Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

The Music Center


The Music Center


Imam Baildi ft. Vempo - Poso Lypame

Posted: 04 Jan 2012 03:32 AM PST

Radiohead - Street Spirit

Posted: 04 Jan 2012 03:30 AM PST

Imam Baildi ft.Εισβολέας - Δεν θέλω πια να ξαναρθείς

Posted: 04 Jan 2012 03:28 AM PST

Εισβολέας - Δεν παίρνεις απο Λόγια

Posted: 04 Jan 2012 03:26 AM PST

The Ramones - I Wanna Live..................

Posted: 04 Jan 2012 03:18 AM PST

MegKathleenSingsThe Notebook (Original Song) .......

Posted: 04 Jan 2012 12:45 AM PST

MegKathleen Sings..............

I Open To The Next Clean Page, I Just Don't Think I Could Ever Arrange, My Thoughts About You... Because Words Just Can't Describe The Feeling That I Get Inside, When You Come Around. So When I Turned To That Page, My Thoughts For You That Never Change, Came Out. I Listened To What I Felt Inside, and I Found Out The Reasons Why I Feel The Way I Do When I'm With You I Feel Like A Shooting Star, Falling Out Of No Where And Into Your Arms, And you catch me with a smile, You Caught Me, When I Was Falling For You Or At Least, Thats What It Says In my Notebook Tonight There is so much still unwritten, I could write for months, and still never be done. because I just can't understand, Why I Feel this way about you.... I always thought I'd fall for a guy who made good grades, and wore a tie and not a heart breaker, like all the girls say you are but no matter what... When I'm With You I Feel Like A Shooting Star, Falling Out Of No Where And Into Your Arms, And you catch me with a smile, You Caught Me, When I Was Falling For You Or At Least, Thats What It Says In my Notebook Tonight Tonight... My Notebook Tonight....

Purinh Lailapa , Otan mou gelas - Lyrics.............

Posted: 04 Jan 2012 12:38 AM PST

.................

ღღ Μια καληνυχτα ღLღAღOღ,Πρώτη εκτέλεση: Μιχαλάρας..............

Posted: 04 Jan 2012 12:32 AM PST

Μια καληνύχτα Αφιερωμένη Μόνο Για Σένα!!!!! Πρώτη εκτέλεση: Μιχαλάρας

Φθινοπώριασε και πέφτουνε τα φύλλα της καρδιάς και τραγούδια έχω γράψει που 'χουν δόσεις μοναξιάς που θα πάει θα ξημερώσει και ο ήλιος θα φανεί παίζει αγάπη μα δεν θέλω, δεν θέλω να χαθεί έχω αισθήματα και νοιώθω, πάντα ζούσα με αυτά με ενδιέφεραν οι αξίες και δεν ήθελα λεφτά γράμματα δεν έχω μάθει, μα τις γνώσεις είδα φως με μεγάλωσαν οι δρόμοι και η μάνα μου ευτυχώς. Δεν χάθηκα σε δρόμους και ας ζω μέσα στη νύχτα σε ένα γράμμα σου έγραψα μόνο μια καληνύχτα μονορούφι έχω πιεί το ποτήρι με την πίκρα δεν πιστεύω και ας μου αρέσει να ακούω παραμύθια ας τους δράκους στα όνειρα μου, ήρθαν για να με τρομάξουν μα τα μάτια μου θα ανοίξω και εκείνοι θα πετάξουν Ήρθα εδώ, μέσα στη νύχτα, να σου πω, μια καληνύχτα είμαι εδώ, κοντά μου να 'σαι, σε αγαπώ, να το θυμάσαι Ήρθα εδώ, μέσα στη νύχτα, να σου πω, μια καληνύχτα είμαι εδώ, κοντά μου να 'σαι, σε αγαπώ, να το θυμάσαι Μοιάζω φάρος ξεχασμένος σε απέραντο βυθό όσα πλοία έχουν περάσει δεν του είπαν "σ' αγαπώ" μοιάζω νύχτα που τραγούδι έγινε σε ένα χαρτί και φωνή που ξενερώνει την απέραντη σιωπή. Νοιώθω οτι είμαι μόνος που έχει τόσο πληγωθεί έμαθα να περπατάω χωρίς ρούχα στη βροχή τόσα όνειρα έχω κάνει μα δεν πέθανε η ελπίδα στο βιβλίο της ζωής μου έχω σκίσει μια σελίδα. Όλες οι φυλές αδέρφια και τη γη έχω πατρίδα πέρασαν τόσες αγάπες μα στα μάτια φόβο είδα πέρασε το τρένο, και ήμουν μόνος στο σταθμό μία λέξη ήθελα μόνο να σου πω "πως σ' αγαπώ" τότε είπα ένα τραγούδι να σου πώ μέσα στη νύχτα Σε αγαπώ, να το θυμάσαι, να προσέχεις, καληνύχτα. Σε αγαπώ, να το θυμάσαι, να προσέχεις, καληνύχτα. Ήρθα εδώ, μέσα στη νύχτα, να σου πω, μια καληνύχτα είμαι εδώ, κοντά μου να 'σαι, σε αγαπώ, να το θυμάσαι Ήρθα εδώ, μέσα στη νύχτα, να σου πω, μια καληνύχτα είμαι εδώ, κοντά μου να 'σαι, σε αγαπώ, να το θυμάσαι

....................

Αφιερωμένο - Μηδενιστής..............

Posted: 04 Jan 2012 12:26 AM PST

Το μπαλέτο είναι …ροκ

Posted: 03 Jan 2012 01:53 PM PST

Τα «κακά παιδιά» του χορού επιστρέφουν με άγριες διαθέσεις στο θέατρο Badminton για τρεις θεαματικές εμφανίσεις στις 27, 28 & 29 Ιανουαρίου 2012

Mια σύγχρονη, γεμάτη ενέργεια και αισθησιακή παράσταση χορού με beat μουσική που περνάει σαν καταιγίδα από όπου βρει (Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία) και αφήνει κοινό και κριτικούς να παραληρούν και να καταγράφουν ύμνους!

Το ίδιο έγινε και στην Αθήνα την περασμένη χρονιά, το Νοέμβρη του 2010, όταν το -πάντα γενναιόδωρο με την αυθεντική πρωτοπορία- ελληνικό κοινό γέμισε το Badminton για τέσσερα βράδια και καλωσόρισε για πρώτη φορά το «μπαλέτο του 21ου αιώνα».

To «Rock the Ballet» είναι μια δημιουργία του Rasta Thomas, σολίστ του κλασικού μπαλέτου, που αποφάσισε να πετάξει τα «σφιχτά» κολάν, να ξεχάσει για λίγο τον Τσαικόφσκι και τον Προκόφιεφ, να ελέγξει από την αρχή με φρέσκο μάτι την κληρονομιά του Ρούντολφ Νουρέγιεφ  και να ξετυλίξει το απαράμιλλο ταλέντο του χορεύοντας στους ροκ ρυθμούς του Lenny Kravitz, των U2, των Journey, των Queen και πολλών -πολλών άλλων!   

Από το 2008 μέχρι σήμερα, το Rock the Ballet έχει  πραγματοποιήσει περισσότερες από 600 sold out παραστάσεις σε όλο τον κόσμο, ανάμεσα τους και αυτές της Ελλάδας, ξεσηκώνοντας πάνω από 300.000 θεατές!!!  

Θέατρο Badminton, Ολυμπιακά Ακίνητα, Γουδή

Dj set πάνω από το Bios

Posted: 03 Jan 2012 01:50 PM PST

Dj set πάνω από το Bios

Το μπαρ πάνω από το bios κλείνει βραδινά ραντεβού με τους καλύτερους και τους πιο δραστήριους djs της πόλης!

Dj set πάνω από το Bios

Την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου με τον κύριο Funkonami1 στα decks με αρκετό hip-hop αλλά και με επιρροές από electro, funk, soul μέχρι progressive rock. Την Παρασκευή, το πρώτο Πικάπ Ένα της καινούριας χρονιάς,  ένα πάρτι όπου επιτρέπεται να κάθεσαι  στον καναπέ και να το διασκεδάζεις.

Δίσκους διαλέγουν οι εκλεκτικοί ΝΟ! και τους παίζουν σε ένα πικάπ, εστιάζοντας στο ίδιο το μουσικό περιεχόμενο.

Το Σάββατο 7 Ιανουαρίου, ο πληθωρικός Cayetano με την δική του μαγική συνταγή με ένα ακόμη ξεχωριστό σετ, θα μας προτείνει καινούριους ήχους δημιουργώντας μοναδική ατμόσφαιρα. Πρόγραμμα Ιανουαρίου του μπαρ πάνω από το bios:Πέμπτη 5 Ιανουαρίου - Funkonami1 Παρασκευή 6 Ιανουαρίου - ΝΟ! present ΠΙΚΑΠ ENA Σάββατο 7 Ιανουαρίου - Cayetano Πέμπτη 12 Ιανουαρίου - mrs HCN  Παρασκευή 13  Ιανουαρίου - NeaTPermaiK Σάββατο 14 Ιανουαρίου - Mr Benn & Mammy Hot Daddy Cool Πέμπτη 19 Ιανουαρίου - Trelandjas Mixer Παρασκευή 20 Ιανουαρίου - Palov Σάββατο 21 Ιανουαρίου - General ConZou (The Burger Project)

Mpampis Stokas - Tha Einai Panta Arga

Posted: 03 Jan 2012 01:26 PM PST

Πυξ Λαξ - Αντίο αγάπη διχασμένη

Posted: 03 Jan 2012 01:24 PM PST

Όναρ - Ό,τι πληγώνουμε αγαπάμε πιο πολύ

Posted: 03 Jan 2012 01:23 PM PST

Ακόμα και αν λείπεις είσαι κοντά μου - Πυξ Λαξ

Posted: 03 Jan 2012 01:21 PM PST

Πλιάτσικας - Αρβανιτάκη: Έχω ξεχάσει τ' όνομά μου

Posted: 03 Jan 2012 01:13 PM PST

The Ramones-Baby I Love You..............

Posted: 03 Jan 2012 11:40 AM PST

..............................xaroymeno einai.....  tell me thats  you  feel...........

The Ramones - Somebody Put Something In My Drink ...............

Posted: 03 Jan 2012 11:36 AM PST

....................anamnhseis....gelia...................

Ramones - Needles & Pins .............

Posted: 03 Jan 2012 11:32 AM PST

Oti Agapw Einai Gia Ligo Xasma .................

Posted: 03 Jan 2012 11:29 AM PST

..... " ...ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΑΓΡΙΟ ΧΟΡΟ....."......."...ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΝΟΜΑΙ ΚΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΠΕΤΩ,,."

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές