Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Mhn mou les - Nikos vertis

Posted: 20 Sep 2011 06:23 AM PDT

NIKOS VERTIS-NA ME THIMASE!!!!!

Posted: 20 Sep 2011 06:21 AM PDT

kapote tha deis - Vertis

Posted: 20 Sep 2011 06:20 AM PDT

Pwc na to eksigisw - Vertis

Posted: 20 Sep 2011 06:19 AM PDT

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/qS7gt4FHNyg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Polu apotoma vradiazei - Vertis

Posted: 20 Sep 2011 06:18 AM PDT

http://i600.photobucket.com/albums/tt88/DeMouLiNiii/268172_1957769978209_1061542460_31747981_5434320_n.jpg

Δως μου τη ζωή μου πίσω-Νίκος Οικονομόπουλος

Posted: 19 Sep 2011 03:02 PM PDT

Δεν ακούει κανέναν η καρδιά μου θέλει απ΄το σώμα μου να βγει κι ήρθε η στιγμή να την ακούσω πριν την ολική καταστροφή Δως μου τη ζωή μου πίσω έζησα χωρίς να ζήσω Δως μου τη ζωή μου πίσω στον αέρα δε θα χτίσω Δως μου τη ζωή μου πίσω Όλα είναι τώρα δακρυσμένα κι ομίχλη μπαίνει από παντού Όλα όσα έκανα για σένα γίνανε σκιές του δειλινού Τίποτα δεν έχω να σου δώσω στα΄χω δώσει όλα προ πολλού δεν ελέγχω πια τον εαυτό μου το μυαλό μου μπάζει από παντού

Δεν είσαι εντάξει-Νίκος Οικονομόπουλος

Posted: 19 Sep 2011 03:01 PM PDT

Έχω πια τα δείγματα πως δεν είσαι εντάξει οι φυγές αινίγματα και λύσεις δε θα βρω Αναρωτιέμαι γιατί σ΄αγαπώ όταν τι νιώθω ξεχνάς και όλο λέω να μη σε δεχτώ όταν σε μένα γυρνάς Δεν είσαι εντάξει να σ΄έχω ξεγράψει θα έπρεπε κανονικά καθόλου εντάξει τηλέφωνα κλείνεις και δίνεις φιλιά γενικά Δεν είσαι εντάξει να σ΄έχω αλλάξει θα έπρεπε κανονικά καθόλου εντάξει μα έλα που λιώνω στα μάτια σου τα μαγικά Έχω μπει στα δίχτυα σου μα δεν είσαι εντάξει με μια καληνύχτα σου τρομάζω σαν παιδί Στα΄δωσα όλα καρδιά και κλειδί όμως δε το εκτιμάς όλοι μου λένε να σου βάλω Χ πού να μιλήσω για μας Δεν είσαι εντάξει να σ΄έχω ξεγράψει θα έπρεπε κανονικά καθόλου εντάξει τηλέφωνα κλείνεις και δίνεις φιλιά γενικά Δεν είσαι εντάξει να σ΄έχω αλλάξει θα έπρεπε κανονικά καθόλου εντάξει μα έλα που λιώνω στα μάτια σου τα μαγικά

Αυτό το αστέρι-Νίκος Οικονομόπουλος

Posted: 19 Sep 2011 03:00 PM PDT

Δεν με νοιάζει ποια ήσουνα-Νίκος Οικονομόπουλος

Posted: 19 Sep 2011 02:59 PM PDT

Χωρίς ονόματα και λόγια ας προχωρήσουμε κι ας γνωριζόμαστε μονάχα λίγες ώρες θέλω τα μάτια μας απόψε να μιλήσουνε κι ούτε την πόρτα του σπιτιού μας να μην κλείσουμε Δεν με νοιάζει ποια ήσουνα δεν με νοιάζει ποια είσαι δεν με νοιάζει ποιος σε φύλαγε χθες Μείνε μόνο μια νύχτα μείνε μόνο μια νύχτα μείνε μόνο μια νύχτα αν θες Αυτή τη νύχτα ας τη ζήσουμε ελεύθεροι κι ας μείνει πάντα χαραγμένη στο μυαλό μας ούτε θα βρούμε ευκαιρία τέτοια δεύτερη κι ας μας πάει όπου γουστάρει τ΄όνειρό μας

Άσε με στη τρέλα μου-Νίκος Οικονομόπουλος

Posted: 19 Sep 2011 02:58 PM PDT

Για σένα τη ζωή μου χάλασα κι ο πόνος μοιάζει τώρα θάλασσα με πνίγει συνεχώς και δε μπορώ στο λέω δεν πάει άλλο ως εδώ Για σένα την καρδιά μου έσπασα απόψε δεν αντέχω ξέσπασα και φεύγω σαν τρελός κι ας σ΄αγαπώ στο λέω δεν πάει άλλο ως εδώ Άσε με στη τρέλα μου και στη μοναξιά μου άσε με στο κόσμο μου στα λάθη τα δικά μου καιρός να κάνω όνειρα για μένα κι ας είναι όλα ένα ψέμα Σ΄αγάπησα κι εσύ με πρόδωσες και τόσα όνειρα μου σκότωσες για ψεύτικα φιλιά δεν είμαι εγώ στο λέω δεν πάει άλλο ως εδώ

Total eclipse of the heart -Bonnie Tyler-

Posted: 19 Sep 2011 02:13 PM PDT

Berlin- Take My Breath Away 2

Posted: 19 Sep 2011 02:09 PM PDT

Michael Jackson- Dirty Diana

Posted: 19 Sep 2011 01:45 PM PDT

Fergie Feat. Michael Jackson- Beat It (Remix)

Posted: 19 Sep 2011 01:43 PM PDT

Προσεχώς-panoc kiamoc

Posted: 19 Sep 2011 08:08 AM PDT

Τι μου 'χεις κάνει κι αδιόρθωτα σε θέλω Κι όλο νομίζω πως θα 'ρθεις εδώ ξανά Την άφιξη σου στ' όνειρο μου αναγγέλλω Στο πλήθος ψάχνω και δεν είσαι πουθενά

Με λίγα λόγια, σου λέω έλα Με τριγυρίζει σαν φωτιά η τρέλα

Προσεχώς γι' άλλα μάτια θα κοπώ Και όσο ζω το όνομα σου δεν θα πω Στα προσεχώς σε άλλο ρόλο θα με δεις Όπως κι εγώ έτσι κι εσύ θα τρελαθείς

Προσεχώς απ' το λούκι μου θα βγω Σ' άλλο φιλί το καλοκαίρι μου θα βρω Στα προσεχώς σε άλλο ρόλο θα με δεις Όπως εγώ έτσι κι εσύ θα τρελαθείς

Τι μου 'χεις κάνει κι όλο βλέπω παραισθήσεις Μες τις βιτρίνες κλείνεις μάτι και γελάς Αφίσες δρόμου γράφουν ότι θα γυρίσεις Όμως τι ψέμα, σ' αγκαλιές κατρακυλάς

http://lyricstranslate.com

Notis Sfakianakis - Den Yparxeis

Posted: 19 Sep 2011 08:06 AM PDT

Μη μιλάς δεν έχεις τι να πεις, μη μιλάς, τα σχέδια, μου χάλασες. Προσπαθείς συγγνώμη να μου πεις, κι είναι πια τα ψέματα σου, θάλασσες. Δεν υπάρχεις πια για μένα, δεν υπάρχεις. Είσαι τίποτα, καθόλου, πουθενά. Κι όταν όλα μέσ' τα χέρια σου θα τα 'χεις, πάντα κάτι δυστυχώς, θα σε πονά. Δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις. Δεν υπάρχεις πουθενά. Μην κοιτάς να δικαιολογηθείς, να κοιτάς τα όνειρα που χάσαμε. Κι αν νομίζεις πίσω πως θα 'ρθείς, σου δηλώνω ότι σε γελάσανε. Δεν υπάρχεις πια για μένα, δεν υπάρχεις. Είσαι τίποτα, καθόλου, πουθενά. Κι όταν όλα μέσ' τα χέρια σου θα τα 'χεις, πάντα κάτι δυστυχώς, θα σε πονά. Δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις. Δεν υπάρχεις πουθενά

ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ-cfakianakis

Posted: 19 Sep 2011 07:49 AM PDT

Τι κατάλαβες λoιπόv είσαι μόvη κι είμαι απώv Τι κατάλαβες πoυ είσαι μovαχή και πρoσπoιείσαι

Kι όταv μ' αvταμώvεις καίγεσαι και λιώvεις μάτια μαρτυριάρικα μη μoυ τα χαμηλώvεις

Σαv τηv παπαρoύvα μoιάζεις κι όλo χρώματα αλλάζεις παπαρoύvα πoυ σε σκόρπισε τo ψέμμα σαv τη παπαρoύvα μoιάζεις χίλια χρώματα αλλάζεις μ' αγαπάς και τo φωvάζεις με τo βλέμμα

Τώρα είσαι μόvη ήλιoς πoυ κρυώvει vύκτα μεθυσμέvη κι αvεμoδαρμέvη

Κι όταv μ'αvταμώvεις καίγεσαι και λυώvεις μάτια μαρτυριάρικα μη μoυ τα χαμηλώvεις

ΣΩΜΑ ΜΟΥ-Cfakianakis

Posted: 19 Sep 2011 07:46 AM PDT

Σώμα μoυ απόψε πάλι vίκησες και τηv καρδιά μoυ λύγισες καυτό σκoτάδι μέσα μoυ η μovαξιά σώμα μoυ καημέvo δε σε oρίζω πια

Σώμα μoυ, σώμα μoυ φτιαγμέvo από πηλό Σώμα μoυ κάvεις ό,τι θέλεις τo μυαλό σώμα μoυ

Σώμα μoυ απόψε επαvαστάτησες χωρίς ψυχή με άφησες oι εριvύες θάρθoυvε όπoυ κι αv πας σώμα μoυ βoυλιάζεις στo δρόμo πoυ πατάς ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές