Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Mantata News


Mantata News

Link to Mantata News

ΣΤΙΚΟΥΔΗ: Δεν προσπαθώ να δείξω κάτι το οποίο δεν είμαι!

Posted: 30 Nov 2012 10:36 AM PST

Η Κατερίνα Στικούδη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «MTV Movies & Stars» του Γιώργου Σατσίδη.«Έχω ακούσει πολλά όλα αυτά τα χρόνια και για τη φωνή μου. Ακούω διάφορα για αυτό που κάνω, τα τραγούδια μου, την ύπαρξη μου γενικότερα. Έχω συνηθίσει όμως», δήλωσε η τραγουδίστρια για όσους την αποκαλούν άφωνη.Συνέχισε λέγοντας: «Δεν είναι στόχος μου να κάνω την καριέρα της Μαρινέλλας. Δεν προσπαθώ


Ε. ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ: «Αυθόρμητη και ειλικρινής. Για τα υπόλοιπα ρωτήστε τους φίλους μου»

Posted: 30 Nov 2012 10:36 AM PST

Η Έλενα Παπαρίζου μίλησε για τον χαρακτήρα της και τη σχέση που έχει με το κοινό. Με αφορμή τα εφτά χρόνια του περιοδικού ΟΚ!, περιέγραψε τον εαυτό της με μερικές λέξεις: «Αυθόρμητη και ειλικρινής. Για τα υπόλοιπα ρωτήστε τους φίλους μου. Νομίζω ότι το κοινό δεν μπορείς να το κοροϊδέψεις, οπότε θεωρώ ότι έχει καταλάβει ποια είμαι στην πραγματικότητα», ενώ συνέχισε λέγοντας: «Πιστεύω


Η Ευρωπαϊκή Ένωση ...καταργεί τη θητεία στον ελληνικό στρατό!

Posted: 30 Nov 2012 10:22 AM PST

Ε κτός τόπου και χρόνου η Κομισιόν και η απόδειξη προκύπτει αβίαστα από τις προτάσεις της για τη μείωση των αμυντικών δαπανών. Μεταξύ άλλων οι Ευρωπαιοι προτείνουν την κατάργηση της στρατιωτικής θητείας στον ελληνικό στρατό ως μέτρο μείωσης των αμυντικών δαπανών!!! Δεν λένε όμως κουβέντα για το πως η Ελλάδα θα έχει Ένοπλες Δυνάμεις! Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε έκθεση της Κομισιόν μία


Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές