Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


δεν εχεις φυγει-νίκος βερτης

Posted: 01 Sep 2011 03:30 AM PDT

Δεν έχεις φύγει πάνω στο σώμα μου έχει μείνει τ' άρωμα σου κλείνω τα μάτια με ξυπνά η μυρωδιά σου Δεν έχεις φύγει όπου κι αν πάω νιώθω πως είσαι μαζί μου είσαι τα μάτια μου, είσαι όλη η ζωή μου Θα' σαι μαζί μου, αυτό μου φτάνει θα' σαι μέσα στην ψυχή μου όπου κι αν είσαι θα υπάρχεις στη ζωή μου Θα' σαι κοντά μου, γιατί σε έχω κρύψει μέσα στην καρδιά μου δεν έχεις φύγει σε κρατώ πολύ βαθιά μου θα' σαι κοντά μου, θα' σαι κοντά μου Δεν έχεις φύγει μεσ' στα δωμάτια ακούω τη φωνή σου κλείνω τα μάτια κι όλο βλέπω τη μορφή σου Δεν έχεις φύγει κυκλοφορείς όλη τη νύχτα στα όνειρα μου είσαι ο λόγος που χτυπάει η καρδιά μου

Βαρέθηκα-Νικος Βερτης

Posted: 01 Sep 2011 03:26 AM PDT

Τέτοια ώρα πού γυρνάς και πού κοιμάσαι ποιος ξέρει τάχα να μου πει αν υπάρχουνε στιγμές που με θυμάσαι ποιος ξέρει τάχα να μου πει Τώρα πια λείπεις εσύ και προσπαθώ μ΄ένα ποτό τη μοναξιά μου να σκοτώσω Τώρα πια λείπεις εσύ που μου΄χες πει αν χρειαστεί και τη ζωή μου θα σου δώσω Τηλέφωνο να πάρεις μη τολμήσεις καλύτερα να μη ξαναγυρίσεις βαρέθηκα να έρχεσαι να φεύγεις κουράστηκα δεν πάει άλλο πια Τηλέφωνο να πάρεις μη τολμήσεις δε θέλω να μου δώσεις εξηγήσεις βαρέθηκα τα ψεύτικα τα λόγια κουράστηκα δεν πάει άλλο πια Πού να πήγαν οι στιγμές του έρωτά μας ποιος ξέρει τάχα να μου πει κι αν θα βγουν αληθινά τα όνειρά μας ποιος ξέρει τάχα να μου πει Τώρα πια λείπεις εσύ και προσπαθώ μ΄ένα ποτό τη μοναξιά μου να σκοτώσω Τώρα πια λείπεις εσύ που μου΄χες πει αν χρειαστεί και τη ζωή μου θα σου δώσω

αστέρι μου-Νίκος Βέρτης

Posted: 01 Sep 2011 03:24 AM PDT

Στα χρώματα του φεγγαριού ντύθηκες απόψε και η νύχτα θα ζηλέψει από σένα Το βράδυ αυτό είναι σταθμός το παρελθόν σου διώξε εσύ κι εγώ να γίνουμε ένα Θέλω να μεθύσω από τα φιλιά σου και να ξενυχτήσω μες την αγκαλιά σου Θέλω να καω από τον έρωτα σου αστέρι μου Άσε να χαιδέψω λίγο τα μαλλιά σου και να ταξιδέψω μέσα στην καρδιά σου Πόσο αγαπώ το κάθε τι κοντά σου νυχτέρι μου, αστέρι μου Στα αρώματα του γιασεμιού μοσχοβολάς γλυκιά μου και ο έρωτας ταξίδι θα σε πάει Η νύχτα αυτή είναι γιορτή απόψε είσαι δικιά μου και ασε το φεγγάρι να κοιτάει Θέλω να μεθύσω από τα φιλιά σου και να ξενυχτήσω μες την αγκαλιά σου Θέλω να καω από τον έρωτα σου αστέρι μου Άσε να χαιδέψω λίγο τα μαλλιά σου και να ταξιδέψω μέσα στην καρδιά σου Πόσο αγαπώ το κάθε τι κοντά σου νυχτέρι μου, αστέρι μου

Αν εισαι αγάπη-Νικος Βέρτης

Posted: 01 Sep 2011 03:20 AM PDT

Θέλω κάπου ν' ακουμπήσω κάποιον θέλω να μιλήσω έχω κουραστεί Κάποιον να βρεθεί κοντά μου να κρυφτεί στην αγκαλιά μου και να ονειρευτεί Δεν γίνονται παιχνίδια στην καρδιά μου στο' χω πει Αν είσαι αγάπη που περνά και θέλεις μόνο μια βραδιά να φύγεις τότε μακριά θα σου φωνάξω Μα αν έχεις χρόνο και καρδιά και νιώθεις κάτι αληθινά θ' ανοίξω τότε μια αγκαλιά να σ' αγκαλιάσω Θέλω χρόνο για να πείσω την καρδιά μου ν' αγαπήσω έχω κουραστεί Κάποιον να βρεθεί κοντά μου να κρυφτεί στη αγκαλιά μου και να ονειρευτεί Δεν θέλω άλλους έρωτες που ζουν για μια στιγμή

Απελπίστηκα-Νίκος Βέρτης

Posted: 01 Sep 2011 03:18 AM PDT

Τέρμα οι συγνώμες σου και οι αναβολές Δεν ξανακούω ότι κι αν μου λες Εγώ το πάλεψα κι άντεξα πολλά Δε ξαναπέφτω όμως στη φωτιά για σένα Απελπίστηκα και να φύγω ορκίστηκα Μια ζωή με ψέματα ζημιές και λάθη Ένα μαρτύριο που το βάφτιζες αγάπη Για σένα άλλαξα φίλους και ζωή Μα ξένο σώμα ήσουνα εσύ Με ταλαιπώρησες μου κανες ζημιά Δεν έχεις θέση στην καρδιά μου πια και τέρμα Απελπίστηκα και να φύγω ορκίστηκα Μια ζωή με ψέματα ζημιές και λάθη Ένα μαρτύριο που το βάφτιζες αγάπη Απελπίστηκα και να φύγω ορκίστηκα Μια ζωή με ψέματα ζημιές και λάθη Ένα μαρτύριο που το βάφτιζες Απελπίστηκα και να φύγω ορκίστηκα Μια ζωή με ψέματα ζημιές και λάθη Ένα μαρτύριο που το βάφτιζες αγάπη

Beyoncι;Jay-Z - Crazy In Love

Posted: 01 Sep 2011 06:26 AM PDT

Beyonce & Shakira - Beautiful Liar

Posted: 01 Sep 2011 06:23 AM PDT

Beyoncι featuring Sean Paul - Baby Boy ft. Sean Paul

Posted: 01 Sep 2011 06:22 AM PDT

Sean Paul - So Fine

Posted: 01 Sep 2011 06:19 AM PDT

Shakira - Loca (Spanish Version) ft. El Cata

Posted: 01 Sep 2011 06:17 AM PDT

Shakira - Rabiosa (English Version) ft. Pitbull

Posted: 01 Sep 2011 06:17 AM PDT

Dr. Dre - The Next Episode ft. Snoop Dogg, Kurupt, Nate Dogg

Posted: 01 Sep 2011 06:15 AM PDT

Dr.Dre feat Snoop Dogg - Still Dre

Posted: 01 Sep 2011 06:13 AM PDT

Lykke Li - I Follow Rivers

Posted: 01 Sep 2011 06:09 AM PDT

Paul van Dyk - Let Go

Posted: 01 Sep 2011 06:03 AM PDT

Skazi-Yakuza

Posted: 01 Sep 2011 06:02 AM PDT

Dj Schan & Benny Benassi - BEST DIRTY DUTCH HOUSE REMIX 2011 NICE

Posted: 01 Sep 2011 05:57 AM PDT

DJ tiesto Insomnia Remix

Posted: 01 Sep 2011 05:55 AM PDT

Ayla - Ayla part II

Posted: 01 Sep 2011 05:53 AM PDT

Dj Tiesto - Ayla

Posted: 01 Sep 2011 05:51 AM PDT

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές