Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Nirvana - Smells Like Teen Spirit- hello hello hello how low

Posted: 07 Sep 2011 05:21 AM PDT

ΕΡΩΤΙΚΟ(ΠΙΡΟΓΑ)-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (2009)

Posted: 07 Sep 2011 05:11 AM PDT

Mou pe mia psuxi... Oikonomopoulos Nikos....

Posted: 07 Sep 2011 05:08 AM PDT

Nikos Oikonomopoulos - Den eimai kanenos (New song 2010)

Posted: 07 Sep 2011 05:02 AM PDT

Simeiwsate Diplo - Nikos Oikonomopoulos(New Song 2010) HQ

Posted: 07 Sep 2011 04:58 AM PDT

Konstantinos Argiros_ Eisai oti na 'nai (Paizeis me ta matia)_New Song

Posted: 07 Sep 2011 04:54 AM PDT

Kakomathimeno CD RIP / Xristos Xolidis (HQ - New Song 2010)

Posted: 07 Sep 2011 04:53 AM PDT

Tsalikis - Sta Pliktra Tou Kormiou Sou

Posted: 07 Sep 2011 04:50 AM PDT

DJ TSAKALOS In My Bedroom ReMiX 2011

Posted: 07 Sep 2011 04:48 AM PDT

Βαρδάρης-Αντώνης Βαρδής

Posted: 06 Sep 2011 03:51 PM PDT

Μη μου πεις πως θέλεις νά 'ρθω νύχτα στη Θεσσαλονίκη, πιο καλά χωρίς να φταίω πέρασέ με από δίκη. Μη μου πεις πως θέλεις νά 'ρθω, δε θα το αντέξω πάλι, άλλη μια φορά θα πέσω στου φιλιού σου την κραιπάλη. Έριξες μες στο πιοτό μου μια σταγόνα απ' το φεγγάρι κι ένας έρωτας με πήρε δυνατός σαν τον Βαρδάρη. Μη μου πεις πως θέλεις νά 'ρθω νύχτα στη Θεσσαλονίκη, αν και ξέρω η καρδιά μου κι η ψυχή μου σου ανήκει. Μη μου πεις πως θέλεις νά 'ρθω, δε θα το αντέξω πάλι, άλλη μια φορά θα πέσω στου φιλιού σου την κραιπάλη.

Αχ, Θεσσαλονίκη-Αντώνης Βαρδήs

Posted: 06 Sep 2011 03:50 PM PDT

Ποιος σε στεναχώρησε, καρδιά μου και δεν σε αφήνει να με δεις Ποιος σου απαγορεύει να πετάξεις και στην αγκαλιά μου να βρεθείς Ποιος σου βάζει εμπόδια καρδιά μου και απαγορεύει ν' αγαπάς ποιος σου λέει πως απ' τη Σαλονίκη στην Αθήνα δε θα ξαναπάς. Αχ, Θεσσαλονίκη μοιάζεις φυλακή τη δικιά μου αγάπη μην κρατάς εκεί Αχ αγάπη μου μικρή Αχ αγάπη μου πικρή Αχ αγάπη μου γλυκιά αίμα στάζει η καρδιά Ποιος σε τρομοκράτησε καρδιά μου κι έκανε το αίμα να κοπεί ποιος σου απαγορεύει να με πάρεις κι έχει κάνει νόμο τη σιωπή Ποιος το δρόμο έκοψε καλή μου και κρατάει τα τρένα στο σταθμό πες μου ποια φωνή όταν σε παίρνω λέει πως παίρνω λάθος αριθμό

Απόψε πάλι δε θα κοιμηθώ νωρίς-ΒΑΡΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Posted: 06 Sep 2011 03:47 PM PDT

Απόψε πάλι δε θα κοιμηθώ νωρίς, φωτογραφίες μας θα βγάλω απ' το συρτάρι. Θ' ακούσω πάλι τα τραγούδια π' αγαπάς και με τη σκέψη σου ο ύπνος θα με πάρει. Απόψε πάλι δε θα κοιμηθώ νωρίς, είναι πολύ το δηλητήριο που 'χεις βγάλει. Θέλω οπωσδήποτε να μη σε ξαναδώ, μα η απουσία σου είναι πολύ μεγάλη. Κάνε την, Θεέ μου, ποτέ να μην ξεχάσει και τις στιγμές που ζήσαμε να μην τις ξεπεράσει. Κάνε την, Θεέ μου, ποτέ να μην ξεχάσει κι όταν θα νιώθει τύψεις να μην μπορεί να κλάψει. Απόψε πάλι δε θα κοιμηθώ νωρίς, πέρασα νύχτες, μα το ταβάνι με πλακώνει. Ξέρω πως κόλλησα, μα ακόμα είναι νωρίς, κι ας λένε όλοι πως όλα ο χρόνος τα επουλώνει.

Αν με δεις να κλαίω-αντωνης βαρδής

Posted: 06 Sep 2011 03:45 PM PDT

Πάλι ξενύχτησες κι εχθές, σε είδα να πίνεις και να κλαις, κι όμως ποτέ σου δε μου λες τι σου συμβαίνει, μέσα σου καίει μια φωτιά, σου χαρακώνει τη ματιά, κι είναι η ζωή σου τώρα πια, ζωή χαμένη. Αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω μην ανησυχείς, αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω να μη λυπηθείς. Έχω παράπονα πολλά, κι αν δεις το δάκρυ να κυλά, πες μου δυο λόγια τρυφερά να με γιατρέψεις, όμως εσύ γιατί πονάς, πες μου το δράμα που περνάς, κι όλο το βλέμμα σου γυρνάς και κλαις ν' αντέξεις. Αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω μην ανησυχείς, αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω, αν με δεις να κλαίω να μη λυπηθείς.

Αδυναμία μου μεγάλη-αντωνης βαρδής

Posted: 06 Sep 2011 03:43 PM PDT

Πάλι τα ίδια θα μου πεις δεν έχεις χρόνο να με δεις σ' ένα δωμάτιο φτηνό θα μου θυμίσεις ότι ζω μονάχα για να σ' αγαπώ. Όταν με παίρνεις αγκαλιά σβήνει η καρδιά μου τα παλιά στις υποσχέσεις σου μεθώ κι ό,σα μου έκανες ξεχνώ γιατί ακόμα σ' αγαπώ. Αδυναμία μου, πάλι μ' έκανες να φύγω απ' τον καημό σου είχα πει πως θα ξεφύγω, αδυναμία μου, στο μυαλό μου τριγυρίζει, μια επιθυμία, που κοντά σου με γυρίζει, αδυναμία μου μεγάλη, αδυναμία μου μεγάλη. Τη μεγαλύτερη στιγμή κάνεις Θεό τη λογική σαν προδοσία με φιλάς το ρολογάκι σου κοιτάς και ένα αντίο μου πετάς. Πίνω στα λόγια σου φωτιά κι έχω τον πόνο συντροφιά όνειρο είσαι κι ουρανός έρωτας, άνεμος, Θεός, κρυφός μου αναστεναγμός. Αδυναμία μου, πάλι μ' έκανες να φύγω απ' τον καημό σου είχα πει πως θα ξεφύγω, αδυναμία μου, στο μυαλό μου τριγυρίζει, μια επιθυμία, που κοντά σου με γυρίζει, αδυναμία μου μεγάλη, αδυναμία μου μεγάλη, αδυναμία μου μεγάλη, αδυναμία μου μεγάλη.

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές