Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Μόνος δεν τα καταφέρνω-Γιώργος Μάης

Posted: 03 Oct 2011 11:40 AM PDT

Είπα πως θα φύγω, θα χαθώ Δε βρήκα τρόπο Είπα θα ξεχάσω όσο μπορώ Μα θέλει κόπο Είπες πως θα φύγεις μια βραδιά Και το 'χεις κάνει Είπες πως μ' αγάπησες πολύ Μα δε μου φτάνει Δεν μπορώ να ξεκολλήσω το μυαλό μου Έχεις γίνει το σκληρό ναρκωτικό μου Μόνος δεν τα καταφέρνω Με πληγώνεις, μα επιμένω Δεν μπορώ να προχωρήσω, δεν μπορώ Μόνος δεν τα καταφέρνω Με πληγώνεις, μα επιμένω Δεν μπορώ να προχωρήσω, δεν μπορώ Βρήκες χίλιους λόγους κι αφορμές Να ζεις μακριά μου Που έλεγες πως όλα τα 'χες βρει Εδώ κοντά μου Στις φωτογραφίες τις παλιές Το είδωλό σου Κι ένα δάκρυ πάλι κύλησε Στο χαμόγελό σου Δεν μπορώ να ξεκολλήσω το μυαλό μου Έχεις γίνει το σκληρό ναρκωτικό μου Μόνος δεν τα καταφέρνω Με πληγώνεις, μα επιμένω Δεν μπορώ να προχωρήσω, δεν μπορώ Μόνος δεν τα καταφέρνω Με πληγώνεις, μα επιμένω Δεν μπορώ να προχωρήσω, δεν μπορώ

Ε ναι λοιπόν -Γιώργος Μάης

Posted: 03 Oct 2011 11:38 AM PDT

Θέλω να πω ένα τραγούδι που να μιλάει για μας τους δυο και που να δίνει εξηγήσεις γιατί ακόμα σ΄αγαπώ Θέλω να λέει την αλήθεια ότι σε είχα ερωτευτεί ότι δεν ήσουν μια συνήθεια πως ήσουν όλη μου η ζωή Ε ναι λοιπόν σε λάτρευα κι ακόμα σε λατρεύω κι ακόμα τη ψυχή μου στη σκέψη σου παιδεύω Ε ναι λοιπόν ο έρωτας ήσουν ο πιο μεγάλος κι όσο χτυπάει η καρδιά δε θα υπάρξει άλλος Θέλω να πω ένα τραγούδι θέλω να το παραδεχτώ πως δεν υπάρχει κάποιος άλλος που τόσο να μπορώ να αγαπώ τι κι αν χωρίσαμε καλή μου τι κι αν δεν είμαστε μαζί μόνο δική σου είμαι καρδιά μου για σένα έχω γεννηθεί

Γιατi-Γιώργος Μάης

Posted: 03 Oct 2011 11:32 AM PDT

Γιατί αχ χωρισμέ πες μου γιατί γιατί μου το ΄κανες αυτό μη μου την παίρνεις μακριά μου δε μπορώ Αυτή μου΄δωσε ελπίδα και ζωή χαρά βαθιά μεσ΄τη ψυχή μεσ΄τη καρδιά μα και μέσα στο μυαλό Πες μου αν με σκέφτεσαι αν με αγάπησες όσο σ΄αγάπησα και λάτρεψα εγώ πες μου αν πόνεσες, πόσο σου έλειψα πες μου αν δάκρυσες μονάχα ένα λεπτό Πες μου όσα ζήσαμε πες μου αν τα ξέχασες αν ήταν λάθος και αν φταίξαμε κι οι δυο πες μου πού έφταιξα ότι σ΄αγάπησα βρες μου το λάθος πες μου ποιο είναι το σωστό Εσύ αχ άγγελέ μου πες μου εσύ που μου΄λεγες το σ΄αγαπώ πες μου τι άλλαξε από εκείνο τον καιρό Εσύ καρδιά μου φως μου και ψυχή μου είχες πει πως θα΄σαι εδώ για όλες τις στιγμές που θα σε χρειαστώ

Δυό φυλακές-Γιώργος Μάης

Posted: 03 Oct 2011 11:31 AM PDT

Λόγια ντυμένα με σιωπή και δάκρυα στα μάτια δρόμοι κλειστοί και για τους δυο και όνειρα κομμάτια Δυό φυλακές τα μάτια σου να 'ξερες πώς πονάνε σαν ξένο με κοιτάνε Δυό φυλακές τα μάτια σου που θέλω να ξεφύγω μα πες μου πώς να φύγω Λόγια ντυμένα με σιωπή με κέρασες απόψε μείνε εδώ αν μ' αγαπάς τα δάκρυά μου διώξε Δυό φυλακές τα μάτια σου να 'ξερες πώς πονάνε σαν ξένο με κοιτάνε Δυό φυλακές τα μάτια σου που θέλω να ξεφύγω μα πες μου πώς να φύγω

Απαράδεκτη-Γιώργος Μάης

Posted: 03 Oct 2011 11:27 AM PDT

Μείνε μακριά από 'κεινη λέγανε οι συμβουλές οι συστάσεις που μου 'καναν ήταν οι χειρότερες Νόμιζα πως ήταν φήμες κι ήτανε κακεντρεχείς κι όμως είχαν όλοι δίκιο εγώ ήμουν αφελής Απαράδεκτη σ' είχαν πάρει όλοι χαμπάρι Απαράδεκτη μόνο εγώ δε σ' είχα πάρει Απαράδεκτη το παιχνίδι σου πονάει το κορόιδο όμως κάποτε ξυπνάει Μ' είχες κάνει να πιστέψω το καλό μας ότι θες μα απ' την πλάτη μου από πίσω χίλιους λάκκους έσκαβες Όλοι λέγανε πως ήσουν πολύ χαμηλών ηθών μπρος σου φάνηκα πρωτάρης τι κι αν είχα παρελθόν Απαράδεκτη σ' είχαν πάρει όλοι χαμπάρι Απαράδεκτη μόνο εγώ δε σ' είχα πάρει Απαράδεκτη το παιχνίδι σου πονάει το κορόιδο όμως κάποτε ξυπνάει

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές