Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Notis Sfakianakis - Μήπως είμαι τρελός

Posted: 19 Sep 2011 07:30 AM PDT

Το σχήμα του κορμιού σου στο κρεβάτι μου έχει μείνει κι εγώ στο πάτωμα κοιμάμαι το μόνο από σένα που μου έχει απομείνει για να 'χω να θυμάμαι. Μήπως είμαι τρελός μήπως τα 'χω χαμένα που ακόμα πιστεύω θα γυρίσεις σε μένα. Μήπως είμαι αλλού στη μεγάλη μου πλάνη και νομίζω πως ζω αλλά έχω πεθάνει. Τα ίχνη των χειλιών σου στο ποτήρι μου που πίνω μια σφραγισμένη καταδίκη κι ο έρωτας κρυμμένος στο χάος της ψυχής σου με σέρνει σε μια δίκη.

Xryspa feat. BO - Eisai Asteri 2011 (Cd Rip)

Posted: 19 Sep 2011 06:05 AM PDT

MIDENISTIS feat. DEMY - Μια Ζωγραφιά OFFICIAL VIDEO

Posted: 19 Sep 2011 06:03 AM PDT

TUS feat. Remis Xantos - ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΩΩΩΩΩΩ

Posted: 19 Sep 2011 06:00 AM PDT

Isaias Matiaba - Thelo (oti theleis esy)

Posted: 19 Sep 2011 05:58 AM PDT

Taksidepse Me - Stan (Official Video Clip 2011) HD

Posted: 19 Sep 2011 05:57 AM PDT

Delyno ft Looloo - Let me feel you (with lyrics)

Posted: 19 Sep 2011 05:55 AM PDT

Ποια με καταράστηκε-Βασίλης Καρράς

Posted: 17 Sep 2011 04:18 PM PDT

Τώρα χαμηλώστε τα φώτα και διπλοκλειδώστε τη πόρτα θέλω λίγο μόνος να μείνω και τον εαυτό μου να κρίνω ίσως που σ' αγάπησα ήτανε λάθος αφού εσύ ζητούσες μονάχα το πάθος Αυτά τα μάτια σου πως με ζαλίζουν πίσω με γυρνάνε και μ' αιχμαλωτίζουν σαν υπνωτισμένος σε θέλω με πάθος πάλι ξαναπέφτω στο ίδιο το λάθος Ποια με καταράστηκε στη ζωή μου έτσι να τυραννιέμαι ποια με καταράστηκε ν' αγαπάω να μην αγαπιέμαι Όμως δε τα βάζω μαζί σου κάνε ότι θες στη ζωή σου ούτε θα σε κατηγορήσω τίποτα δε θα σου ζητήσω άσε να τα βάζω με τον εαυτό μου ξέρω είναι όλο το λάθος δικό μου Μ' αυτά τα μάτια σου πώς με ζαλίζουν πίσω με γυρνάνε και μ' αιχμαλωτίζουν σαν υπνωτισμένος σε θέλω με πάθος πάλι ξαναπέφτω στο ίδιο το λάθος Ποια με καταράστηκε στη ζωή μου έτσι να τυραννιέμαι ποια με καταράστηκε ν' αγαπάω να μην αγαπιέμαι

Πάρε με-Βασίλης Καρράς

Posted: 17 Sep 2011 04:13 PM PDT

Πολλές φορές τον όρκο μου τον πάτησα τα όνειρά μου σε λάθος άνθρωπο τα χάρησα εγώ καρδιά μου δε σε μοίρασα στα δύο στα 'δωσα όλα μη νιώσεις μόνη μ' ένα αντίο Είναι στιγμές που ό,τι έχω το μοιράζω και τ' όνομά σου άθελα μου το φωνάζω είναι στιγμές που την ψυχή μου δοκιμάζω με την εικόνα σου στη σκέψη μου τρομάζω Πάρε με για μια φορά μονάχα, πάρε με πάρε με μαζί σου κι ό,τι θέλεις κάνε με εδώ τα σύνορα τα φράγματα έχουν σπάσει μια τρικυμία είσαι ακόμα θα περάσει Πάρε με για μια φορά μονάχα, πάρε με πάρε με μαζί σου κι ό,τι θέλεις κάνε με εδώ τα σύνορα τα φράγματα έχουν σπάσει μια τρικυμία είσαι ακόμα θα περάσει Πάρε με μαζί σου Καμιά φορά στο όνειρό σου πάρε με κομμάτια κάνεις μια καρδιά που αισθάνομαι θέλεις να φύγεις να πετάξεις από δω θέλεις να πεις το τελευταίο σ' αγαπώ Θέλεις απόψε να τα δεις όλα, όλα στα δύο θέλεις την πίκρα να κρατήσεις ή το κρύο αν θες χαρά μη τη μοιράσεις, κράτησε τη ένα συγνώμη η καρδιά το επιτρέπει

Όταν τα χρόνια σου περάσουν-Βασίλης Καρράς

Posted: 17 Sep 2011 04:11 PM PDT

Όταν τα χρόνια σου περάσουν κι όταν οι νύχτες σε γεράσουν, εσύ θα 'χεις εμένα. Κι άμα θα δεις ότι σου λείπω, βάλ' το πορτρέτο μου στον τοίχο, μην κλαις για μένα, μην κλαις για μένα. Θα έχεις τόσες αναμνήσεις, ποτέ σου όμως μην αφήσεις να δει κανείς, να δει κανείς ότι πονάς. Θα' μαι το δάκρυ το δικό σου, θα' μαι ο χτύπος στο σφυγμό σου τις νύχτες μόνη, τις νύχτες μόνη όταν περνάς, όταν περνάς. Όταν τα χρόνια σου περάσουν κι όταν οι νύχτες σε γεράσουν, εσύ θα 'χεις εμένα. Κι άμα πληγώσουν τα όνειρά σου, κράτα μια θέση στην καρδιά σου, μόνο για μένα μόνο για μένα. Θα έχεις τόσες αναμνήσεις, ποτέ σου όμως μην αφήσεις να δει κανείς, να δει κανείς ότι πονάς. Θα' μαι το δάκρυ το δικό σου, θα' μαι ο χτύπος στο σφυγμό σου τις νύχτες μόνη, τις νύχτες μόνη όταν περνάς, όταν περνάς.

Περιττό να σου πω-Βασίλης Καρράς

Posted: 17 Sep 2011 04:08 PM PDT

Στα χέρια σου αν ήταν να πεθάνω Θα το κανα ετούτη τη στιγμή Αδιαφορείς και τελειώνεις τη ζωή μου Που τόσο όμορφη την έκανες εσύ Αδιαφορείς και τελειώνεις τη ζωή μου Που τόσο όμορφη την έκανες εσύ Περιττό να σου πω πως πεθαίνω Περιττό να σου πω δεν ζω Να σε δω μια στιγμή προλαβαίνω Να σε δω μια στιγμή πριν χαθώ Περιττό να σου πω πως πεθαίνω Περιττό να σου πω δεν ζω Να σε δω μια στιγμή προλαβαίνω Να σε δω μια στιγμή πριν χαθώ Στα χέρια σου αν ήταν να πεθάνω Θα το κανα ετούτη τη στιγμή Την τελευταία μου πνοή στην αγκαλιά σου Να την αφήσω να τελειώσει και η ζωή Την τελευταία μου πνοή στην αγκαλιά σου Να την αφήσω να τελειώσει και η ζωή Περιττό να σου πω πως πεθαίνω Περιττό να σου πω δεν ζω Να σε δω μια στιγμή προλαβαίνω Να σε δω μια στιγμή πριν χαθώ

Πες μου λοιπόν-Βασίλης Καρράς

Posted: 17 Sep 2011 04:02 PM PDT

Πες μου πώς να γεμίσω μακριά σου τις στιγμές μου αφού εσύ είσαι το σήμερα το χθες μου πες μου Πες μου πώς να υπάρξω χώρια σου μια λύση βρες μου σιγά σιγά με παρατούν κι οι αντοχές μου πες μου Πες μου λοιπόν πες μου λοιπόν πώς να ξεφύγω απ΄το δικό σου παρελθόν πες μου λοιπόν πες μου λοιπόν γιατί απ΄την ίδια τη ζωή μου είμαι απών Πες μου πώς να αντέξω τη δική σου απουσία απ΄τη ζωή μου έχω χάσει την ουσία πες μου Πες μου χωρίς εσένα μόνος πώς να συνεχίσω καρδιά δε μου΄μεινε για να ξαναγαπήσω πες μου Πες μου λοιπόν πες μου λοιπόν πώς να ξεφύγω απ΄το δικό σου παρελθόν πες μου λοιπόν πες μου λοιπόν γιατί απ΄την ίδια τη ζωή μου είμαι απών Πες μου γιατί σιγά σιγά μ΄αφήνουν κι οι αντοχές μου...

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές