Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα-Γιάννης Πάριος

Posted: 29 Sep 2011 07:15 AM PDT

Όλοι με ρωτάνε να τους πω, άραγε γιατί να σ' αγαπώ; Κι όλοι απορούν γιατί να είσ' εσύ σώμα μου μυαλό μου και ψυχή. Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα και όσο ζω θα σ' αγαπώ. Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα, σ' όλο τον κόσμο θα το πω. Γιατί 'σαι η αλήθεια μεσ' στην ψευτιά, στα γκρίζα όνειρά μου η ξαστεριά και μάνα κι αδερφή μου κι αγάπη εσύ τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή; Ούτε που το είχα φανταστεί, πως υπάρχει αγάπη σαν κι αυτή, που να δίνει Θεέ μου μεσ' στον κόσμο αυτό, νόημα, κουράγιο και σκοπό. Να λοιπόν...

Χωρίς εσένα δεν υπάρχω -Γιάννης Πάριος

Posted: 29 Sep 2011 07:07 AM PDT

Είσαι ο τελευταίος μου σταθμός φεύγεις και με πιάνει πανικός κι ώσπου να γυρίσεις συνεχώς μετρώ την απουσία σου Ποιος να το πιστέψει πες μου ποιος τι μου κάνει ο έρωτας αυτός και κοίτα κάτι πράγματα να βάζω εγώ τα κλάματα για σένανε Χωρίς εσένα δεν υπάρχω είμαι ένα τίποτα εγώ κι αν θέλεις σου το υπογράφω πως μια ζωή θα σ΄αγαπώ Είσαι ο τελευταίος μου σταθμός μάρτυράς μου είναι ο Θεός είδα μεσ΄τα μάτια σου το φως στα μάτια σου γεννήθηκα Κοίτα πώς αλλάζουν οι καιροί χτες ακόμα έκλαιγες εσύ ποτέ δε το περίμενα πως κάποτε θα πέθαινα για σένα Χωρίς εσένα δεν υπάρχω είμαι ένα τίποτα εγώ κι αν θέλεις σου το υπογράφω πως μια ζωή θα σ΄αγαπώ

Emeina Edw - Stelios Rokkos 2

Posted: 28 Sep 2011 03:29 PM PDT

exw kollhsei_Xristos Pazis

Posted: 28 Sep 2011 03:28 PM PDT

Και δεν μπορώ - Χρηστος Παζης

Posted: 28 Sep 2011 03:26 PM PDT

Despina Vandi- Nyxta stasou

Posted: 28 Sep 2011 10:55 AM PDT

DESPINA VANDI LIVE - THA PIO APOPSE TO FEGGARI - MIA FORA MONACHA FTANEI - MATIA MOY

Posted: 28 Sep 2011 10:53 AM PDT

DESPINA VANDI LIVE - APOPSE LEO NA MHN KIMITHOYME

Posted: 28 Sep 2011 10:51 AM PDT

DESPINA VANDI LIVE - KATSE KALA - POY 'NAI TA CHRONIA

Posted: 28 Sep 2011 10:50 AM PDT

DESPINA VANDI LIVE- APOPSE STIS AKROGIALIES - BAXE TSIFLIKI - CHATZIKIRIAKIO - GIA TA MATIA P'

Posted: 28 Sep 2011 10:49 AM PDT

DESPINA VANDI LIVE - GIANTA - ELA NA PAME S' ENA MEROS - IKARIOTIKO - CHOREPSETE

Posted: 28 Sep 2011 10:46 AM PDT

Βανδη θα`θελα

Posted: 28 Sep 2011 10:43 AM PDT

Θα πιω απόψε το φεγγάρι-Poulopoulos......!!!!!!!2

Posted: 28 Sep 2011 11:32 AM PDT

Θα πιω απόψε το φεγγάρι και θα μεθύσω και θα πω αφού πονάς για κάποιον άλλο ρίξε μαχαίρι να κοπώ

Kι όταν με κόψει το μαχαίρι μετανοιωμένη θα μου πεις πάρε του φεγγαριού το δάκρυ από το αίμα να πλυθείς

Kι εγώ θα κόψω το φεγγάρι θα σ' το καρφώσω στα μαλλιά και σαν πλαγιάσουμε θα έχω τον ουρανό στην αγκαλιά

Kι όταν ξυπνήσουμε και πάμε ξανά στα στέκια τα παλιά σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι με το φεγγάρι στα μαλλιά

http://lyricstranslate.com

Αν είναι η αγάπη αμαρτία-Τζένη Βάνου

Posted: 28 Sep 2011 11:25 AM PDT

Δεν έχουν το δικαίωμα για σένα να μου λένε τα στήθια μου να καίνε να τρέχω σαν τρελή για να σε βρω να λιώνω να πονώ να λαχταρώ Αν είναι η αγάπη αμαρτία θα βγω να το φωνάξω με λατρεία θα βγω να το φωνάξω να το πω πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ Δεν έχουν το δικαίωμα να με περιφρονούνε μαζί σου σαν με δούνε να λένε ότι είμαι αμαρτωλή που λιώνω στο δικό σου το φιλί Αν είναι η αγάπη αμαρτία θα βγω να το φωνάξω με λατρεία θα βγω να το φωνάξω να το πω πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές