξεις έχουνε γίνει ένα Η εξουσία είναι γλυκιά κι ελκυστική για τον καθένα Εμείς δε βιώσαμε τον πόλεμο, ούτε τη δικτατορία Μήπως φταίει τελικά αυτό που ακόμα δε νοιώθω ελευθερία; Κι αμφισβητώ ότι τα πράγματα είναι καλύτερα για μας Έχουμε υλικά αγαθά, αλλά μας λείπουνε άλλα πολλά Μου λείπει κάτι αληθινό να μπορώ να πιστέψω άφοβα σε αυτό Νοιώθω πως ήδη έχω γεράσει πριν προλάβω να μάθω να ζω Όταν ήμουνα μικρός μου χαν πει ένα παραμύθι Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία Δώσε μου φώτιση θεέ μου, υπάρχει εθνική συσκότιση Χιλιάδες τα χτυπήματα σε κάθε μου ανόρθωση Ή ο κόσμος έχει αλλάξει ή δε τον έμαθα ποτέ Πουτανιά ψέμα κι απάτη θεωρούνται κυριλέ Κάποτε πίστεψα σε κάτι και μια ιδεολογία Πίστεψα στη μουσική μου σα να ήτανε θρησκεία Τώρα πια με το hiphop κάνουν στριπτίζ μεσ' τα πορνεία Τόσα χρόνια μέσα στο ψέμα, τώρα νοιώθω αηδία Ένα μάτσο εγωπαθείς κι επιεικώς κωλόπαιδα Μια παράσταση κλισέ, αρνητικά όλα τα πρότυπα Άμα κάτι δε μου κάνει εγώ φεύγω μακριά Δεν ανήκω σε κανένα, δεν ανήκω πουθενά Ο κόσμος έχει μολυνθεί, δεν τον νοιάζει ποια είναι η αλήθεια Είναι λέξη ντεμοντέ και πια του έγινε συνήθεια Η παράδοση πεθαίνει, η Ελλάδα που να ζει Βάλανε στο φέρετρο της την ευρωπαϊκή επιγραφή Η μασονία αλωνίζει μέσα στην ελληνική βουλή Σοσιαλισμός και χούντα τώρα γίναν ασορτί Ψεύτικες δημοσκοπήσεις κι αλλοδαποί σε απογραφή Μα η κυβέρνηση θέλει ψήφους θέλει από κάπου να τους βρει Σάπια λόγια και ιδέες, η πουτανιά σαν αρετή Και μετά τα 15 η παρθενιά είναι ντροπή Τι πειράζει όμως αυτό; Τώρα είμαστε ευρωπαίοι Ψάξε να βρεις τον αντρισμό σου σε ένα αμάξι που να λέει Βρες κι ένα καλό τσουλί για να συμπληρώσει την εικόνα Γίνε λίγο κουνιστός, στην Ευρώπη είναι μόδα Ας χαρούμε χωρίς λόγο, έχουμε 21ο αιώνα Αν το ήξερε ο Σωκράτης τότε θα είχε αλλάξει χώρα Όταν ήμουνα μικρός μου χαν πει ένα παραμύθι Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία

Europa-Solmeister Lyrics and Video Music

Posted: 03 Sep 2011 01:53 PM PDT

Αποπνικτική ατμόσφαιρα στη σάλα του Europa Βραδινού καραβιού, έξω πίσσα, λίγα φώτα Φαντάσματα κουλουριασμένα όλα στη σκια τους Περιμένοντας νωχελικά να έρθει η σειρά τους Ν' ανεβούν και να φύγουν μακριά από εδώ Μα ψάχνουνε κουράγιο για αυτό που θα κάνουν Γιατί πάνε σε μέρος που δεν έχει γυρισμό Πάνε στ' αστέρι που πηγαίνουν οι αγάπες να πεθάνουν. Στο ξεμέθιασμα του έρωτα ο πόνος αβάσταχτος Μέσα μου νιώθω πως πεθαίνω κι όμως δείχνω ατάραχος Πες μου ποιο, λάθος διορθώνουμε πρώτο Δώσε μου κάτι αληθινό μέσα στον κόσμο τον νόθο Μα πρώτα άκου με, μ' ειχε φιμώσει ο φόβος Αλλά τώρα απ' την ψυχή μου σου φωνάζω σαν τρελός Ας ειν' αυτός, ο τελευταίος μου λόγος Πρωτού με τιμωρήσει για όσα έκανα ο Θεός Μ' άφησες μόνο και δε θα στο συχωρήσω ποτέ Κι ας σ' αγαπάω πιο πολύ απ' οτιδήποτε Γιατί κι ας δίνω την καρδιά μου σ' άκαρπες προσπάθειες Όταν πνιγόμουν ένα βράδυ στ' ανοιχτά εσύ δε μ' άκουγες Που πας? ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ τι δουλειά έχεις εδώ Ποιοι ειν' αυτοί και γιατί ανεβαίνεις σ' αυτό το πλοίο Κοίταξε με, μίλησε μου, θεε μου σε παρακαλώ Με κοιτάς βαθιά στα μάτια και μου λες Μανώλη αντίο Πάω να τρέξω ξωπίσω σου μα με σταματα το χέρι Ενός έρωτα εξόριστου στο ίδιο αστέρι Που με σπρώχνει μακριά και ν' ανέβω δε μ' αφήνει Έχω δακρίσει, σε κοιτάζω να φεύγεις και έχω μείνει Μόνος μου στα σύνορα του αργά με το νωρίς Να περιμένω κάθε βράδυ να γυρίσεις να με βρεις Για να μου πεις τις δυο εκείνες λέξεις που φοβόσουν Να σκεφτείς και το τι σήμαιναν ούτε που φανταζόσουν Μόνος ...;

Αν έχω μάθει κάτι μαζί της είναι να μη σταματώ στα εμπόδια Να κυνηγάω αυτό που αγαπάω και να μην το βάζω στα πόδια Έτσι και τώρα κυνηγώντας τ' άρωμα απ' τη σκια της Σε τούτο το πλοίο φάντασμα έγινα λαθρεπιβάτης Είπα θα έρθω να σε βρω και ας μας βγει και σε κακό Για το ταξίδι αυτό πολέμησα με όλα όσα πρόδωσα Μια αγάπη που o ίδιος από λάθος μου τη σκότωσα Ίσως να είν' αιτία που κι εγώ θα σκοτωθώ Οι μηχανές έχουνε πάρει μπρος μουγκρίζουν σαν τέρατα Όλοι μουγκοί και μπροστά μας μαύρα λιβάδια απέραντα Κι έγω ψάχνω ένα όμορφο μικρό κοριτσάκι Παρακάλω κοιτάξτε με, βοήθηστε με, πείτε μου κάτι Πέστε μου που θα τη βρω έχει μια καρδιά στο λαιμό Την αγαπώ παρακαλώ που είναι πρέπει να τη βρω Και να την πάρω στη γη μην στέκεστε όλοι βουβοί Όταν το πλοίο φτάσει στο άστρο θα αυτοκαταστραφεί Δεν απαντάει κανείς κινούμαι γρήγορα μπροστά Φτάνω στην καμπίνα του καπετάνιου που με το που με κοιτά Φωνάζει φύγε δεν έπρεπε να σαι εδώ! Του λέω δε θα με ξαναδείς άμα μου πεις που θα τη βρω Μου φαίνεται πως δεν καταλαβαίνεις τίποτα εν τέλει Λέει αυτή που ψάχνεις δεν ανέβηκε στο πλοίο φίλε Δεν έχεις αίσθηση να καταλάβεις πόσο σε θέλει Και πως απόψε, αυτή την ώρα, εξ' αιτίας σου είναι Μόνη της στα σύνορα του αργά με το νωρίς Να περιμένει κάθε βράδυ να γυρίσεις να τη βρεις Για να της πεις τις δυο εκείνες λέξεις που φοβόσουν Να σκεφτείς και το τι σήμαιναν ούτε που φανταζόσουν Μόνη της στα σύνορα του αργά με το νωρίς Να περιμένει κάθε βράδυ να γυρίσεις να τη βρεις Για να της πεις τις δυο εκείνες λέξεις που φοβόσουν Να σκεφτείς και το τι σήμαιναν ούτε που φανταζόσουν Μόνη ...; Όχι πια ...; Λεω σε βρήκα επιτέλους, λες δε με έχασες ποτέ Για σένα ήμουν πάντα εδώ όταν απ' τον κόσμο κρυβόσουν Και αν τα πράγματα γυρισάνε ανάποδα θυμάμαι Το ποιος είσαι, όσα ήθελες να μαστε, όσα φοβόσουν Είν' ακόμα εδώ κι ας μας τα κρύβει ο ήλιος Τα θυμάμαι εγώ και όσο αγαπάω τα ζω Όσο μπορώ απ αναμνήσεις να αναπνέω και να μεθώ Ειμαι το κρύο, το δεκατρία, η Europa κι η Μήλος Μη μ αφήσεις, Ψαχνω αιτία να σε φέρω πίσω Κι ας ήρθε ώρα τόσες πόρτες στη ζωή μου να νοιξω Πάνω στη φλέβα μου καεί πίσσα μαύρο μελάνι Ένα φιλί σου μονάχα να ξαναζήσω μου φτάνει Αμα θέλεις να με σώσεις κράτησε με σφιχτά Κλείνουν οι τοίχοι τριγύρω μας, μας τυλίγει φωτιά Αν μ' αγαπάς και δε φοβάσαι ν' αντικρύσεις το πάθος Πιάσε το χέρι μου και κάνε μαζί μου άλλο ένα λάθος

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές