LOST EMPIRE - Blog ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Ειδήσεις από όλον τον κόσμο με έμφαση σε επικαιρότητα, πολιτική, κινηματογράφο, μουσική, τέχνες, τεχνολογία, lifestyle, ...
Παράξενα - Ελλάδα - Κόσμος - news..
Ενημέρωση, γνωριμίες, συζητήσεις, ψυχαγωγία !
(...μην το αφήσεις ασχολίαστο..)
Πλέον ή Ψυχαγωγια... ή Ενημέρωση... η Διασκεδαση.... και η Καλη Παρεα... εχουν Ονομα και το Δικό τους Στέκι.... ΡΟΥΜΑΔΙΚΟ...... ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ...... ΡΟΥΜΑΔΙΚΟ
Τραγωδία στην Ορεστιάδα
-
Νεκρός ανασύρθηκε 63χρονος οδηγός φορτηγού το οποίο «καρφώθηκε» σε κτίριο
στο χωριό Δίκαια Ορεστιάδας και ανατράπηκε.
Ο 63χρονος έμενε με την οικογέν...
Ιταλική focaccia
-
Καλή χρονιά σε όλους!Το τελευταίο διάστημα, ασχολούμαι πάλι με τις
αγαπημένες μου ζύμες. Χρόνια τώρα, ήθελα να φτιάξω φοκάτσα. Ας την πούμε
σωστά ε; 😋 όχ...
Δέος και συγκίνηση!..
-
Η πρώτη μέρα του 2026 έμελλε να είναι και η πιο χαρμόσυνη για όλους τους
Έλληνες απανταχού της γης. Με δέος και συγκίνηση πληροφορηθήκαμε από τα
χείλη ...
How I Started A Channel
-
Read in case of confusion:(Blog and channel is not assosiated with
Nintedo's and SML's lawsuits) I started my channel in 2023.It had only two
subscribers f...
ΗΠΑ: «Αθώος» δήλωσε ο Τραμπ στο δικαστήριο
-
Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ εμφανίστηκε την Πέμπτη ενώπιον
ομοσπονδιακού δικαστηρίου της Ουάσινγκτον όπου δήλωσε αθώος στις
κατηγορίες...
Curd : know the right way to eat.
-
Curd is a jargon of good living bacteria that helps to boost your health,
whether it is digestion or anything else. Curd is a natural replacement of
artif...
Η πατατοσαλάτα της Λίζας
-
*(ή πως να αξιοποιήσετε τα πασχαλινά αυγά που σας περίσσεψαν)*
Χρόνια Πολλά φίλοι μας, Χριστός Ανέστη!
Ελπίζουμε να περάσατε πολύ όμορφα τις ημέρες του Πάσ...
βάφτιση μικρής γοργόνας
-
Μπορεί να φθινοπώριασε αλλά στην καρδιά μας έχουμε ακόμα
μια μικρή γοργόνα η οποία βούτηξε πριν ένα μήνα περίπου
στην κολυμβήθρα και διάλεξε το όνομα
Πα...
«Χρυσός» ξανά ο Πετρούνιας
-
Ακόμα μια σπουδαία διάκριση Η… φοβερή συνήθεια που έγινε λατρεία! Ακόμα μια
σπουδαία διάκριση για τον Λευτέρη Πετρούνια, που κατέκτησε το χρυσό
μετάλλιο στ...
Αγκινάρες (βλαστός) τουρσί
-
Καλησπέρα σας! Ζούμε μεγάλες στιγμές, θα ποστάρω συνταγούλα! Για να βλέπω
πυροτεχνήματα!!!! Επανέρχομαι με ένα γρήγορο και ιδιαίτερο ελαφρύ τουρσί
αγκινάρ...
Garage Club Λαδάδικα
-
Το Garage Club Λαδάδικα ανοίγει τις πόρτες του και περιμένει να το
ακακαλύψετε σε ένα χώρο μοναδικό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Το παλιό
ghetto club αλλ...
Model Sepatu Sekolah Wanita 2017
-
Model Sepatu Sekolah Wanita 2017 Terbaru, harga murah meriah.
https://tokoshopie.com/sepatu-wedges-2017-2.html
https://tokoshopie.com/sepatu-kets-wedges-re...
ΑΝΩ ΠΟΡΟΪΑ - ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ
-
Με την υπέροχη θέα στη λεκάνη της Κερκίνης, τον αέρα του βουνού να τρυπώνει
στις γειτονιές του, την πυκνόφυτη βλάστηση να σκεπάζει τα σπίτια και τα
νερά...
Denah Rumah Mungil
-
Rumah adalah salah satu kebutuhan yang harus dipenuhi karena dengan anda
memiliki rumah maka ada tempat berteduh dan juga tempat berkumpul bersama
keluarga...
RE: Shipment Advice No.16601
-
Dear Madam, Please find attached shipment advice of invoice THANKS/ASHA
ECPL ADIMALI Sent via the Samsung GALAXY S™4,
Good day , Please find the attached c...
[Lost Empire] Intraday Fun Unlimited
-
Intraday Fun Unlimited
------------------------------
If Perfection Is Actually Something That Can Be Achieved, These Photos
Nailed It Gorgeous Girls In M...
Διορισμός.. Ποιος διορισμός ?
-
Κάθομαι και διαβάζω τόσες μέρες για κάτι ΦΕΚ.. Για κάτι διορισμούς λέει..
Φίλων, αδερφών και μανάδων, λέει....
Καθίστε ρε μαλάκες.. Αριστερά δεν έχουμε ? Τ...
PixWords: Λύσεις – απαντήσεις στα Ελληνικά
-
PixWords: Λύσεις – απαντήσεις στα Ελληνικά: Ένα κατατοπιστικό άρθρο που θα
σας βοηθήσει να λύσετε τους γρίφους του αγαπημένου σας παιχνιδιού!
Το PixWords...
Διεθνής κούρσα για την πρώτη 3D πορνοταινία
-
*Χονγκ Κονγκ*: Μετά την επιτυχία του Avatar, η βιομηχανία του σεξ ρίχνεται
στην αγκαλιά της τεχνολογίας: τουλάχιστον τρία στούντιο τρέχουν σε αγώνα
δρόμου ...
-
*Κάθισε στο γραφείο της και άνοιξε τον υπολογιστή. Εδώ και κάποιες μέρες
ένιωθε μία δυστοκία στην συγγραφή του πρώτου της πονήματος. Ένας από τους
ήρωές...
ΣΑΝ ΜΙΝΙ ΕΚΛΟΓΕΣ...
-
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΤΙ ΣΑΝ MINI
ΕΚΛΟΓΕΣ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΙΞΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΟΤΙ
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ...
Ψυχολογικό Τεστ
-
Αξίζει να το δοκιμάσετε...
Το παρακάτω τεστ προσωπικότητας αποτελείται από 9 ερωτήσεις.
Σε κάθε ερώτηση σας ζητείται να περιγράψετε κάτι.
Προσοχή τα αντ...
Ακόμα εδώ μας ψάχνετε ? Κακώς..
-
Αφού το είπαμε !
Μεταφερθήκαμε !
Για καθημερινές προβλέψεις για το στοίχημα και όχι μόνο , θα μας διαβάζετε
πλέον ΜΟΝΟ από εδώ -->
https://betovven.blo...
ΠΕΘΑΝΕ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΒΕΦΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ;
-
Αλήθεια τι συμβαίνει με την κόρη της Βέφας Αλεξιάδου, Αλεξία Αλεξιάδου; Εδώ
και λίγες ώρες στο διαδικτύο κυκλοφορούν φήμες ότι η κόρη της Βέφας
Αλεξιάεδου...
[Hotline] In-fo-Stires
-
In-fo-Stires
------------------------------
Όχι ρε Μίκαελ-Παγκόσμια συγκίνηση για Σουμάχερ! Η μεγάλη αποκάλυψη που
συγκλονίζει: Tέρμα τα αστεία...H μητέρα...
[Hotline] In-fo-Stires
-
In-fo-Stires
------------------------------
Όχι ρε Μίκαελ-Παγκόσμια συγκίνηση για Σουμάχερ! Η μεγάλη αποκάλυψη που
συγκλονίζει: Tέρμα τα αστεία...H μητέρα...
[PAOK SALONICA] ΠΑΟΚ
-
ΠΑΟΚ
------------------------------
Σενάρια για Γκάντζεφ στον ΠΑΟΚ Έψαξε και τον Κάτσε η Αστυνομία
Αναστασιάδης: «Άλλο Εθνική, άλλο ΠΑΟΚ» Πρέλεβιτς: «Μπρά...
[Armageddon] ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
-
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
------------------------------
Oasis Of The Seas: Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο [Εικόνες] Ένας
αρχέγονος πόλεμος μαίνεται στο dna μας...
[Ultras Fan] ΔιαβάστΡ στο balleto.gr
-
Οκτώβριος 2014 | View in browser
Εάν το Facebook υπήρχε από την αρχή του Κόσμου…
Απλή παράθεση, γιατί τα λόγια είναι περιττά…...
Γιατί 6 στις 10 Ελλην...
I fucking LOVE Ikea !
-
[image: I fucking LOVE Ikea]
Είναι καλοκαίρι και το καινούριο μου αγόρι και προθυμοποιήθηκε να έρθει
μαζί μου στο IKEA να με βοηθήσει να διαλέξω 2 - 3 έπι...
Τα 10 κυριότερα συμπτώματα εγκυμοσύνης...
-
Το σώμα στην αρχή της εγκυμοσύνης στέλνει πολλά μηνύματα για να σε
προειδοποιήσει για την αλλαγή που έρχεται.
Αν και συνήθως, όλα ξεκινούν από την κ...
Γελάνε και τα πατώματα
-
Σταύρος Παπαθανάκης στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜ-Θ: «Είχα το πολιτικό και
επικοινωνιακό σχεδιασμό της Κοινωνικής Συμμαχίας στις εκλογές του 2010».
Γελάνε...
Βλακεία – Ανοησία – Ηλιθιότητα - Μωρία
-
Ακολουθώ το νόμο της εξέλιξης. Οι ηλίθιοι μένουν πίσω και οι τρελοί
τρέχουν πολύ μπροστά Φρανς Α. Αν αφαιρέσεις όλους τους ηλίθιους από το
νομοθετικό σώμα...
Ποιο είναι το αδύναμο σημείο κάθε ζωδίου;
-
[image: Ποιο είναι το αδύναμο σημείο κάθε ζωδίου;]Πηγή: www.kamikaze.gr
Ποιο είναι το αδύναμο σημείο κάθε ζωδίου;[image: Ποιο είναι το αδύναμο
σημείο κάθε...
Ήξερες ότι ...το χειρότερο κλίμα στον κόσμο. ..
-
Ήξερες ότι ...
Το Γιακούτσκ στη Ρωσία έχει το χειρότερο κλίμα στον κόσμο. Τον χειμώνα η
θερμοκρασία πέφτει στους -35 βαθμούς Κελσίου, ενώ το καλοκαίρι αγγ...
«ΔΩΣΕ ΖΩΗ… ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΣΟΥ!»
-
[image: alt]
Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει η ΓΣΕΕ την Τρίτη 11 Ιουνίου 2013 στο
πλαίσιο της εβδομάδας ευαισθητοποίησης για την εθελοντική αιμοδοσία.
...
Πιγκουίνοι: προτίμησαν τη θάλασσα από τον αέρα
-
Θυσίασαν τα φτερά τους προκειμένου να γίνουν δεινοί κολυμβητές
[image: κατάλογος]Θοδωρής Λαΐνας
Οι πιγκουίνοι όπως φαίνεται προτίμησαν να κολυμπούν αντί ν...
Kις λορέν με κολοκυθάκια και τυρί (ΣΥΝΤΑΓΗ)
-
[image: alt]
*«Η συνταγή είναι γαλλική αλλά μοιάζει πολύ με τις δικές μας τάρτες.
Δοκιμάστε και με άλλες παραλλαγές στη γέμιση» Χριστίνα Φατούρου, Κόρινθο...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων - Προσκλητήρια
-
Καλημέρα φίλοι μου.
Σε λίγες μέρες η κορούλα μου έχει γιορτή και εγώ έχω ήδη σχεδιάσει τα
πάντα!!!!
Συνήθως κάνουμε πάρτυ όταν έχουμε γενέθλια, αλλά επειδ...
«Είναι ντροπιαστικό να έχεις iPhone»
-
[image: alt]ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ Ο γενικός διευθυντής της Nokia, Stephen
Elop, παραχώρησε συνέντευξη σε τηλεοπτικό σταθμό της Φινλανδίας και
φρόντισε να ...
Το "στοιχειωμένο" αγγλικό νοσοκομείο της Κέρκυρας
-
[image: alt]
Κατά την περίοδο της Αγγλοκρατίας (1814-1864) η Κέρκυρα αποτελεί το
διοικητικό κέντρο των Ιονίων Νήσων και έδρα στρατιωτικών δυνάμεων. Οι
Άγ...
Άκου μία ιστορία...
-
"Μια μέρα συγκεντρώθηκαν σε ένα μέρος της Γης, όλα τα συναισθήματα και οι
αξίες!
Η Τρέλλα συστήθηκε τρεις φορές στην Ανία και πρότεινε να παίξουνε κρυφτό...
Φτιάξτε Σπιτική Κέτσαπ!
-
Ήρθε η ώρα της.. Σπιτικής Κέτσαπ! Είναι πανεύκολη και θα ετυπωσιαστείτε από
το αποτέλεσμα, δεν είναι μια απλή σάλτσα ντομάτας αλλά η καλύτερη συνταγή
για κ...
Κανε το test και μάθε σε πιο κόμμα ανήκεις
-
Ένα τεστ που υποστηρίζει πως βρίσκει με απόλυτη ακρίβεια τον πολιτικό χώρο
και το κόμμα στο οποίο ανήκει κάποιος κάνει θραύση τα τελευταία
εικοσιτετρά...
Μύθοι και αλήθειες για τη ..."φύση" του
-
Για τους άντρες, το πέος τους είναι κάτι σαν «ο ομφαλός της γης». Τους
απασχολεί, τους προβληματίζει και δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε
βγάλει το συμ...
Η εθνική των... Αμερικανών
-
H *εθνική μπάσκετ* του Ηλία Ζούρου περνάει στην επόμενη πενταετία της με
παιδιά που έχουν μπροστά τους από τρεις έως πέντε διοργανώσεις. Στην ούγια
γράφει...
ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΣ
-
jFlash MusicjCodej Ο κωδικός που πρέπει να προσθέσετε στη σελίδα σας <embed
src=' http://img.pathfinder.gr/clubs/files_3/135522/1.swf' width='300'
height='...
Σας παρουσιάζουμε τις πιο «ψαγμένες» και απροσδόκητες γαστρονομικές επιλογές της Ασιατικής κουζίνας…
Η Ασία, εκτός από μεγάλους πολιτισμούς έχει αναπτύξει και μια ιδιαίτερη κουζίνα. Αν και αρκετές από τις ασιατικές λιχουδιές είναι σχετικά «κοντά» στις ευρωπαϊκές γεύσεις, όπως η ψητή πάπια, αρκετά από τα πιο παραδοσιακά φαγητά ασιατικών χωρών φαντάζουν ακόμα ξένα. Βέβαια, εάν έχει καταφέρει το ωμό ψάρι να γίνει trendy στην Ευρώπη, γιατί όχι και τα έμβρυα πάπιας;
Φρέσκο… σάπιο λάχανο (Kimchi)
Το kimchi είναι ένα παραδοσιακό κορεάτικο συνοδευτικό, το οποίο όμως μπορεί να το συναντήσετε και σε άλλες ασιατικές κουζίνες. Φτιάχνεται από λαχανικά και έχει μια πικάντικη γεύση. Γιατί όμως βρίσκεται κάτι τέτοιο στην συγκεκριμένη λίστα; Γιατί το kimchi στην ουσία πρόκειται για σάπιο λάχανο!
Noodles… σοκολάτας!
Τα noodles ασφαλώς και θα τα γνωρίζεται, ως τα ζυμαρικά σήμα κατατεθέν της ασιατικής κουζίνας. Συνήθως σερβίρονται με λαχανικά και κρέας ή ψαρικά, αλλά τώρα υπάρχουν και με… σοκολάτα! Τα noodles της Lotte είναι κυριολεκτικά μια μερίδα noodles με σοκολάτα.
Σούσι με αυγοτάραχο και αυγά ορτυκιού
Μπορεί να έχετε φάει ορτύκια σε κάποιο γκουρμέ εστιατόριο και πιθανόν να έχετε δοκιμάσει αυγά άλλων πτηνών, πέραν της κότας. Πώς σας φαίνεται ο συνδυασμός ωμού αυγού ορτυκιού, τυλιγμένο σε φύκια και σερβιρισμένο πάνω σε αυγοτάραχο; Δύσκολα θα το έχετε δοκιμάσει, γιατί δεν θα το δείτε στο μενού κανενός εστιατορίου στην Ιαπωνία, εκτός εάν είστε «γνώστης».
Φωλιά-σούπα
Η κινέζικη σούπα έχει σαν βάση της τις φωλιές των πουλιών swiftlet. Τα συγκεκριμένα πτηνά φτιάχνουν τις φωλιές τους σε πλαγιές βουνών και σπηλιές από… σάλιο. Αν έχετε απορία τι γεύση έχουν, η απάντηση είναι σχεδόν καμία, αφού οι φωλιές χρησιμοποιούνται περισσότερο για να δώσουν υφή στη συγκεκριμένη σούπα, παρά γεύση!
Ο βασιλιάς των φρούτων
Το Durian είναι ο λεγόμενος «βασιλιάς των φρούτων» στην Ασία και όχι χωρίς λόγο. Το αγκαθωτό εξωτερικό του φρούτου προϊδεάζει για το τι κρύβεται μέσα. Το ντούριαν έχει μια χαρακτηριστική μυρωδιά η οποία είναι τόσο έντονη, ώστε να μην επιτρέπεται σε δημόσιους χώρους και ξενοδοχεία. Η μυρωδιά έχει παρομοιαστεί με αυτή ενός υπονόμου.
Θαλασσινά «αγγουράκια»
Τα συγκεκριμένα θαλασσινά είναι μεζές στην Ιαπωνία, την Κίνα και τις Φιλιππίνες για πολλούς αιώνες. Αφού τα συλλέξουν από την θάλασσα τα ξεραίνουν για να διατηρηθούν και ύστερα τα βράζουν και μουλιάζουν για αρκετές μέρες. Επειδή δεν έχουν ιδιαίτερη γεύση, είτε αποξηραμένα, είτε φρέσκα, τα πρωτόγονα θαλασσινά χρησιμοποιούνται σαν βάση σε αρκετές σούπες.
Έμβρυο πάπιας!
Μπορεί να έχετε φάει φουα γκρα και πάπια Πεκίνου, αλλά έχετε φάει έμβρυο πάπιας; Τα αυγά τοποθετούνται σε θερμοκοιτίδες, έτσι ώστε να αναπτυχθεί το έμβρυο μέχρι να βγάλει φτερά και πούπουλα. Τότε σερβίρεται ολόκληρο το αυγό, με το σχεδόν ώριμο έμβρυο, σαν μεζές. Θα το βρείτε σε πλανόδιους στο Βιετνάμ και τις Φιλιππίνες με την ονομασία «μπαλούτ».
Αυγά… εκατό ετών!
Οι Κινέζοι επινόησαν μια μέθοδο διατήρησης αυγών με ένα μίγμα πυλού. Το αποτέλεσμα όμως αυτής της επεξεργασίας είναι ο κρόκος του αυγού να παίρνει μαύρο χρώμα, το οποίο υποτίθεται ότι ενισχύει την γεύση του ασπραδιού, που έχει γίνει διαφανές και παχύρευστο. Πώς προτιμάτε λοιπόν τα αυγά σας, τηγανητά, ψητά ή βραστά;
«Βρώμικο» τόφου
Το τοφού είναι ιδιαίτερα αγαπητό στις ασιατικές χώρες και χρησιμοποιείται σε μια ευρεία γκάμα φαγητών. Αναμφίβολα όμως ξεχωρίζει το «βρώμικο» τόφου, το οποίο είναι δημοφιλές στην Ταϊβάν, Κίνα και Ινδονησία. Λέγεται «βρωμερό» για τον απλούστατο λόγο ότι μυρίζει άσχημα. Τόσο άσχημα μάλιστα που ακόμα και στην Ταϊβάν, όπου αποτελεί βάση της τοπικής κουζίνας, δεν είναι απόλυτα πεπεισμένοι για τις χάρες του.
Σίγουρα δε διαθέτουμε όλοι το μυαλό του Einstein… Ωστόσο, δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν κάποιοι τρόποι για να φαινόμαστε εξυπνότεροι στους γύρω μας…. Για να μην παρεξηγηθούμε οι συμβουλές που δίνουμε δεν είναι να διαβάσετε όλη την εγκυκλοπαίδεια ή να μάθετε όλα τα λήμματα του λεξικού. Αντιθέτως, οι τρόποι που προτείνουμε είναι απλοί, ώστε να ρίξετε
στάχτη στα μάτια των φίλων σας και να το παίξετε ιδιοφυίες, χωρίς να διαβάσετε ούτε μια πληροφορία.
1)Αυτοπεποίθηση! Το κλειδί για να προχωράς μπροστά στη ζωή σου και να φαίνεσαι εξυπνότερος είναι η αυτοπεποίθηση. Όταν συζητάς με τους άλλους πρέπει να τους κοιτάς κατευθείαν στα μάτια με βλέμμα διαπεραστικό που να δείχνει σιγουριά. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να τους πείσεις πως η γή είναι επίπεδη. Εννοείται πως χρειάζονται και επιχειρήματα αλλά μπορείς να τους ξεγελάσεις με μια καλή ματιά και μια σταθερή φωνή.
2)Να είσαι συγκεκριμένος σε όσα γνωρίζεις! Όταν το θέμα το κατέχεις καλά ή έστω κάποιο μέρος του θέματος, τότε ήρθε η ώρα να παίξεις μπάλα. Δείξε όλο το εύρος των γνώσεών σου ακόμα και αν πρόκειται για το πιο γελοίο ζήτημα. Πές όλες τις λεπτομέρειες που ξέρεις και θάμπωσέ τους.
3)Να είσαι γενικός σε όσα δε γνωρίζεις! Η συζήτηση φτάνει σε ένα θέμα που είναι έξω απο τα ενδιαφέροντά σου και δεν έχεις ιδέα τι να πείς? Η λύση είναι να μην αναφερθείς σε λεπτομέρειες προσπαθώντας να το παίξεις έξυπνος. Μείνε σε αυτά που ξέρεις για να μη σε εκθέσει κάποιος που γνωρίζει πολύ καλά το θέμα. Τότε θα φανείς χαζός και δεν το θέλεις. Οπότε μείνε στις γενικές πληροφορίες..
4)Βελτίωσε το λεξιλόγιό σου! Μη φανταστείς πως πρέπει να μάθεις τις πιο δύσκολες και εξεζητημένες λέξεις. Απλά για να κάνεις ενύπωση φρόντισε μέσα στη συζήτηση να πετάξεις δύο ή τρείς όμορφες φράσεις όπως " Ακούγεται εξαιρετικά ενδιαφέρον" ή "Οι απόψεις διίστανται" ή "Υπάρχουν πολλές παράμετροι.."
5)Να παραμείνεις σιωπηλός!Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.. Έτσι δε λένε? Η σιωπή είναι μεγάλη δύναμη. Είναι προτιμότερο να μη μιλάς καθόλου παρά να ανοίγεις το στόμα σου και να λές αερολογίες. Άλλωστε οι έξυπνοι άνθρωποι γνωρίζουν πότε πρέπει να σιωπούν. Άσε που οι συνομιλητές σου μπορεί να νομίζουν πως δε μιλάς επειδή σκέφτεσαι και επεξεργάζεσαι τα δεδομένα.
Το εκπληκτικό σπήλαιο Ordynskaya βρίσκεται στη Ρωσία, κοντά στο χωριό Orda στην περιφέρεια Perm. Η σπηλιά βρίσκεται στο εσωτερικό του βουνού Kazakovsky, ενώ η… είσοδός της είναι στη νότια απόκρημνη πλαγιά της κοιλάδας του ποταμού που ρέει στους πρόποδες του βουνού.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο σπήλαιο γύψου στον κόσμο αλλά και για ένα από τα πλέον δαιδαλώδη συστήματα σπηλαίων στον πλανήτη, με πολυπληθείς στοές σε όλο το μήκος του, που φτάνει τα 4.400 μέτρα.
Γαλαζοπράσινα νερά και μυστικά περάσματα κόβουν την ανάσα, ενώ η πρόσβαση επιτρέπεται μόνο σε επαγγελματίες δύτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν ένα σκοινί για να μετακινηθούν στο εσωτερικό του, καθώς υπάρχουν πολλές δαιδαλώδεις στοές που μπερδεύουν κατά τον προσανατολισμό.
Η εξερεύνηση του σπηλαίου, που δεν έχει χαρογραφηθεί ακόμη πλήρως, ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του '90, ενώ από το 2002 δημιουργήθηκε εκεί το καταδυτικό κέντρο «Ναυτίλος», για την επαγγελματική εκπαίδευση δυτών.
Οι εικόνες είναι εκπληκτικές, ενώ όσοι είχαν την ευκαιρία να το εξερευνήσουν μιλούν για μια απίστευτης ομορφιάς σπηλιά που όμοιά της δεν υπάρχει. Και πώς αλλιώς, άλλωστε, αφού η εμπειρία του να βουτήξει κάποιος εκεί μέσα είναι το λιγότερο μαγική!
Δείτε μια συλλογή από γυναίκες που κάποτε διέθεταν σώμα άξιο θαυμασμού… και τώρα είναι διπλάσιες και λίγο λέω. Αμάν ρε κορίτσια είπαμε καλό το φαγητό αλλά έτσι όπως γίνατε, μόνο αυτό θα μπορείτε να κάνετε και όχι για πολύ ακόμα.
Ακόμα προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ ένα ζευγάρι από την Μεγάλη Βρετανία, όταν ξαφνικά μια BMW …προσγειώθηκε πάνω στο σπίτι τους!
Ο 47χρονος ιδιοκτήτης του σπιτιού Chris Sparrow ετοιμαζόταν να ξαπλώσει όταν όταν το μαύρο αυτοκίνητο έπεσε πάνω στον μπροστινό τοίχο της κατοικίας του στο Essex.
Τρομοκρατημένη πετάχτηκε από το κρεβάτι και η σύζυγός του Karen.
Όταν βγήκαν έξω από την πίσω πόρτα δεν πίστευαν στα μάτια τους!
Ένας 27χρονος βγήκε από το αυτοκίνητο ενώ ο συνεπιβάτης του, χρειάστηκε την επέμβαση της Πυροσβεστικής για να απεγκλωβιστεί!
Όπως έγινε γνωστό οι δύο είχαν κλέψει το αυτοκίνητο λίγες ημέρες πριν και αφού μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο, συνελήφθησαν!
Διάφοροι άνθρωποι κλήθηκαν να απαντήσουν στο εξής απλό ερώτημα: «Γιατί το κοτόπουλο πέρασε το δρόμο;». Ο καθένας δίνει μια ξεχωριστή απάντηση, σύμφωνα με την…. εμπειρία και τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα. Και το σημαντικότερο; Το επάγγελμά του επηρεάζει κατά πολύ την άποψή του περί του… ανήσυχου κοτόπουλου! Από τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη μέχρι τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ, τον Γκαγκάριν και τον Μπιλ Γκέιτς, όλοι έχουν μια… σοφή απάντηση να δώσουν!
Άλλωστε ένας φιλόσοφος, ένας τεχνοκράτης αλλά και ένας πολιτικός μπορούν να δώσουν μια πειστική απάντηση… Διαβάστε και θα καταλάβετε.
Πλάτωνας Για το καλό του! Στην άλλη πλευρά βρίσκεται η αλήθεια.
Καρτέσιος Για να πάει στην απέναντι πλευρά.
Γαλιλαίος Κι όμως, τον διέσχισε…
Αριστοτέλης Είναι στη φύση του κοτόπουλου να διασχίζει τους δρόμους.
Κάρολος Μαρξ Ήταν ιστορικά αναπόφευκτο.
Δαρβίνος Τα κοτόπουλα, στο πέρασμα των αιώνων, επιλέχτηκαν από τη φύση με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σήμερα γενετικώς ικανά να διασχίζουν δρόμους.
Μακιαβέλι Ο σκοπός που είχε το κοτόπουλο για να περάσει το δρόμο αγιάζει τα μέσα – όποια κι αν είναι αυτά.
Φρόιντ Το γεγονός ότι ασχολείστε με το εάν το κοτόπουλο διέσχισε το δρόμο αποδεικνύει ότι διακατέχεστε από σύνδρομα ανασφάλειας και ότι η σεξουαλικότητά σας είναι αφόρητα καταπιεσμένη.
Γιούρι Γκαγκάριν Για να πάει εκεί που κανένα άλλο κοτόπουλο δεν είχε πάει πριν.
Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Ονειρεύομαι έναν κόσμο όπου κάθε κοτόπουλο θα είναι ελεύθερο να διασχίζει το δρόμο χωρίς να δίνει λογαριασμό για την πράξη του.
Μπιλ Κλίντον Ορκίζομαι στο Σύνταγμα και στις Αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών ότι δεν είχα καμία σχέση με το κοτόπουλο αυτό.
Ιωσήφ Στάλιν Δεν με νοιάζει. Πιάσε το. Θέλω τα αβγά του για να κάνω μια ομελέτα.
Ρίτσαρντ Νίξον Κανένα κοτόπουλο δεν πέρασε το δρόμο. Επαναλαμβάνω, κανένα κοτόπουλο δεν πέρασε το δρόμο.
Μπιλ Γκέιτς Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας αναγγείλουμε ότι μόλις κυκλοφόρησε το νέο «ΚΟΤΟFFICE 2012″, που δεν διασχίζει μόνο το δρόμο, αλλά εκκολάπτει, αρχειοθετεί, σχεδιάζει κ.λπ. μόνο για 600 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης φοιτητικής έκπτωσης.
Ένας πωλητής της ΙΒΜ Προτείνουμε την εγκατάσταση ενός ψηφιακού συστήματος που θα επιτρέπει στα κοτόπουλα να διασχίζουν εύκολα τους δρόμους. Ήτοι ένα δίκτυο με 5 τερματικά συνδεδεμένα σε δίκτυο, συνολικής μνήμης 600 GB και με ταχύτητα 1.500 ΜΗz θα είναι η καλύτερη λύση για τη διάσχιση των δρόμων. Η λειτουργία της εγκατάστασης απαιτεί μια συνεχή υποστήριξη, δηλαδή 25 ανθρωποι και κόστος 400.000 τη μέρα.
Σημείωση: Την πιθανότητα να πέρασε το κοτόπουλο τυχαία το δρόμο ή να πήγε απέναντι -βρε αδελφέ- κατά λάθος ή επειδή ήθελε να αλλάξει… παραστάσεις δεν τη σκέφτηκε κανείς;
Αποκάλυψη – σοκ για ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου ποδοσφαίρου έκανε καρδιολόγος: όπως είπε, ο… Ρονάλντο υπέστη καρδιακή προσβολή λίγο πριν τον τελικό του Μουντιάλ του 1998!
«Ο Ρονάλντο ήταν ξαπλωμένος και έβλεπε τηλεόραση. Ξαφνικά έγειρε το κεφάλι του μη μπορώντας να ελέγξει τις κινήσεις του, ενώ οι σφυγμοί του έπεφταν», περιέγραψε σε τηλεοπτική εκπομπή ο Μπρούνο Καρούσο, προσθέτοντας πως ο γιατρός της Εθνικής Βραζιλίαςδιέγνωσε επιληπτικό επεισόδιο.
Ο γνωστός ποδοσφαιριστής -21 ετών τότε και στα πολύ φόρτε του- διακομίσθηκε στο νοσοκομείο, όπου οι Γάλλοι γιατροί βασίστηκαν στην διάγνωση για επιληψία και δεν του έδωσαν καρδιολογικά φάρμακα.
«Θα μπορούσε να τεθεί σε άμεσο κίνδυνο η ζωή του. Αυτός ήταν ο λόγος που ο Ρονάλντο απογοήτευσε στον τελικό», κατέληξε ο δρ. Καρούσο.
Όντως, στον τελικό του 1998 η Γαλλία κέρδισε 3 – 0 την Βραζιλία και ο Ρονάλντο απογοήτευσε με την εμφάνισή του, καθώς πολλοί περίμεναν ότι θα πρωταγωνιστούσε στο παιχνίδι…
Τα είδη των θηλαστικών ανά τους αιώνες αλλάζουν… μέγεθος. Άλλοτε συρρικνώνονται και άλλοτε μεγαλώνουν. Σύμφωνα όμως με νέα έρευνα που φέρνει στο φως το National Geographic φαίνεται ότι ο χρόνος που… χρειάζεται ώστε να αναπτυχθούν είναι υπερδιπλάσιος από αυτόν που χρειάζονται άλλα για να συρρικνωθούν.
Οι επιστήμονες υπολόγισαν ότι ένα θηλαστικό που σήμερα έχει το μέγεθος ελέφαντα πριν από 24 εκατομμύρια γενιές είχε το μέγεθος ποντικιού. Τα θηλαστικά όπως τα άλογα και οι ρινόκεροι παρουσίασαν τους ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης.
Εκείνα όμως που αναπτύσσονται ταχύτατα με το πέρασμα του χρόνου είναι τα θαλάσσια θηλαστικά όπως τα δελφίνια και σε αυτό σύμφωνα με τους επιστήμονες οφείλεται το νερό μέσα στο οποίο ζουν. Οι φάλαινες χρειάζονται περίπου 3.000.000 γενιές για πολλαπλασιάσουν το μέγεθός τους κατά 1.000 φορές.
Posted: 04 Feb 2012 05:58 AM PST
Για να αναδείξετε την ομορφιά σας μέσα από το μακιγιάζ, είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνετε υπ' όψιν το σχήμα του προσώπου σας και βάση αυτού να βρείτε την κατάλληλη τεχνική για το βάψιμό σας….
Ρίξτε μία προσεκτική ματιά στον καθρέφτη και προσδιορίστε σε ποια κατηγορία ανήκει το πρόσωπό σας, αυτό θα σας βοηθήσει να διαλέξετε το μακιγιάζ έτσι ώστε να αναδεικνύετε τα πιο όμορφα σημεία σας και να καλύπτετε τα πιο αδύναμα.
Οβάλ
Αυτό το σχήμα θεωρείται το ιδανικό. Χαρακτηρίζεται από ισορροπημένα χαρακτηριστικά και δεν χρειάζεται ιδιαίτερες διορθώσεις ούτε κάποιο συγκεκριμένο κούρεμα που να το αναδεικνύει. Ο μόνος λόγος να χρησιμοποιείτε μακιγιάζ αν έχετε οβάλ πρόσωπο είναι για να τονίσετε τη φυσική σας ομορφιά. Βγάλτε τα φρύδια σας ακολουθώντας το φυσικό τους τόξο, χρησιμοποιήστε μολύβι χειλιών για να δώσετε την εντύπωση πιο γεμάτων χειλιών, απλώστε το ρουζ σε συγκεκριμένη τροχιά από τα μήλα προς την εξωτερική γωνιά των ματιών.
Πρόσωπο διαμάντι
Αυτό το σχήμα προσώπου χαρακτηρίζεται από λεπτό μέτωπο και πηγούνι και πλατιά ζυγωματικά. Για να διορθώσετε το σχήμα και να το κάνετε να πλησιάζει προς το οβάλ, πρέπει να «μειώσετε» οπτικά το πλάτος των ζυγωματικών, χρησιμοποιώντας πιο σκουρόχρωμο make-up στο εξωτερικό μέρος των ζυγωματικών και κατευθύνοντάς το προς την εξωτερική γωνία των ματιών. Στο μέτωπο και στο πηγούνι χρησιμοποιείστε πιο ανοιχτόχρωμο make-up ώστε να δώσετε την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. Όταν βγάζετε τα φρύδια σας, να προσπαθείτε να έχουν κάποια απόσταση μεταξύ τους, ακολουθώντας το φυσικό τους τόξο. Καλύτερα να αποφεύγετε τα φωτεινά κραγιόν.
Πρόσωπο καρδιά
Το πλατύ μέτωπο και το αδύνατο πηγούνι είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του προσώπου αυτού. Σ' αυτή την περίπτωση το ζητούμενο είναι να γίνει πιο πλατύ το πηγούνι και να μειωθεί το πλάτος του μετώπου. Αυτό θα το πετύχετε αν χρησιμοποιήσετε πιο ανοιχτόχρωμο make-up στο πηγούνι και πιο σκουρόχρωμο στο μέτωπο. Αφήστε τα φρύδια σας παχιά και ίσια ακολουθώντας το φυσικό τόξο, αλλά προσπαθήστε να τα κρατήσετε σε κάποια απόσταση μεταξύ τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε χρώμα κραγιόν. Βάλτε ρουζ στα μάγουλα, στο ανώτερο τμήμα τους και θα δώσετε στο πρόσωπό σας μεγάλη γοητεία.
Στρογγυλό
Είναι το πιο εύκολο να προσδιοριστεί. Χαρακτηρίζεται από περίπου ίση αναλογία πλάτους και μήκους. Το μακιγιάζ θα πρέπει να δώσει την αίσθηση μάκρους. Όπως με το πρόσωπο διαμάντι, έτσι κι εδώ θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε πιο σκουρόχρωμο make-up στις άκρες του προσώπου, στη γραμμή του σαγονιού και κάτω από τα μάγουλα. Βάλτε ρουζ στα μάγουλα και απλώστε το μέχρι τους κροτάφους ώστε να δείχνουν πιο λεπτά. Χρησιμοποιείστε έντονο μακιγιάζ στα μάτια και αφήστε γεμάτα τα φρύδια σας.
Τετράγωνο
Το πρόσωπο αυτό αποτελείται από ευθύ μέτωπο με τετράγωνο σαγόνι. Αυτό που πρέπει να πετύχετε με το μακιγιάζ είναι να μαλακώσετε τις γωνίες σας, δίνοντας στο πρόσωπο πιο τρυφερή εμφάνιση.Βάλτε σκούρο make-up στους κροτάφους, στη γραμμή του σαγονιού και στα πλάγια του προσώπου. Μα αυτό τον τρόπο θα συρρικνώσετε το πλάτος του προσώπου. Απλώστε το ρουζ και κατά μήκος της γραμμής του σαγονιού. Αν μπορείτε να βγάλετε τα φρύδια σας σε στρογγυλά σχήματα θα βοηθήσει πολύ. Διαλέξτε κραγιόν που θα δώσει την εντύπωση γεμάτων χειλιών.
Μακρύ
Το ζητούμενο για το στενόμακρο πρόσωπο είναι να φαίνεται πιο στρογγυλό και πιο πλατύ. Αφήστε τα φρύδια σας λίγο παχιά, χρησιμοποιήστε έντονο μακιγιάζ στα μάτια, προσπαθώντας να τα κάνετε να φανούν μεγαλύτερα. Εφαρμόστε eyeliner από το κέντρο του βλεφάρου μέχρι την εξωτερική γωνία των ματιών. Χρησιμοποιήστε κραγιόν που δείχνουν τα χείλη σας πιο γεμάτα. Βάλτε όσο το δυνατόν λιγότερο ρουζ, βεβαιωθείτε πως δεν ξεφεύγει από την εξωτερική γωνία των ματιών και κάτω από την άκρη της μύτης. Χρησιμοποιήστε ανοιχτόχρωμο make-up στις άκρες του προσώπου και σκουρόχρωμο στο πηγούνι και στο μέτωπο.
Πρόσωπο αχλάδι
Μπορείτε να το αναγνωρίσετε από το λεπτό μέτωπο και τη σχετικά πλατιά περιοχή του σαγονιού. Το ζητούμενο είναι να μακρύνετε το πρόσωπο στο κάτω μέρος του και να δώσετε την αίσθηση πλάτους στο πάνω μέρος.Βγάλτε τα φρύδια σας έτσι ώστε να λεπταίνουν στις εξωτερικές άκρες. Απλώστε το ρουζ κατά μήκος της γραμμής του σαγονιού. Χρησιμοποιήστε πιο σκουρόχρωμο make-up στις άκρες της περιοχής του σαγονιού.
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τρέφονται σωστά, αλλά δεν καταφέρνουν να χάσουν βάρος πολύ απλά γιατί είναι…. εθισμένοι σε τροφές που ναι μεν είναι υγιεινές, αλλά από την άλλη και πολύ θερμιδοφόρες.
Μια από αυτές με εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς είναι το ψωμί. Στους λάτρεις του ψωμιού το πρόβλημα είναι πως δεν μπορούν να περιορίσουν την κατανάλωσή του και όταν ξεκινούν του δίνουν και καταλαβαίνει.
Η λύση είναι να καταφέρουν να τιθασεύσουν τον εαυτό τους και να τρώνε μόνο δύο φέτες ψωμί την ημέρα, κατά προτίμηση πολύσπορο, ή να το αντικαταστήσουν με σιτηρά. Να μοιράσουν, δηλαδή, την ημερήσια προτεινόμενη ποσότητα πρωτεϊνών και λαχανικών σε συνδυασμό με ζυμαρικά ολικής άλεσης, άγριο ρύζι, κουσκούς, προϊόντα βρώμης και κινόα.
Τι ώρα σηκώνεστε συνήθως από το κρεβάτι κάθε μέρα; Αν η απάντηση είναι κοντά στο απόγευμα, τόσο το χειρότερο για εσάς.
Δεκάδες έρευνες έχουν αποδείξει πως το… πρωινό ξύπνημα έχει μόνο ευεργετικές επιπτώσεις στον οργανισμό μας και μπορεί να αλλάξει την ζωή κάποιου προς το καλύτερο.
Πως γίνεται αυτό; Για αρχή, το πρωινό ξύπνημα δίνει την ευκαιρία στον οργανισμό μας να πάρει φρέσκο αέρα καθώς τα ποσοστά μόλυνσης είναι ακόμα χαμηλά. Η καλή ποιότητα οξυγόνου αυξάνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, αποτρέπει τις ασθένειες στα πνευμόνια, ρυθμίζει τη κυκλοφορία του αίματος και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
Έπειτα, αν σηκωνόμαστε νωρίς το πρωί το σώμα μας εκτίθεται στο πρώτο φως του ήλιου, το οποίο αναζωογονεί τα κόκαλά μας. Η έκθεση στον πρωινό ήλιο πριν τις 9π.μ. θεωρείται η καλύτερη για την επάρκεια ασβεστίου και βιταμίνης D στον οργανισμό.
Συν τοις άλλοις, οι ερευνητές στο Roehampton University της Αγγλίας κατέληξαν στο συμπέρασμα πως το πρωινό περπάτημα κάνει το σώμα πιο υγιές, δημιουργεί ευχάριστη διάθεση και δίνει στο άτομο τον ιδανικό δείκτη μάζας σώματος. Το τελευταίο οφείλεται πιθανώς στο ότι όσοι ξυπνούν νωρίς έχουν αρκετό χρόνο να φάνε το πρωινό τους με την ησυχία τους, έχοντας έτσι ελεγχόμενη και σωστή κατανάλωση.
Τέλος, το πρωινό ξύπνημα έχει μεγάλα οφέλη και στην σεξουαλική ζωή των ζευγαριών, καθώς οι άντρες τείνουν να έχουν μεγαλύτερη όρεξη για σεξ το πρωί παρά το βράδυ.
Θέλετε κι άλλους λόγους για να πετάτε τα σκεπάσματα από πάνω σας πιο νωρίς από δω και πέρα;
Τελικά όλα μπορούν να συμβούν. άλλωστε όλοι γνωρίζουμε την λαική φράση «μόνο βούνο με βουνό δεν σμίγει». Αυτό συνέβη στην Κρήτη, όχι να σμίξουν τα βουνά αλλά ο γιος...
ενός 53χρονου, από τον πρώτο του γάμο πήγε σε ομαδικά όργια και έπεσε πάνω στην δεύτερη γυναίκα του πατέρα του.
Το περιστατικό συνέβη πριν λίγες μέρες στο Ηράκλειο. Ο γιος του 53χρονου είπε να το ρίξει λίγο έξω μέσω αγγελίας για εύρεση γυναικείας παρέας. Αυτή ήταν και η αφορμή της μοιραίας συνάντησης. Η μητριά του και μια φίλη της, «ψάρευαν» ερωτικούς πελάτες μέσω αγγελίας που είχαν βάλει σε εφημερίδα και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έβγαιναν δήθεν για βόλτα και κατέληγαν σε »ροζ» γκαρσονιέρες για ομαδικά όργια. Το τελευταίο όμως ήταν διαφορετικό από τα υπόλοιπα…
Δεν πρόκειται για ταινία, αλλά για πραγματική ιστορία, η οποία διαδραματίζεται στην Σουηδία και όλοι περιμένουν το… πώς θα καταλήξει.
Ο 33χρονος Ισακίν Τζόνσον το 2011 μαχαίρωσε την τότε φίλη του μέχρι θανάτου, μητέρα πέντε παιδιών, την τεμάχισε και έφαγε μερικά μέρη του σώματος της. Στο δικαστήριο δεν έδειξε μετανοιωμένος για το γεγονός, ενώ το μοναδικό που είχε πει τότε, πριν τον κλείσουν μέσα ήταν: «Αναρωτιέμαι και εγώ. Δεν υπήρξε κίνητρο. Ήμασταν ένα ζευγάρι με κοινό μέλλον»!!!
Η 23χρονη Μισέλ Γκούσταφσον από την άλλη είναι η γνωστή στην χώρα της και ως «γυναίκα βαμπίρ», η οποία καταδικάστηκε το 2010 για την άγρια δολοφονία με μαχαίρι ενός άντρα, πατέρα τεσσάρων παιδιών.
Η Μισέλ υποστήριξε μετά το περιστατικό ότι δεν θυμόταν τίποτα. Στο blog που διατηρούσε όμως ανέβασε φωτογραφίες της ντυμένη βαμπίρ με ένα αλυσοπρίονο στο ένα χέρι και ένα μαχαίρι στο άλλο, ενώ έγραφε ότι έχει σκοτώσει πολλούς ανθρώπους στο μετρό της Στοκχόλμης!
Οι δύο ψυχοπαθείς συναντήθηκαν τον Νοέμβριο στο ψυχιατρείο και μετά ο Τζόνσον της έστειλε μήνυμα ότι θέλει να γίνει το κορίτσι του. Η Μισέλ δέχτηκε και τον Δεκέμβριο αρραβωνιάστηκαν.
«Την αγαπώ, δεν έχω γνωρίσει γυναίκα σαν και αυτή. Θέλω να ζήσουμε μαζί για πάντα μακριά από το έγκλημα», λέει ο Τζόνσον.
Πάντως και οι δύο θα μείνουν για πολλά χρόνια ακόμα στο ψυχιατρείο, ενώ όλοι αναρωτιούνται πώς μπορεί να καταλήξει αυτή η σχέση.
Κατάφεραν να βιντεοσκοπήσουν την αθέατη πλευρά του φεγγαριού! Μέχρι την πρώτη φωτογράφηση της από τη σοβιετική αποστολή Luna 3 το 1959, κανένα ανθρώπινο μάτι δεν είχε δει την "σκοτεινή" πλευρά του φεγγαριού.
Το βίντεο τραβήχτηκε από τα δίδυμα σκάφη GRAIL.Οι πρώτοι που κατάφεραν να δουν το μοναδικό θέαμα ήταν οι αστροναύτες της αμερικανικής αποστολής Apollo 8, η οποία τέθηκε για λίγο σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη το 1968, ένα χρόνο πριν από την πρώτη επανδρωμένη προσσελήνωση.
Στις μέρες μας, η αποστολή GRAΙL προσφέρει το πρώτο, έστω και σύντομο, βίντεο από αυτό τη μυστηριώδη αθέατη πλευρά της Σελήνης.
Πρόκειται για μια λήψη των 30 δευτερολέπτων που ξεκινά πάνω από το βόρειο πόλο της Σελήνης και καταλήγει στο νότιο ημισφαίριο.
Στην πορεία, ο φακός του σκάφους Ebb αποκαλύπτει μία νέα άποψη της περιοχής Mare Orientale, μιας λεκάνης διαμέτρου 900 χιλιομέτρων που δημιουργήθηκε πριν από σχεδόν 4 δισεκατομμύρια χρόνια από την πρόσκρουση αντικειμένου σε μέγεθος μετεωρίτη και τμήμα της οποίας βρίσκεται στην ορατή πλευρά της Σελήνης.
Στο βίντεο φαίνεται επίσης ο μικρότερος κρατήρας Ντριγκάλσκι, κοντά στο νότιο πόλο.
Στο κέντρο του διακρίνει κανείς μία κορυφή σε σχήμα άστρου, η οποία σύμφωνα με τη NASA είναι πιθανό να προκλήθηκε από τη πρόσκρουση κομήτη ή αστεροειδούς.
Όπως εξηγεί η υπηρεσία στην ιστοσελίδα της, ο λόγος που δεν βλέπουμε ποτέ τη μία πλευρά της Σελήνης είναι ότι η περίοδος περιστροφής της γύρω από τον άξονά της είναι ίση με την περίοδο περιφοράς της γύρω από τη Γη.
Τα δίδυμα σκάφη Ebb και Flow αποτελούν τον άξονα του προγράμματος GRAIL της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας.
Την απιστία δε τη συγχωράω» λέει γνωστό τραγούδι. Κι ένα ακόμη με τους στίχους «φεύγω για το επτά, την απιστία» έρχεται να επιβεβαιώσει το παραπάνω..
Όμως πόσες φορές στην πραγματικότητα οι άνδρες ή οι γυναίκες εγκαταλείπουν το έτερον ήμισυ σε περίπτωση που μάθουν ότι τους έχει απατήσει; Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περισσότεροι δε θα ήθελαν ποτέ να το μάθουν, αλλά επίσης είναι γνωστό ότι κάποιοι δεν εγκαταλείπουν τους συζύγους τους εάν πρόκειται για ένα φλερτ της μιας βραδιάς.
Πώς όμως θα διαπιστώσετε ότι ο άνθρωπός σας έχει παραστρατήσει; Υπάρχουν αρκετάσημάδια που όταν εμφανίζονται μαζί, σας «ενεργοποιούν» το καμπανάκι του κινδύνου.
- Σκεφτείτε για παράδειγμα ότι μέχρι πριν μία εβδομάδα ο σύζυγός σας έβγαινε με τους φίλους και την οικογένειά σας διαρκώς, και ξαφνικά το… έκοψε. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να νιώθει τύψεις απέναντί τους.
- Ένα άλλο χαρακτηριστικό, σύμφωνα με τους ψυχολόγους, είναι η γκρίνια. Κι αυτό γιατί όπως λένε οι ειδικοί, με το να διαμαρτύρεται διαρκώς σημαίνει ότι είναι ένδειξη της υποσυνείδητης προσπάθειας που καταβάλλει ώστε να δικαιολογήσει τον εαυτό του και τις πράξεις του.
- Υπάρχουν περιπτώσεις που αρχίζει να αδιαφορεί. Ξαφνικά δεν τον ενδιαφέρει τι κάνετε, δε σας κάνει παράπονα, όπως για παράδειγμα ότι δεν τον προσέχετε αρκετά, δε σας προτείνει να τον συνοδεύετε σε κοινωνικές εμφανίσεις κ.ά.
- Ένα άλλο σημάδι που δείχνει ότι μπορεί να σας έχει απατήσει, είναι η σχέση του με το κινητό τηλέφωνο. Με λίγα λόγια, δεν το αποχωρίζεται ποτέ. Το παίρνει δίπλα του στο κρεβάτι, το έχει πάνω του, και στην χειρότερη περίπτωση πολλές φορές το βάζει στο αθόρυβο και το απενεργοποιεί.
- Είναι πάντως προφανές ότι αν αρχίζει να περιποιείται τον εαυτό του και δεν το έκανε πριν, κάτι συμβαίνει. Και συνήθως οι υποψίες σας μπορούν να επιβεβαιωθούν αν δεν σας αναφέρει πως πέρασε τη μέρα του στη δουλειά και τι έκανε στη συνέχεια.
- Και αυτό που αποτελεί «το κερασάκι στην τούρτα» είναι το γεγονός ότι δεν έχει διάθεση να περνά καθόλου χρόνο μαζί σας. Συνέχεια σας λέει ότι είναι κουρασμένος, ότι νυστάζει, ότι δεν του μένει χρόνος λόγω του υπερβολικού φόρτου εργασίας.
Αυτά λοιπόν μπορεί να είναι σημάδια. Το θέμα είναι εσείς πως θα χειριστείτε την κατάσταση…
Για... κοκτέιλ σε μπαρ του Σαντιάγκο, προόριζαν να χρησιμοποιήσουν πάγο χιλιάδων ετών οι δράστες που συνελήφθησαν από τη χιλιανή αστυνομία(!)
Οι ευφάνταστοι δράστες έκλεψαν 5,2 τόνους πάγου ηλικίας χιλιάδων ετών από τον παγετώνα Jorge Montt, και πλέον αντιμετωπίζουν κατηγορίες για φθορά σε ένα μνημείο που έχει ανακηρυχθεί μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς από την UNESCO.
Ο πάγος που κατασχέθηκε θα λιώσει, και το νερό θα χρησιμοποιηθεί για την άρδευση των χωραφιών σε περιοχή κοντά στο Σαντιάγκο που υποφέρει εδώ και μερικές εβδομάδες από την ξηρασία.
Τα «κακά» πράγματα είναι πραγματικά… κακά για εσάς, όμως κάποιες φορές μπορεί να είναι και καλά σε ότι αφορά την υγεία σας! Αυτό μπορεί να σας σοκάρει αλλά εξακολουθεί να είναι αλήθεια. Μπορείτε να εισπνέετε, να τρώτε, να πίνετε και να κάνετε τα παρακάτω «κακά» πράγματα χωρίς φόβο, ωστόσο μην ξεχνάτε ότι κατά βάση έχουν αρνητικές συνέπειες.
10. Μπύρα
Στη δέκατη θέση έχουμε τη μπύρα επειδή είναι καλύτερη από τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά. Το ενδιαφέρον γεγονός για την μπύρα είναι ότι συμβάλλει στη βελτίωση της καρδιαγγειακής σας λειτουργίας.
9. Θυμός
Ναι, ο θυμός είναι καλός για σας. Γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που είναι έτοιμοι να εκραγούν. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να είστε θυμωμένος για λίγο, να ξεσπάτε και θα δείτε ότι αυτό βοηθάει στο να μην πάσχετε από αρτηριακή πίεση, διαταραχές ύπνου και βλάβες στους πνεύμονες.
8. Καφές
Οι περισσότεροι άνθρωποι αναρωτιούνται αν ο καφές είναι καλός για αυτούς ή όχι. Οι μελέτες δείχνουν ότι όταν πίνετε καφέ το πρωί, αυτό θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο για διαβήτη λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει.
7. LSD
Πρόκειται για ένα παραισθησιογόνο ναρκωτικό το οποίο είναι διαθέσιμο σε διάφορες μορφές. Είναι πραγματικά καλό για τους ανθρώπους που πίνουν πολύ αλκοόλ. Το LSD περιέχει ορισμένα στοιχεία που σας βοηθούν να αποφύγετε σε κάποιο βαθμό το αλκοόλ. Προσοχή, μην το δοκιμάσετε μόνοι σας καθώς χρειάζεται ιατρική παρακολούθηση.
6. Ηλιακό φως
Όλοι γνωρίζουμε ότι οι ακτίνες του ήλιου μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο αλλά στην πραγματικότητα περιέχουν βιταμίνη D την οποία χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε. Καταστέλλουν επίσης ορισμένες ανοσολογικές αντιδράσεις που προκαλούν άσθμα.
5. Σκουλήκια
Αυτά τα αηδιαστικά πλάσματα μπορεί να σας χαλάνε την αισθητική σας αλλά η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων στις Η.Π.Α. έκρινε ότι μπορεί να είναι χρήσιμα με πολλούς τρόπους, όπως για παράδειγμα αν είστε τραυματίας και τοποθετήσετε ένα σκουλήκι πάνω στην πληγή. Τα σκουλήκια μασούν τα βακτήρια και τους νεκρούς ιστούς, αποτρέπουν τη μόλυνση και η θεραπευτική διαδικασία ξεκινά αμέσως.
4. Μαριχουάνα
Η μαριχουάνα έχει την ικανότητα να εμποδίζει την συσσώρευση πρωτεϊνών στον εγκέφαλο που προκαλούν Alzheimer.
3. Κόκκινο κρασί
Είναι ένας αντικαρκινικός παράγοντας και προστατεύει τις αρτηρίες σας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι πολύ ευεργετικό για την υγεία μας. Επίσης, βοηθάει για την αποφυγή της νόσου Alzheimer.
2. Σοκολάτα
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι το πιο γλυκό πράγμα στον πλανήτη και βοηθά στην πρόληψη πολλών μορφών καρκίνου, αυξάνοντας παράλληλα τη ροή του αίματος. Είναι προτιμότερο να μην καταναλώνετε σοκολάτα με ζάχαρη, αλλά να επιλέγετε αυτές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο.
1. Σεξ
Το σεξ είναι ο ευκολότερος τρόπος για να απαλλαγούμε από το άγχος, διότι αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος μέσα στο σώμα μας και μειώνει το επίπεδο χοληστερόλης. Μη ξεχνάτε, όμως, να παίρνετε τις προφυλάξεις σας!
Οι εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η «NASA», προέρχονται από τον παγετώνα Πάιν Άιλαντ στη δυτική πλευρά της Ανταρκτικής.
Είναι εξαιρετικό πιθανό σε σύντομο χρονικό διάστημα, να γεννηθεί το μεγαλύτερο παγόβουνο στον κόσμο καθώς ένα τεράστιο κομμάτι πάγου φαίνεται έτοιμο να αποκολληθεί από παγετώνα στην Ανταρκτική. Ο χρόνος θα δείξει…
Οι παίκτες της Αλ Αχλί προσπαθούν να βοηθήσουν βαριά τραυματισμένους οπαδούς στα αποδυτήρια ...
Ανατριχιαστικές είναι οι εικόνες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σχετικά με τα πρωτοφανή επεισόδια που έγιναν την Τετάρτη (1/2) σε ποδοσφαιρικό αγώνα στην Αίγυπτο. Ένα νέο video σοκάρει με τις σκηνές μέσα από τα αποδυτήρια της Αλ Αχλί.
Εκεί οι παίκτες της ομάδας προσπαθούν να βοηθήσουν βαριά τραυματισμένους οπαδούς, οι οποίοι ζητούν βοήθεια.
Να σημειωθεί, πως τουλάχιστον 73 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και περισσότεροι από 1.000 τραυματίστηκαν όταν οπαδοί της Αλ
Μασρί, μετά το 3-1 επί της Αλ Αχλί, μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο οπλισμένοι με ρόπαλα και μαχαίρια και επιτέθηκαν σε αντίπαλους παίκτες και φιλάθλους.
Δείτε το video:
Δείτε το άλλο video ΕΔΩ
Widget by Blogger Tricks Σκηνές «σοκ» από την τραγωδία στην Αίγυπτο (video) - (0 comments)
Ανακοίνωση του ΠΑΟΚ για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό - (0 comments)
Η αρχή το ήμισυ του παντός - (0 comments)
Αθανασιάδης: «Γκολ στον Ολυμπιακό»! - (0 comments)
Ομοσπονδία… τέλος στην Αίγυπτο - (0 comments)
Πόσο γρήγορα να τρέχει - (0 comments)
Ανεξήγητες ασπρόμαυρες φωτογραφίες - (0 comments)
Σιβηρία (Φωτογραφικό αφιέρωμα) - (0 comments)
Τα πιο περίεργα ρεκόρ! - (0 comments)
Εικόνες από το Σέλας - (0 comments)
Στο Άμστερνταμ όλα επιτρέπονται - (0 comments)
Φωτογραφικός ρεαλισμός με ολίγον από σουρεαλισμό - (0 comments)
Δεν θα θέλατε να γνωρίζετε τα τρικ που χρησιμοποιούν άλλες γυναίκες για να ικανοποιούνται, μόνες ή με τον παρτενέρ τους;
Ζητήσαμε από απενοχοποιημένες φίλες, που βρίσκονται στο σεξουαλικό τους peak, να μας αποκαλύψουν τι είναι αυτό που τις φτιάχνει ερωτικά, είτε πρόκειται για αθώα sexy SMS είτε για προκλητικά S&M σενάρια στο κρεβάτι.
(Παρακαλούμε, οι ντροπαλές να απομακρυνθούν από αυτό το άρθρο.)
Μετακομίστε από το υπνοδωμάτιο
«Μέχρι τα 25 μου δεν είχα κάνει ποτέ σεξ εκτός κρεβατοκάμαρας. Τότε, σε διακοπές στη Σαμοθράκη με τον φίλο μου, βρεθήκαμε να κάνουμε έρωτα κάτω από έναν καταρράκτη. Μη ρωτάτε πώς καταλήξαμε εκεί –μοσχοφίλερο, Stavento, ένας γελοίος καβγάς– πάντως το σκηνικό ήταν τέλειο. Παρόλο που δεν υπήρχε κανείς τριγύρω για να μας ανακαλύψει, αυτή η αίσθηση του ενδεχόμενου κινδύνου είχε ανάψει τα αίματα. Και οι δύο, χωρίς να το έχουμε συνεννοηθεί, προσπαθούσαμε να μην κάνουμε φασαρία για να μην ακουστούμε, κι αυτό μας ερέθιζε ακόμα περισσότερο. Επιπλέον το να είσαι ολόγυμνος στη φύση είναι φοβερά ηδονικό.» -Νικολέτα, 28, ασφαλίστρια
Κάντε νοερό σεξ από το γραφείο
«Τον τελευταίο καιρό έχουμε εφαρμόσει το εξής τρικ με τον άντρα μου: στέλνουμε ο ένας στον άλλον ένα συγκεκριμένο μήνυμα στη διάρκεια της μέρας, που μας προετοιμάζει για την ερωτική συνέχεια το βράδυ. Έχουμε επινοήσει τον μυστικό κωδικό ΣΚ (σεξο-κατάσταση) που μοιάζει με το αθώο ΣαββατοΚύριακο, ώστε να μην γίνουμε αντιληπτοί αν το μήνυμα πάει κατά λάθος κάπου αλλού. Λέμε δηλαδή «τι λες για ΣΚ απόψε;» και ο άλλος πιάνει το μήνυμα. Εγώ νιώθω πολύ ανεβασμένη όταν, ενώ βρίσκομαι σε ένα meeting, ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο του μηνύματος και βλέπω τη σέξι πρότασή του στην οθόνη μου.» -Μαριάννα, 33, marketing consultant
Αναπολήστε στιγμές
«Λατρεύω να θυμάμαι καυτά στιγμιότυπα που έχω ζήσει, όχι μόνο με τον φίλο μου, αλλά και με πρώην μου. Είναι σαν να "παρακολουθώ" πορνό με πρωταγωνίστρια εμένα.» -Κατερίνα, 29, γραμματέας
Ξεκινήστε με δύναμη
«Μου αρέσει πολύ να αρχίζω την εβδομάδα μου με ένα γρήγορο σεξ τη Δευτέρα το πρωί. Μεταξύ ύπνου και ξύπνου, στρέφομαι προς τον φίλο μου που μισοκοιμάται πλάι μου, ανεβαίνω πάνω του και τον ξυπνάω. Μερικά λεπτά αργότερα, σηκωνόμαστε και οι δύο αναζωογονημένοι για να ξεκινήσουμε μια δύσκολη εβδομάδα. Αυτό που με φτιάχνει περισσότερο είναι η σκέψη ότι δεν είμαι απλώς μια μηχανή που παράγει 8-10 ώρες το 24ωρο, αλλά μια δραστήρια ερωτικά γυναίκα που τυχαίνει και να δουλεύει.» -Ιωάννα, 36, πωλήτρια
Κοιμηθείτε γυμνή
«Το έκανα πέρυσι το καλοκαίρι στις διακοπές και από τότε το εφαρμόζω μια φορά τον μήνα. Για 6-7 μέρες στη σειρά γλιστράω κάτω από τα σεντόνια, χωρίς να φοράω τίποτε απολύτως - το ίδιο ακριβώς κάνει και ο άντρας μου. Με το να ξαπλώνεις ολόγυμνος ακριβώς δίπλα στον άλλον, δεν γίνεται παρά να νιώσεις πολύ πιο κοντά του - και σωματικά και ψυχικά. Και αυτό σε κάνει να ρίχνεις τις άμυνές σου, να απομακρύνεσαι από τη συνήθεια και να αφήνεσαι σε ό,τι προκύψει.» -Έφη, 28, κοινωνική λειτουργός
Περάστε στην επίθεση
«Μερικές φορές, αντί να ρωτάω τον φίλο μου πώς ήταν η μέρα του όταν επιστρέφει το βράδυ στο σπίτι -ξέρετε, όλο αυτό το ατελείωτο μπλα-μπλα- του ορμάω καθώς ανοίγει την πόρτα, του βγάζω το σακάκι, του λύνω τη ζώνη, του κατεβάζω το φερμουάρ του παντελονιού, όλα σε dt, και τον ρίχνω στον καναπέ για τα περαιτέρω… Πρέπει να πω φυσικά ότι το κάνω μόνο τις μέρες που έχω ρεπό, γιατί διαφορετικά είμαι πολύ χώμα για όλη αυτή την action scene. Α, και ο φίλος μου Κριός, οπότε, όπως καταλαβαίνετε, ανταποκρίνεται στο λεπτό.» -Ελισάβετ, 26, γυμνάστρια
Αλλάξτε ρόλους
«Με τον άντρα μου μας αρέσει να δοκιμάζουμε κάπως βίαια σενάρια στο κρεβάτι. Δεν εννοώ κάτι πολύ ακραίο, αλλά, ΟΚ, λίγο τράβηγμα μαλλιών, λίγα ελαφριά χτυπήματα στους γλουτούς ή και στο πρόσωπο είναι κινήσεις που με φτιάχνουν. Η αίσθηση ότι κάποιος με υποτάσσει είναι απίστευτα ερεθιστική. Νομίζω πως έχει να κάνει με τη δουλειά μου, που επιβάλλει να παίρνω διαρκώς πρωτοβουλίες και αποφάσεις. Γι' αυτό, όταν βρίσκομαι στο κρεβάτι, θέλω να αφήνομαι, θέλω να με κατακτά κάποιος που τον θεωρώ ισχυρότερο από εμένα. Αφού αρέσει και στον άντρα μου αυτή η τακτική, πιστεύω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Φυσικά όλη η βία εξαντλείται όταν βρισκόμαστε και οι δύο… οριζοντιωμένοι. Κατά τ ' άλλα είμαστε ένα εντελώς cool ζευγάρι, που δεν θα έλυνε ποτέ τις διαφορές του με ξύλο.» -Πέγκυ, 39, διευθυντρια πωλήσεων
Πειραματιστείτε
«Όταν αυνανίζομαι, μου αρέσει να μιλάω στον εαυτό μου βρόμικα, όπως θα μιλούσε ένας άντρας που λατρεύει το σκληρό σεξ. Ξέρω ότι ακούγεται περίεργο, αλλά πιστεύω ότι στο κρεβάτι όλα επιτρέπονται.» -Μαργαρίτα, 24, bar woman
Κατεβάστε τους διακόπτες
«Στο σεξ είμαι πολύ ρομαντική. Θυμάμαι ότι το πιο ωραίο βράδυ της ζωής μου το είχα περάσει αποκλεισμένη με τον τότε σύντροφό μου σε ένα ορεινό καταφύγιο, και μάλιστα χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Δεν υπήρχε ούτε τηλεόραση, ούτε ίντερνετ, ούτε τίποτε άλλο για να περάσουμε την ώρα μας. Το μόνο που είχαμε για να ψυχαγωγηθούμε ήταν ο ένας τον άλλον. Και, πιστέψτε με, το κάναμε πολύ καλά. Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτές τις tech-free βραδιές. Μπορείτε να τις αναπαράγετε στο σπίτι, όταν δεν υπάρχει ο χρόνος ή το χρήμα για να δραπετεύσετε κάπου αλλού.» -Αγάπη, 31, εκπαιδευτικός
Ξαναζήστε τα νιάτα σας
«Πέρυσι το καλοκαίρι, επιστρέφοντας από Ελαφόνησο, έψαχνα στο ραδιόφωνο να βρω ένα μουσικό σταθμό που να πιάνει χωρίς παράσιτα. Κάποια στιγμή έπεσα πάνω στο κομμάτι Mannish boy, των Muddy Waters. (http://www.youtube.com/watch?v=tAe6w_r0Vaw). Ένιωσα σαν να μεταφέρθηκα ξαφνικά στα πρώτα χρόνια του πανεπιστημίου, όταν ξενυχτούσα με την παρέα μου πίνοντας και φλερτάροντας μέχρι το πρωί. Ήταν σαν μια ξαφνική ένεση λίμπιντο. Ζήτησα από τον φίλο μου να σταματήσουμε σε ένα απόμερο σημείο δήθεν για να ξεμουδιάσουμε κι εκεί του έδειξα τι σημαίνει rock.» -Δήμητρα, 35, δικηγόρος
Κρατήστε τον σε αγωνία
«Ακόμα κι όταν βγαίνω αρκετό καιρό με κάποιον, δεν του προσφέρω το σεξ στο πιάτο. Πού και πού του λέω ότι έχω πρωινό μάθημα πιλάτες ή κάποιο deadline στη δουλειά, επομένως δεν μπορώ να περάσω μαζί του το βράδυ. Αυτό τον κάνει να μη θεωρεί το σεξ δεδομένο και να δίνει τον καλύτερο εαυτό του την επόμενη φορά.» -Ιωάννα, 29, συμβολαιογράφος
Φαντασιωθείτε
«OK, αυτό το τεύχος θα το κρύψω από τον φίλο μου, γιατί δεν με συμφέρει να διαβάσει το tip μου. Λοιπόν, μου αρέσει πολύ να φαντασιώνομαι την ώρα του σεξ, και μάλιστα συνήθως σκέφτομαι άντρες σταρ, με βασικούς τον Τζουντ Λο και τον Τζέραρντ Μπάτλερ (ξέρω, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους ως τύποι αρσενικού, αλλά με ανάβουν εξίσου). Το κάνω 9 στις 10 φορές και μου έχει βγει σε καλό. Δοκιμάστε το, αλλά προσέξτε να μην παρασυρθείτε με τα ονόματα - καλύτερα, να λέτε ένα γενικό «τι μου κάνεις, μωρό μου» εκείνη την ώρα, για να μην υπάρξουν… θύματα.» -Μυρτώ, 22, φοιτήτρια
Κοιταχτείτε στα μάτια
«Πόσοι εραστές νομίζετε ότι μπορούν να κοιταχτούν για ώρα μέσα στα μάτια την ώρα του σεξ; Εμένα με παραλύει αυτή η αίσθηση των βλεμμάτων που συντονίζονται απόλυτα.» -Σοφία, 31, ηθοποιός
Συνδεθείτε με το παρελθόν σας
«Στα 18-19 μου είχα βρεθεί ερωτικά με μια συνομήλική μου. Ήταν από αυτές τις περιόδους που πειραματίζεσαι, που είσαι ανοιχτή σε όλα. Ήταν ξεχωριστή εμπειρία, αλλά από τότε δεν το έχω επαναλάβει, προτιμώ τους άντρες. Όμως από καιρό σε καιρό μού αρέσει να ανακαλώ αυτή την ανάμνηση, γιατί με κάνει να θεωρώ τον εαυτό μου wild thing. Και δεν υπάρχει τίποτε πιο ερεθιστικό από αυτό.» -Βασιλική, 24, promoter
Ζητήστε του παράταση
«Αμέσως μετά τον οργασμό, ζητάω από τον παρτενέρ να "κλείσει" με όλη του την παλάμη την περιοχή του αιδοίου, πιέζοντας ιδιαίτερα την περιοχή της κλειτορίδας. Μετά από 15-20 δευτερόλεπτα νιώθω απανωτά κύματα ηδονής να με διαπερνούν. Είναι μοναδική αίσθηση, ένα bonus ηδονής μετά το βασικό πιάτο.» -Γεωργία, 30, δασκάλα χορού
Βγάλτε sexy φωτογραφίες
«Έχω ένα κρυφό συρτάρι, όπως η Μιράντα στο SATC, μόνο που δεν κρύβω εκεί προφυλακτικά και τον δονητή μου, αλλά φωτογραφίες που μου τράβηξε ο πρώην μου - και μιλάμε για πολύ «αμαρτωλές» πόζες. Ας μην τις περιγράψω, γιατί θα επέμβει η Επιτροπή Λογοκρισίας. Όταν πρόκειται να με επισκεφτεί ο τωρινός μου φίλος και ξέρω ότι θα μείνει και το βράδυ, τις βγάζω και τις κοιτάζω για ώρα: υπάρχουν στιγμές που ταυτίζομαι απόλυτα και άλλες που δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου - όπως και να 'χει, μου προκαλούν φοβερή ερωτική ανατριχίλα… Τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει κάποιος λόγος να είναι πρώην εκείνος που τις τράβηξε;» -Μελίνα, 33, δημοσιογράφος
Συνελήφθη το πρωί της Πέμπτης, στο Δημοτικό Διαμέρισμα Δεμάτι του Δήμου Μίνωα Πεδιάδος, από Αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αρκαλοχωρίου σε συνεργασία με Αστυνομικούς του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Ηρακλείου, 33χρονος , για παράβαση του Ν. περί Ζωοκλοπής.
Ειδικότερα, σε καταμέτρηση που διενεργήθηκε στο μαντρί του 33χρονου, διαπιστώθηκε να κατέχει 249 αιγοπρόβατα αντί των 444 δηλωθέντων στις κτηνοτροφικές δηλώσεις έτους 2011.
Επίσης, κατείχε τριάντα οκτώ αιγοπρόβατα, στα οποία δεν είχε τοποθετήσει ενώτια.
Την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 65 ετών, άφησε την Παρασκευή ο Νίκος Απέργης, έχοντας χάσει τη μάχη με τον καρκίνο. Ο διάσημος ηθοποιός είχε δραστηριοποιηθεί για χρόνια στον χώρο της τοπικής Αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα στον δήμο Αθηναίων.
Εκλέχθηκε Δημοτικός Σύμβουλος επί 6 συνεχείς τετραετίες στον συγκεκριμένο δήμο ενώ διετέλεσε αντιδήμαρχος και υπεύθυνος κατά περιόδους σε όλες σχεδόν τις δημοτικές δραστηριότητες. Παράλληλα, είχε πολιτευτεί με τη Νέα Δημοκρατία στην Α΄ περιφέρεια Αθηνών.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1947. Σπούδασε Θέατρο στην Ανώτερη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, από την οποία αποφοίτησε το 1969. Ασχολήθηκε επαγγελματικά με το θέατρο, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Παράλληλα, από το 1982 δραστηριοποιήθηκε στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, ενώ βραβεύτηκε ως συγγραφέας για το θεατρικό έργο του, «Σφουγγαράδες».
Ιδρυτής και πρώτος πρόεδρος της συνδικαλιστικής παράταξης «Δημοκρατική Κίνηση Ηθοποιών» που κατέκτησε για πρώτη φορά τη συμμετοχή στη διοίκηση του «Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών» και την «Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος ακροάματος», ο Νίκος Απέργης αποτέλεσε μεταξύ άλλων και μέλος της ομάδας κοινοβουλευτικού έργου Πολιτισμού της Ν.Δ..
Παράλληλα συμμετείχε σε δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές, όπως «Ο Άγνωστος πόλεμος», «Γειτονιά», «Ιστορίες αγάπης», «Πανθέοι» και «Λάμψη».
Ήταν παντρεμένος με την ηθοποιό Μαίρη Κυβέλου με την οποία απέκτησε έναν γιο, τον Αντώνη.
Ξημερώνει ένα ζεστό Αυγουστιάτικο Σάββατο του 1997. Στο κελί 33 του Ψυχιατρείου των Δικαστικών Φυλακών Κορυδαλλού ένας 23χρονος κρατούμενος αιωρείται απαγχονισμένος. Πώς έφτασε σε αυτό το σημείο; Ποιός ήταν ο Αντώνης Δαγλής;
Η ιστορία της ζωής του άρχισε το 1974 στην Κοκκινιά του Πειραιά, εκεί όπου γεννήθηκε και έζησε σχεδόν όλα του τα χρόνια. Παιδί οικογένειας με πολλά οικονομικά προβλήματα και πλούσια εμπειρία σε περιστατικά ενδο-οικογενειακής βίας, που ασκούσε ο πατέρας του προς τη μητέρα του, τον ίδιο και τον αδερφό του. Έμεινε ορφανός το 1986, όταν ο πατέρας του πέθανε αφήνοντας για κληρονομιά μόνο χρέη. Διέκοψε το σχολείο, αφού έλαβε μόνο στοιχειώδη μόρφωση και ήδη από μικρός εργαζόταν σε ιδιωτική εταιρεία.
Σε ηλικία 16 ετών έρχεται για πρώτη φορά σε επαφή με το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης. Συλλαμβάνεται, δικάζεται και καταδικάζεται για αποπλάνηση ανήλικης και στη συνέχεια γνωρίζει από κοντά το σωφρονιστικό σύστημα των ανηλίκων για διάστημα 6 μηνών. Διάστημα σχετικά μικρό, αλλά ικανό να αλλάξει την προσωπικότητα και την κοσμοθεωρία ενός νέου, όπως άλλωστε επιβεβαιώνεται από πλήθος ερευνητικών πορισμάτων ανηλίκων παραβατών.
Η μητέρα του εργάζεται συστηματικά σε κακόφημα μπαρ, ο Δαγλής κάποια στιγμή το μαθαίνει από τρίτους, σπεύδει επί τόπου, ο ίδιος μάλιστα αργότερα υποστήριξε ότι την είδε με τα μάτια του να έρχεται σε σεξουαλική επαφή με κάποιον άντρα και εκείνη ακριβώς τη στιγμή στη θέση της καλής σχέσης μητέρας – γιου, γεννιέται ένα άσβεστο μίσος τόσο προς τη μητέρα του όσο και προς το γυναικείο φύλο γενικότερα, που θα τον κατατρέχει σε όλη του τη μετέπειτα ζωή.
Η ερωτική σχέση που διατηρούσε επί ένα χρόνο με μια κοπέλα ανήκει πια στο παρελθόν, αφού όπως ομολόγησε ο ίδιος έπειτα από χρόνια προσπάθησε να την στραγγαλίσει, αλλά υπαναχώρησε την τελευταία στιγμή. Από το σημείο αυτό οι σεξουαλικές του προτιμήσεις κατευθύνονται πλέον κυρίως προς το πεδίο του αγοραίου έρωτα.
Τον Οκτώβρη του 1992, σε ηλικία 18 ετών κλέβει ένα αυτοκίνητο και κατευθύνεται σε μια «πιάτσα γυναικών» στο Κολωνάκι. Στη Σέκερη διαλέγει μια κοπέλα γύρω στα 35, συμφωνούν στο τίμημα και κατευθύνονται στον Καρέα, όπου, όπως ομολόγησε ο ίδιος, τη στραγγάλισε! Αμέσως μετά τη δολοφονία επιστρέφει στο σπίτι του, παίρνει σιδηροπρίονο, μαχαίρι και σακούλες σκουπιδιών και τεμαχίζει το κορμί της κοπέλας σε περισσότερα από 30 κομμάτια.
Αξίζει στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι ενδεχομένως να μπορούσε η δράση του Δαγλή να συνδεθεί με το έγκλημα του Δημήτρη Φραντζή (για περισσότερες λεπτομέρειες παραπέμπουμε στο τεύχος υπ. αρ. 6), τον οποίο γνώρισε μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης πέντε χρόνια νωρίτερα, δηλ. το 1987, ευρισκόμενος ο ίδιος σε ηλικία 13 ετών. Το modus operandi, βέβαια, διαφέρει θεαματικά ως προς το μέγεθος της αγριότητας και της σεξουαλικής διαστροφής, καθώς ο Δαγλής γδέρνει το πτώμα, κόβει τις θηλές και τα γεννητικά όργανα και αφαιρεί βίαια την καρδιά, τους πνεύμονες και τα σπλάχνα του θύματος. Εναποθέτει, όπως κι ο Φραντζής, τις σακούλες σε διάφορα μέρη του κέντρου της Αθήνας και το κεφάλι το πετά στο ποτάμι του Κηφισού. Μερικά μέλη της κοπέλας τα βρήκε η αστυνομία λίγες μέρες αργότερα, αλλά ο δράστης παρέμεινε ασύλληπτος για χρόνια.
Αργότερα, το Νοέμβριο του ίδιου έτους κλήθηκε να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία και μέχρι το Σεπτέμβρη του 1995 δεν παρουσιάζει παραβατική συμπεριφορά. Από το Σεπτέμβρη όμως μέχρι και τα Χριστούγεννα του ίδιου έτους τα θύματά του ανέρχονται σε διψήφιο αριθμό, διαπράττοντας 8 απόπειρες ανθρωποκτονίας και 2 τετελεσμένες ανθρωποκτονίες.
Το περιβόητο φορτηγάκι
Ειδικότερα:
Αρχές του φθινοπώρου κινείται στην οδό Ευρυπίδου οδηγώντας ένα λευκό κλειστό φορτηγάκι Volkswagen, στου οποίου την καρότσα έχει τοποθετήσει ένα κρεβάτι για ευνόητους λόγους κι αναζητά στην πιάτσα των ιερόδουλων την παρέα που θα διαλέξει. Η ανυποψίαστη κοπέλα που επιλέγει, αφού προσέφερε τις υπηρεσίες της, δέχεται επίθεση με μαχαίρι κι αναγκάζεται να του παραδώσει το ποσό των 11.000 δρχ. που είχε μαζέψει από τις εισπράξεις της νύχτας.
Λίγες μέρες αργότερα, το λευκό φορτηγάκι με αριθμό κυκλοφορίας ΧΑ 3140 σταματά στη διασταύρωση Σόλωνος – Λυκαβηττού κι επιβιβάζεται σε αυτό μια ιερόδουλος γύρω στα τριάντα. Ο Δαγλής σταθμεύει λίγο παρακάτω σε πάρκινγκ της Χαριλάου Τρικούπη και εντός μερικών λεπτών αποπειράται να την πνίξει χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι σχοινί. Η κοπέλα καταφέρνει να διαφύγει, έστω και ελαφρύτερη κατά 10.000 δρχ.
Την επόμενη φορά η σκηνή επαναλαμβάνεται, το δρομολόγιο τροποποιείται ελαφρώς (από Σόλωνος προς Μοναστηράκι) κι η τυχαία κοπέλα γλιτώνει το στραγγαλισμό χάρη στη στιγμιαία σεξουαλική ικανοποίηση του Δαγλή, που τον έκανε να χαλαρώσει το σχοινί που κρατούσε δεμένο στο λαιμό της. Η τσάντα της δεν είχε χρήματα κι έτσι κατάφερε να διαφύγει χωρίς άλλες απώλειες.
Αργότερα, δραστηριοποιείται στη Λεωφόρο Ποσειδώνος κι αφού διαλέγει σύντροφο, οδηγεί το λευκό φορτηγάκι στο πάρκινγκ του Σταδίου "Ειρήνης και Φιλίας". Η κοπέλα γίνεται θύμα ληστείας και απόπειρας ανθρωποκτονίας, (πιο συγκεκριμένα στραγγαλισμού), χάνει 49.000 δρχ και κερδίζει τη ζωή της.
Ακριβώς η ίδια διαδικασία ακολουθείται ξανά στην οδό Σόλωνος στα τέλη Σεπτεμβρίου, αλλά αυτή τη φορά το κέρδος του Δαγκλή φτάνει τις 100.000 δρχ.
Επιστρέφει αρχές Οκτωβρίου στα λημέρια τού Ειρήνης και Φιλίας και προσπαθεί να στραγγαλίσει μια ακόμα ιερόδουλο, τελικά την αφήνει να ξεφύγει, αλλά πριν συμβεί αυτό της αφαιρεί 10.000 δρχ.
Επόμενο συμβάν ξανά στη Σόλωνος, όπου αποπειράθηκε να διαπράξει ληστεία, χωρίς να καταφέρει να αποσπάσει χρήματα από μια κοπέλα που έκανε πιάτσα σε εκείνη την περιοχή και τέλος, στα μέσα Οκτωβρίου επανέρχεται στην Ποσειδώνος και διαπράττει σε βάρος της ληστεία και απόπειρα ανθρωποκτονίας.
Λογικά θα πρέπει να αποκλειστεί η πιθανότητα όλες οι οκτώ γυναίκες να κατάφεραν να ξεφύγουν υπερνικώντας την - έτσι κι αλλιώς - υπέρτερη σωματική του δύναμη, ευρισκόμενες μάλιστα στο μικρό και κλειστό χώρο της καρότσας του αυτοκινήτου.
Ενδεχομένως, όλη αυτή την περίοδο ο Δαγλής να δοκίμαζε τις δυνατότητές του και τη διαβάθμιση των συναισθημάτων που κλιμακωτά βίωνε κατά την τέλεση των πράξεών του. Ίσως πάλι να ήταν αποφασισμένος να παρουσιάσει ανθρωποκτόνο δράση, όπως είχε πράξει το '92, όμως οι ανασταλτικοί μηχανισμοί του να μην του επέτρεπαν να ολοκληρώσει τα εγκλήματά του. Δυστυχώς, όμως, όχι για πολύ ακόμα. Η νύχτα της 28ης Οκτωβρίου 1995 ο Δαγλής πέρασε τη λεπτή κόκκινη γραμμή που χωρίζει την απόπειρα από την ολοκλήρωση του εγκλήματος της ανθρωποκτονίας.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα κατέβηκε με το αυτοκίνητο την οδό Σόλωνος, διάλεξε μια 30χρονη κοπέλα, συμφώνησαν στην τιμή και την οδήγησε σε πάρκινγκ της Χαριλάου Τρικούπη. Κατά τη συνεύρεση τη στραγγάλισε με τα ίδια του τα χέρια, δίχως να χρησιμοποιήσει σκοινί αυτή τη φορά. Κατόπιν, κινήθηκε προς το Σχηματάρι μέσω της εθνικής οδού και σταμάτησε σε ερημική περιοχή, όπου μ΄ ένα μαχαίρι έσχισε την κοιλιά και ξερίζωσε με μανία τα σπλάχνα της κοπέλας με σιδηροπρίονο, τεμάχισε το πτώμα και τοποθέτησε τα κομμάτια σε σακούλες. Ακολούθησε το μακάβριο τελετουργικό του πιστά, ακριβώς όπως την πρώτη φορά. Κατά τη διάρκεια του διαμελισμού, τού γυάλισε στο μάτι ένας χειροποίητος σταυρός που φορούσε το θύμα στο λαιμό, τον τράβηξε και τον κράτησε για ενθύμιο. Ύστερα οδήγησε προς τη Λαμία και μόλις προσέγγισε τη θαλάσσια περιοχή, ξεφορτώθηκε τόσο τις σακούλες με τα μέλη, όσο και τα σύνεργά του, πετώντας τα στο βυθό.
Δεν πέρασαν δύο μήνες, όταν ξημερώνοντας Χριστούγεννα πέρασε από πιάτσα ιερόδουλων στον Κηφισσό, ακολούθησε τη σχετική διαδικασία επιλογής και συμφωνίας και οδήγησε την ιερόδουλο με το ειδικά διαμορφωμένο αυτοκίνητό του στην οδό Ορφέως. Κατά τη συνεύρεση είχε περασμένο στο λαιμό της ένα σχοινί, όπως συνήθιζε και άλλες φορές κι όταν, (όπως υποστήριξε αργότερα ο ίδιος), εκείνη τον ειρωνεύτηκε για τα ανδρικά προσόντα του, βγήκε εκτός εαυτού και έσφιξε δυνατά το σκοινί που κρατούσε με σκοπό να τη στραγγαλίσει. Η κοπέλα αντέδρασε, ψέκασε το πρόσωπό του με ένα σπρέυ, που είχε στην τσάντα της και προσπάθησε να αμυνθεί χρησιμοποιώντας ένα μαχαίρι, που επίσης έφερε μαζί της. Δεν τα κατάφερε, όμως και ο Δαγλής επιβλήθηκε, την έπνιξε με το σχοινί και πέταξε το πτώμα της λίγο παρακάτω.
Η προδικασία ολοκληρώθηκε έπειτα από δύο χρόνια και έφτασε η ώρα της δίκης, η οποία ξεκίνησε στις 15 Ιανουαρίου 1997 στο Μικτό Ορκωτό Κακουργιοδικείο Αθήνας. Τα προβλήματα, βέβαια, δεν έλειψαν, καθώς ήδη την πρώτη ημέρα ο Αντ. Δαγλής αυτοτραυματίστηκε στο πόδι και του τοποθετήθηκαν 122 ράμματα, ενώ παρέμεινε μια μέρα στο νοσοκομείο. Από τα πολλά που συνέβησαν κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο μία από τις κοπέλες που είχαν πέσει θύματα επίθεσης παρουσιάστηκε και κατέθεσε.
Η βασική υπερασπιστική γραμμή του συνηγόρου του εστίασε και βασίστηκε κατά κύριο λόγο στον ισχυρισμό περί ψυχολογικών προβλημάτων του Δαγλή. Ο ίδιος είπε πολλές φορές ότι άκουγε φωνές που προέρχονταν μέσα απ' το κεφάλι του, ότι δεν ήξερε τι έκανε, ότι θόλωνε το μυαλό του.
Ο ψυχίατρος Χρ. Βούρδας, κατέθεσε ως πραγματογνώμονας στη δίκη: «Ο Δαγλής μού είπε για τρεις ανθρωποκτονίες. Απαντούσε ευθέως και ήταν συνεργάσιμος. Υποστήριζε ότι όλα ήταν συνέπεια ψυχικής νόσου και ζητούσε να τον βοηθήσουμε. Πρόκειται για μια σεξουαλική διαστροφή και από νομική άποψη οι σεξουαλικές διαστροφές δεν υπάγονται στις νοσηρές διαταραχές των πνευματικών λειτουργιών. Δεν έχει το ακαταλόγιστο. Θα περίμενε κανείς μια εμφανή συντριβή από έναν άντρα που 'χει κάνει τόσα εγκλήματα. Όταν όμως τον εξέτασα, δεν τον είδα ιδιαίτερα συντετριμμένο».
Ο εισαγγελέας στην αγόρευσή του υποστήριξε πως πρόκειται για πρωτοφανή υπόθεση, σπάνια ακόμα και σε παγκόσμια κλίμακα, κυρίως για την αγριότητά της. «Ούτε η πιο τολμηρή φαντασία δεν θα συλλάμβανε τέτοιο σενάριο», είπε χαρακτηριστικά και μεταξύ άλλων θέλησε να υπογραμμίσει ιδιαίτερα την απουσία των θυμάτων από την ακροαματική διαδικασία: «Πλην μιας κοπέλας, από τα θύματα, που ήρθε στο δικαστήριο και αυτό την τιμά, δεν βρέθηκε καμιά άλλη να έρθει να καταθέσει. Δεν ήρθαν ούτε οι συγγενείς των νεκρών. Kι αναρωτιέται κανείς. Tόσο πολύ υποβαθμίστηκε η ανθρώπινη ζωή; Tόσο πολύ ξέφτισε; Φοβούνται και δεν ήρθαν; Ουαί κι αλίμονο τότε στην κοινωνία μας. Φοβούνται, όμως, οι κοπέλες, ίσως λόγω της εργασίας τους, ότι θα εκτεθούν. Νιώθουν παραγκωνισμένες. Και δίνεται βήμα περισσότερο στο δράστη παρά στο θύμα. Ξεχνάμε να δούμε κατάματα τις κατεστραμμένες ζωές των θυμάτων. Μιλώ για τη φιλοσοφία μας στη ζωή. Αν αυτή δεν αλλάξει, κανείς δεν θα ΄ρχεται να καταθέσει. Kι αν έρχονται, θα νιώθουν φεύγοντας σαν θύτες κι όχι σαν θύματα».
Τελικά, το Μικτό Ορκωτό Κακουργιοδικείο στις 23 Ιανουαρίου 1997 έκρινε ένοχο τον κατηγορούμενο για τη διάπραξη τριών ανθρωποκτονιών, οκτώ απόπειρων ανθρωποκτονιών, δέκα ληστειών, ενός βιασμού, δύο απόπειρων ληστειών, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία, και για προσβολή μνήμης τεθνεώτος και απαγγέλθηκε συνολική ποινή δεκατρείς φορές ισόβια κάθειρξη και 25 χρόνια πρόσκαιρη κάθειρξη.
Ο επίλογος της ιστορίας του Αντώνη Δαγλή γράφτηκε έξι μήνες μετά την ολοκλήρωση της δίκης. Στις 2 Αυγούστου 1997 αυτοκτόνησε (συγχρόνως μάλιστα με τον συγκρατούμενό του Γ. Μακρίδη) επιλέγοντας και για τον ίδιο του τον εαυτό έναν τρόπο θανάτου παραπλήσιο με εκείνον που σκόρπισε. Ασφυξία. Απλά αυτή τη φορά το σκοινί δεν το κρατούσε εκείνος, αλλά το είχε περάσει ψηλά στα κάγκελα του κελιού του.
Σύμφωνα με τον καθηγητή εγκληματολογίας Ν. Κουράκη, εγκλήματα όπως αυτά που διέπραξε ο Αντ. Δαγλής«σχετίζονται με ένα πάθος εκδίκησης κατά της κοινωνίας γενικά, για όλες τις τραυματικές εμπειρίες και τα προβλήματα που ο δράστης είχε αρχίσει να βιώνει ήδη από την παιδική του ηλικία (κακοποιήσεις, ξυλοδαρμοί, σωματικές αδυναμίες ή σεξουαλική ανικανότητα). Βέβαια, τα εγκλήματά τους τα διαπράττουν εν ψυχρώ και χωρίς πάθος και τύψεις. Πολύ συχνά εμφανίζονται αυτοκτονικές τάσεις, ιδίως μάλιστα όταν κρατούμενοι πλέον στη φυλακή αντιλαμβάνονται ότι η συσσωρευμένη βία που εμπερικλείουν μέσα τους δεν μπορεί να εκτονωθεί με κατεύθυνση τους άλλους».
Κατά τον καθηγητή Εγκληματολογίας Γ. Πανούση, «οι βασικές ιδιαιτερότητες των εγκλημάτων του συνίστανται στο ότι ζούσε μεταξύ μας και δεν τον αναγνωρίζαμε ως επικίνδυνο, ότι ήταν πολύ νέος για να έχει σωρεύσει τόσο μίσος, ότι στρεφόταν κυρίως κατά γυναικών ιερόδουλων, ότι τεμάχιζε τα πτώματα, κλπ. Δεν υπάρχουν αιτίες, ούτε αιτιολογίες. Πιστεύω ότι τέτοιες πράξεις οριοθετούν την επιστημονική πρόοδο, καθώς δεν μπορεί να μπει στη ζώνη του λυκόφωτος».
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ο ψυχίατρος Μ. Μυλωνάκης, σύμφωνα με τον οποίο «η αυτοεξόντωση προϋποθέτει την αντικειμενική ή την υποκειμενική ανατροπή των συνθηκών ισορροπίας του αυτόχειρα. Οι αυτοκτονίες των φυλακισμένων ψυχανώμαλων δεν εξαιρούνται από τον κανόνα. Είναι προφανές ότι η εγκληματική δραστηριότητα τους εξασφάλιζε άρρωστη μεν, αναμφισβήτητη δε, ικανοποίηση. Η σύλληψη επέφερε τη διακοπή της και η φυλάκιση πρόσθεσε τη στέρηση της ελευθερίας, τη συμβίωση σε ένα περιβάλλον στο οποίο εκείνοι ειδικά δεν έχουν την αναγνώριση, αλλά την περιφρόνηση. Οι νέες αυτές συνθήκες συνιστούν ασφυξία. Οι προσωπικοί αμυντικοί μηχανισμοί τους κάποτε εξαντλούνται. Ανοίγει ο δρόμος στην κατάθλιψη. Η απόσταση της κατάθλιψης από την αυτοκτονία είναι μικρή».
Περιπτώσεις σαν αυτή του Αντώνη Δαγλή είναι σπάνιες στον ελληνικό χώρο και δεν έχει παρατηρηθεί παρόμοια εγκληματική δραστηριότητα κατά τα τελευταία δεκατρία έτη. Η ιδιαιτερότητα του Δαγλή έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι τα εγκλήματά του μπορούν να χαρακτηριστούν σωρευτικά σεξουαλικά και αφηρημένου μίσους, ιδιαίτερης σκληρότητας και με επαναλαμβανόμενο modus operandi σε δύο εκ των τριών ανθρωποκτονιών. Πρόκειται για έναν ακραίο συνδυασμό που σίγουρα κανείς δεν θέλει να εμφανιστεί ξανά στο προσκήνιο των εγκληματ(ολογ)ικών χρονικών.
φορές στο πρόσωπο της γυναίκας που στραγγάλιζα έβλεπα τη μάνα μου. Τη μητέρα μου την αγαπούσα, όμως ποτέ δεν της συγχώρεσα που δούλευε σε ύποπτα μπαρ και σε δουλειές που δεν ήταν ηθικές. Όταν την είχα δει να κάνει έρωτα μ' έναν άντρα, μου 'ρθε να την πνίξω, αλλά έφυγα χωρίς να πω κουβέντα. Την ώρα που σκότωνα τις ιερόδουλες νόμιζα ότι σκότωνα τη μητέρα μου».Στην απολογία του ο ίδιος ο Δαγλής υποστήριξε. «Κάναμε κάποια λάθη. Το 'χω μετανιώσει και ζητώ επιείκεια. Πήγαινα κανονικά μαζί τους για μια σεξουαλική επαφή και γινόταν το αντίθετο. Ίσως αυτό που είχα δει, τη μητέρα μου με κάποιον…Δεν θυμάμαι πώς έφτανα μέχρι εκεί. Εκείνες τις στιγμές ήμουν εκτός εαυτού. Δεν μπορώ να εξηγήσω τι ένιωθα. Τα πτώματα τα τεμάχισα μάλλον από μίσος. Φοβόμουν μήπως με συλλάβουν. Συνεχίζω να τις μισώ. Δεν ξέρω γιατί. Άκουγα φωνές, πάντα είχα αυτή την επιθετικότητα. Είναι θολό το μυαλό μου. Δεν μπορώ να σας πω πώς νιώθω που με βαρύνουν αυτές οι κατηγορίες».
Ήδη η δράση του Δαγλή είχε γίνει το πρώτο θέμα στον τύπο, όπου καθημερινά δημοσιεύονταν πρωτοσέλιδα για τον«δράκο με το πριόνι» και ειδικά στα στέκια των ιερόδουλων είχε απλωθεί τρόμος. Δεδομένου ότι είχε ήδη αποπειραθεί να αφαιρέσει τη ζωή κι άλλων γυναικών χωρίς τελικά να τα καταφέρει, οι διωκτικές αρχές είχαν στα χέρια τους τις πλέον ακριβείς περιγραφές του και, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, δεν τις άφησαν αναξιοποίητες. Ο Δαγλής συνελήφθη περίπου ένα μήνα αργότερα κι ενώ ήδη βρισκόταν υπό 24ωρη παρακολούθηση έξω από το σπίτι του. Στο λευκό φορτηγάκι βρέθηκαν τόσο ο χειροποίητος σταυρός που είχε αφαιρέσει από τη δεύτερη δολοφονημένη από αυτόν κοπέλα, όσο και το σπρέυ που είχε χρησιμοποιήσει η τρίτη…
Στην ασφάλεια ομολόγησε τις πράξεις του και σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή υποστράτηγο Χρήστο Κεραμιδά υποστήριξε χαρακτηριστικά: «Τα χέρια μου γλιστρούσαν σιγά - σιγά προς το λαιμό των γυναικών, τις έσφιγγα χωρίς να ξέρω τι κάνω». Κατά τη διάρκεια της προδικασίας μίλησε περισσότερο: «Όταν τύχαινε να ακούσω στην τηλεόραση κάτι για τα πτώματα που βρέθηκαν, το άκουγα σαν είδηση που δεν με αφορούσε. Πολλές
Υποσχόμενη ότι θα τους εξασφάλιζε μια θέση εργασίας στον Δημόσιο τομέα, εξαπάτησε συνολικά 53 πολίτες. Από τα θύματά της απέσπασε πάνω από 21.000 ευρώ...
Εξιχνιάσθηκε από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Ευόσμου, υπόθεση απάτης κακουργηματικής μορφής, με δράστιδα 35χρονη Ελληνίδα και θύματα άνεργους πολίτες, τους οποίους εξαπάτησε, υποσχόμενη εύρεση θέσεως εργασίας και επαγγελματική τους αποκατάσταση, έναντι χρηματικής αμοιβής.
Η σύλληψη της 35χρονης πραγματοποιήθηκε σήμερα (03-02-2012) το πρωί, στην περιοχή του Κορδελιού, δυνάμει Εντάλματος Σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος της.
Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, η δράστιδα, εκμεταλλευόμενη την ευάλωτη οικονομική κατάσταση ανέργων, δηλώνοντας ψευδώς ότι εργάζεται σε πολιτικό γραφείο και υποστηρίζοντας ότι διαθέτει σημαντικές διασυνδέσεις, υποσχόταν στα ανυποψίαστα θύματά της, διαμεσολάβηση για διορισμό τους σε θέσεις του Δημοσίου.
Όπως διαπιστώθηκε, από το καλοκαίρι του 2010, εξαπάτησε συνολικά 53 άνεργους πολίτες, από τους οποίους απέσπασε συνολικό χρηματικό ποσό άνω των 21.000 ευρώ.
Παρουσία δικαστικού λειτουργού, πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οικία της 35χρονης, όπου βρέθηκε και κατασχέθηκε πλήθος ατομικών εγγράφων διαφόρων ατόμων, όπως υπεύθυνες δηλώσεις, πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης, φωτοαντίγραφα Δελτίων Αστυνομικής Ταυτότητας, κ.α.
Επιπρόσθετα, κατασχέθηκε το ποσό των 645 ευρώ, το οποίο βρέθηκε στην κατοχή της δράστιδας, ως προερχόμενο από παράνομη δραστηριότητα.
Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί σήμερα στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.
Πώς γίνεται να σκοράρεις δύο γκολ σε ένα παιχνίδι και να αστοχείς σε πέναλτι μ' αυτόν τον τρόπο;
Πολλές φορές η μπάλα παίζει «άσχημα παιχνίδια». Υπάρχουν, όμως, φορές που ευθύνεται για κάποιο κάζο και ο αγωνιστικός χώρος. «Θύμα» του έπεσε ο Τζέι Ροντρίγκεζ της Μπέρνλι, προχωρώντας στην πιο… τραγική εκτέλεση πέναλτι που έχετε δει ποτέ, στο προχθεσινό νικηφόρο 0-2 επί της Νότιγχαμ.
Το… απίστευτο της υπόθεσης: ο Ροντρίγκεζ ήταν ο σκόρερ και των δύο τερμάτων των φιλοξενούμενων, χαρίζοντάς τους μια μεγάλη νίκη στην Τσάμπιονσιπ. Μάλλον οι οπαδοί της Μπέρνλι θα τον συγχώρησαν για την… ερασιτεχνική εκτέλεση από την «άσπρη βούλα»…
Είναι δύσκολο να εκφράσω τα συναισθήματα που με διακατέχουν τούτη την ώρα, όχι μόνο ως πολίτη της χώρας μας, αλλά κυρίως ως Δημάρχου του Μαρτυρικού Διστόμου. Τούτο έχω να πω. Σαν ριπή οπλοπολυβόλου ήχησε η σημερινή απόφαση το Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης η οποία κατάφερε ένα ισχυρό πλήγμα στο δικό μας αίτημα – κι εννοώ των συνδημοτών μας Διστομιτών- για καταβολή αποζημίωσης από το Γερμανικό κράτος στους συγγενείς των θυμάτων της 10ης Ιουνίου του 1944 για τις αγριότητες που διέπραξαν την αποφράδα εκείνη μέρα.
Η απόφαση :
Με 14 ψήφους εναντίον 1 το Δικαστήριο κατέρριψε τους ισχυρισμούς της Ιταλίας ότι η Γερμανία δεν δικαιούται άσυλο. Η Γερμανία σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο απολαμβάνει άσυλο και δεν μπορεί να δικαστεί για εγκλήματα των ναζί από δικαστήρια άλλης χώρας, όσο βαριά κι αν είναι αυτά τα εγκλήματα.
Με 14 εναντίον 1 καταδικάζει την απόφαση του ιταλικού δικαστηρίου για την Βίλα Βικόνι, γιατί δεν επιτρέπεται στο ιταλικό δικαστήριο να επιτρέψει κατάσχεση επί ιταλικού εδάφους βάσει απόφασης ελληνικού δικαστηρίου.( Αφορά την απόφαση του Πρωτοδικείου Λειβαδιάς για Δίστομο.)
Με 14 εναντίον 1 καταδικάζει τα ιταλικά δικαστήρια επιπλέον στο να εφαρμόζουν αποφάσεις αλλοδαπών δικαστηρίων εις βάρος τρίτης χώρας.
Ομόφωνα απέρριψαν κάθε άλλο επιχείρημα της Γερμανίας.
Σημαντικό: Η Γερμανία κέρδισε την ασυλία της, αλλά το Δικαστήριο είπε το εξής σημαντικό: Η ασυλία με αυτή την απόφαση δεν εμποδίζει στο δικαίωμα για αποζημίωση, αλλά είναι πλέον θέμα διαπραγμάτευσης μεταξύ των κρατών. Δηλαδή εναπόκειται στις κυβερνήσεις για διαπραγματεύσεις και χρωματίζει έτσι την απόφαση πολιτικά. Βασικά το δικαστήριο αποφάσισε ότι πρόσωπα δεν έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν αγωγή εναντίον ενός κράτους. Το Διεθνές Δίκαιο νίκησε έναντι των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων. Το αντίθετο είχαν αποφασίσει τα ελληνικά και ιταλικά δικαστήρια. Οι αποφάσεις των πια δεν ισχύουν!
Συνεχίζω να πιστεύω ότι ήταν λίγο – πολύ μια πολιτική απόφαση, εφόσον μεταθέτει πια το θέμα στις κυβερνήσεις να το διαπραγματευτούν. Εκτιμώ ότι η απόφαση είναι ήταν προϊόν αφόρητων πιέσεων από την Γερμανία διότι σε αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε να καταβάλλει αποζημιώσεις για τα εγκλήματα που διέπραξαν οι Ναζί και σε άλλα κράτη της Ευρώπης, ανοίγοντας έτσι το δρόμο διαπραγματεύσεων στις ενδεχόμενες απαιτήσεις και άλλων χωρών.
Θα ήθελα όμως να εκφράσω την ικανοποίησή μου, χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία του βουλευτή κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή και την ακόλουθη συνυπογραφή 27 βουλευτών, που κατετέθη χθες. Μία πρόταση προς τους κ.κ. Προέδρους των Επιτροπών Οικονομικών Υποθέσεων, Εθνικής Άμυνας και Δημόσιας Διοίκησης με την οποία ζητούν να συζητηθεί στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής το ζήτημα του γερμανικού κατοχικού δανείου, των γερμανικών επανορθώσεων για τις υποδομές, των αποζημιώσεων που αφορούν τα θύματα και τους ελληνικούς θησαυρούς.
Νοιώθω δικαιωμένος διότι ο απόηχος της ομιλίας μου στον ιερό χώρο του Μαυσωλείου στο μνημόσυνο της 10ης Ιουνίου του 2011 έτυχε ευήκοων ώτων κι ενεργοποίησε μέρος των εκπροσώπων του Ελληνικού Λαού να συζητηθεί στην Βουλή έστω και καθυστερημένα το θέμα των πολεμικών αποζημιώσεων. Να μου επιτραπεί, άνευ έπαρσης, να μεταφέρω το επίμαχο απόσπασμα της ομιλίας μου. Είχα μεταξύ άλλων αναφέρει: «… Κύριοι εκπρόσωποι της Βουλής των Ελλήνων σήμερα το θέμα του Διστόμου βρίσκεται ψηλά στο Διεθνές Δίκαιο και διέρχεται μια κρίσιμη φάση. Απευθύνομαι σε Σας ως καθ ύλη πολιτικά αρμόδιοι να το θέσετε ως Κύριο θέμα στο κοινοβούλιο και να το υποστηρίξετε πολιτικά σε όλα τα επίπεδα όπως τα καθήκοντά σας επιβάλλουν. Εμείς ως Δήμος Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας με βαθύτατη υποχρέωση και σεβασμό στους θυσιασθέντες Ήρωες θα είμαστε αρωγοί σε κάθε προσπάθειά σας. Η ταπεινότητά μου ως Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο με δέος, δίνουμε το δικό μας όρκο να υποστηρίζουμε το θέμα του Διστόμου μέχρι την τελική δικαίωση…».
Σήμερα καίτοι η απόφαση της Χάγης είναι αρνητική, εμείς παραμένουμε πιστοί στον όρκο μας, λέγοντας ότι θα συνεχίσουμε την διεκδίκηση των αποζημιώσεων με κάθε τρόπο και με το όποιο κόστος. Το χρωστάμε στους Διστομίτες νεκρούς το χρωστάμε στους άγραφους νόμους του Δικαίου και στην Πατρίδα μας. Η οποία έχει Ιστορία αιώνων με αγώνες, με αιματοχυσίες, με θυσίες. Τα όπλα δεν τα καταθέτουμε. Θα δανειστώ την φράση του νεοΕΛΛΗΝΑ στοχαστή του αείμνηστου Κορνήλιου Καστοριάδη «… ο κόσμος αλλάζει μόνο, όταν έστω ΚΙ ΕΝΑΣ άνθρωπος θέλει να τον αλλάξει…».
Την ώρα που η τρόϊκα πίεζε κι άλλο το μαχαίρι στο λαιμό μας,απαιτώντας να συμφωνήσουμε χωρίς πολλές αντιρρήσεις στην οικονομική μας αυτοεξόντωση, ο Ρώσος πρωθυπουργός Βλαντιμίρ Πούτιν,έριχνε μια βόμβα από τη Μόσχα.
"Η Ελλάδα στερήθηκε τεχνητά της δυνατότητας να εξυγιάνει την οικονομία της, είπε ο Βλαντίμιρ Πούτιν μιλώντας στο οικονομικό Φόρουμ "Ρωσία 2012". Και πρόσθεσε:
«Της στέρησαν τη δυνατότητα να υποτιμήσει το εθνικό της νόμισμα, άρα της στέρησαν τη δυνατότητα αύξησης της ρευστότητας, εφόσον δεν διέθετε δικό της νομισματικό κέντρο» είπε ο κ. Πούτιν, επισημαίνοντας ότι κατ' αυτόν τον τρόπο απέμεινε μόνο ένας διαθέσιμος τρόπος, «η απευθείας μείωση των κοινωνικών δαπανών και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας σε αυτή τη βάση, γιατί για να επανεξοπλίσεις όλη την οικονομία, τη βιομηχανία, τον πραγματικό τομέα της οικονομίας χωρίς επενδύσεις είναι αδύνατο. Αλλά και να προσελκύσεις επενδύσεις σε αυτήν την κατάσταση είναι επίσης αδύνατο».
Παραδόξως οι δηλώσεις Πούτιν ,οι οποίες έγιναν γνωστές στην Αθήνα,το απόγευμα δεν πήραν μεγάλες διαστάσεις στα ΜΜΕ,αν και λίγες ώρες πριν στη Βουλή είχε διαβιβαστεί από τον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Νίκο Παντελή, η δικογραφία για την Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία και το θέμα του ελλείμματος του 2009.
Οι δηλώσεις αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν θυμηθούμε ότι πριν ο Γιώργος Παπανδρέου αποφασίσει να βάλει …γεμάτα πιστόλια πάνω στο τραπέζι που τελικά τα στρέψαμε στο κρόταφό μας,είχε συναντηθεί με τον Πούτιν και όλες οι πληροφορίες έλεγαν τότε,ότι η Μόσχα είχε προσφερθεί να βοηθήσει οικονομικά. Δεν πήραμε αυτή την επιλογή,σε αντίθεση με τη Κύπρο,η οποία πριν λίγες μέρες εκταμίευσε δόση δανείου από τη Ρωσία.
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν τα όσα προσέφερε ο Πούτιν το 2009 ήταν πράγματο θετικά και ελπιδοφόρα. Το βέβαιο είναι ότι καλό θα ήταν να μάθουμε τι είχε προηγηθεί της επιλογής του ΔΝΤ η οποία κανείς πια δεν αμφιβάλει ότι ήταν ατυχέστατη.
Ο Πούτιν δεν μιλά συχνά.Και όταν το κάνει δεν το κάνει τυχαία.Και όσα είπε χθες έκαναν τόσο θόρυβο,που είναι ανώφελο να παριστάνουν όλοι στην Αθήνα,ότι δεν τον άκουσαν.
Η δήθεν εσωτερική υποτίμηση στην Ελλάδα και το «κόλπο» με την ακρίβεια στις τιμές!
To πόσο ασύντακτη, υποχωρητική και πέραν από κάθε πραγματικότητα και οικονομική θεωρία, βρίσκεται η κρίση στην Ελλάδα, αποδεικνύεται από ένα γεγονός το οποίο θα αναλύσουμε σήμερα!
Δανειακές συμβάσεις, Μνημόνια, PSI και γενικά ότι «κακό εργαλείο» συνεπάγεται μια κρίση σε μια Δυτική Οικονομία, εφαρμόζονται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα, μιας πολιτικής που επιβάλει η Ανατολικογερμανίδα Ανγκελα Μέρκελ, έτσι ώστε στη χώρα μας -λέει- να γίνει μια εσωτερική υποτίμηση και να διορθωθούν τα «κακώς κείμενα»!
Η βοήθεια από τους «δανειστές» μας, έρχεται με σκοπό να σώσει την Ελληνική Οικονομία –λένε-!
Όλα αυτά για να μην εγκαταλείψει η χώρα μας τη ζώνη του Ευρώ!
Συνεπώς, ψαλιδίζονται μισθοί & συντάξεις, κόβονται επιδόματα, μειώνονται οι τακτικές αποδοχές, με αποτέλεσμα μέσα σε δυο χρόνια να έχει πέσει κατά ένα τρίτο (30%) το βιοτικό μας επίπεδο!
Η ανεργία εκτινάσσεται στα ύψη, με αποτέλεσμα κάθε μέρα να έχουμε στην Ελλάδα 1.500 νέους ανέργους, και με μαθηματική ακρίβεια, υπολογισμένη από τους εμπνευστές του σχεδίου, να ξεκινήσει ένα απίστευτο νέο μεταναστευτικό ρεύμα, ειδικά των ανώτερων εκπαιδευτικά στρωμάτων της χώρας.
Το κόστος εργασίας μειώθηκε κατά 20 με 25% από όλα αυτά, ενώ στάσαμε στο σημείο, οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, να ζητούν, να μην μειωθούν οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα, γιατί θα αναγκαστούν να κλείσουν τις επιχειρήσεις και τα μαγαζιά τους!
Προφανώς λοιπόν το πρώτο σκέλος της εσωτερικής υποτιμήσεως, ξεκίνησε από τον Μάιο του 2010 που υπογράψαμε το επαχθές μνημόνιο!
Θα μου πείτε γιατί λέω το πρώτο σκέλος;
Μια «εσωτερική υποτίμηση», μιας χώρας μέλους της ζώνης του Ευρώ, προϋποθέτει δύο πράγματα!
Όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω , τα οποία γίνονται κάθε μέρα και συνταράσουν την Ελληνική κοινωνία αλλά και κάτι άλλο!
Για να έχει «απόδοση» και νόημα μια εσωτερική υποτίμηση, θα πρέπει ταυτόχρονα με όλο αυτό τον ορυμαγδό στην ελληνική επιχείρηση και στα νοικοκυριά, να υπάρχει και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ μείωση των τιμών , ειδικά στα διαρκή καταναλωτικά αγαθά (είδη πρώτης ανάγκης κυρίως) και μετέπειτα σε όλο το φάσμα των τιμών των αγαθών και των υπηρεσιών!
Στη χώρα μας, οι τιμές όχι απλά δεν έπεσαν αλλά σε αρκετές περιπτώσεις ανέβηκαν κιόλας!
Με μαγειρέματα στον δείκτη τιμών καταναλωτή, προσπαθούν να μας πείσουν ότι οι τιμές έπεσαν κατά 3-4%! Αλλά ακόμη κι αυτό αν δεχτούμε, μετά από μια μέση απώλεια εισοδημάτων που ξεπερνά κατά πολύ το 30%, οι τιμές στην αγορά θα έπρεπε να έχουν ήδη πέσει αντιστοίστοιχα πάνω από 30% κι όχι 3-4%!
Αλλιώς δεν υπάρχει νόημα σε όλο αυτό που επιχειρούν στην Ελληνική Οικονομία!
Η ... υπάρχει;;;
Με δεδομένο ότι υπάρχουν πάνω από 130 μεγάλες Γερμανικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, και αποτελούν ένα «δυνατό κομμάτι» της κατανάλωσης στην Ελληνική αγορά, θα διαπιστώσετε ότι πρώτες αυτές, κρατούν τις τιμές των προϊόντων στα ύψη!
Οι Ελληνες παραγωγοί για παράδειγμα οπωροκηπευτικών, έχουν ήδη κάνει μειώσεις στις τιμές!
Εκεί που παρουσιάζεται το πρόβλημα είναι στις χρεώσεις των υπηρεσιών και στις τιμές των σούπερ μάρκετς που δίνουν … ρέστα στην ακρίβεια!
Όλα τα παραπάνω τα είχα γράψει σε άρθρο μου στο adalis.gr τον Ιανουάριο του 2011 !
Φαίνεται λοιπόν, ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια πολιτική που στόχο έχει την «εσωτερική υποτίμηση» στην Ελλάδα, αλλά με μια πολιτική πλήρους διαλύσεως της οικονομίας και της ραχοκοκαλιάς του κοινωνικού ιστού που είναι η μεσαία τάξη!
Διεθνώς, δεν υπάρχει στον Δυτικό κόσμο, ούτε ένα παράδειγμα στο οποίο να έκανε μια χώρα ή μια περιοχή μιας χώρας, εσωτερική υποτίμηση και να μην συνοδεύτηκε από ανάλογη μείωση των τιμών των προϊόντων! Μόνο στην Αιθιοπία, επιχειρήθηκε κάτι ανάλογο, όπου το ΔΝΤ και οι λοιποί διεθνείς εγκληματίες, πέτυχαν να οδηγήσουν τη χώρα στον αφανισμό!
Είναι προφανές σε ΟΛΟΥΣ τους οικονομολόγους (ανεξάρτητα τι λένε στις τηλεοράσεις) ότι η πολιτική αυτή στοχεύει στα κατώτερα στρώματα του λαού, με αποτέλεσμα να αγανακτήσουν και ζητήσουν οι εξαθλιωμένοι οικονομικά πολίτες, από μόνοι τους, ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ, μιας και δεν μπορούν –ακόμη- να μας διώξουν !!!
Αυτή είναι η πολιτική της Μέρκελ φίλες και φίλοι, και μην αυταπατάστε! Αυτό είναι το περίφημο "PLAN B" για το οποίο μας βομβάρδιζαν επί έξι μήνες και εντελώς ξαφνικά σταμάτησαν και να το αναφέρουν! Μια πολιτική που μόνο μια νοσταλγός του Νεοναζιστικού πνεύματος θα εφάρμοζε!
Εκεί έχει στραφεί όλη η προσπάθεια του Τετάρτου Ράιχ και δυστυχώς , δε βρίσκεται ένας σοβαρός πολιτικός στην Ελλάδα, να στείλει τον Γκάουλάιτερ της κυρα-Μέρκελ, τον Χορστ Ραιχενμπαχ, τον Χόφνερ καθώς και την Τρόικα, από κεί που ήρθαν!
Πολύ απλά, διότι δε χρειάζεται να μας επιβάλουν την πλήρη εξαθλίωσή μας προκειμένου να βγούμε από το Ευρώ!
Ποιοι Πρωθυπουργοί καταδικάστηκαν στις δίκες των δοσιλόγων του 1946 - Πολλά εξηγούνται με την μελέτη της Ιστορίας μας, και τις σημερινές συμπεριφορές των πολιτικών μας
Ο όρος "επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου 1843", περιγράφει τα γεγονότα του 1843, τα οποία κατέληξαν στην παραχώρηση "συντάγματος" από τον Όθωνα και στη μετάβαση της Ελληνικής πολιτείας από την "απόλυτη μοναρχία" στη "συνταγματική μοναρχία". Πάντως "μοναρχία", προέβλεπε το σύνταγμα, ώς πολίτευμα της χώρας, έτσι τουλάχιστον επέτασσε η βούληση των "ιδιοκτητών" αυτής της χώρας εκείνη την χρονική περίοδο.
Οι ημέρες τίς οποίες διανύουμε ώς Έθνος, ώς λαός και ώς κράτος, είναι ίσως οι κρισιμότερες των τελευταίων 150 χρόνων και των επόμενων 100 χρόνων του βίου μας. Η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα, ώς αρετές τίς οποίες υποχρεούμεθα να επιδείξουμε ώς χώρα και ως Εθνος, τώρα είναι ίσως η καταλληλότερη στιγμή για να τίς εκδηλώσουμε, διαφορετικά θα είναι αρετές υπό αμφισβήτηση ή "εν πηγαίω ύπνω", για τον Ιστορικό του μέλλοντος, κυρίως όμως για τα παιδιά μας, και τους απογόνους μας ( διότι αυτοί θα υποστούν το αποτέλεσμα της σημερινής "υπεύθυνης" ή όχι, στάσης-απόφασης των κυβερνώντων μας απέναντι στο Έθνος και όχι στούς "ομολογιούχους" του).
Αναφέρω μερικά Αποσπάσματα απο τα Απομνημονεύματα τουστρατηγού Ιωάννη Μακρυγιάννη, αναφερόμενος σε Ιστορικές πιστοποιήσεις πρακτικών και συμπεριφορών των τότε ισχυρών, "συμμάχων κατά τα άλλα", κρατών και του διεθνούς δικαίου, όπως το αντιλαμβανόταν οι "σύμμαχοί-ιδιοκτήτες" μας.
"Δεν έπρεπε να έμπω εις αυτό το έργον ένας αγράμματος, να βαρύνω τους τίμιους αναγνώστες και μεγάλους άντρες και σοφούς κοινωνίας και να τους βάλω σε βάρος, να τους κινώ την περιέργειά τους και να χάνουν τις πολυτίμητες στιμές εις αυτά. Αφού όμως έλαβα και εγώ ως άνθρωπος αυτείνη την αδυναμίαν, σας ζητώ συγνώμη εις το βάρος οπού θα σας δώσω.
Αν είμαι τίμιος άνθρωπος, θέλω γράψη την αλήθεια, καθώς έγιναν τα γραφόμενα, οπού θα σημειώσω. Όλοι οι αναγνώστες έχετε χρέος πρώτα να ερευνήσετε δια την διαγωγή μου, πώς φέρθηκα εις την κοινωνία και Αγώνα, και αν τιμίως φέρθηκα, βάλετε βάση και εις τα γραφόμενά μου, αν ατίμως φέρθηκα, μην πιστεύετε τίποτας. Και αφού μάθετε ότι φέρθηκα τιμίως και ιδήτε σημειωμένα έγγραφα και απόδειξες, αρχή και τέλος, από διαφόρους, από κυβέρνησες και από αρχές και από άλλους πολλούς, όθεν χρημάτισα εγώ με τους αδελφούς μου συναγωνιστάς, οπού μ' αξίωσε ο Θεός να έχω εις την οδηγίαν μου, όλο καλύτερούς μου εις τον αγώνα και εις υπηρεσίες, όθεν διατάχτηκα.
Πρώτο λοιπόν αυτό, και ύστερα σε πολλά μέρη επαναλαβαίνω πίσω τα ίδια (ότι είμαι αγράμματος και δεν θυμώμαι και δεν βαστώ σειρά ταχτική) και τρίτο, εκείνα οπού σημειώνω εις την πρωτοϋπουργίαν του Κωλέτη, οπού έκαμεν τόσα μεγάλα λάθη αναντίον της πατρίδος του και της θρησκείας του και των συναγωνιστών του, όλων των τίμιων ανθρώπων και να χύση τόσα άδικα αίματα των ομογενών του και να πάθη η δυστυχισμένη του πατρίδα και να παθαίνη και τώρα εις τον πεθαμό του από τους ίδιους τους μαθητάς του και συντρόφους του, οπού μας κυβερνούν, και οι προκομμένες του οι Βουλές και άλλοι τοιούτοι, οπού δεν άφησαν λεπτό εις το ταμείο, και όλο το κράτος το έφεραν σε μίαν μεγάλη δυστυχία και ανωμαλία, και ένας μεγάλος στόλος των σκύλων ( σ.σ. ό στόλος της Αγγλίας και της Γαλλίας ), μας έχουν μπλόκον, οπού 'ναι περίτου από τρεις μήνες, και μας πήραν όλα τα καράβια και μας κατακερμάτισαν όλο το εμπόριον και τζαλαπάτησαν την σημαίαν μας και πεθαίνουν της πείνας οι ανθρώποι των νησιών και εκείνοι οπού έχουν τα καράβια τους γκιζερούν εις τους δρόμους και κλαίνε με μαύρα δάκρυα (Υπόθεση "Πατσίφικο").
Έτσι περιγράφει την αντίδραση τών "πιστωτών" του νεοιδρυθέντος, τότε, κράτους μας, σύμφωνα με το Αγγλικό δίκαιο και της "διπλωματίας της κανονιοφόρου" ο στρατηγός Ιωάννης Μακρυγιάννης στα Απομνημονεύματά του.
Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να υπάρξει επανάληψη των εποχών του 1800, που τα αγγλικά ή τα γαλλικά πολεμικά απέκλειαν τον Πειραιά, εμποδίζοντας τα σιτοκάραβα να ταϊσουν τον πεινασμένο ελληνικό λαό ;;;
Είναι προφανές ότι αυτό, θα προσπαθήσουν να το αποφύγουν, διότιτώρα έχουν "άλλα εργαλεία" για να εισπράξουν τον "μόχθο" τους.
Έχουν μιά κυβέρνηση, ένα μνημόνιο, μεσοπρόθεσμα και μακρυπρόθεσμα προγράμματα, φιλόδοξους υποτελείς πολιτικούς, κατακερματισμένα κόμματα, όλους τους εκπροσώπους της αστικής εγχώριας τάξης υποχείρια, και βέβαια μία επιτροπεία μέσω της "τρόικας" ή οποία εν ολίγοις "κυβερνά", και άς προσπαθούν τα "προσκυνημένα" ΜΜΕ να αλλοιώσουν την αλήθεια και την πραγματικότητα.
"Όλα αυτά τα δεινά και άλλα πλήθος είναι έργα του (σ.σ.σημερινού) Κωλέτη και της συντροφιάς του, οπού άφησε εντολή να κυβερνιώμαστε με αυτό το σύστημα και με τους τοιούτους συντρόφους του. Και από αυτό παθαίνομεν και τι θα πάθωμεν ακόμα ο Θεός το γνωρίζει. Και αυτά ήταν δια τους ξένους σκοπούς του και τις 'διοτέλειές του και για να κατακερματίσουνε και την Τρίτη Σεπτεβρίου (οπού διαλαβαίνει περί θρησκείας και άλλης σωτηρίας της πατρίδος αυτό το Σύνταμα ), και τόχομεν εις το χαρτί και αντίς να μας ωφελήση μας αφανίζει ολοένα. Όλοι οι άλλοι, οπού γράφω εξ αρχής, είναι άγιοι ομπρός 'σ αυτόν και την συντροφιά του τη σημερνή, μ' όλον οπού τα λάθη τα πρώτα εγέννησαν και τούτα".
(http://el.wikisource.org/wiki/…)
Στις 5 Ιουνίου του 2005 ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας επεσήμανε μεταξύ άλλων: "Ο Ιωάννης Κωλέττης είχε μια πλήρως τεκμηριωμένη πολιτική θεωρία για την εξέλιξη των ελληνικών πραγμάτων κατά τη μετεπαναστατική περίοδο. Καθοδηγητικό στοιχείο της πολιτικής του σκέψης ήταν οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές και η μεταφορά τους στην ελληνική πραγματικότητα".
Ο Ευάγγελος Κοροβίνης στο γνωστό βιβλίο του "Η Νεοελληνική Φαυλοκρατία", εκδόσεις Αρμός, 5η έκδοση, (2008), τον χαρακτηρίζει με τα μελανότερα χρώματα, επειδή θεωρεί ότι ο Ιωάννης Κωλέττης εισήγαγε τη φαυλοκρατία στο ελληνικό πολιτικό σύστημα, δεδομένου μάλιστα ότι υπήρξε ο πρώτος Έλληνας πολιτικός, ο οποίος διαχειριζόμενος τα κοινά απέκτησε μεγάλη περιουσία (630.000 χιλιάδες δραχμές).
Ας επιλέξει ο αναγνώστης διασταυρώνοντας τίς πληροφορίες του, ποιός άραγε λέει την πραγματικότητα με το όνομά της, σε ότι αφορά τον Κωλέττη ;;;
Οι πολιτικοί μας σίγουρα γνωρίζουν πολλά περισσότερα από εμάς τους "αδαείς πολίτες", όμως η κ. Ψαρούδα-Μπενάκη ήταν, τον Φεβρουάριο του 2005, πρόεδρος του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Ο λόγος της στον οποίον αναφέρομαι, υπάρχει παντού δημοσιευμένος, ποτέ δεν διαψεύσθηκε από κανέναν ούτε κι από την ίδια, εξ όσων γνωρίζω. Μεταφέρω εδώ απόσπασμα της ομιλίας της, μία ομιλία-υποδοχής του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας στην Ελληνική Βουλή:
"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις. Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης".
Εάν αυτές οι πολιτικές εκτιμήσεις αποτελούν αποτέλεσμα πολιτικής κρίσης και εκτίμησης, γνώσεων και πληροφοριών, εξαιτίας της "θέσεως" την οποίαν κατείχε η Κα Μπενάκη, τότε εκτιμώ ότι ήθελε να προειδοποιήσει τον Πρόεδρο και δια μέσου αυτού τον Ελληνικό λαό δια τίς επερχόμενες "αλλαγές", τις οποίες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο περιέπεσαν στην αντίληψή της.
Δεν είναι απορίας άξιον το γεγονός, ότι ουδείς απο το πολιτικό σύστημα αντέδρασε, σε μία ομολογουμένως ακριβή όσο και αναπάντεχη ομιλία μίας προέδρου του Ελληνικού κοινοβουλίου ;
Προφανώς γνώριζαν από τότε οι κυβερνώντες, από το 2005, ότι η χώρα θα παραχωρούσε Εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα ή ότι τα είχε ήδη παραχωρήσει, προς το Διευθυντήριο της Ευρώπης και ποιος ξέρει και σε ποιους άλλους.
Η κα Μπενάκη, μιλούσε ακόμα και για τα «εθνικά σύνορα» που θα περιοριστούν. "Χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη". Είναι γεγονός ότι κάτι συμβαίνει.Προσπαθούμε όλοι οι Έλληνες πολίτες να ανιχνεύσουμε αυτό το "κάτι συμβαίνει", να το σχηματοποιήσουμε και να αποδώσουμε προθέσεις και ευθύνες στούς διαχειριστές του, και αυτό είναι που "τρομάζει" το πολιτικό σύστημα.
Η αποκάλυψη, όχι τόσο τών δεσμεύσεων και των συμφωνιών τις οποίες "έκαναν" εις το όνομα και εν αγνοία των Ελλήνων πολιτών, αλλά των προθέσεων, δηλαδή της ύπαρξης "δόλου" πρός ικανοποίησην ιδιοτελών στόχων.
Διότι άλλο είναι να κάνεις ένα "πολιτικό λάθος" και να έχεις ίδιον όφελος, και άλλο είναι να κάνεις σωρεία "πολιτικών λαθών" με αποτέλεσμα το ίδιον όφελος.Και το χείριστο, αυτό να αποτελεί οιουδήποτε είδους "αμοιβή" στίς "παραχωρήσεις" είς βάρος του Εθνικού συμφέροντος.
Σχηματοποιήται πλέον μία προσπάθεια των "ιδιοκτητών" της χώρας μας να κυβερνηθεί ο τόπος έστω και με "πολιτικό πραξικόπημα", αρκεί να δεσμεύσουν την χώρα δια της υπογραφής των οι πολιτικοί αρχηγοί.
Η προκύψασα κυβέρνηση του πολιτικού πραξικοπήματος του 2011, του κ. Λ.Παπαδήμου, επελέγει και υπεδείχθει απο τούς "πιστωτές" μας και οι κομματικοί σχηματισμοί ανερυθρίαστα "συνεμορφώθησαν πρός τας υποδείξεις".ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!
Όσοι παλαιότεροι ζήσαμε την περίπτωση της Οικουμενικής Ζολώτα (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, Συνασπισμός) γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι τέτοιες λύσεις, είναι εξωθεσμικές, πρόσκαιρες, αδύναμες εκ των πραγμάτων και αναποτελεσματικές σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση των Εθνικών συμφερόντων. Επιπλέον ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες στην διαπλοκή, όπως έγινε τότε με την εκχώρηση των ελληνικών τηλεπικοινωνιών στην "SIEMENS" και την "Ιντρακόμ".
"Είτε εκλογές, που όμως θα ήταν καταστροφικές στις σημερινές κρίσιμες ώρες, είτε μια κυβέρνηση που θα στηρίζεται σε μια εθνική πλειοψηφία που θα στηρίζεται από την παρούσα Βουλή" γράφει χαρακτηριστικά η εφημερίδα του κ. Μπόμπολα.
Τώρα, γιατί οι εκλογές θα ήταν καταστροφικές και για ποιούς, μένει να μας το εξηγήσει κάποια στιγμή η εφημερίδα.
Η δίκη του Κολοκοτρώνη έγινε στο παλιό τζαμί του Ναυπλίου, της πρώτης πρωτεύουσας του νεοσύστατου ελληνικού κράτους.
Κράτησε πολλές μέρες και τελείωσε στις 26 Μαϊου 1834. Στο εδώλιο του κατηγορουμένου βρέθηκαν ο Γέρος του Μοριά, ο εξάδελφός του Δημήτρης Πλαπούτας, πρωτεργάτης κι αυτός της επανάστασης του 1821, ο Κίτσος Τζαβέλας και μερικοί ακόμα αγωνιστές. Η ποινή για τον Κολοκοτρώνη και τον Πλαπούτα ήταν θανατική εκτέλεση στη λαιμητόμο, εντός 24 ωρών. Στο άκουσμά της ο πρώτος σταυροκοπήθηκε, ο δεύτερος αναλύθηκε σε λυγμούς. Το ακροατήριο έμεινε άναυδο. Οι Βαυαροί αντιβασιλείς είχαν καταφέρει να πείσουν ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας ότι οι κατηγορούμενοι ήταν ένοχοι εσχάτης προδοσίας. Ήθελαν, λέει, να ανατρέψουν τον ανήλικο βασιλειά "Όθωνα", και να επιβάλουν τη δική τους καταστροφική τάξη πραγμάτων.
Πρόεδρος του δικαστηρίου ήταν ο Αναστάσιος Πολυζωίδηςκαταγόμενος από το Μελένικο Σερρών, Μακεδόνας. Μέλη του δικαστηρίου ήταν ο εξ Ζακύνθου Γ. Τερτσέτης, ο Δ. Σούτσος, ο Α. Βούλγαρης και ο Φ. Φραγκούλης. Ο αντιβασιλέας Μάουερ είχε εκ των προτέρων αποφασίσει να πάρει τα κεφάλια των δύο ηρώων. Για την ευόδωση των σκοπών του χρησιμοποίησε τον υπουργό Δικαιοσύνης Κ. Σχινά και τον εισαγγελέα της έδρας, κάποιον Μάσoν. Οταν η ακροαματική διαδικασία ολοκληρώθηκε, ο Πολυζωίδης ως πρόεδρος κάλεσε το δικαστήριο σε διάσκεψη. Ο Μάουερ ήθελε να τελειώσει με συνοπτικές διαδικασίες η διάσκεψη.
Συνέβη, όμως ο Πολυζωίδης να έχει σχηματίσει ακλόνητη δικανική πεποίθηση ότι οι κατηγορούμενοι ήταν αθώοι.
Όταν ενηλικιώθηκε ο Όθων (20 Μαΐου 1835) και ανέλαβε τη βασιλεία, οι αγωνιστές έλαβαν χάρη, ελευθερώθηκαν και παρασημοφορήθηκαν !!!.
Ο Αναστάσιος Πολυζωίδης, υπήρξε πολιτικός και δικαστικός. Εγεννήθει το 1802 στο Μελένικο Σερρών.Ο δικαστής ο οποίος αρνήθηκε να υπογράψει τη θανατική καταδίκη του Θ. Κολοκοτρώνη.
Σε πολύ νεαρή ηλικία πήγε στην Ευρώπη για ανώτερες σπουδές. Σπούδασε νομικά και ιστορία στο Πανεπιστήμιο της Γοτίνγκης (Γκαίτινγκεν), στη Βιέννη και στο Βερολίνο. Διέκοψε τις σπουδές του στο Βερολίνο το 1821, όταν είχε αρχίσει η Ελλην. Επανάσταση και κατέβηκε στην Ελλάδα. Έλαβε μέρος στην Α' Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου (τέλη του 1821 – αρχές του 1822). Αν και νεότατος τότε (μόλις 20 ετών), υπήρξε ο κύριος συντάκτης του Συντάγματος και συνέταξε σχεδόν εξ ολοκλήρου την περίφημη Διακήρυξη του 1822, με την οποία επιδιωκόταν να δειχτεί στην απολυταρχική Ευρώπη, ότι ο πόλεμος των Ελλήνων ήταν εθνικός και ιερός, έξω από δημαγωγικότητες και ιδιοτελείς αρχές.
Απόσπασμα απο την Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας του 1822:
«Aπόγονοι του σοφού και φιλανθρώπου Έθνους των Eλλήνων, σύγχρονοι των νυν πεφωτισμένων και ευνομουμένων λαών της Eυρώπης και θεαταί των καλών, τα οποία ούτοι υπό την αδιάρρηκτον των νόμων αιγίδα απολαμβάνουσιν, ήτο αδύνατον πλέον να υποφέρωμεν μέχρις αναλγησίας και ευηθείας την σκληράν του Oθωμανικού Kράτους μάστιγα, ήτις ήδη τέσσαρας περιπου αιώνας επάταξε τας κεφαλάς ημών και αντί του λόγου την θέλησιν ως νόμον γνωρίσουσα, διώκει και διέταττε τα πάντα δεσποτικώς και αυτογνωμόνως.
Mετά μακράν δουλείαν ηναγκάσθημεν τέλος πάντων να λάβωμεν τα όπλα εις χείρας και να εκδικήσωμεν εαυτούς και την πατρίδα ημών από μίαν τοιαύτην φρικτήν και ως προς την αρχήν αυτής άδικον τυραννίαν, ήτις ουδεμίαν άλλην είχεν ομοίαν, ή καν δυναμένην οπωσούν μετ αυτής να παραβληθή δυναστείαν.
O κατά των Tούρκων πόλεμος ημών, μακράν του να στηρίζεται εις αρχάς τινάς δημαγωγικάς και στασιώδεις ή ιδιωφελείς μέρους τινός του σύμπαντος Eλληνικού Έθνους σκοπούς, είναι πόλεμος εθνικός, πόλεμος ιερός, πόλεμος του οποίου η μόνη αιτία είναι η ανάκτησις των δικαίων της προσωπικής ημών ελευθερίας, της ιδιοκτησίας και της τιμής, τα οποία ενώ την σήμερον όλοι οι ευνομούμενοι και γειτονικοί λαοί της Eυρώπης τα χαίρουσιν, από ημάς μόνον η σκληρά και απαραδειγμάτιστος των Oθωμανών τυραννία επροσπάθησεν με βίαν να αφαιρέσει και εντός του στήθους ημών να τα πνίξη.
Eίχομεν ημείς τάχα ολιγώτερον παρά τα λοιπά έθνη λόγον δια να στερώμεθα εκείνων των δικαίων, ή είμεθα φύσεως κατωτέρας και αχρειεστέρας και να νομιζώμεθα ανάξιοι αυτών, και καταδικασμένοι εις αιώνιον δουλείαν, να έρπωμεν ως κτήνη και αυτόματα εις την άλογον θέλησιν ενός απηνούς τυράννου, όστις ληστρικώς και άνευ τινός συνθήκης ήλθεν μακρόθεν να μας καθυποτάξει; Δίκαια, τα οποία η φύσις ενέσπειρε βαθέως εις την καρδίαν των ανθρώπων και τα οποία οι νόμοι, σύμφωνοι με την φύσιν, καθιέρωσαν, όχι τριών ή τεσσάρων, αλλά και χιλίων και μυρίων αιώνων τυραννία δεν δύναται να εξαλείψη.
Kαι αν η βία ή η ισχύς προς τον καιρόν τα καταπλακώση, ταύτα πάλιν, απαλαίωτα και ανεξάλειπτα καθ` εαυτά, η ισχύς ημπορεί ν αποκαταστήση και αναδείξη οία και πρότερον και απ αιώνων ήσαν, δίκαια τέλος πάντων τα οποία δεν επαύσαμεν με τα όπλα να υπερασπιζώμεθα εντός της Eλλάδος, όπως οι καιροί και αι περιστάσεις επέτρεπον.
Aπό τοιαύτας αρχάς των φυσικών δικαίων ορμώμενοι, και θέλοντες να εξομοιωθώμεν με τους λοιπούς συναδέλφους μας, Eυρωπαίους Xριστιανούς, εκινήσαμεν τον πόλεμον κατά των "Tούρκων", μάλλον δε τους κατά μέρος πολέμους ενώσαντες, ομοθυμαδόν εκστρατεύσαμεν, αποφασίσαντες ή να επιτύχωμεν τον σκοπόν μας και να διοικηθώμεν με νόμους δικαίους, ή να χαθώμεν εξ ολοκλήρου, κρίνοντες ανάξιον να ζώμεν πλέον ημείς οι απόγονοι του περικλεούς εκείνου Έθνους των Eλλήνων υπό δουλείαν τοιαύτην, ιδία μάλλον των αλόγων ζώων, παρά των λογικών όντων…..Eίθε, είθε.
Eν Eπιδαύρω την 15ην Iανουαρίου. A της Ανεξαρτησίας. 1822.»
"Δοξάζω τον Θεόν οπού δεν μου σήκωσε την ζωή μου και ευκαριστώ και την πατρίδα μου οπού με τίμησε βαθμολογώντας κατά την τάξη, κατά τις περίστασες, ως τον βαθμόν του στρατηγού και ζω ως άνθρωπος μ' εκείνο οπού ευλόγησε ο Θεός χωρίς να με τύπτη η συνείδησή μου, χωρίς να γυμνώσω κανέναν ούτε μίαν πιθαμή γης".
Στρατηγός Ι.Μακρυγιάννης
Με τη Συνταχτική Πράξη υπ' αρίθμ. 6 της 20.1.1945 της κυβέρνησης Πλαστήρα,που έμεινε γνωστή στην ιστορία ως «Νόμος περί δωσιλόγων», συγκροτήθηκε το Ειδικό Δικαστήριο και το Κατηγορητήριο που δίκασε και καταδίκασε του δωσίλογους πρωθυπουργούς της "κατοχής" και τα τσιράκια τους.
Στις δίκες των δοσιλόγων του 1946 οι παρακάτω τρεις Πρωθυπουργοί καταδικάστηκαν εις θάνατον για τρία αδικήματα, συνιστώντας, την εσχάτη Εθνική προδοσία.
1) Εκχώρηση Εθνικής κυριαρχίας. Αποδέχθηκαν δηλαδή την κατοχή.
2) Διασπορά ηττοπάθειας στον Ελληνικό λαό έτσι ώστε οι συνεργάτες του κατακτητή να πάρουν το πάνω χέρι και να καταδικάσουν τον Ελληνικό λαό σε συνθήκες πραγματικής απελπισίας υπό κατοχή.
3) Συνεργασία με τον κατακτητή σε διάφορα εγκλήματα πολέμου, όπως οι εκτελέσεις. Κάθε ομοιότης με την παρούσα κατάσταση δύναται να θεωρηθεί τυχαίον γεγονός έως "απόλυτη σύμπτωση".
Γεώργιος Τσολάκογλου του Κωνσταντίνου (Ρεντίνα Αγράφων, Απρίλιος 1886 – Αθήνα, 22 Μαΐου 1948) ήταν Έλληνας στρατιωτικός και πολιτικός, διορισμένος πρωθυπουργός κατά την περίοδο κατοχής της Χώρας 1941–1942.
Ο Κωνσταντίνος Ι. Λογοθετόπουλος (Ναύπλιο, 1878 – Αθήνα, 8 Ιουλίου 1961) ήταν διακεκριμένος έλληνας καθηγητής της Ιατρικής, αλλά και πρωθυπουργός μιας διορισμένης από τους Γερμανούς κατοχικής κυβέρνησης από τις 2 Δεκεμβρίου 1942 έως τις 7 Απριλίου 1943.
Ο Ιωάννης Δ. Ράλλης (Αθήνα, 1878 – Αθήνα, 26 Οκτωβρίου 1946) ήταν Έλληνας πολιτικός, Μακεδονομάχος, αλλά και συνεργάτης και πρωθυπουργός της δωσίλογης κυβέρνησης των γερμανικών κατοχικών δυνάμεων από τις 7 Απριλίου του 1943 μέχρι τις 12 Οκτωβρίου του 1944.
Ὁ Θ. Πάγκαλος (ο παππούς) συνελήφθη ὡς δωσίλογος καὶ καταδικάσθηκε σὲ πολυετή ποινὴ φυλάκισης. Ἐξέτισε μόνο ποινὴ 40 ημερών, ἀφού απηλλάγη μὲ βούλευμα ποὺ ἐξέδωσε ἡ κυβέρνηση τοῦ Γ. Παπανδρέου του πρεσβυτέρου. Πολλά εξηγούνται με την μελέτη της Ιστορίας μας, και τίς σημερινές συμπεριφορές των πολιτικών μας, του "Γέρου της Δημοκρατίας"!!!
Τέλος, ο Ν. Χριστοφοράκος αθωώθηκε λόγῳ αμφιβολιών παρὰ τὸ ότι αναγνωρίστηκε ὡς ὁ συνεργάτης της γερμανικής διοίκησης ποὺ κατέδιδε τοὺς Ἕλληνες, οἱ οποίοι προμήθευαν μὲ φαρμακευτικὸ ὑλικὸ τοὺς έχοντες ἀνάγκη.
Αναμένω με αγωνία την δημοσιοποίηση της κατάληξης της συμφωνίας PSI, με τούς Τραπεζίτες, για να αισθανθώ "υπερήφανος ώς ραγιάς" και πολύ "λογικός" για να μην αντιδράσω στην "πολιτική αλητεία" του πολιτικού συστήματος των ΠΡΟΘΥΜΩΝ ΣΩΤΗΡΩΝ ΜΟΥ!!!
Το μέλλον του καπιταλισμού τίθεται για μια ακόμη φορά υπό αμφισβήτηση.
Θα επιζήσει άραγε και από τη σημερινή κρίση με την μορφή που έχει;
Ή θα μεταλλαγεί, με τις κυβερνήσεις να παίρνουν τα ηνία;
Ο όρος καπιταλισμός σήμαινε κάποτε ένα οικονομικό σύστημα, στο οποίο το κεφάλαιο ήταν ιδιωτικό. Οι ιδιοκτήτες του αποφάσιζαν πως θα το εκμεταλλευτούν, και χρησιμοποιούσαν για τον σκοπό αυτό τις προβλέψεις, τις ιδέες, και την δημιουργικότητα επιχειρηματιών και καινοτόμων ανθρώπων.
Μέσα από αυτό το σύστημα, ατομικής ελευθερίας και ατομικής ευθύνης, δεν υπήρχε καθόλου χώρος για τις κυβερνήσεις να επηρεάσουν την λήψη των οικονομικών αποφάσεων.
Η επιτυχία σήμαινε κέρδη, και η αποτυχία χασούρα.
Οι επιχειρήσεις επιβίωναν μόνο εφόσον κάποιοι ελεύθεροι πολίτες αποφάσιζαν με την θέλησή τους να αγοράσουν τα προϊόντα τους. Αν όχι, τότε σύντομα πτώχευαν.
Ο καπιταλισμός έγινε κυρίαρχος στον 19ο αιώνα, όταν δημιούργησε συνθήκες εγγενών του καινοτομιών. Οι κοινωνίες που τον υιοθέτησαν, απέκτησαν μια άνευ προηγουμένου ευημερία, απόλαυσαν εργασιακή απασχόληση, απέκτησαν παραγωγικότητα και οικονομική ανάπτυξη, και αποτέλεσαν ένα θαύμα που έβαλε τέρμα στην πατροπαράδοτη γενικευμένη φτώχεια.
Σήμερα όμως το καπιταλιστικό σύστημα έχει διαφθαρεί. Το πανταχού παρόν κράτος έχει αναλάβει την ευθύνη για τα πάντα, από το εισόδημα της μεσαίας τάξης, έως την κερδοφορία των μεγάλων επιχειρήσεων, και την βιομηχανική ανάπτυξη.
Αυτό όμως το σύστημα δεν είναι καπιταλισμός. Είναι ένα σύστημα οικονομικής τάξης που θυμίζει Bismarck και Mussolini. Είναι δηλαδή κορπορατισμός.
Ο κορπορατισμός πνίγει την δυναμική που παράγει δημιουργική εργασία, ταχεία ανάπτυξη, και που δημιουργεί ευκαιρίες.
Συντηρεί κάποιες θνησιγενείς, ληθαργικές, σπάταλες, αντιπαραγωγικές, αλλά δικτυωμένες επιχειρήσεις, εις βάρος κάποιων άλλων δυναμικών νιόφερτων, που όμως δεν έχουν διασυνδέσεις.
Προωθεί την βιομηχανοποίηση, την οικονομική εξέλιξη, και το εθνικό μεγαλείο, εις βάρος της ατομικής οικονομικής ελευθερίας, και ευθύνης.
Στη σημερινή εποχή, οι αεροπορικές εταιρίες, οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι αγροτικές επιχειρήσεις, τα ΜΜΕ, οι επενδυτικές τράπεζες, τα hedge funds, και πολλοί άλλοι τομείς, θεωρούνται από κάποιο σημείο και μετά ως πάρα πολύ σημαντικοί, που δεν μπορούν να αντέξουν από μόνοι τους στην ελεύθερη αγορά, οπότε και χρειάζονται χείρα βοήθειας από το κράτος, εν ονόματι του δημοσίου συμφέροντος.
Παντού γύρω μας βλέπουμε το κόστος του κορπορατισμού: Δυσλειτουργικές επιχειρήσεις που επιβιώνουν, παρά την ανικανότητά τους να προσφέρουν στους πελάτες τους, αρτηριοσκληρωτικές οικονομίες με μηδενική ανάπτυξη, ανύπαρκτες ευκαιρίες για νέους ανθρώπους, χρεοκοπημένα κράτη, και μια αυξανόμενη συγκέντρωση πλούτου στα χέρια κάποιων οι οποίοι είναι διαπλεκόμενοι, και διατηρούν στενούς δεσμούς με αυτούς που έχουν εξουσία.
Αυτή η μεταφορά της ισχύος από τους κεφαλαιοκράτες και καινοτόμους, στους κρατικούς αξιωματούχους, αποτελεί την αντίθεση του καπιταλισμού. Και όμως, όλοι οι ευνοούμενοι αυτού του συστήματος, έχουν το θράσος να τα ρίχνουν όλα στον καπιταλισμό, και στην έλλειψη ρυθμιστικής νομοθεσίας. Κάτι που στην ουσία σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερη κρατική παρέμβαση, ρουσφέτι, και κορπορατισμός.
Ένα τέτοιο σύστημα δεν είναι βιώσιμο. Αυτό το μοντέλο δεν φαίνεται λογικό σε μια ολόκληρη νέα γενιά, που μεγάλωσε με το διαδίκτυο, το οποίο αποτελεί και την μεγαλύτερη παγκόσμια ελεύθερη αγορά αγαθών και ιδεών. Η επιτυχία ή μη των εταιριών του ίντερνετ αποτελεί και τη καλύτερη διαφήμιση για την ελεύθερη αγορά. Τα κοινωνικά δίκτυα, ανεβαίνουν και κατεβαίνουν σχεδόν αμέσως. Η επιτυχία τους εξαρτάται από το κατά πόσο ικανοποιούν τους πελάτες τους.
Κάποιοι ιστότοποι όπως το Friendster και το MySpace, κυνήγησαν το κέρδος βάζοντας σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών τους, και για αυτό τιμωρήθηκαν με τη στροφή των χρηστών αυτών προς πιο ασφαλείς ανταγωνιστές, όπως το Facebook και το Twitter. Δεν χρειάστηκε καμία κρατική παρέμβαση για να γίνει αυτό. Μάλιστα, αν τα σύγχρονα κορπορατιστικά κράτη επιχειρούσαν κάτι τέτοιο, τότε σίγουρα θα βλέπαμε το MySpace να ασθμαίνει, στηριζόμενο από τα χρήματα των φορολογούμενων, και προσπαθώντας να πείσει ότι θα αναμορφώσει τις πολιτικές απορρήτου του.
Το διαδίκτυο, ως μια ελεύθερη αγορά ιδεών, δεν χαϊδεύει τον κορπορατισμό. Όσοι νέοι μεγάλωσαν με τις αποκεντρωμένες πρακτικές του, και την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, θεωρούν παντελώς ξένη την ιδέα της κρατικής υποστήριξης προς κάποιες εταιρίες και βιομηχανίες. Πολλοί συμμετέχοντες στα παραδοσιακά ΜΜΕ αρέσκονται να επαναλαμβάνουν το ότι «αυτό που ωφελεί την τάδε εταιρία, ωφελεί και την Αμερική», αλλά αυτό σίγουρα δεν το λένε πολλοί στο Twitter.
Η νομιμοποίηση του κορπορατισμού φθίνει, μαζί με την δημοσιονομική υγεία των κρατών που στηρίχτηκαν επάνω του. Αν οι πολιτικοί δεν ανατρέψουν τον κορπορατισμό, αυτός θα ταφεί μέσα στο χρέος και στις πτωχεύσεις. Ένα νέο καπιταλιστικό σύστημα θα αναδυθεί από τα ερείπια του. Τότε μόνο ο καπιταλισμός θα ξανακερδίσει την πραγματική του σημασία, και όχι αυτήν που του κόλλησε ο κορπορατισμός, που κρύβεται από πίσω του, ή ο σοσιαλισμός που τον λοιδορεί και τον ενοχοποιεί.
Στα χέρια της αστυνομίας ο Δημήτρης Δρόσος που τις έβαζε στο χέρι με το πρόσχημα του σίγουρου κέρδους από εταιρεία στοιχημάτων...
Για υπεξαίρεση, απιστία και κατάχρηση χρημάτων που αγγίζει το ποσό των .....
500.000 ευρώ για τις μπίζνες του στη Μάλτα διώκεται ο επιχειρηματίας Δημήτρης Δρόσος που "έγδυνε" τις επώνυμες με το πρόσχημα του σίγουρου κέρδους από εταιρεία στοιχημάτων. Πολλά πρόσωπα της ελληνικής showbiz έχουν καταθέσει μηνύσεις κατά του 45χρονου για κατάχρηση χρημάτων.
Η Γωγώ Μαστροκώστα και ο σύζυγός της Τραϊανός Δέλλας, το μοντέλο Στέλλα Δημητρίου, η Ιωάννα Παπαδημητρίου και ο Χάρης Σιανίδης είναι μερικά από τα ονόματα που "έμπλεξαν στα δίχτυα" του επιχειρηματία και bon viveur.
Αφού εδώ και δυο χρόνια σχεδόν προσπαθούσε να μας πείσει πως το μόνο που επιθυμεί η Τρόϊκα, με απόλυτη αυτοσυνειδησία και επαγγελματική επάρκεια, είναι το καλό μας.
Αφού εδώ και μήνες, δίχως ίχνος κριτικής, δίχως καν ένα τυπικό «ναι μεν αλλά», επικροτούσε όλα τα μέτρα της ελληνικής κυβέρνησης και όλες τις προτάσεις της Τρόϊκα, τώρα, σε άρθρο του στην καθημερινή και στο δελτίο ειδήσεων του «καναλιού του» καμώνεται πως νοιάζεται για τους ανέργους, με απώτερο σκοπό να στρέψει τους ανέργους, που...
ολοένα και αυξάνονται (ισχυρή πελατειακή ομάδα στόχου) εναντίον εκείνων που έχουν εργασία, για να ασκηθεί πίεση για την μείωση των μισθών.
Ο ξενέρωτος και σοβαροφανής τεχνοκράτης με τη μηδενική συναισθηματική νοημοσύνη γι αυτά που περνάει η μέση ελληνική οικογένεια, που έχει ταυτίσει την πληροφόρηση με την προπαγάνδα, γράφει στο φύλλο της Κυριακής:
«Σε περίοδο κρίσης, η μείωση της δαπάνης για αμοιβές αποτελεί μια, δυστυχώς, αναμενόμενη συνέπεια.
Αποτελεί θέμα της κοινωνίας, δηλαδή της πολιτικής, ο τρόπος με τον οποίο θα κατανεμηθεί η δύσκολη περίοδος της κάμψης.
Η ελληνική αντίδραση ήταν από οικονομική άποψη ακατάλληλη, αλλά απαράδεκτη για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης.
Οι αποκαλούμενοι κοινωνικοί «εταίροι» συμφώνησαν να αγνοήσουν το πρόβλημα της ανεργίας και να μοιράσουν περισσότερα εισοδήματα μεταξύ όσων θα διατηρούσαν τις θέσεις τους.
Η Συλλογική Σύμβαση του 2010 αποτελεί μνημείο κοινωνικού εγωισμού και αφελούς απόκρυψης της πραγματικότητας. Είναι επείγουσα ανάγκη να ανοίξει συντεταγμένα η συζήτηση με στόχο να διαμορφωθεί ένα εντελώς νέο πλαίσιο για την αγορά εργασίας……».
Αν ο άνθρωπος, που με απίστευτη ευκολία κρίνει τους πάντες και τα πάντα, στηλιτεύοντας το έλλειμμα επαγγελματισμού στη χώρας μας, έκανε και ο ίδιος σωστά τη δουλειά του που είναι η ενημέρωσή μας και όχι η προπαγάνδα, σήμερα δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που είμαστε.
Αν εκείνοι, που επαγγέλθηκαν το επάγγελμα του δημοσιογράφου έκαναν σωστά τη δουλειά τους, που ήταν η ενημέρωση και οι αποκαλύψεις και όχι οι καλύψεις των σκανδάλων, όπως π.χ του Βατοπεδίου, τότε τα πράγματα στη χώρα μας δεν θα έφταναν σ' αυτό το απελπιστικό σημείο.
Το Tattoo Festival στη Βενεζουέλα τέλειωσε λίγες μέρες πριν στην πόλη Καράκας, πρωτεύουσα της Βενεζουέλας. Όλοι οι extreme λάτρεις των τατουάζ, του piercing άλλα και των….
επιπρόσθετων εμφυτευμάτων συγκεντρώθηκαν στο show αυτό για να δείξουν στον κόσμο… τα κατορθώματά τους. Δείτε μερικά παραδείγματα στις εικόνες που ακολουθούν…
Παλαιότερες μελέτες έδειξαν ότι οι άνδρες που ενδιαφέρονται για περιστασιακές σεξουαλικές εμπειρίες αξιολογούν τα …εξωτερικά χαρακτηριστικά των γυναικών διαφορετικά από ό,τι οι άνδρες που ενδιαφέρονται περισσότερο για σεξουαλικές εμπειρίες στα πλαίσια σταθερών σχέσεων.
Η πρώτη κατηγορία ανδρών αξιολογεί την ελκυστική εξωτερική εμφάνιση, το χαμηλό βάρος και τη μικρή αναλογία περιφέρειας/ μέσης περισσότερο θετικά, συγκριτικά με εκείνους που ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία.
Μία πρόσφατη μελέτη (Zelazniewicz, 2011) θέλησε να διαπιστώσει αν η ελκυστικότητα του μεγέθους του γυναικείου στήθους επηρεάζεται από την επιθυμία των ανδρών για περιστασιακές ή σταθερές σχέσεις.
Η πλειονότητα των ανδρών προτίμησε το στήθος μετρίου ή μεγάλου μεγέθους και αξιολόγησε λιγότερο θετικά το μικρό στήθος. Ωστόσο, το πολύ μεγάλο στήθος ήταν λιγότερο ελκυστικό από το μέτριο/ μεγάλο.
Επιπλέον, οι άνδρες που ενδιαφέρονταν για περιστασιακές σχέσεις αξιολόγησαν το μέτριο/μεγάλο στήθος περισσότερο θετικά από εκείνους που ενδιαφέρονταν για σεξ σε σταθερές σχέσεις. Ισως εκείνοι που αναζητούν σταθερή σχέση να συμβιβάζονται με μια λιγότερο ελκυστική εξωτερική εμφάνιση και να δίνουν έμφαση σε άλλα χαρακτηριστικά.
Αν ο άνθρωπος κουλουριάζεται, με τις γάμπες διπλωμένες στο στήθος το ένα μπράτσο μπροστά στο πρόσωπο, τα πόδια ενωμένα, σαν να είναι έτοιμα για ένα άλμα, τότε… πρόκειται για άτομο που βρίσκεται πάντοτε σε κατάσταση άμυνας.
Είναι δείγμα ανωριμότητας, αρνήσεως για αγώνα, για τη συγκεκριμένη ζωή και τα προβλήματά της.
* Κοιμάται μπρούμυτα, με τεντωμένα στα πλάγια τα μπράτσα του ή σηκωμένα στο κεφάλι του πάνω στο μαξιλάρι, είναι δείγμα ότι γενικά εμπιστεύεται τους άλλους παρόλο που η τάση του αυτή συνοδεύεται από μια σχετική διάθεση να μην αποκαλύπτει τα μύχια συναισθήματά του.
Και πραγματικά, το πρόσωπο που κοιμάται μπρούμυτα θέλει ασυναίσθητα να κρύψει την καρδιά του και να την προστατέψει από ενδεχόμενες παθήσεις.
* Όποιος κοιμάται στο πλευρό του, αλλά κρύβοντας συνήθως το κεφάλι του κάτω από το μαξιλάρι, δείχνει υποσυνείδητα ότι δεν αντέχει τη μοναξιά και ότι έχει μεγάλη ανάγκη από τρυφερότητα και συμπαράσταση.
Επίσης, ότι χαρακτηρίζεται από ανασφάλεια και αντιμετωπίζει με δειλία τις δύσκολες καταστάσεις, υιοθετώντας την τακτική της στρουθοκαμήλου.
* 'Οποιος αντίθετα κοιμάται στο πλευρό με το ένα μπράτσο του κάτω από το μαξιλάρι και το άλλο τεντωμένο κατά μήκος του σώματός του είναι ονειροπόλος, φαντασιόπληκτος και συχνά τρέφεται με χίμαιρες ή αφήνει να τον κυριεύουν εύκολα η απογοήτευση και η αποκαρδίωση.
* Όποιος κοιμάται ανάσκελα ήρεμος, με ενωμένες τις γάμπες του και με τα μπράτσα του παράλληλα στο κορμί του, αποκαλύπτει ένα χαρακτήρα τακτικό, εμπεριστατωμένο, αντικειμενικό, σίγουρο για το εαυτό τους και κύριο των αισθημάτων του.
Οι στάσεις μας την ώρα του ύπνου αποκαλύπτουν ενδεχόμενα και παθολογικά προβλήματα.
* Όποιος είναι υπερτασικός κοιμάται συνήθως με χοντρά μαξιλάρια για να κρατάει ψηλά το κεφάλι του.
* Όποιος αντίθετα είναι υπερτασικός κοιμάται χωρίς μαξιλάρι ή με μαξιλάρι χαμηλό, όπου το κεφάλι χώνεται και μένει στο ίδιο επίπεδο με τους ώμους
Πολυμελής ομάδα ερευνητών ανακάλυψε στο υπέδαφος ενός μεγάλου λιβαδιού στη Βραζιλία μια γιγάντια… αποικία μυρμηγκιών. Πρόκειται για ένα εκπληκτικό οικοδόμημα που μοιάζει με λαβύρινθο ανθρώπινης κατασκευής.
Την ερημωμένη σήμερα αποικία, που διαθέτει φωλιές, δρόμους, λεωφόρους ακόμη και κήπους, κατασκεύασαν μυρμήγκια του είδους Leaf Cutter, που, όπως προδίδει το όνομά τους, κόβουν κομμάτια φύλλων και τα μεταφέρουν με χαρακτηριστική άνεση.
Η εκπληκτική αποικία αποκαλύφθηκε μετά από δέκα μέρες εκσκαφών και άφησε άφωνους τους ερευνητές, οι οποίοι τη χαρακτήρισαν ως το «Σινικό Τείχος» των μυρμηγκιών. Η αποικία βρισκόταν σε βάθος 9 μέτρων από το έδαφος και καλύπτει μια έκταση περίπου 47 τετραγωνικών μέτρων.
Οι ειδικοί εκτιμούν ότι τα μυρμήγκια εκχωμάτωσαν 40 τόνους εδάφους για να δημιουργήσουν την εν λόγω αποικία, αλλα δεν μπορούν να απαντήσουν πότε και γιατί την εγκατέλειψαν. Πάντως το σημαντικό είναι το μέγεθος της κατασκευής, που κάνει τα μυρμήγκια να συναγωνίζονται άνετα το ανθρώπινο χέρι!
Οι Έλληνες κέρδισαν τον πόλεμο, οι Γερμανοί τη (δικαστική) μάχη. Όπως αυτή στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, που την Παρασκευή έδωσε άσυλο στις θηριωδίες των Ναζί και δικαίωσε τη Γερμανία στην υπόθεση της καταδίκης της, σε ιταλικό δικαστήριο.
Η Ιταλία παρέβη τις υποχρεώσεις της απέναντι στη Γερμανία, επιτρέποντας τη διεξαγωγή δικαστικών διαδικασιών με αντικείμενο την καταβολή αποζημιώσεων από το Βερολίνο προς τα θύματα ναζιστικών εγκλημάτων. Αυτή είναι η απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης.
«Το Δικαστήριο θεωρεί ότι η άρνηση των ιταλικών δικαστηρίων να αναγνωρίσουν την ασυλία συνιστά παράβαση των υποχρεώσεών τους απέναντι στο γερμανικό κράτος», ανακοίνωσε ο δικαστής Χισάσι Οουάντα, κατά την ανάγνωση της απόφασης σε δημόσια συνεδρίαση στο Μέγαρο της Ειρήνης στη Χάγη.
Σε γνωστό στέκι στο Κολωνάκι βρέθηκε χθες το βράδυ η Τάμτα και ανέβηκε στη σκηνή εντυπωσιάζοντας το κοινό. Η γνωστή τραγουδίστρια ήταν πολύ σέξυ και αναστάτωσε τον αντρικό πληθυσμό της νεανικής μουσικής σκηνής.
Λίγο μετά τις 11 το βράδυ, η νεαρή τραγουδίστρια που πριν λίγες μέρες έκανε πρεμιέρα με τον Γιώργο Μαζωνάκη, βρέθηκε στο Cabaret και τραγούδησε μαζί με τις "Μελισσες" μερικές από τις μεγάλες της επιτυχίες.
Χαμογελαστή και ευδιάθετη η Τάμτα ανέβηκε στο stage και ξεσήκωσε το κοινό που δεν σταμάτησε να την χειροκροτά. Μαζί της εμφανίστηκε και ο Λούκας Γιώρκας που πήρε το μικρόφωνο και τραγούδησε με τους φίλους του.
Για τα περισσότερα κοριτσάκια, το παιχνίδι με τα μαλλιά της μαμάς τους είναι διασκέδαση. Για τη μικρή Lola Etchells όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά και ίσως πρόκειται για την μεγαλύτερη εμπειρία της ζωής της.
Το 6χρονο κοριτσάκι βοήθησε τη μαμά της να προετοιμαστεί για τις συνέπειες της χημειοθεραπείας που θα ξεκινούσε και της κούρεψε τα μαλλιά.
Οι γονείς της μικρής, Sara και Craig, αρχικά είχαν σκεφτεί να κουρέψει η ίδια τη μαμά της για να αρχίσει να καταλαβαίνει, να μπαίνει στο κλίμα και να συλλάβει την πραγματικότητα της δοκιμασίας που μπαίνει η οικογένειά της.
Με την ενθάρρυνση συγγενών και φίλων, γύρισαν βίντεο αυτή τη συγκινητική στιγμή και ελπίζουν στην ευαισθητοποίηση του κόσμου και στις φιλανθρωπίες απέναντι στα καρκινοπαθή άτομα.
Η 44χρονη Sara έμαθε τον Σεπτέμβρη ότι έχει καρκίνο του μαστού. Η Lola κούρεψε τη μαμά της και μάζεψε τα μαλλιά της σε ένα κεραμεικό μπωλ.
Ένας νέος έρωτας γεννήθηκε στο πλατώ των γυρισμάτων της νέας σειράς του Ant1 "Είναι στιγμές". Ο λόγος για τον Πέτρο Μπουσουλόπουλο και την Πηνελόπη Πλάκα που συμπρωταγωνιστούν στο σήριαλ και όπως όλα δείχνουν είναι και ζευγάρι στη ζωή.
Σύμφωνα με την "Πρωινή Μελέτη" ο Πέτρος και η Πηνελόπη γνωρίστηκαν στο γύρισμα της σειράς και αμέσως υπήρξε αμοιβαία συμπάθεια ανάμεσά τους που γρήγορα εξελίχθηκε σε έρωτα. Σύμφωνα με τις φήμες, μάλιστα, οι δυο τους είναι μαζί εδώ και ενάμιση μήνα.
Στην αρχή έβγαιναν φιλικά και με άλλους ηθοποιούς για καφέ, αλλά γρήγορα έσπασε ο πάγος ανάμεσά τους και άρχισαν να κάνουν πιο πολύ παρέα, μέχρι που αποκάλυψαν ο ένας στον άλλον τα συναισθήματά τους.
Αξίζει να αναφέρουμε, πάντως, ότι στη σειρά οι δυο τους έχουν αρκετές ερωτικές σκηνές μαζί, κάτι που τους είχε προκαλέσει αμηχανία στην αρχή, όταν ξεκινούσαν να εκδηλώνονται τα πρώτα συναισθήματα ανάμεσά τους.
Η Atasha Graham κατέρρευσε μετά από νυχτερινή έξοδο, με τον σύντροφό της, μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Ο παθολόγος γιατρός γνωμάτευσε ότι έχασε την ζωή της έπειτα από αλλεργική αντίδραση στην κόλλα που είχαν τα πρόσθετα μαλλιά της. Η 34χρονη από το Lee του Λονδίνου έβαζε στα μαλλιά της extension από την ηλικία των 14 και ήταν κάτι που συνήθιζε να κάνει για να αλλάξει την εμφάνισή της. Όμως έμελλε να είναι και αυτό που θα της στοίχιζε τη ζωή!
Ο γιατρός που εξέτασε την άτυχη γυναίκα υποστήριξε πως βρέθηκαν ίχνη κόλλας που εισχώρησαν στο αίμα της πολλές ώρες μετά την τοποθέτηση των extension. Επίσης αναφέρει πως δεν βρέθηκαν ίχνη ναρκωτικών ή αλκοόλ ή άλλων ουσιών που θα μπορούσαν να προκαλέσουν θάνατο.
H είδηση όπως είναι φυσικό έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και έντονες ανησυχίες αφού είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός των γυναικών που χρησιμοποιεί επιπρόσθετες τούφες μαλλιών σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Η Demi Moore περνάει δύσκολες ώρες. Έχει όμως δίπλα της όλους τους αγαπημένους της ανθρώπους. Προσπάθησαν να την πείσουν ότι έπρεπε να προσέχει τον εαυτό της αλλά τελικά η ηθοποιός κατέρρευσε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Τώρα, αναρρώνει στο σπίτι έχοντας στο πλευρό της τις κόρες της. Και όχι μόνο! Ο φωτογραφικός φακός "τσάκωσε" τον πρώην σύζυγό της Ashton Kutcher να την επισκέπτεται ενώ ακριβώς την επόμενη μέρα άλλος ένας πρώην σύζυγος εθεάθη έξω από το σπίτι.
Ο Bruce Willis και της καλύτερες σχέσεις με την Demi και φυσικά ανησύχησε πολύ για την υγεία της. Πήγε λοιπόν να την δει συνοδευόμενος από τις κόρες τους.
Την αποκάλυψη για την περίπτωση του 8χρονου, έκανε η υπεύθυνη μονάδες εφήβων του ΚΕΘΕΑ Ηρακλείου Μαρίνα Κοντάκη.
Μιλώντας στο cretalive.gr είπε ότι ανάμεσα στους ανήλικους που βρίσκονται εκεί για απεξάρτηση από ναρκωτικές ουσίες είναι και το συγκεκριμένο παιδί, που διανύει τον 8ο χρόνο της ζωής του!
Εξήγησε ότι ο πατέρας που ανήλικου ήταν επίσης χρήστης. Το παιδί έβλεπε, τον γονιό να κρύβει τα απαγορευμένα τσιγάρα του και άρχισε καπνίζοντας ένα από αυτά.
Η Σίσσυ Χρηστίδου είναι ερωτευμένη με τον γιο της! Δεν τον αποχωρίζεται παρά μόνο όταν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις το επιβάλλουν. Αδυναμία στον μικρό Φίλιππο έχουν όμως και οι φίλοι της παρουσιάστριας και χαίρονται πολύ την παρέα του.
Σήμερα ο μικρός βρέθηκε στο Ρυθμό που κάνει εκπομπή η Κατερίνα Ζαρίφη και έγινε για λίγο ραδιοφωνικός παραγωγός! Η Κατερίνα του φόρεσε τα ακουστικά και η περήφανη μανούλα Σίσσυ έσπευσε να τον βγάλει φωτογραφία και να την ανεβάσει στο twitter...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου