Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

The Music Center


The Music Center


Metallica-Fade To Black - live

Posted: 12 Sep 2011 05:30 AM PDT

Metallica One With Lyrics

Posted: 12 Sep 2011 05:29 AM PDT

Electro & House 2011 Dance Mix #33

Posted: 12 Sep 2011 04:59 AM PDT

Electro & House Mix #11 (2011) DJ Fr3nDoN

Posted: 12 Sep 2011 04:26 AM PDT

Στέλιος Καζαντζίδης - Βραδιάζει

Posted: 11 Sep 2011 03:39 PM PDT

Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει κι έρχεται η ώρα η δικιά μου Αυτή που σαν πουκάμισο ταιριάζει με τη μελαγχολία στη καρδιά μου, βραδιάζει Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ με τους παράνομους και τους αδικημένους Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει και τότε το τραγούδι σιγοπιάνω Σαν μάνα το σκοτάδι μ' αγκαλιάζει μια τέτοια ώρα θέλω να πεθάνω, βραδιάζει Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ με τους παράνομους και τους αδικημένους

Πλήγωσέ με όσο θέλεις-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 11 Sep 2011 03:20 PM PDT

Πλήγωσέ με όσο θέλεις όσο σε βαστάει η καρδιά δεν το περίμενα αυτό από εσένα να με δικάσεις τόσο σκληρά Όσο σε είχα αγαπήσει αν μ' αγάπαγες κι εσύ ποτέ δεν θα 'θελες να με χωρίσεις να κλαίει η καρδιά μου και να πονεί Πλήγωσέ με όσο θέλεις να πονώ να χαίρεσαι μα για τα σφάλματα αυτά που κάνεις θα 'ρθει μια μέρα να ντρέπεσαι

Πατρίδα μ' αραεύω σε ( Πόντος )-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 11 Sep 2011 03:19 PM PDT

Πέντε οσπίτια έχτισα κι ασ'όλα ξεσπίτουμαι Πρόσφυγας είμ'ασο κουνί μ', Θε μ' θα παλαλούμαι. Πατρίδα μ αραεύω σε αμόν καταραμένος Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος Όσπιτα 'θεκα ανάμεσα σ'ορμήν και ποταμάκρη Πεγάδια μαρμαρόχτιστα, νερόν αμόν το δάκρυ. Πατρίδα μ αραεύω σε αμόν καταραμένος Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος Και τώρα αδακές διψώ νερό να πίνω 'κι έχω Εντρέπομαι να ψάλαβω τα χείλοπα μ να βρέχω Πατρίδα μ αραεύω σε αμόν καταραμένος Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος Σα ξένα είμαι Έλληνας και σην Ελλάδαν ξένος

Αμάν-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 11 Sep 2011 03:16 PM PDT

Αμάν, σαν τα παλιά τα παραμύθια του Ιράν που για καημούς και μαγικά χαλιά μιλάν. Για όσα όμορφα χαθήκανε και παν θέλω να βγάλω ένα βαθύ "αμάν, αμάν". Αμάν, αμάν, αμάν. Και τίποτ' άλλο να μην πω, μονάχα ένα δισύλλαβο καημό για τις αγάπες που χαθήκανε και παν, αμάν, αμάν, αμάν. Αμάν, σαν τ' αηδονάκια το πρωί που κελαηδάν, σαν καμηλιέρηδες στην έρημο του Αμμάν. Για τις χαμένες τις πατρίδες μας που παν θέλω να βγάλω ένα βαθύ "αμάν, αμάν". Αμάν, αμάν, αμάν. Και τίποτ' άλλο να μην πω, μονάχα ένα δισύλλαβο καημό για τις αγάπες που χαθήκανε και παν, αμάν, αμάν, αμάν.

Ακόμα και στην κόλαση-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 11 Sep 2011 03:14 PM PDT

Δεν αγαπώ κανένανε, κανένα δε πονάω, οι φίλοι μου με ρίξανε, οι εχθροί μου με μισούνε, οι συγγένεις με βρίζουνε, οι ξένοι μ'αδικούνε. Ακόμα και στη κόλαση μονάχος θέλω να 'μαι, δε θέλω ούτε ν'αγαπώ, ούτε να μ'αγαπάνε. Οσες φορές συμπόνεσα τη ξένη δυστυχία, πληρώθηκα αχάριστα, μου γύρισαν τη πλάτη κι αν δεν τον επρολάβαινα, θα μου βγαζαν το μάτι. Ακόμα και στη κόλαση μονάχος θέλω να 'μαι, δε θέλω ούτε ν'αγαπώ, ούτε να μ'αγαπάνε. Και μήπως η αγάπη μου δε μ'έκανε να κλάψω, εγώ την ελυπήθηκα, την πήρα απ' την ορφάνια και κείνη ποδοπάτησε κι αγάπες και στεφάνια. Ακόμα και στη κόλαση μονάχος θέλω να 'μαι, δε θέλω ούτε ν'αγαπώ, ούτε να μ'αγαπάνε.

Άδειες φεύγουνε οι νύχτες-Στέλιος Καζαντζίδης

Posted: 11 Sep 2011 03:11 PM PDT

Με το ένα το τσιγάρο ανάβω τ' άλλο και το ποτήρι το γεμίζω με πιοτό ξαγρυπνάω με παράπονο μεγάλο και μια απάντηση που έφυγες ζητώ. Άδειες φεύγουνε οι νύχτες κι η δική μου η ζωή, για μοναχικούς ξενύχτες δεν τελειώνουν οι καημοί. Με τραγούδια σε ζητώ απελπισμένα για ν' ακούσεις και να 'ρθεις κάποια βραδιά νυχτοπούλια από αγάπη πληγωμένα υπάρχουν κι άλλα σαν κι εμένανε πολλά. Άδειες φεύγουνε οι νύχτες κι η δική μου η ζωή, για μοναχικούς ξενύχτες δεν τελειώνουν οι καημοί.

Υπόγεια Ρεύματα - Μ' αρέσει να μη λέω πολλά

Posted: 11 Sep 2011 11:13 AM PDT

Alkinoos Ioannidis- o proskinitis

Posted: 11 Sep 2011 11:12 AM PDT

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ - ΝΙΚΟΛΗ , ΝΙΚΟΛΗ

Posted: 11 Sep 2011 11:10 AM PDT

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές