Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Κάντε μου παρέα-Ηλίας Βρεττός

Posted: 04 Oct 2011 01:21 PM PDT

Απ' την αγκαλιά μου μέσα τώρα πια σε έχασα και τη λέξη -ευτυχία- μια για πάντα ξέχασα Ήσουνα ο άγγελός μου, στη ζωή μου όαση τώρα φεύγεις και μ' αφήνεις να καώ στην κόλαση Τώρα που τέλειωσε του έρωτα η παράσταση και το φιναλέ ήταν τέλος τραγικό τώρα απ' τους φίλους μου ζητάω συμπαράσταση για να αντέξω το δικό μας χωρισμό Κάντε μου παρέα, φέρτε μου να πιω πείτε μου δυο λόγια να ξεχάσω ούτε τ' όνομά της δε θα ξαναπώ φτάνει αυτή τη νύχτα να περάσω Κάντε μου παρέα, φέρτε μου να πιω πείτε μου δυο λόγια να ξεχάσω νιώθω πως απόψε θα καταστραφώ μόνος μου στο σπίτι όταν θα φτάσω Της ψυχής μου τα κομμάτια σ' ένα χθες τα πέταξες και τα δανεικά φιλιά σου σ' άλλο θύμα έταξες Ήσουνα ο άγγελός μου, στη ζωή μου όαση τώρα φεύγεις και μ' αφήνεις να καώ στην κόλαση Τώρα που τέλειωσε του έρωτα η παράσταση και το φιναλέ ήταν τέλος τραγικό τώρα απ' τους φίλους μου ζητάω συμπαράσταση για να αντέξω το δικό μας χωρισμό Κάντε μου παρέα, φέρτε μου να πιω πείτε μου δυο λόγια να ξεχάσω ούτε τ' όνομά της δε θα ξαναπώ φτάνει αυτή τη νύχτα να περάσω Κάντε μου παρέα, φέρτε μου να πιω πείτε μου δυο λόγια να ξεχάσω νιώθω πως απόψε θα καταστραφώ μόνος μου στο σπίτι όταν θα φτάσω

Μέτρα τα αστέρια-Ηλίας Βρεττός

Posted: 04 Oct 2011 01:20 PM PDT

Όταν μιλάνε τα μάτια τα λόγια περισσεύουν Όταν μιλάνε οι πράξεις οι εικόνες δραπετεύουν Κάτσε να δεις που θα'ρθω και θα σου φτιάξω τη μέρα Κάτσε να δεις θα πετάς με δύο φιλιά στον αέρα Μέτρα τα αστέρια και θα δεις πόσες χιλιάδες «Σ'αγαπώ» εγώ θα πω Μέτρα την άμμο και θα δεις πόσες ζωές θα είμαι δίπλα σου εγώ Μέτρα τα αστέρια του ουρανού και πάμε φύγαμε για αλλού εμείς οι δυο Μέτρα τα αστέρια του ουρανού και δες το άπειρο δικό μου σ'αγαπώ Σ'αγαπώ ...; Τρελά σ'αγαπώ ...; Σ'αγαπώ ...; Μες τη ρουτίνα της μέρας εσύ η αναπνοή μου Κι όλες τις δίσκολες ώρες η μόνη δύναμη μου Κάτσε να δεις που μπορεί να γίνω ο κόσμος δικός μας Τι είναι ο έρωτας, τι, αν δεν το ζούμε οι δύο μας Μέτρα τα αστέρια και θα δεις πόσες χιλιάδες «Σ'αγαπώ» εγώ θα πω Μέτρα την άμμο και θα δεις πόσες ζωές θα είμαι δίπλα σου εγώ Μέτρα τα αστέρια του ουρανού και πάμε φύγαμε για αλλού εμείς οι δυο Μέτρα τα αστέρια του ουρανού και δες το άπειρο δικό μου σ'αγαπώ Σ'αγαπώ ...; Τρελά σ'αγαπώ ...; Σ'αγαπώ ...; Μέτρα τα αστέρια του ουρανού ...;

Είναι ν’ απορείς-Ηλίας Βρεττός

Posted: 04 Oct 2011 01:19 PM PDT

Μάλλον για σένα τίποτα δεν σήμαινα Μα εγώ να ξέρεις χρόνια σε περίμενα Έφυγες μια νύχτα αιφνιδιαστικά Και έγινες πάνω στο κορμί μου μαχαιριά Γύρισε ξανά ...; Είναι ν' απορείς Πως εσύ μπορείς τόσο εύκολα να λες σε μένα αντίο Είναι ν' απορείς Για το πώς εμείς τώρα φτάσαμε σε ετούτο το σημείο Είναι ν' απορείς Πως εσύ μπορείς τόσο εύκολα να λες σε μένα αντίο Είναι ν' απορείς Για το πώς εμείς τώρα φτάσαμε σε ετούτο το σημείο Δεν μπορώ άλλο μακριά σου Δεν μπορώ τα βράδια να κοιμάμαι σε αδειανό κρεβάτι Είσαι εδώ βλέπω τη σκιά σου Με ένα «αντίο» μόνο δεν τελειώνει μια μεγάλη αγάπη Που πήγε όλη η αγάπη σου αυτή Που κάποτε σε μένα έδινε ζωή Και τώρα που έφυγες μια νύχτα ξαφνικά Έγινες πάνω στο κορμί μου μαχαιριά Γύρισε ξανά ...; Είναι ν' απορείς Πως εσύ μπορείς τόσο εύκολα να λες σε μένα αντίο Είναι ν' απορείς Για το πώς εμείς τώρα φτάσαμε σε ετούτο το σημείο Είναι ν' απορείς Πως εσύ μπορείς τόσο εύκολα να λες σε μένα αντίο Είναι ν' απορείς Για το πώς εμείς τώρα φτάσαμε σε ετούτο το σημείο Δεν μπορώ άλλο μακριά σου Δεν μπορώ τα βράδια να κοιμάμαι σε αδειανό κρεβάτι Είσαι εδώ βλέπω τη σκιά σου Με ένα «αντίο» μόνο δεν τελειώνει μια μεγάλη αγάπη

Ένας άντρας που αγαπά-Ηλίας Βρεττός

Posted: 04 Oct 2011 01:18 PM PDT

Αν κλάψω μπροστά σου φίλε και λυγίσω Στα όρια μου αν με δεις Φιλέ μου αν σε στενοχωρήσω Να θυμηθείς Ένας άντρας που αγαπά Μια γυναίκα δυνατά Δίνει όλο του το «εγώ» Έτσι κάνω και εγώ Ένας άντρας που αγαπά Μια γυναίκα δυνατά Κάνει πέρα εγωισμούς Και είμαι ένας από αυτούς Αν πέσω και ρίξω όλη την παρέα Κατάλαβε με αν μπορείς Περνάω φάση τελευταία Με συγχωρείς Ένας άντρας που αγαπά Μια γυναίκα δυνατά Δίνει όλο του το «εγώ» Έτσι κάνω και εγώ Ένας άντρας που αγαπά Μια γυναίκα δυνατά Κάνει πέρα εγωισμούς Και είμαι ένας από αυτούς

Αποφασισμένος-Ηλίας Βρεττός

Posted: 04 Oct 2011 01:17 PM PDT

Αν δεν μπορώ να σ' αντιμετωπίσω πες μου γιατί ούτε ένα βήμα πίσω δεν προχωρώ τι με κρατάει εδώ να ζήσω Όλοι κοιτούν σε μένα στην ουσία μια σκιά που μοιάζει στον Ηλία αν σ' αγαπώ δεν έχει σημασία Αποφασισμένος θέλω πια να γυρνώ όπου βρεθώ όπου σταθώ και όπου πηγαίνω δεν επιτρέπω πια σε κανέναν να με πει μέσα στα χέρια σου χαρτί τσαλακωμένο Θέλω να πω πόσο όλα είναι εντάξει ακόμη ζω μια κόλαση στην πράξη νομίζω πως τίποτα εδώ δεν έχει αλλάξει Σου 'δωσα φως μ' άφησες στο σκοτάδι δεν μου 'χες πει πόσο πονάει το βράδυ είπες το "γεια" μου άφησες σημάδι Αποφασισμένος θέλω πια να γυρνώ Όπου βρεθώ οπου σταθώ και όπου πηγαίνω δεν επιτρέπω πια σε κανέναν να με πει μέσα στα χέρια σου χαρτί τσαλακωμένο Αποφασισμένος θέλω πια να γυρνώ όπου βρεθώ όπου σταθώ και όπου πηγαίνω δεν επιτρέπω πια σε κανέναν να με πει μέσα στα χέρια σου χαρτί τσαλακωμένο

Γιάννης Κότσιρας-Βάλε να πιω

Posted: 04 Oct 2011 12:46 PM PDT

Βάλε να πιω, θέλω να πιω για να μπορώ να καταπιώ, για να μπορώ να καταπιώ, το πιο μεγάλο ψέμα. Κι όταν θα πιω και ζαλιστώ, Ιούδας πάω να κρεμαστώ, Αφού στο βλέμμα το πιστό, θα δω να τρέχει αίμα Βάλε να πιω, για να σε δω με κολλημένο το μυαλό, βάλε να πιω, για να σε δω, απέναντί μου δύο. Και με βαρύ αναστεναγμό φοράω στη μία ένα σταυρό, φοράω στη μία ένα σταυρό και λέω στην άλλη αντίο Θέλω να πιω, θέλω να πιεις, για να μπορέσεις να με βρεις, θέλω να πιω, θέλω να πιεις, για να συναντηθούμε. Του Παραδείσου οι ταπεινοί, μαύρο να υψώσουμε πανί, Πάνω απ'την πύλη τη στενή, σαν άστρα να καούμε

Γιάννης Κότσιρας-Άντρας που δεν έκλαψε

Posted: 04 Oct 2011 12:45 PM PDT

Κοίτα τι έχω πάθει Κάθομαι και κλαίω... Να, που ο πόνος γράφει μέσα μου καιρό κι επιτέλους, κλαίω... Κοίτα που έχω μάθει μόνο εγώ να φταίω κι όλα της τα λάθη να τα συγχωρώ Τι έχω πάθει... Κλαίω! Άντρας που δεν έκλαψε μέσα στην αγάπη κατά βάθος, έμεινε, άνθρωπος μισός Μόνο αυτός που μέτρησε τον καημό με δάκρυ Μόνο αυτός που ξέχασε τι είν' εγωισμός άξιζε για αγάπη Πριν να τη γνωρίσω πίστευα πως ζούσα μα ούτε να δακρύσω είχα τον καιρό τότε δεν μπορούσα

Γιάννης Κότσιρας-Αγάπη μου εσύ

Posted: 04 Oct 2011 12:43 PM PDT

Ήθελες αμάξι των τριών Πήρες μια Πόρσε και ένα κόκκινο κραγιόν Ήθελες διαμέρισμα μικρό Τώρα θέλεις μεζονέτες και βιζόν Δε ξέρεις τι θες... Ήσουνα ρεμπέτισσα και ροκ Τώρα θέλεις σκύλους γιαλαντζί τουρκομπαρόκ Ήσουνα στους δρόμους με πλακάτ Τώρα θέλεις προστασία από τα ΜΑΤ Δε ξέρεις τι θες... Δε ξέρεις τι θες... Αγάπη μου εσύ Αιώνια πληγή Εξίσωση απλή Μα δε λύνεσαι Ελλάδα μου εσύ Αρχαία, τρελή Σε άδεια πηγή Πέφτεις, πνίγεσαι Δε ξέρεις τι θες... Δε ξέρεις τι θες... Ήσουνα σταυρός με μπλε κλωστή Τώρα είσαι στάμπα σε σημαία πλαστική Ήθελες δυάρι κι αγκαλιά Πήρες βίλα και βυζάκια πλαστικά Δε ξέρεις τι θες... Αγάπη μου εσύ... (Δε ξέρεις τι θες) Δε ξέρεις τι θες... Αγάπη μου εσύ (αγάπη μου εσύ) Αιώνια πληγή (αιώνια πληγή) Εξίσωση απλή Μα δε λύνεσαι (μα δε λύνεσαι) Ελλάδα μου εσύ (Ελλάδα μου εσύ) Αρχαία, τρελή (αρχαία, τρελή) Σε άδεια πηγή Πέφτεις, πνίγεσαι (πέφτεις, πνίγεσαι) Δε ξέρεις τι θες... (πέφτεις, πνίγεσαι) Δε ξέρεις τι θες... (αιώνια πληγή) Δε ξέρεις τι θες... (Ελλάδα μου εσύ) Κι ανασταίνεσαι Στη δόξα τραβάς...

Ανδρέας Τσουκαλάς-Νόμιζα

Posted: 04 Oct 2011 12:41 PM PDT

Νόμιζα μπορώ ν' αντέξω, μα κουράγιο πού να κλέψω έγινα σκιά σου όπου πας Έκανα ένα λάθος μόνο που δε βρήκα άλλο τρόπο για να δω στ' αλήθεια αν μ' αγαπάς Σ' αγαπώ, πώς να ζω χωρίς εσένα, πες μου πώς πώς περνάει και τούτη η μέρα πώς Σ' αγαπώ, να θυμάσαι πως υπάρχω, μα δε ζω πάντα σε θυμάμαι, σ' αγαπώ Νόμιζα πως θα γυρίσεις, πως θα 'ρχόσουν να ζητήσεις λίγη απ' τη χαμένη σου χαρά Ήταν λάθος να σε διώξω, τώρα πια το νιώθω πόσο πλήγωσα μια ευαίσθητη καρδιά Σ' αγαπώ, πώς να ζω χωρίς εσένα, πες μου πώς πώς περνάει και τούτη η μέρα πώς Σ' αγαπώ, να θυμάσαι πως υπάρχω, μα δε ζω πάντα σε θυμάμαι, σ' αγαπώ Έκανα ένα λάθος μόνο, πλήρωσα να είμαι μόνος έλα κοίτα πόση μοναξιά Ποιος να το πιστέψει αλήθεια, πως αυτή η πληγή στα στήθια θα 'ναι απ' τη δική σου μαχαιριά Σ' αγαπώ, πώς να ζω χωρίς εσένα, πες μου πώς πώς περνάει και τούτη η μέρα πώς Σ' αγαπώ, να θυμάσαι πως υπάρχω, μα δε ζω πάντα σε θυμάμαι, σ' αγαπώ

Panos Kiamos - Olokainourgios

Posted: 04 Oct 2011 12:26 PM PDT

Μόλις βρίσκω δύναμη να ζήσω πάντα κάπου θα σε συναντήσω είναι το βασανιστήριό μου τέτοιο πράγμα ούτε στον εχθρό μου Σπάω κι όσο έρχεσαι κοντά μου πίνω ό,τι βρίσκεται μπροστά μου τρέμω μα νομίζω απόψε το΄χω με μια λέξη να σου πω πώς νιώθω Ολοκαίνουργιος από πάνω μέχρι κάτω ευτυχώς προχωράω παρακάτω η αγάπη σου κεφάλαιο που κλείνω από σήμερα ολοκαίνουργιος θα γίνω θα γίνω θα γίνω θα γίνω ολοκαίνουργιος θα γίνω μακριά σου ολοκαίνουργιος Πάλι ξεκινάς τις εξηγήσεις ήρθες για να το πανηγυρίσεις κι έτσι επειδή με είδες μόνο είπες να κεράσεις λίγο πόνο Όσο με κοιτάζεις και παγώνω ψάχνεις με τα χέρια σου αν λιώνω τρέμω μα νομίζω απόψε το΄χω να σου πω τι κάνω και πώς νιώθω

Giorgos Danikas - Ta Panta Eisai Esy

Posted: 04 Oct 2011 12:24 PM PDT

Δεν είναι η αγάπη σου τσιγάρο να το κόψω Ούτε εφιάλτης από την σκέψη να τον διώξω Είναι ότι έχω και δεν έχω είσαι εσύ Η μόνη αιτία που υπάρχω στη ζωή Σταμάτα να αμφιβάλλεις Ακόμα αν σ' αγαπάω Εγώ όταν σου μιλάω Στα μάτια σε κοιτάω *Τα πάντα είσαι εσύ πώς να σ' αφήσω Η καρδιά μου είσαι πώς να σε μισήσω Τα πάντα είσαι εσύ πώς να σ' αφήσω Σε θέλω, σε έχω ανάγκη για να ζήσω [χ2] Δεν είναι η αγάπη σου φωτιά για να την σβήσω Ούτε καφές που θα τον πιω να ξεμεθύσω Είναι ότι έχω και δεν έχω είσαι εσύ Η μόνη αιτία που υπάρχω στη ζωή Σταμάτα να αμφιβάλλεις Ακόμα αν σ' αγαπάω Εγώ όταν σου μιλάω Στα μάτια σε κοιτάω *Τα πάντα είσαι εσύ πώς να σ' αφήσω Η καρδιά μου είσαι πώς να σε μισήσω Τα πάντα είσαι εσύ πώς να σ' αφήσω Σε θέλω, σε έχω ανάγκη για να ζήσω [χ3] Τα πάντα είσαι εσύ

Inna - Un Momento (Official Video) [HD 720p]

Posted: 04 Oct 2011 11:09 AM PDT

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές