Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

The Music Center


The Music Center


Φοβάμαι

Posted: 15 Jun 2011 05:12 AM PDT

Άδικα μου φέρεσαι, δεν ενδιαφέρεσαι πώς περνάω και τι κάνω εγώ Ό,τι θέλεις σκέφτεσαι όλο φεύγεις κι έρχεσαι κι εγώ περιμένω πάντα εδώ Δε θυσιάζω άλλο χρόνο δίπλα σου πήρα μόνο πόνο Νά 'σαι καλά, δε σου θυμώνω μα άλλο δε μπορώ Φοβάμαι την αγάπη σου, φοβάμαι και κάθε μέρα φεύγω πιο μακριά Τα λόγια σου μαχαίρια και πονάνε Δε θέλω να σε δω ποτέ ξανά Όλα μου τα όνειρα τά 'καψες, τα γκρέμισες και δεν έχεις τώρα που να πας Μια ζωή καλύτερα μακριά από σενανε δε μου κάνει ο τρόπος που αγαπάς Δε θυσιάζω άλλο χρόνο δίπλα σου πήρα μόνο πόνο Νά 'σαι καλά, δε σου θυμώνω μα άλλο δε μπορώ Φοβάμαι την αγάπη σου, φοβάμαι και κάθε μέρα φεύγω πιο μακριά Τα λόγια σου μαχαίρια και πονάνε Δε θέλω να σε δω ποτέ ξανά

Φίλα με

Posted: 15 Jun 2011 04:17 AM PDT

Ακούω εγώ συνέχεια την φωνή σου Πάλι για πάντα θα ορκιστεί Λίγο καιρό υπήρξα η κραυγή σου Μα τώρα σε άλλον θα πνιγεί Αν μ' αγαπάς, κανείς δεν ξέρει Θα με κρατάς, με έχεις πια στο χέρι

Δώσε με ακριβή μου αγάπη Πούλησέ με κομμάτι-κομμάτι Κάνε με συνεργό στην απάτη Αχ φίλα με μόνο εσύ Πάρε μου της ζωής το φιλί σου Δώσε μου όμως πια την ψυχή σου Κοίτα με είμαι η όψη η καλή σου Φίλα με μόνο εσύ

Ακροβατώ στα χείλη σου επάνω Και σε μια λέξη έχω πιαστεί Εσύ μου λες, να ζήσω ή να πεθάνω Μα εγώ έχω κιόλας προδοθεί Αν μ' αγαπάς, κανείς δεν ξέρει Θα με κρατάς, με έχεις πια στο χέρι

Δώσε με ακριβή μου αγάπη Πούλησέ με κομμάτι-κομμάτι Κάνε με συνεργό στην απάτη Μα φίλα με μόνο εσύ Πάρε μου της ζωής το φιλί σου Δώσε μου όμως πια την ψυχή σου Κοίτα με είμαι η όψη η καλή σου Φίλα με μόνο εσύ

Φίλα με ...;

παιδί της βροχής

Posted: 15 Jun 2011 04:15 AM PDT

Δεν μπορείς στο μυαλό μου να μπεις Να διαβάσεις την κάθε μου σκέψη Μα μπορείς μια κουβέντα να πεις Και να πάρει η ζωή άλλη γεύση Δεν μπορείς τη ψυχή μου να δεις Δεν το νιώθεις εκείνο που νιώθει Μα για λίγο μπορείς να βρεθείς Στη δική μου απέναντι όχθη Ήρθες τον ήλιο να βρεις κι είμαι παιδί της βροχής Σα μικρή προσευχή, τ' όνομα σου στα χείλη μου πιάνω Έχω εμπιστευτεί την καρδιά μου στα χέρια σου πάνω Ένα φως ανοιχτό βρήκα μέσα στη νύχτα του κόσμου Μη μου κάνεις κακό, την αγάπη σου δως μου Δεν μπορείς στο μυαλό μου να μπεις Και απ' τα μάτια μου μέσα να βλέπεις Μα μπορείς πάλι να με αισθανθείς Και ό,τι θέλω σχεδόν το προβλέπεις Δεν μπορείς στη ψυχή μου να δεις Με τι άνθρωπο έχεις να κάνεις Μα με πίστεψες τόσο νωρίς Και με τίποτα πια δε με χάνεις Ήρθες τον ήλιο να βρεις κι είμαι παιδί της βροχής *Σα μικρή προσευχή, τ' όνομα σου στα χείλη μου πιάνω Έχω εμπιστευτεί την καρδιά μου στα χέρια σου πάνω Ένα φως ανοιχτό βρήκα μέσα στη νύχτα του κόσμου Μη μου κάνεις κακό, την αγάπη σου δως μου [χ2]

akon right now na na

Posted: 15 Jun 2011 02:49 AM PDT

Smack that Akon ft Eminem video

Posted: 15 Jun 2011 02:46 AM PDT

Akon Beautiful ft. Colby O'Donis

Posted: 15 Jun 2011 02:44 AM PDT

Shakira vs Pitbull Rabiosa video clip

Posted: 15 Jun 2011 02:41 AM PDT

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

6 εκατομμύρια

Posted: 14 Jun 2011 09:36 AM PDT

Με βλέπεις πόσο σε κοιτάζω Και ξέρεις πως σε λίγο θα είμαστε μαζί Σε νοιώθω θέλεις το κορμί μου Και μ' ένα μου φιλί θα 'χεις ξετρελαθεί Είναι οι τρόποι πολλοί Αν το θέλεις και συ Για να βρούμε μαζί Την άκρη Μια στιγμή είναι αρκετή Δίχως τη λογική Να μας βάλει φωτιά Στο βράδυ 6 εκατομμύρια Εκατομμύρια τρόποι Να σε κερδίζω πρώτη Υπάρχουνε 6 εκατομμύρια Εκατομμύρια τρόποι Να σε κερδίζω πρώτη Αν θέλω εγώ να σε κερδίσω Θα μοιάζει με παιχνίδι και το θύμα εσύ Θα έρθεις τώρα πιο κοντά μου Το άγγιγμα μου θα είναι μόνο η αφορμή Είναι οι τρόποι πολλοί Αν το θέλεις και συ Για να βρούμε μαζί Την άκρη Μια στιγμή είναι αρκετή Δίχως τη λογική Να μας βάλει φωτιά Στο βράδυ 6 εκατομμύρια Εκατομμύρια τρόποι Να σε κερδίζω πρώτη Υπάρχουνε 6 εκατομμύρια Εκατομμύρια τρόποι Να σε κερδίζω πρώτη Για να σ΄ αγαπήσω πρώτη Για να σου αποδείξω ότι Μπορώ να ακούσω τη καρδιά σου που χτυπά Και τα όνειρα σου απόψε ίσως βγούνε αληθινά Και αν αυτά δεν θα σου είναι αρκετά Έχω πολλά μυστικά που δεν θα μείνουν κρυφά Μάλλον εσύ στο πρώτο βλέμμα μου θα τρέμεις Ξέρω πώς να σε κάνω πίσω μου να τρέχεις 6 εκατομμύρια Εκατομμύρια τρόποι Να σε κερδίζω πρώτη Υπάρχουνε 6 εκατομμύρια Εκατομμύρια τρόποι Να σε κερδίζω πρώτη

Όλα για όλα

Posted: 14 Jun 2011 09:32 AM PDT

Σου 'στειλα λουλούδια κι εσύ πείσω τα 'στειλες Σου αφιέρωσα τραγούδια μα δε τα άκουσες Γκράφιτι στο τοίχο ...; έκανα Μα δε νοιάστηκες Μέχρι και με το πατέρα σου έχω πιει καφέ Η μάνα σου εχθές με φώναξε γαμπρέ Δεν μπορώ πια να το παίζω κυριλέ Πες το ναι Ναιιιι Όλα για όλα τώρα θα τα παίξω Να σε γοητεύσω κοντά σου να βρεθώ Όλα για όλα μήπως και σε πείσω Για να σε κερδίσω τα πάντα εγώ μπορώ Τι να κάνω να σου δείξω πόσο σ΄ αγαπώ Μέρα νύχτα για εσένα πως καρδιοχτυπώ Δεν μπορώ να φάω ούτε και να κοιμηθώ Άμα δε σε δω Φίλοι και γνωστοί μου είπανε είσαι τρελός Έγινες αστείος και αντικοινωνικός Μα εμένα όμως δεν μου καίγεται καρφί Στόχος στη ζωή Είσαι εσύ

τα σπάει

Posted: 14 Jun 2011 09:21 AM PDT

Που να το πω ούτε και εγώ δεν πίστευα ποτέ οτι θα 'ρθει κάποια στιγμή να την πατήσω και ξαφνικά έτσι απλά με μια μάτια σου.. ναι! ανατροπές 'γίναν πολλές και πως να ζήσω. Πόσο σ'αγαπάω πόσο δεν το πιστέυω κι όσο μου λείπεις η καρδιά μου υποφέρει πόσο μωρό μου πες μου πόσο με ΄χεις τρελάνει τόσο που τίποτα άλλο ποιά δεν με ενδιαφέρει. Εγώ και εσύ εγώ και εσύ και όπου πάει εγώ και εσύ πάντα μαζί σου λεω τα σπάει. Που να το πω είναι τρελό μα δες καμιά φορά άλλα ζητάς και η ζωή αλλού σε πάει ήρθες εσύ με ένα φιλί να κάνεις τελικά την διαφορά μες την καρδιά και αυτό μετράει. Πόσο σ'αγαπάω πόσο δεν το πιστέυω κι όσο μου λείπεις η καρδιά μου υποφέρει πόσο μωρό μου πες μου πόσο με ΄χεις τρελάνει τόσο που τίποτα άλλο ποιά δεν με ενδιαφέρει. Εγώ και εσύ εγώ και εσύ και όπου πάει εγώ και εσύ πάντα μαζί σου λεω τα σπάει.(x3)

Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

LOST EMPIRE

Γράψε το e-mail σου:

Σας ευχαριστώ!

Συγγραφείς

Συνεργάτες

Συνεχώς

30 ημέρες

7 ημέρες

Comments Posts

Top 10 σχολιαστές